Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jsem maximálně nespokojena s touto firmou. Zaslali mě použitou pánskou toaletní vodu tzn.,že nebyla v originálním balení a ještě cca třetina vody byla již odstříkaná. Jsou levnější.ale takový podvod opravdu zato nestojí. Brasty nikdy!!!!!!!!

  • Koupil jsem hodinky za 5000,- baterie při běžném provozu vydržela necelý rok. Za výměnu chtějí peníze v pořádku, ale u značkových hodinek rok !! Prodali mi staré hodinky které bůh ví jak dlouho byli na skladě. Za mě už nic nebudu nakupovat. Nedoporučuji nikomu. Neochota se zamyslet nad tím co vám prodají.

  • Objednavala jsem pritelovi poprvé parfem Paco Rabbane a prisel velmi rychle, skvele zabalen, jako darek byl i pribalen vzorek vune.. Extatic, krasne voni, tak mi taky udelali radost. Vse bylo naprosto v poradku, nakupovala jsem zde poprve ale mohu doporucit, jsem spokojena a pri nakupu dalsich vuni se sem urcite vratim. Navic parfemy jsou za dobrou cenu. A ocenuji hlavne odstriky vuni, clovek si pak muze vybrat, ktera vune mu nejlepe pasuje.

  • Doporučuji si hodně rozmyslet kde objednavate. Reklamace zboží dopadla tak,ze bylo řečeno, že jsem parfem spatne skladoval a to ze voní jako oder na WC uz nikdo neřeší.anj mi nebylo řečeno jak přišli na odpověď ze bylo spatne skladování nebo jestli je správná koncentrace parfemu. Prostě za mě určitě nedoporučuji tento portál. Vymlouvat a nic nezjistil. Mate smůlu. Proste prodáváte naředěné sračky. Mistarka

  • Dobrý den,
    s Brasty vždy maximální spokojenost! Objednávám pravidelně parfémy a vzorky parfémů. Ceny skvělé a výběr taky. Můj poslední nákup na Brasty byl kosmetický. Vybírala jsem na základě recenzí a konkrétně u pleťové kosmetiky jsem psala na Brasty podporu, protože jsem si nebyla jistá, jestli mi to sedne na mou pleť. Odepsali obratem a skvěle poradili i další alternativy! Přiznám se, že jsem měla trochu obavy, protože s objednáváním kosmetiky nemám moc dobré zkušenosti. Balíček z Brasty mi přišel hned druhý den a byl luxusně zabalený. A navíc vybrané kosmetické produkty mi naprosto vyhovují!
    Obchod doporučuji a chválím zákaznický servis!
    Peťa

  • Můj první nákup v tomto e-shopu a dost možná i poslední. Bohužel, zboží přišlo s dírou v krabici a objednaný fialový šampon se otevřel a část obsahu se vylila. Výstuže krabice byly položeny pouze vedle šamponu - tedy naprosto k ničemu, když nejdůležitější je, aby se šampon neotevřel a tomu nic nebránilo. Naštěstí byl ještě v jednom obalu, ale i tak byla celá krabice fialová a při čištění upatlal vše co šlo. Chápu, že poškození je chyba přepravce, ale kdyby byl produkt lépe zabalen, neotevřel by se. Naštěstí se vylilo vcelku malé množství. Nic podobného se mi nikdy nestalo a to objednávám kosmetiku roky.

