Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevím
    • Prodává velmi nekvalitní a poškozené zboží

    Rychlé dodání, dobrá komunikace, ale špatné zboží

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste obdržela poškozené zboží. Vždy můžete využít reklamace, které vyřizujeme obratem. Stejně tak máte možnost odstoupit od smlouvy a my Vám vrátíme veškeré finanční prostředky.

  • nemohu doporučit,vzhledem k tomu, že jsem objednala před 14 dny a stále nic nepřišlo

    Reakce obchodu BRUNOshop.cz

    Dobrý den, veškeré zásilky odesíláme do 24 hodin v pracovní dny. Pokud jste ji neobdržela, prosíme o sdělení čísla objednávky a vše vyřešíme. S největší pravděpodobností je zásilka uložena na poště.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • VYHODA JE OBJEDNAVKA - INTERNET POHODLI,NIKAM NEMUSITE
    • HLAVNI SLABINA JE KVALITA!!!! CHIRURGICKA OCEL,NO SI SNAD DELA OBCHOD SRANDU?!

    CELKOVE SHRNUTI NAKUPU-VELKE ZKLAMANI,NEJKVALITNEJSI BYLY KRABICKY,ALE JEJICH OBSAH SE CHIRURGICKE-OCELI ANI NEPODOBAL.
    NIKDY BYCH SI JIZ TAKOVE ZBOZI NEOBJEDNALA!
    SLA JSEM OPET DO OBCHODU A KOUPILA KVALITNI ZBOZI,
    NAFOCENO TO BYLO PEKNE,ALE KVALITA BYLA NA NULE.
    CHTELA JSEM TO JAKO VANOCNI DAREK,MOJE DCERA JE ALERGICKA NA KOV-NIKL,TAKZE BYCH SI ANI NETROUFLA JI TOTO ZBOZI DAT.
    LIDICKY - NENECHEJTE SE NAPALIT JAKO JA!