Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tři deky a tři polštáře byly ve třech taškách a tyto dopravovány v obrovském balíku. Do vybrané Zásilkovny, se balík nevešel, což muselo byt obchodu známo, balik byl náhradně uložen na poště. Při převzetí nepochybně pro značné rozměry byl balík otevřený.

    Zboží doručeno na jine místo pro nesmysle vytvoření jednoho obrovského balíku

    Reakce obchodu Brotex

    Děkujeme za hodnocení, i když není pozitivní. Pouze bychom rádi vysvětlili. Co se týká výdejních míst typu boxů, bohužel tam nelze uložit větší zásilky. Tedy pokud je zboží objemnější, je uloženo na nejbližší výdejní místo. Přikrývky a polštáře jsou vždy objemnější a zde samozřejmě není vhodné si vybírat uložení do boxu. Tam by se ani nevešla jedna deka a jeden polštář. Box je vhodný na povlečení, prostěradla a menší produkty. Abychom mohli ponechat volbu výdejního místa pro zákazníky, spadají tam bohužel i boxy a je na zákazníkovi, co si vybere. Mrzí nás, že výběr není úplně ideální, ale věříme, že i přes tuto nepříjemnost jste s našimi výrobky spokojeni. Brotex.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídalo rozměrem uváděným na E-shopu brotex.cz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Brotex

    Zakoupenou přikrývku DUO 140x220cm jsme si u Vás vyzvedli k reklamaci z důvodu, že přikrývka dle Vás neměla rozměr 140x220cm a slíbili jsme, že pokud to tak bude, obratem napravíme a pošleme Vám přikrývku novou se správným rozměrem. Vrácenou přikrývku jsme ale přeměřili a ta měla námi deklarovaný rozměr 140x220cm. Tedy jsme se rozhodli, že Vám v tomto případě raději vrátíme peníze zpět, což jsme obratem udělali. Pokud by bylo potřeba ušít atypický, ještě delší rozměr přikrývky, musel by jste nás kontaktovat emailem s poptávkou požadovaného rozměru. Děkujeme za pochopení. Brotex.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paní mě vyhověl A že jsem změnila barvu povlečení ale neměla mě překvapila kvalita povlečení je o hodně větší když se mu vyžehlila z každé strany o 20 cm větší po vyprání je hodně hrubé a strašně se krčí poznám vyspání úplně pokrčené A jsou všude vši té bílé uzávěry na modrém což mě úplně ruší nejradši bych to přišila Podle mě není to profesionálně ušité dokonce i obzvlášť nit kování je bílou niti coz me zarazí je to jak kdyby to sil nekdo kdo tomu nerozumí jsem velmi nespokojena mám rada perfektní praci Škoda ze to zkazí nitra a uzávěry moc mě to mrzí bohužel

    Reakce obchodu Brotex

    Mrzí nás nespokojenost s naším produktem. Vždy jsme ochotni situaci řešit. Každopádně, zipy u všech povlečení používáme bílé a jsou kryté látkou z povlečení. Zakoupené mušelínové povlečení je bohužel materiál velmi příjemný, ale není pevný jako ostatní bavlněné materiály. Jak my říkáme, je tzv. "tahací" a tento materiál bohužel nevyhovuje každému. Rádi vždy před koupí zákazníkovi poradíme a vše vysvětlíme, aby byl co nejvíce s koupí spokojen. Také nás to mrzí a budeme potěšeni, pokud se na nás kdykoliv obrátíte s dotazem či pomocí při výběru. Brotex.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Očekávala jsem zimní, tedy hrejivou prikryvku, přišla, opravdu pěkná, to musím uznat, ovšem, po první noci jsem věděla, že ta mě nezahreje... Tedy na zimu fakt není. Možná do pretopeneho domu, já však bydlím na horách...

