Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obednávala jsem dvě prostěradla velikosti 240x230 . Dodána u obou byla velikost menší, a to 216x230 cm a druhé 220x230 cm. Na mou postel jsou nepoužitelná.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá komplikace a proto Vám samozřejmě chceme vyjít vstříc a pokud vznikl problém, vyřešíme ho. Prosím kontaktujte nás emailem a domluvíme se na vyřešení reklamace. Brotex.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiz jsem nakoupil zbozi za 10.000 a zadna zakaznicka sleva zadna vyhoda. Marketingove naprosto spatne

    Nikdo se o me nestara. Jen kupuji a platim.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste nemohl využít věrnostní zákaznickou slevu a to z toho důvodu, že jste si vytvořil u nás účet až při poslední objednávce. Každý zákazník, který má u nás vytvořený zákaznický účet, získává po dosažení vyšší útraty věrnostní slevu. Vám se bohužel nenačetla, protože jste neměl vytvořen účet. Pokusíme se Vaše předchozí dvě objednávky k Vašemu účtu přiřadit, aby jste do budoucna mohl věrnostní slevy využít. Věříme ale, že jste s našimi výrobky spokojen a budete i nadále naším věrným zákazníkem. Brotex Písek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • placení poštovného
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle dodaní
    • Slaboucky a maly koberecek za dost peněz

    Dnešní veci jsou bohuzel předražené. Krabice byla v boxu castecne rozmocena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Barva produktu neodpovídá skutečnosti

    Koupil jsem prostěradlo. Reálná barva absolutně neodpovídá vzorníku jak na internetu tak přímo na balení prostěradla. Podle vzorníku odpovídá místo tmavě šedé, normální šedé, skoro až světle šedé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží zatím nedorazilo,ale myslím si že chyba je na straně PPL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednal jsem povlečení barvy světle šedé, ale dodáno bylo světle žluté
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kvalita zboží by měla být lepší

  • Zboží jsem potřebovala vrátit, ale bohužel na vlastní náklady, vyhodila jsem jen tak 159, - Kč. Pokud bych ti věděla při objednáni, tak bych vůbec od Brotexu nic neobjednala. Velká nespokojenost!!!

  • V objednávce 3 kg dutého vlákna scházelo min. 30 dkg střiže, takže už nikdy víc tento obchod. Duté vlákno bylo ve stavu jak slisovaném nebo slehlém, nikoliv nadýchané, jak je uváděno v obrazové nabídce. Takže jednotlivé "plásty" vlákna bylo nutné nejdříve ručně načechrat a teprve pak použít, ale co už. Takže zkušenost s dodaným materiálem špatná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neetické a arogantní jednání majitelky firmy se zákazníkem, který si stěžoval na absenci doručení zboží.
    • Zboží po zaplacení nebyly schopni doručit ani za týden.
    • Neochota slušně jednat se zákazníkem, slušně se mu omluvit.
    • Neochota si udržet zákazníka. Na první dobrou se majitelka se mnou hned rozloučila a nezdvořile mi sdělila, ať si jdu koupit zboží jinám.

    Dlouho jsem se nesetkal s takovou arogancí. Nerozumím firmě, která se není ochotna vyrovnat s nespokojeností. Byl jsem naprosto v právu. Brotex mi měl doručit zboží. Řidič zboží nedoručil. Na adrese nebyl. Řidič mě vyzval, abych si zboží vyzvedl osobně, přesto, že jsem doprava byla hrazená.

    Reakce obchodu Brotex

    Vážený pane Henzinger,

    na Vaši recenzi musím bohužel reagovat a nesouhlasit s Vámi, že jsme neochotni jednat slušně se zákazníkem.

