Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení
    • kvalita zboží

    Koupila jsem zde troje náušnice. Dvoje z chirurgické oceli a jedny stříbrné. Visací náušnice z chirurgické oceli mají zapínání na patent, který je u jedné z nich zkřivený. U stříbrných náušnic mi po pěti dnech nošení upadla perla, takže jsou dále nepoužitelné.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Milá Hanko,

    je nám nesmírně líto, že máte takové potíže s objednanými náušnicemi.

    V sytému zatím nevidíme zadanou reklamaci, ale rozhodně na ni máte nárok dva roky od převzetí zboží.

    Veškeré informace, jak zadat reklamaci, aby se vše vyřešilo co nejdříve k Vaší plné spokojenosti, naleznete zde:

    https://www.brunoshop.cz/reklamace/?=&retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/70c6fce4-7526-469c-bca9-8ba0bb1a7955/

    Kdybyste cokoliv potřebovala, neváhejte se na nás obrátit!

    Hanka
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží minedošlo,měla jsem adresu na kterou mělo být zboží doručeno,kurýr,ale dodal zboží jinam,já senemám jak dostat do sásilkovny několik kilometrů od domova

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Krásný den,

    děkujeme za vaši objednávku a hodnocení.

    Mrzí nás, že jste nás nekontaktovala po zjištění daného problému. Byť se jedná o chybu dopravce, mohly jsme vám obratem odeslat náušnice nové a tuto nešťastnou událost s nimi již dořešit.

    Jsme však rádi, že jsme se nyní telefonicky domluvily a pevně věříme, že nově odeslaný balíček již doputuje tam, kam má.

    Tak se mějte moc krásně!

    Hanka
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží čekám již týden. Nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vlivem chyby na straně dopravce nás hodnotíte negativně a nedoporučujete nás. Od nás Vaše objednávka odešla ihned v den objednání a poté již bylo doručení na Vámi zvoleném dopravci. Nevidíme v systému žádný hovor ani e-mail, že bychom měly od Vás informaci, abychom mohly situaci s dopravcem řešit, neoboť zpravidla jsou do dvou dní vždy doručeny.

    V systému pošty však nyní vidíme, že balíček byl již minulý týden doručen. Doufáme, že jste se šperky spokojená a nezanevřete na nás.

    Mějte se moc krásně,

    Hanka
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé a bezproblémové doručení

    Objednané zboží naprosto, ale naprosto neodpovídá fotografii na webové stránce !!
    Podle fotografie jsem si objednávala pěkné ocelové a zdánlivě bytelné náušnice, s výrazným ozdobným řetízkem.
    Po vybalení z dárkové krabičky jsem v ruce držela dva titěrné kroužky, které vypadaly jako z velmi laciného plastu a ozdobný řetízek byl tak tenký, že nebyl na první pohled ani vidět !
    Zkrátka další příklad toho, že fotografiím z katalogů / webových stránek prodávajících se nadá důvěřovat !!

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste s náušnicemi nespokojená.

    Uznáváme, že produktová fotografie může být pro představu o velikosti šperku zavádějící, proto máme u každého šperku uvedeny detailní rozměry v popisu produktu. Také se snažíme mít u každého šperku pro lepší představu o jeho velikosti fotografii na modelce, což u náušnic, které jste si zakoupila byla.

    Vaše nespokojenost nás moc mrzí a samozřejmě Vás chceme ujistit, že máte nárok na vrácení zboží.

    Pevně věříme, že celou situaci vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.

    Zatím se mějte moc krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dodání rychle ale prodejce neudává délku řetízku zda od oka ke karabince a i po přeměření můj řetízek byl o 0,5cm kratší.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Milý Martine,

    je nám velice líto, že Vám dorazil o 5 cm kratší řetízek. V našem e-shopu máte možnost nenošené zboží do 14 dnů vrátit či do 30 dnů vyměnit za lépe padnoucí kus. Veškeré informace k reklamaci či výměně naleznete zde: https://www.brunoshop.cz/reklamace/.

    Řetízky, náhrdelníky i náramky měříme v jejich celkové délce včetně koncového očka a karabinky. Informace o velikosti našich šperků naleznete na e-shopu zde: https://www.brunoshop.cz/velikost-sperku/#velikost-retizku.

    Určitě se nám ozvěte, abychom celou situaci vyřídili k Vaší spokojenosti.

    Zatím se mějte moc krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prisel mi roztrzeny retizek,jeden konec byl nastaven uplne jinym typem retizku a chybelo koncove ocko!ze strany eshopu naprosta arogance!od nich uz nic!!!

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,

    jak jsme vám psaly v několika e-mailech - v reakci na vaši fotografii šperku - řetízek není poničený, roztržený ani nijak nastavovaný. Koncová část řetízku má větší očka tak, aby bylo možné jej zapnout - není tam pouze jedno očko ale delší část s více očky, tak aby bylo možno přizpůsobit si délku zapnutí.