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den, klasické zimní přikrývky 450g/m2 jsou hřejivé, ale samozřejmě každý člověk jsme individuální a hřejivost vnímáme jinak. Pokud jste přikrývku nepoužila, obraťte se na nás, rádi Vám poradíme a doporučíme teplejší variantu. Pro opravdový tepelný komfort a jak píšete, že bydlíte na horách, bychom Vám doporučili spíše extra hřejivou Thermo přikrývku, se vzduchovou komorou, s výplní dutého vlákna 600g/m2. Pokud budete mít zájem o konzultaci či doporučení, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Přikrývku je potřeba vybírat nejen podle označení, ale i podle potřeb konkrétního člověka. Budeme rádi, pokud se na nás obrátíte a věříme, že Vám dokážeme poradit a vybrat tu správnou variantu. Brotex Písek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • teplo pod ní je a doprava byla rychlá, cena v akci dobrá.
    • 1. zavádějícím způsobem popsány Thermo přikrývky: "díky vzduchové komoře, která vzniká specielní technologii při šití. " O žádnou speciální technologii nejde. Jsou to prostě k sobě sešité 2 přikrývky - na rozdíl od přikrývek Duo nejsou po obvodu otvory mezi kalouny, ale prošev je souvislý po celém obvodu a šev je překrytý lemem - nedají se přikrývky rozdělit jako u Duo přikrývek - možná bych raději volil Duo, než Thermo, kdybych věděl jak to doopravdy je.
    • 2. "přikrývka obemkne kolem těla spícího člověka " - opět zavádějící tvrzení - neobemkne, trčí do vzduchu, nelehne si - přesto že mám tu nejteplejší zimní thermo, nejtěžší...
    • 3. Aloe Vera není vůbec cítit, nevoní...
    • 4. povrch přikrývky - 100% polyester (mikrovlákno s výtažky Aloe Vera) je na obrázku dobře nasvícen, takže se zdá, že je lesklý, klouzavý, ale není ani lesklý, ani klouzavý, takže se špatně povléká, zvl. ta prodloužená přikrývka.

    Nespokojenost

    Reakce obchodu Brotex

    Vážený pane Jiří.
    Na Vaši recenzi musíme reagovat a vysvětlit.
    1. žádným zavádějícím způsobem nemáme popis uveden. Přikrývky Thermo mají opravdu vzduchovou komoru, která vzniká sešitím po obvodu dvou prošitých kusů přikrývek ( vymyšleno naší výrobní technologií). Díky tomu jsou přikrývky hřejivější i po použití menšího množství výplně. DOU přikrývky také vyrábíme, ale to jsou skutečně dvě samostatné přikrývky, které jsou k sobě spojeny a lze je použít ve třech hřejivostech. Přesto nejsilnější zimní Thermo má tu největší hřejivost.
    2. Přikrývky nejsilnější jsou samozřejmě hutnější, je potřeba se do ni "zachumlat" . Nesouhlasíme ale s tvrzením, že trčí!
    3. Aloe Vera použitá při výrobě povrchového materiálu samozřejmě cítit není. Má za účel odvádět alergeny, ale ne přikrývku navonět.
    4. Povrch přikrývek je česaný, má jemný chloupek, aby byl příjemný na omak. Pokud by byl materiál klouzavý, šustil by a přikrývka by nebyla ani trochu příjemná.

    Mrzí nás, že jste nás nekontaktoval a neporadil se s výběrem. Vše jsme schopni Vám vysvětlit a popsat. S výrobou přikrývek máme dlouholeté zkušenosti a věříme, že bychom vybrali vše správně dle Vašeho požadavku. Pokud jste ještě přikrývky nepoužil, rádi Vám poradíme a můžeme vyměnit za přikrývky, které Vám budou vyhovovat. Pokud budete mít zájem řešit, kontaktujte nás na e-mail [email protected].