    Dne 7.7.2021 (ve středu) jste na našem eshopu provedl objednávku, kterou jste zaplatil online platební kartou.
    V této době probíhala v naší firmě celozávodní dovolená a to bylo na našich webových stránkách řádně uvedeno.
    Veškeré objednané zboží bylo označeno s předpokládaným termínem doručení 13.7.2021 a tento den Vám také bylo doručováno přepravní společností PPL!

    Dne 13.7. 2021 jste mne kontaktoval telefonicky ve 12:14, že řidič PPL Vám nedoručil balík, nezvedá telefon a vůbec se Vám nesnažil zásilku doručit. Obratem jsem řešila tento problém s infolinkou PPL, kde mi potvrdili, že řidič opravdu dle GPS navigace na Vaší adrese nebyl a slíbili mi, že ho budou obratem kontaktovat, aby Vám zásilku doručil. To jsem Vám obratem sdělila telefonicky ve 12:22 a řekla jsem Vám, pokud by byl další problém, aby jste mne kontaktoval, že to určitě vyřešíme.

    V 13:29 jste telefonoval a já nemohla hovor přijmout, obratem jste poslal sms, že Vám PPL napsala, že si máte zásilku vyzvednout na výdejním místě, že se Vám toto jednání PPL nelíbí ( tomu samozřejmě rozumím).
    Na to hned druhá sms, že jste požádal majitele o navrácení peněz a že si u nás už nikdy nic nekoupíte.

    Hned jak jsme mohla hovořit jsem opětovně kontaktovala telefonicky infolinku PPL, kde mi paní sdělila, že řidič podle GPS na adrese byl. Ale protože jsem ji upozornila, že jste na zásilku čekal doma a že se Vám ji opravdu nesnažil předat, podali jsme na řidiče stížnost, aby byl finančně potrestán a nechali jsme si zásilku vrátit zpět k nám.

    Po tomto zjištění u PPL jsem Vám okamžitě telefonovala ve 13:59 a toto jsem Vám sdělila a snažila se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Nabízela jsem i nové odeslání zásilky přes GLS následující pracovní den. To Vy jste jednal velmi arogantně!
    Já se snažila vyřešit problém tak, aby Vám bylo v pořádku doručeno zboží, které jste si u nás objednal.
    Přepravní společnosti nejsou bohužel našimi zaměstnanci a je to vždy o domluvě mezi lidmi, pokud mají dobrou vůli se domluvit.
    V poslední fázi při tomto druhém telefonátu, kdy jste mi začal vyhrožovat, že si u nás již nikdy nic neobjednáte a naše firma má špatné jednání.... - ano, to jsem Vám řekla, aby jste si tedy zboží zakoupil jinde, že Vám vrátíme peníze a zavěsila jsem telefon ( dle Vaší recenze "na první dobrou").

    Dnes 14.7.2021 jsme Vám zaslali dobropis na výši 1680 Kč a požádali jsme Vás, aby jste nám zaslal číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám peníze vrátíme.

    Brotex Vám odeslal zboží v přesném termínu, který sliboval. Smluvní přepravce PPL, který je ve velké míře velmi spolehlivým partnerem má bohužel ve Vaší oblasti asi špatného řidiče nebo možná brigádníka a doufám, že ten bude řádně potrestán. S nespokojeností se umíme vyrovnat a svou vinu přiznat, ale při každém problému je potřeba najít kompromis a hlavně vyřešit danou situaci.

    Přeji Vám mnoho úspěchů v životě
    Handrejchová Věra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Povlak je z příjemného materialu
    • Povlao je větší než jsou psané velikosti o 5 - 10 cm
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojený s dodáním ,zboží nemám ani za měsíc a ze strany obchodu jen samé výmluvy už si nic u vás neobjednám Ženíšek M.