  • Dobrý den,

    chtěl bych svým komentářem přispět do zdejší diskuze, protože v BRASTY nakupuji už hodně dlouho, snad přes 6 let.
    Firmu jsem si tenkrát vybral podle hodnocení a recenzí, které měla na GOOGLE, HEURECE A ZBOŽÍ jako jedna z nejlepších a do dnešního dne tomu tak je stále. Je vidět, že se firma stále snaží a neusnula na vavřínech.
    Když vidím tady v diskuzi ty tragédy, " Češi do toho ", kteří si pořád na něco stěžují, pořád jim něco vadí, jsou kolikrát úplně mimo a je vidět, že chtějí firmu poškodit a účelově si to přikrášlí a zveličí, tak mi to nedá a chci přispět svým komentářem. Je jasné, že spokojení zákazníci málokdy budou věnovat tolik času, že by všude na netu chválili firmu, která jim prodala zboží a oni jim za to zaplatili. Vždyť tak to má být. Většinou si do diskuzí jen stěžuje ta hrstka nespokojených tzv. škodičů, kteří za to ani vlastně nemůžou, prostě takoví jsou aniž by si to uvědomovali. Za to, že s firmou BRASTY jsem nadmíru už roky spokojen, tak jim to chci vrátit touto cestou a chtěl bych je vychválit. Jestli tuhle diskuzi někdo někdy bude číst, tak ji opravdu berte s rezervou. Vždy se dívejte na hodnocení od opravdových ověřených zákazníků na GOOGLE, HEURECE A ZBOŽÍ atd.
    Tam jsou vždy relevantní informace o každé firmě a nejen o BRASTY.
    Chtěl bych firmě BRASTY popřát hodně spokojených zákazníků jako jsem já a co nejméně " takových", jako jsou v diskuzi níže.
    Jestli jste to dočetli až sem, tak jste se mějte moc fajn, nebojte se na BRASTY nakoupit a přidejte se ke spoustě spokojených zákazníků jako jsem já.
    Kája

  • Zakoupil jsem hodinky, po 9 měsících přestaly fungovat. Reklamace mi nebyla uznána z důvodu mechanického poškození. Podle ostatních komentářů asi nejsem jediný, koho takto odbyly. V rámci zachování vztahů mi hodinky opravily, ale musel jsem si zaplatit poštovné. Poté, co hodinky přišly, opět po pár dnech přestaly fungovat. Znovu jsem je poslal na reklamaci, i když až za pár měsíců, fakt se mi nechtělo to zase řešit. Tentokrát reklamaci uznali, ale pouze jako reklamaci opravy, takže stále tvrdí, že poprvé to bylo mechanickým poškozením. To jim teda něvěřím. Nevím o tom, že by mi hodinky spadly nebo na ně něco spadly. Prostě to zkouší.

    Brasty rozhodně nedoporučuju!

    • Vážený pane Matouši,

      je nám líto, jak jste se k celé věci postavil.
      Bohužel na mechanické poškození, které jste si způsobil, se nevztahuje záruka výrobce.
      I tak jsme se Vám snažili vyjít vstříc a hodinky opravili zdarma.
      Hodinky samy o sobě se totiž málokdy pokazí, většinou je to nevhodným zacházením např. nárazem o něco apod., kolikrát třeba stačí klepnou třeba o stůl a může se něco rozvolnit, pokazit.
      To byl pravděpodobně i Vás případ.
      Nic na Vás nezkoušíme , nemáme to zapotřebí, spokojený zákazník je náš cíl, proto jsme Vám hodinky opravili zdarma.

      S pozdravem

      Tým BRASTY.CZ

  • Objednány hodinky, doručení v pořádku, po přečtení recenzí ale doufám že jsou originální.
    Při objednávce jsem zapomněl připsat do objednávky slevový kód, ptal jsem se tedy jestli je možné zpětné uplatnění - podpora eshopu pouze odepsala, že kód na dané zboží nelze uplatnit, což jsem při zkušební objednávce zkusil - kód zafungoval. Po několika dnech a výmluvných emailech jsem stále nedostal odpověď na mou původní otázku a ani mi nebylo navrhnuto žádné řešení.

    • Dobrý den,

      děkujeme za reakci, i když je částečně kritická.
      Je nám líto, ale na odeslanou a zaplacenou objednávku již bohužel nejde uplatnit slevový kód.
      Spolehněte se, Vaše hodinky jsou originální. není důvod mít obavy.
      Sem do diskuze píšou převážně anonymové od konkurence, kteří nenakoupili a kteří nás chtějí poškodit.
      Ověřené recenze jsou od opravdových zákazníků se nachází v sekci Recenze.
      Těch máme aktuálně přes 7000 s vynikajícími výsledky. Tam je třeba číst a hledat relevantní informace.
      Snažíme se dělat pro naše zákazníky maximum a hodláme v tom vytrvat.
      Přejeme Vám, ať hodinky zakoupené od nás Vám slouží co nejdéle.