    Bylo vám nabídnuto několik možností řešení - mezi nimi i vrácení peněz i výměna šperku.
    Vzhledem k tomu, že vaše odpovědi byly pouze urážky, nadávky a vulgarity, nejsme schopni se dobrat řešení.

    Za celý tým
    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prstynek na obrázku vypadal skvele. Ovšem to co přišlo,jen pod lupou vzdálene připomíná zobrazení.uz nikdy nic!

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Milá Naďo,

    velice nás mrzí, že jste s prstenem nespokojená. Budeme rády, pokud společně situaci vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.

    Prstýnek nám můžete v rámci reklamace vrátit a my Vám za něj vrátíme celou částku včetně dopravy a platby.

    Za potíže se moc omlouváme. Zatím se mějte krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod dobrý, vyřídil rychle, ale s výrobkem nejsem spokojena.

    Přívěsek neodpovídal zobrazení na internetu kde působí masivnější. Je tak drobný, že se nehodí pro dospělou ženu

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Milá Zuzano,

    jsme moc rády, že jsme se s Vámi mohly telefonicky spojit a celou nešťastnou situaci si vysvětlit.

    Moc nás mrzí, že k těmto situacím občas dochází, přestože se snažíme jim předcházet uvedením rozměrů u každého produktu a případně možností vrácení bez udání důvodu.

    Potěšilo nás že jste se nakonec rozhodla přívěsek darovat 12 leté slečně. Věříme, že ji vykouzlí úsměv na tváři.

    Mějte se krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídá to co nabízíte

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,

    jsme moc rády, že jsme se s Vámi mohly telefonicky spojit a celou situaci vyřešit.

    Ještě jednou nás to moc mrzí a příště se určitě ozvěte a vše společně vyřešíme k Vaši plné spokojenosti. :)

    Mějte se moc krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod ruší objednávku, pokud nezaplatíte předem. Udělala jsem minimálně 10 objednávek, vždy zaplatila předem, vše proběhlo v pořádku, jakmile jsem neposlala peníze předem u objednávky, obchod objednávku zrušil.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Milá Veroniko,

    jak jsme Vás již informovaly v e-mailu, jsme nuceny u zákazníků, kteří měli dvě a více vrácených objednávek s platbou na dobírku, objednávku zrušit. Máte však možnost objednávku zaplatit převodem či platbou online, a poté Vám ji rády odešleme. Je nám to líto, ale pravidla jsou pro všechny naše zákazníky stejné.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Koupil jsem řetízek z chirurgické oceli, nemohu jej nosit, protože na krku kouše!!!

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Krásný den,

    je nám velice líto, že vám řetízek způsobuje takové potíže. :-(

    Rozhodně by se to nemělo stávat a budeme moc rády, když celou situaci vyřešíte prostřednictvím reklamace šperku dle pokynů, které máme uvedeny zde: https://www.brunoshop.cz/reklamace/

    Reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti.

    Zatím se mějte moc krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Při nákupu mi bylo garantováno doručení zboží do určitého data. Měl to být dárek, proto jsem se rozhodla k nákupu. Zboží ale dorazilo o 3 dny později, což mi již bylo k ničemu.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup a následné hodnocení.

    Co se týče doručení Vaší objednávky, tak byla předána ihned první možný den dopravci, což bylo 30.12.2021.

    Vždy děláme pro včasné doručení maximum, což můžete vidět i dle ostatních recenzí, kdy zákazníci chválí rychost doručení.

    Je nám tak velmi líto, že nás hodnotíte negativně vlivem chyby dopravce, kterou bohužel nejsme schopny ovlivnit.


    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Hanka
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dotazník přišel, leč zboží ne. To je snad provokace

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Krásný den,

    je nám velice líto, pokud jste svou zásilku nedostal dříve, než Vám stačil dorazit dotazník z Heureky. Je pravda, že tuto informaci ví málo kdo, ale je dobré ji vědět, než se člověk zbytečně nazlobí na něco, co bohužel nelze ovlivnit. :(

    Heureka totiž dotazník automaticky zasílá po 6 dnech od vytvoření objednávky. Tuto skutečnost bohužel nedokážeme ovlivnit. Možná ano, pokud bychom měly v kanceláři prsten od Arabely. :)

    Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu 3.7. a ihned ve středu 7.7. (5. - 6.7. dopravci z důvodu státních svátků nejezdí), jsme ji s kolegyněmi včetně Vašeho požadavku na změnu telefonního čísla zpracovaly a předaly dopravci. Od 8.7. leží na DEPU kurýrní společnosti, kde čeká na převzetí kurýrem a pevně věřím, že Vám bude brzy doručena.

    Za celý BRUNOshop.cz tým
    Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Fotky šperků, by měli být vydoceny na postavě,aby člověk viděl jak vypadají.