    Za Brotex - Handrejchová Věra.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo zasláno, ale kvalita materiálu se mi nelíbí, flanelové povlečení ani zdaleka nepřipomíná flanel, je tuhé a na dotyk nepříjemné. Barvy jsou také odlišné od barev nafocených v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na základě osobního e-mailového dotazu jsem byla ubezpečena, že povlečení má totožnou barvu, jakou má na vyobrazení na internetu (modrošedou). Ve skutečnosti bylo šedo-tmavě šedé.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si k povlečení i 2 tyrkysové polštářky / 40x40/, ale polštářky jsou bleděmodré. Píšete, že barva může být trochu odlišná, ale tyrkys a bleděmodrá barva je opravdu velký rozdíl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obednávala jsem dvě prostěradla velikosti 240x230 . Dodána u obou byla velikost menší, a to 216x230 cm a druhé 220x230 cm. Na mou postel jsou nepoužitelná.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá komplikace a proto Vám samozřejmě chceme vyjít vstříc a pokud vznikl problém, vyřešíme ho. Prosím kontaktujte nás emailem a domluvíme se na vyřešení reklamace. Brotex.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiz jsem nakoupil zbozi za 10.000 a zadna zakaznicka sleva zadna vyhoda. Marketingove naprosto spatne

    Nikdo se o me nestara. Jen kupuji a platim.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste nemohl využít věrnostní zákaznickou slevu a to z toho důvodu, že jste si vytvořil u nás účet až při poslední objednávce. Každý zákazník, který má u nás vytvořený zákaznický účet, získává po dosažení vyšší útraty věrnostní slevu. Vám se bohužel nenačetla, protože jste neměl vytvořen účet. Pokusíme se Vaše předchozí dvě objednávky k Vašemu účtu přiřadit, aby jste do budoucna mohl věrnostní slevy využít. Věříme ale, že jste s našimi výrobky spokojen a budete i nadále naším věrným zákazníkem. Brotex Písek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • placení poštovného
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle dodaní
    • Slaboucky a maly koberecek za dost peněz

    Dnešní veci jsou bohuzel předražené. Krabice byla v boxu castecne rozmocena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Barva produktu neodpovídá skutečnosti

    Koupil jsem prostěradlo. Reálná barva absolutně neodpovídá vzorníku jak na internetu tak přímo na balení prostěradla. Podle vzorníku odpovídá místo tmavě šedé, normální šedé, skoro až světle šedé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží zatím nedorazilo,ale myslím si že chyba je na straně PPL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednal jsem povlečení barvy světle šedé, ale dodáno bylo světle žluté
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kvalita zboží by měla být lepší

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem potřebovala vrátit, ale bohužel na vlastní náklady, vyhodila jsem jen tak 159, - Kč. Pokud bych ti věděla při objednáni, tak bych vůbec od Brotexu nic neobjednala. Velká nespokojenost!!!

  • Nedoporučuje obchod

    V objednávce 3 kg dutého vlákna scházelo min. 30 dkg střiže, takže už nikdy víc tento obchod. Duté vlákno bylo ve stavu jak slisovaném nebo slehlém, nikoliv nadýchané, jak je uváděno v obrazové nabídce. Takže jednotlivé "plásty" vlákna bylo nutné nejdříve ručně načechrat a teprve pak použít, ale co už. Takže zkušenost s dodaným materiálem špatná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neetické a arogantní jednání majitelky firmy se zákazníkem, který si stěžoval na absenci doručení zboží.
    • Zboží po zaplacení nebyly schopni doručit ani za týden.
    • Neochota slušně jednat se zákazníkem, slušně se mu omluvit.
    • Neochota si udržet zákazníka. Na první dobrou se majitelka se mnou hned rozloučila a nezdvořile mi sdělila, ať si jdu koupit zboží jinám.

    Dlouho jsem se nesetkal s takovou arogancí. Nerozumím firmě, která se není ochotna vyrovnat s nespokojeností. Byl jsem naprosto v právu. Brotex mi měl doručit zboží. Řidič zboží nedoručil. Na adrese nebyl. Řidič mě vyzval, abych si zboží vyzvedl osobně, přesto, že jsem doprava byla hrazená.