      Krásný den a vše nej nej nej do roku 2020 přeje tým BRASTY.CZ

  • Dobrý den,

    rádi by jsme reagovali na nehorázné lži, které napsali níže anonymové/konkurence.

    Tato odpověď je také hlavně určena budoucím zákazníkům naší firmy BRASTY.

    Držíme si dlouhodobě vysoké hodnocení , k dnešnímu dni 98% z recenzí od opravdu ověřených zákazníků, co u nás nakoupili.

    Snažíme se dělat maximum, abychom našimi produkty dělali našim zákazníkům radost.

    Nabízíme 30 denní - prodlouženou lhůtu na vrácení zboží, tudíž nákupem u nás nic neriskujete.

    Můžete si v klidu zakoupený výrobek odzkoušet a když Vám nebude vyhovovat, můžete ho vrátit.

    Také bychom chtěli říct, že do této diskuze může psát kdokoliv, aniž by u nás nakoupil, stačí se pouze zaregistrovat na Heurece, otázka 1 minuty.

    Tato diskuze je tím pádem buď zeď nářků neschopné konkurence, která si myslí, že nás tímto zastaví nebo opravdu zklamaných zákazníků, kteří porušili

    záruční podmínky a byla jim zamítnuta reklamace. Naštěstí je jich minimum a snažíme se, aby jich bylo ještě méně.

    Navíc při průzkumu jsme zjistili, že všechny obchody mají v diskuzi na Heurece pouze negativní komentáře, čímž se tato diskuze stává velmi neseriózní.

    Píše sem pouze konkurence nebo převážně anonymové, kdy se tím pádem nedá ověřit autentičnost a prověřit celý případ/adekvátně reagovat.


    Vážení budoucí zákazníci, rozhodujte se pouze podle ověřených recenzí, jedině tak budeme mít zaručeny objektivní a pravdivé informace.

    Byli by jsme velmi rádi, kdyby jste si pro to vybrali naši společnost a bude nám ctí , když se staneme Vaším spolehlivým online partnerem.

    Mějte se moc fajn a přejeme štastnou volbu při výběru produktu.

    S přáním všeho dobrého.

    Tým BRASTY.CZ

  • Reklamace hodinek MK - vypadané kamínky
    Neuznáno, mechanické poškození.
    To byl poslední nákup ;)
    Poprosil bych obchod,ať si nechá svojí odezvu...

    • Také se přidávám! Nejhorší obchod! Nenakupovat, pokud se nechcete napálit jako my.
      Koupila jsem pánské hodinky Armani, po 2 měsících užívaní se odlepil ukazatel na 11 hodině. Poslala jsem k reklamaci, také mi přišlo mechanické poškození.
      Po 2 měsících nošení? Jako vážně? U originálů toto není možné a i kdyby tak ne tak po 2 měsích pochybuju o pravosti hodinek.
      Po stížnosti a žádosti o prověření reklamace mi přišla fotka, že hodinky byly poškozené a na nich vyznačené škrábance. Mám fotku, kterou jsem před odesláním k reklamaci posílala do Brasty a hle žádné uvedené škrábance tam nejsou, protože nebyly. Takže s nimi někde třískly schválně.
      Je potřeba tyto informace šířit dál a po sociálních sítích aby se napálilo co nejméně lidí!!!!

    • Dobrý den,

      jednoznačně se distancujeme od toho, že by jsme úmyslně poškozovali naše zákazníky způsobem Vámi popsaným. Více není k tomu co dodat, každá zamítnutá reklamace je nepříjemná pro obě strany a přejeme si, aby takových případů bylo co nejméně.