    Reakce obchodu Brotex

    Vážený pane Ženíšek. Velmi nás mrzí, že jste napsal tuto recenzi a ještě k tomu nenapsal vyjádření, že nebyla na naši firmu, což jsme si telefonicky u Vás potvrdili. Objednal jste si boty u nějaké jiné firmy a ty Vám ještě jiný e-shop nedoručil. U nás jste objednal prostěradlo, které jsme Vám odeslali hned druhý den po odpolední objednávce. Do 2 dnů po telefonické objednávce jste tedy měl doma. Věříme, že jste s naším prostěradlem spokojen a v případě dalšího nákupu se na nás bez obav obrátíte. Brotex Písek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si satenove povleceni,prislo bavlnene,jeste roztrhle.

    Firma nabizi pekne zbozi,nicmene mi pracovnice tvrdila,ze bavlna je saten.Povleceni bylo jeste roztrzene.Byla jsem zklamana,povleceni nebylo levne.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, ale bylo Vám opravdu doručeno jednobarevné saténové povlečení. Každopádně máte nárok na vrácení zboží, pokud nejste s kvalitou spokojena, či očekáváte od produktu něco jiného. Při převzetí zásilky je potřeba se s kvalitou, barvami seznámit a pokud Vám nevyhovuje, vrátit nám zpět. Obratem vracíme peníze. Povlečení jste vyprala, ale i přesto Vám naše firma vyšla vstříc a vrátila Vám celou částku na Váš účet, i když bychom v tomto případě nemuseli. Vždy vycházíme zákazníkům vstříc a na kvalitě a materiálech si zakládáme. Brotex Písek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod funguje dobře, ale kvalita zboží vs. cena je nevyhovující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Látka není kvalitní. Do inzerátu uveďte, že se nejedná o 1.jakost.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vzhledem k tomu,že jsem zda nakoupila poprvé a byla jsem velice spokojená, hodnotím kladně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Z nákupu mám smíšené pocity. Vyřízení objednávky + doručení je perfektní (do 2 dnů jsem zboží měla už doma). Objednávala jsem povlečení a froté prostěradlo. Prostěradlo je opravdu kvalitní. Bohužel totéž nemůžu říci o povlečení. I když je na stránkách uvedená gramáž, nezkušenému nakupujícímu to stejně nic neřekne. Objednala jsem bílé povlečení s fialovými motýlky, je tak slabé, že skrz bylo vidět (mám klasickou prošívanou péřovou peřinu z modré sypky). Ale po vyprání se lehce smrsklo a už tolik neprosvítá. Co mě ale zarazilo ještě víc, je fakt, že i když motýli jsou na povlečení v jednom směru (u hlavy skoro žádné, u nohou nejvíce), tak na jedné peřině je zip našit klasicky u nohou, u druhé peřiny je zip u hlavy! Naštěstí manžel není fajnovka jako já a knoflíčky (zip) u hlavy mu nevadí, takže jsem povlečení nemusela vracet. Ale už tu nakupovat nebudu, 50% úspěšnost ve správném našití zipu mi příjde neúměrná vzhledem k ceně nákupu (cca 1600Kč).

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Chtěli bychom Vám upřesnit Vaše reakce ohledně povlečení a mrzí nás, že jste nás s problémem nekontaktovala, určitě bychom vyřešili k Vaší spokojenosti. U povlečení Butterfly převažuje bílá barva a jak píšete, bavlna po vyprání vždy zhoustne. V žádném případě se nejedná o slabou bavlnu, ale jemnou s hustě tkanými jemnými vlákny. Modrá deka Vám bude vždy prosvítat, pokud použijete bílé povlaky. Našití zipu v nesprávném směru je chybou naší výroby, která by se neměla stávat, ale je to chyba, která se dá napravit, pokud nás informujete a budete mít zájem, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky. Vše jsme schopni vyřídit, samozřejmě na naše náklady.
    Brotex Písek.
    https://www.facebook.com/brotexcz/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Má objednávka byla vyřízena rychle.
    • Objednala jsem si 3 polštáře 50x70, ale zapínání (zip) je našit křivě,
    • dále mne zklamal naprosto jiný vzor na jednom z polštářů. Dle vyj. zaměstnankyně je to normální, aby se neprostříhal materiál. (((