    Reakce obchodu Brotex

    Vážený pane Henzinger,

    na Vaši recenzi musím bohužel reagovat a nesouhlasit s Vámi, že jsme neochotni jednat slušně se zákazníkem.

    Dne 7.7.2021 (ve středu) jste na našem eshopu provedl objednávku, kterou jste zaplatil online platební kartou.
    V této době probíhala v naší firmě celozávodní dovolená a to bylo na našich webových stránkách řádně uvedeno.
    Veškeré objednané zboží bylo označeno s předpokládaným termínem doručení 13.7.2021 a tento den Vám také bylo doručováno přepravní společností PPL!

    Dne 13.7. 2021 jste mne kontaktoval telefonicky ve 12:14, že řidič PPL Vám nedoručil balík, nezvedá telefon a vůbec se Vám nesnažil zásilku doručit. Obratem jsem řešila tento problém s infolinkou PPL, kde mi potvrdili, že řidič opravdu dle GPS navigace na Vaší adrese nebyl a slíbili mi, že ho budou obratem kontaktovat, aby Vám zásilku doručil. To jsem Vám obratem sdělila telefonicky ve 12:22 a řekla jsem Vám, pokud by byl další problém, aby jste mne kontaktoval, že to určitě vyřešíme.

    V 13:29 jste telefonoval a já nemohla hovor přijmout, obratem jste poslal sms, že Vám PPL napsala, že si máte zásilku vyzvednout na výdejním místě, že se Vám toto jednání PPL nelíbí ( tomu samozřejmě rozumím).
    Na to hned druhá sms, že jste požádal majitele o navrácení peněz a že si u nás už nikdy nic nekoupíte.

    Hned jak jsme mohla hovořit jsem opětovně kontaktovala telefonicky infolinku PPL, kde mi paní sdělila, že řidič podle GPS na adrese byl. Ale protože jsem ji upozornila, že jste na zásilku čekal doma a že se Vám ji opravdu nesnažil předat, podali jsme na řidiče stížnost, aby byl finančně potrestán a nechali jsme si zásilku vrátit zpět k nám.

    Po tomto zjištění u PPL jsem Vám okamžitě telefonovala ve 13:59 a toto jsem Vám sdělila a snažila se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Nabízela jsem i nové odeslání zásilky přes GLS následující pracovní den. To Vy jste jednal velmi arogantně!
    Já se snažila vyřešit problém tak, aby Vám bylo v pořádku doručeno zboží, které jste si u nás objednal.
    Přepravní společnosti nejsou bohužel našimi zaměstnanci a je to vždy o domluvě mezi lidmi, pokud mají dobrou vůli se domluvit.
    V poslední fázi při tomto druhém telefonátu, kdy jste mi začal vyhrožovat, že si u nás již nikdy nic neobjednáte a naše firma má špatné jednání.... - ano, to jsem Vám řekla, aby jste si tedy zboží zakoupil jinde, že Vám vrátíme peníze a zavěsila jsem telefon ( dle Vaší recenze "na první dobrou").

    Dnes 14.7.2021 jsme Vám zaslali dobropis na výši 1680 Kč a požádali jsme Vás, aby jste nám zaslal číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám peníze vrátíme.

    Brotex Vám odeslal zboží v přesném termínu, který sliboval. Smluvní přepravce PPL, který je ve velké míře velmi spolehlivým partnerem má bohužel ve Vaší oblasti asi špatného řidiče nebo možná brigádníka a doufám, že ten bude řádně potrestán. S nespokojeností se umíme vyrovnat a svou vinu přiznat, ale při každém problému je potřeba najít kompromis a hlavně vyřešit danou situaci.

    Přeji Vám mnoho úspěchů v životě
    Handrejchová Věra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Povlak je z příjemného materialu
    • Povlao je větší než jsou psané velikosti o 5 - 10 cm