      S pozdravem

      Tým BRASTY.CZ

  • Zakoupila jsem 2parfemy Hugo Boss, jeden pánský a druhý dámský. Dámský používám několik let a moc dobře znám! Ani jeden nevydrží vonět déle, než 20min!takze jsme vyhodili 1400 jen tak. Nikdy jsem se nesetkala s fejkem, objednávám parfémy na netu pravidelně. Od Brasty nikdy více!!

    • Vážení,

      když už chcete psát recenze nezakládající se na pravdě, tak si aspoň vymyslete něco uvěřitelného.
      Naše společnost prodává parfémy už deset let a o kvalitě našich služeb a výrobků svědčí tisíce spokojených recenzí od reálných zákazníků. Zboží nakupujeme od autorizované distribuce a je prakticky nemožné, aby jsme prodávali neoriginální výrobky, za to ručíme svým jménem. Navíc nabízíme nad rámec zákona, který uvádí 14 dnů, až 30 dnů na vrácení zboží/ odstoupení od smlouvy. Zákazníkům vrátíme peníze jak za výrobek, tak za dopravu k zákazníkovi. Takže nákupem u nás nikdo nic neriskuje. Víc už asi není třeba co dodat.

      S pozdravem
      Tým BRASTY.CZ

  • Dobrý den,

    zakoupil jsem v tomto obchodě Hugo Boss Boss No.6 Bottled toaletní voda pro muže 100 ml. Podle mě, jde o fejk. Stejně kvalitní výrobek si můžete zakoupit na dovolené v Turecku za 1 EURO. Vůně vydrží než odejdete z koupelny, ale musíte jít hodně rychle. Léta toaletní vodu Hugo Boss používám, takže případné reakce ve stylu, že si stojíte za tím, že se jedná o originály si prosím nechte. Nedoporučuji tento výrobek v tomto obchodě nakupovat.

    • Vážený anonyme,

      dle stylu Vašeho vyjádření jde pravděpodobně o duplicitní reakci přidanou ve stejný čas výše ohledně parfémů Hugo Boss. Informace jsme už uvedli výše, nechceme zbytečně reagovat na výmysly, které nás maximálně motivují být ještě lepšími. Samozřejmě produkty prodáváme výhradně originální a o spokojenosti našich zákazníků po celé Evropě svědčí tisíce opravdu ověřených recenzí.

      S pozdravem

      Tým BRASTY.CZ

  • Dobrý den,
    Ani já nemohu přidat pozitivní recenzi co se týká kvality výrobku, konkrétně dámské hodinky DARCI MK3190. Hodinky mají kolem ciferníku zirkony a to je kámen úrazu, dámy už bych si je nekoupila po= 8 měsících 2x reklamace, první dokonce po jednom dni nošení!!!!! První reklamace vyřízena k mé spokojenosti, druhá bez úspěchu prý mechanickým poškozením z mé strany!!! Nesmysl, velkoryse mi nabídli opravu za 150,-kč + balné atd... a vrcholem je, že u nás v hodinářském obchodě by mi osadili hodinky novými zirkony do druhého dne 1zirkon=20,-kč!!!! V obchodě BRASTY už nikdy více!!!!!

    • Vážená zákaznice,

      v prvé řadě nás mrzí,
      že máte s hodinkami zakoupenými u nás takové trable a omlouváme se, i když za to přímo nemůžeme.
      Za druhé nás mrzí, že prohlašujete, v obchodě BRASTY už nikdy více, což ale chápeme.

