Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • neuvádza výrobcu tovaru a predáva čínske nepodarky

    popis tovaru nie celkom sedí na obdržaný tovar; tiež nesedí veľkosť prsteňov;

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s naší nabídkou šperků spokojena. Nicméně, vždy máte možnost využít odstoupení od smlouvy, případně podat reklamaci. Vše vyřizujeme obratem! U prstenů je důležité zvolit správný vnitřní průměr. Pokud prstýnek dodáme v jiné velikosti, jedná se o naši chybu, kterou v plné výši rádi a s velkou omluvou vykompenzujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Žádne jsou to lháři a podvodníci
    • Nabidka nekvalitního zboží!! Je to otřesné!!

    Nenakupujte zde zbytečně vyhozené penize.

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Vážený zákazníku, je nám velice líto, že jste nebyl s nákupem spokojen. Můžete nám říct, jaký šperk jste si objednal a proč nebyl v pořádku? Uplatnil jste reklamaci? Můžete nás kontaktovat i emailem a situaci budeme řešit. BRUNOshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží krásně nafoceno, přehledné stránky, milá komunikace, rychlé dodání

    Zboží jsem objednala a ještě komunikovala o vzhledu výrobku a jeho dodání s prodávajícím. Vše bylo příjemné a já se těšila na balíček. Bohužel zboží přišlo poškozeno a dle mne jeho kvalita neodpovídala popisu na stránkách eshopu. Zboží jsem dle reklamačního listu vrátila a zase vše proběhlo v naprostém pořádku a byly mi vráceny peníze v plné výši. Komunikace s prodávajícím na vysoké úrovni, nemohu si stěžovat. Bohužel již ale nemám ke zboží této firmy důvěru a příště neobjednám. Je mi líto. I tak přeji Brunu,ať se daří a mají co nejvíce spokojených zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednala jsem si prstýnky v odstínu Gold a už do tydne se začínají šoupat
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jsem zklamaná zboží vypadalo velice hezky ale po týdnu nošení vypadaly všechny kamínky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevím
    • Prodává velmi nekvalitní a poškozené zboží

    Rychlé dodání, dobrá komunikace, ale špatné zboží

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste obdržela poškozené zboží. Vždy můžete využít reklamace, které vyřizujeme obratem. Stejně tak máte možnost odstoupit od smlouvy a my Vám vrátíme veškeré finanční prostředky.

  • Nedoporučuje obchod

    nemohu doporučit,vzhledem k tomu, že jsem objednala před 14 dny a stále nic nepřišlo

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den, veškeré zásilky odesíláme do 24 hodin v pracovní dny. Pokud jste ji neobdržela, prosíme o sdělení čísla objednávky a vše vyřešíme. S největší pravděpodobností je zásilka uložena na poště.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • VYHODA JE OBJEDNAVKA - INTERNET POHODLI,NIKAM NEMUSITE
    • HLAVNI SLABINA JE KVALITA!!!! CHIRURGICKA OCEL,NO SI SNAD DELA OBCHOD SRANDU?!

    CELKOVE SHRNUTI NAKUPU-VELKE ZKLAMANI,NEJKVALITNEJSI BYLY KRABICKY,ALE JEJICH OBSAH SE CHIRURGICKE-OCELI ANI NEPODOBAL.
    NIKDY BYCH SI JIZ TAKOVE ZBOZI NEOBJEDNALA!
    SLA JSEM OPET DO OBCHODU A KOUPILA KVALITNI ZBOZI,
    NAFOCENO TO BYLO PEKNE,ALE KVALITA BYLA NA NULE.
    CHTELA JSEM TO JAKO VANOCNI DAREK,MOJE DCERA JE ALERGICKA NA KOV-NIKL,TAKZE BYCH SI ANI NETROUFLA JI TOTO ZBOZI DAT.
    LIDICKY - NENECHEJTE SE NAPALIT JAKO JA!