    Již zde nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a Váš názor. Dodané povlaky na polštáře máte samozřejmě možnost vrátit o čemž jsme Vás telefonicky informovali, ale Vy jste odmítla. Povlaky, které nabízíme k prodeji nejsou dekorativního charakteru, ale vhodné spíše jako doplněk k povlečení, aby ladilo s dodanou sadou. Šité jsou z metráže, která se používá na velké povlečení, proto vzor není nikdy jako na fotografii, i když se snažíme vždy střihnout tak, aby byl co nejhezčí. Pokud byl křivě našit zip, je to důvod k reklamaci, kterou samozřejmě můžete uplatnit.
    Brotex Písek.
    https://www.facebook.com/brotexcz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnost zakoupení zboží ve 2.jakosti.

    Nakoupila jsem zde po předchozí zkušenosti,už cca 10let mám termo peřiny,jsem s nimi maximálně spokojená.Zde jsem zakoupila chrániče matrací,peřiny,povlečení,polštáře,prostěradlo.U chrániče dětské matrace se mi po třech praních začala trhat jedna guma,na polštářích se nedá ležet,jak jsou nepohodlné.Peřina byla zakoupena zimní,bylo mi řečeno na zákaznickém servisu,že je méňe teplá než termo,teplo pod ní je,ale peřina tzv.nedýchá.Hodnotím s předchozí termo.Povlečení je z bavlny,původně jsem chtěla flanel,ale bohužel zde nebyl skoro žádný výběr a krep mi přijde již zastaralý.Povlečení jakoby ani nebylo z bavlny ale z polyesteru,studí a je jako igelit.Celkově nejsem spokojena s kvalitou výrobků.

    Reakce obchodu Brotex

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás malinko zarazila a je nám líto, že jste neřešila přímo po dodání a to hned v březnu tohoto roku, když jste byla s našimi výrobky po předchozí zkušenosti spokojena. Dovolte, abychom upřesnili typ výrobků, které jste si zakoupila. Chrániče matrace ve II.jakosti - pokud se Vám již po třech praních začala trhat guma, mohla jste nás kontaktovat, provedli bychom nápravu a opravili na naše náklady. Polštáře jste zakoupila ty nejlevnější optimal s výplní dutého vlákna (střiže), u kterých je poznačeno, že jsou vhodnější pro dekoraci, na spaní jsou tužší. Pokud by jste nás kontaktovala, s výběrem by jsme ochotně poradili a určitě Vám doporučili polštáře prošívané s kuličkovým dutým vláknem, které jsou samozřejmě dražší, ale na spaní vhodnější a příjemnější. Co se týká přikrývek, ty jste také měla ve II. jakosti se slevou. Nebyly to Thermo přikrývky, ale klasicky prošité ze stejného materiálu. Jediný rozdíl mezi nimi je ten, že Thermo přikrývka je nadýchanější díky tomu, že není prošita skrz na skrz, ale spojena ze dvou vrstev. Na prodyšnost to ale nemá vliv, je to spíše pocitová záležitost. Co se týká povlečení - vyrábíme výhradně ze 100% bavlny, žádného polyesteru. To naší firmě velmi křivdíte. Dezény flanelového povlečení obměňujeme vždy na přelomu léta a podzimu. Flanel je sezónní záležitost a prodává se nejvíce přes zimu. Proto nebyl koncem března již takový výběr. Běžně máme kolekci na zimu mezi 12 - 16 dezény a poté se doprodává.
    Přesto Vám děkujeme za Váš názor. Vždy je třeba se nad každým názorem zamyslet a dělat vše ke spokojenosti zákazníka. To je pro naši firmu důležité a my každý názor, ať kladný nebo záporný řešíme a zabýváme se jím.
    Brotex Písek.
    https://www.facebook.com/brotexcz/