      Rádi bychom uvedli, že u modelu hodinek MK3190 nejsou žádné větší problémy s vypadáváním kamínků, i když se to občas může stát.
      Velmi totiž záleží, jak se daný majitel ke svým hodinkám chová.
      Konstrukčně jsou totiž kamínky nalepeny a nesvědčí jím jakékoliv byť nepatrné nárazy, pobyt v chladném/horkém prostředí, pobyt na slunci, vlhkost atd.
      Tyto hodinky jsou vlastně šperk a jako ke šperku je potřeba se k nim chovat tzn. velmi opatrně.
      Nelze předpokládat, že nalepené kamínky jsou nesmrtelné a je potřeba si vždy rozmyslet, jestli si chcete koupit hodinky osazené kamínky pro běžné denní nošení.
      Chápeme Vaše velké rozhořčení a sem do diskuze přispívají převážně velmi rozhořčení zákazníci, ale my vždy postupujeme podle reklamačního řádu.
      Naším cílem je vždy spokojený zákazník, což dosvědčuje většina pozitivních hodnocení zde na Heurece.

      Je nám líto, že Vám nemůžeme podat příznivější zprávu a věříme, že Vás naše omluva aspoň trochu potěší.

      S přáním všeho dobrého.

      Tým BRASTY.CZ

  • Rád bych přispěl do zdejší diskuze. Teď jsem akorát dával Brasty recenzi a co se týče nákupu, vše bylo naprosto v pořádku.
    Podívám se náhodou sem do diskuze a vidím nějaké negativní příspěvky. Já osobně se rozhodoval , jestli u Brasty nakoupím na základě recenzí, kterých má přes 6000 a nazákladě ratingu, který má Brasty 98%, což je nevídané. Z příspěvků zde v diskuzi lze vyvodit, že je to spíš naříkárna pro pár neštastlivců, kterým bylo zamítnuta reklamace, ať už oprávněnně nebo neoprávněne, težko říct. Taky se říká, že spokojený zákazník to bere jako samozřejmost a nemá potřebu firmu, u které nakoupil nějak vychvalovat. Naopak nespokojený zákazník chce firmě uškodit co nejvíce a tak hledá všude možně, kde by mohl škodit. Tak mi připadně zdejší diskuze. Mimochodem, díval jsem se zude na Heurece na pár velkých a známých firem a všichni mají v diskuzích většinou negativní příspěvky. To je prostě český národ, věčně nespokojený a negativní. Přeji všem zákazníkům, aby měli s Brasty pozitivní zkušenost jako já a firmě Brasty přeji co nejméně rýpalů a nespokojenců. A úplně všem přeji krásný den a jen vše dobré.

    Roman

  • Bohužel musím napsat negativní recenzi na tento eshop.
    Žádala jsem eshop o nezáruční opravu hodinek, hodinky byly úplně NOVÉ a v běžném servisu mi je nechtěly přijmout, aby se neporušila plnohodnotná záruční lhůta.
    Zboží jsem pečlivě zabalila a s prosbou, aby rovnou vyměnily baterii za novou jsem se těšila, že manžel bude mít své hodinky co nevidět zpět.
    Hodinky tento eshop neposílá do specifikovaného servisu dané značky jak má, ale v nějaké jejich "dílně" to opravuje jejich člověk.
    Po 3 týdnech mi hodinky dorazily sice opravené, ale dodřené a špinavé od nějaké černé hmoty a bez žádného dalšího vyjádření mi nevyměnily baterku o kterou jsem prosila. Evidentě to někdo vyloženě odflákl.
    Žádala jsem o znovu posouzení reklamace, přiložila jsem i fotku původního stavu. Pan Jiří Zakopal, který mi sliboval proplacení poštovného a urychlení celého procestu od celé záležitosti oddělal ruce pryč a začal dělat mrtvého brouka.
    Takže když to shrunu, dva měsíce jsem čekala na hodinky, který mi zníčili, poštovné neproplatili, vzali mi spoustu mé energie,času a v konečné fázi se mnoupřestali komunikovat. ROZHODNĚ NEDOPORUČIJI. Jsem z celé situace nešťastná a zklamaná, protože radost z nových hodinek nahradila bezmoc.