    Fotky šperků, by měli být vydoceny na postavě,aby člověk viděl jak vypadají.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Milá Mari,

    máte pravdu. Fotografie šperků na postavě zákazníkům ve výběru opravdu hodně pomůžou. Proto se snažíme naše webové stránky o tyto fotografie postupně doplňovat. Bohužel, jak to tak bývá, nejde vše hned. U každého šperku se navíc snažíme doplňovat co možná největší detaily o délce, šířce a průměru. :)

    Pokud se stalo, že Vám jakýkoli ze zakoupených šperků nevyhovuje, určitě jej můžete do 14 dní vrátit, případně do 30 dní vyměnit za jiný.

    Mějte se moc krásně,

    Tereza
    BRUNOshop.cz

    • Řetízek se po několika hodinách nošení utrhl

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Krásný den,

    moc nás mrzí, že se Vám po tak krátké době řetízek rozpadl. Rády bychom Vám nabídly reklamaci řetízku. Vyřešíme ji dle Vašeho přání - výměna za stejný šperk, vrácení peněz nebo výměna za jiný šperk s možností vrácení přeplatku či doplacení rozdílu v ceně šperků. :)

    Prosím, postupujte podle pokynů níže:

    1) Vyplňte on-line formulář na našich webových stránkách. Pokud je pro Vás příjemnější off-line psaní, vytiskněte ho, vyplňte a přiložte ke šperku.

    2) Šperk zabalte do krabičky a ideálně do bublinkové fólie. Tu pak pošlete doporučeně na adresu:

    BRUNOshop.cz
    tř. T. G. Masaryka 1107
    738 01 Frýdek-Místek

    Můžete také využít odeslání prostřednictvím Zásilkovny, kdy je potřeba nahlásit kód 94192004 a jméno z objednávky.

    Hned, jak se k nám šperk dostane, napíšeme Vám. Vše bezodkladně vyřešíme dle Vašeho přání.

    Za problémy se upřímně moc omlouváme.

    Kdybyste cokoliv potřebovala, ozvěte se!

    Tereza
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží budu vracet.Na obrázku vypadá zboží jinak, než v skutečnosti.
    Hned po rozbalení problém se zapínám náušnice.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Vážená Lucie,

    děkujeme Vám za hodnocení. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které vznikly v důsledku pochybení skladu a důkladného nepřekontrolování zapínání náušnic.
    Budeme Vás kontaktovat, abychom danou situaci vyřešili co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem a přáním příjemného dne
    Hana Sykalová
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prstýnek byl velký tak jsem poslala zpět a nový už nedorazil, navíc po mě chtějí nové poplatky, což naprosto nechápu.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní recenze i přes skutečnost, že jsme Vám již zaslali vyjádření do e-mailu.
    Prsten na výměnu jste k nám zaslala skrze Zásilkovnu, kdy se jedná o zpoplatněnou službu (jak uvádíme na našich webových stránkách, tak Vám tato informace přišla do e-mailu po založení online výměny).
    Preferovala jste způsob úhrady za výměnu formou převodem, tudíž nový prsten nemohl být odeslán, neboť se čeká na uhrazení doplatku. Poté bude výměna samozřejmě obratem vyřízena.
    Pokud by Vám cokoliv bylo nejasné nebo jste potřebovala poradit, budeme rádi, když se na nás obrátíte.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Hana Sykalová
    BRUNOshop.cz

  • Na obrázku hezké realita velmi odlišná

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že šperk neodpovídá Vašim představám.
    Proto nabízíme možnost vrácení nebo výměny šperku - tuto možnost jste bohužel nevyužila, ani nás o tomto nekontaktovala. Budeme rádi, když se nám ozvete a spolu určitě neco vymyslíme, abyste byla spokojená :-)

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Petra Frischtoková
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace obchodu, výběr zboží, e-shop
    • Zboží jej chatrné, často neodpovídá fotografii

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Vážená Lído,

    děkujeme za Váš nákup i hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojená s výběrem i naší komunikací. Zároveň je nám velmi líto, pokud jste měla jakýkoli problém se šperky. Každou nemilou situaci se snažíme ihned vyřešit ke spokojenosti zákazníka - ať už výměnou šperku či vrácením peněz, proto je nám velice líto, že jste se ihned při problému neozvala, abychom mohly situaci dořešit. Budeme rádi, pokud na nás do budoucna nezanevřete.:)

    S pozdravem a přáním krásného dne,

    Tereza Ševčíková
    BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bylo doručeno jiné zboží nes bylo objednáno

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den,
    bohužel se nám nepodařilo se s Vámi opakovaně spojit telefonicky ani e-mailem.
    Dnes k nám došel Váš balíček na výměnu prstenů a opravdu nerozumíme tomu, proč uvádíte, že jste dostala jiné zboží, jelikož prsteny, které nám vracíte jsou opravdu ty, které jste si objednala.
    Prosíme Vás o kontaktování, abychom mohli vše vyřešit.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Hana Sykalová
    BRUNOshop.cz