    • Dobrý den,

      dovolte nám se ke vzniklé situaci přímo vyjádřit: celý proces začal tím, že hodinky utrpěly silný náraz, čímž se uvolnil jeden z číselníků a další manipulací (dopravou) svým volným pohybem poškrábal jinou dekoraci ciferníku. Jak Vám následně bylo vysvětleno, škrábance na řemínku se nacházely v místě uchycení řemínku s pouzdrem hodinek, což je dáno konstrukčním řešením hodinek (zde je nutno brát v potaz, že náraz byl způsoben vlastním přičiněním).
      Co se špinavého boxu týče, tato skutečnost byla zapříčiněna skutečností, že v boxu se Vám volně pohybovaly dílky z Vámi zkráceného řemínku, tedy se jednalo o špínu ze spoje zkracovaného dílu volně uloženého v krabičce. I přes tuto skutečnost jsme Vám bez dalších námitek box zaslali nový.

      Baterie nebyla vyměněna, jelikož hodinky obsahují 4 baterie, které byly všechny v dobré kondici. Takže nebyl shledán důvod k výměně baterie.
      Pan Jiří Zakopal se ochotně věnoval případu po celou dobu reklamačního řízení, a to i přesto, že už byl tou dobou přidělen k jinému oddělení, avšak cítil povinnost případ dotáhnout do konce. Nikdo nezačal dělat mrtvého brouka, pouze Vám byl sdělen výsledek reklamačního řízení, čímž je věc uzavřena.

      Mrzí nás, že s výsledkem reklamačního řízení nejste spokojena, nicméně bychom Vás rádi ubezpečili, že v řešení této reklamace bylo postupováno zcela standardním způsobem a rozhodně je pro nás nepřípustné naše zákazníky jakkoliv záměrně poškozovat.

      Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den,

      Tým Brasty.cz

  • Pridavam se k pozitivnim hodnocenim na eshop Brasty. Nakupuji na nem jiz nekolik let, hlavne parfemy a kosmetiku. Nedavno jsem si zakoupila i hodinky, jsou uplne bozi. Ted zaradili do prodeje i sperky, tak se tesim a brzo se chystam neco koupit. Kdyz nakupuju, vzdy maximalni spokojenost, zbozi za nejlepsi ceny, rychle doruceno a vzdy skvele zabaleno. Jsem moc rada, ze mam “ svuj “ eshop, na ktery se mohu v dnesni divne dobe vzdy spolehnout. Preji Brasty spoustu spokojenych zakazniku a co nejmene reklamaci. Pekny den vsem. G.

  • Přidávám se k negativním recenzím na tento obchod.

    Hodinky DW jsem dostala k Vánocům od přítele, po delší době jsem je vzala poprvé na sebe a samy se mi rozepínaly, tak jsme je poslali na reklamaci. Nešly vůbec zacvaknout aby držely.

    Jak jsem již četla v několika recenzích i mně se dostavila stejná odezva, že reklamace byla zamítnuta a že jsem si to způsobila sama. Člověk pořídí tak drahé hodinky a ještě se mu ani neuzná reklamace, opravdu to nechápeme a moc nás tento obchod mrzí a už zde nikdy nic nepořídíme. Dosud jsem neměla nikde žádný problém s reklamací podobného typu.

    Nedoporučuji.

  • Rada bych se pridala do zdejsi diskuze, kterou jsem objevila nahodou. Od firmy Brasty mam sama take hodinky Michael Kors, muj manzel ma od nich Festiny a i obema nasim dceram jsme koupili Korsy. Vse bez problemu. Spoustu kamaradek ma na doporuceni take Korsy od Brasty, protoze Brasty ma velky vyber a vyborne ceny. Nevim ani o jednom pripadu, ze by mel nekdo s temito hodinkami problem. Vsichni stezovatele nize uvedeni museli mit bud velkou smulu nebo si zavadu museli zpusobit sami. Kdyz jsem se pred 2 lety rozhodovala pro nejake hodinky, precetla jsem spoustu recenzi a povidani. Rozhodla jsem se pro hodinky MK3179, coz jsou hodinky bez kaminku. S kaminky muze byt totiz problem, jelikoz pry staci nepatrne s hodinkami zavadit nebo tuknout a tim, jak material pouzdra zapruzi, tak se muzou casem uvolnit nalepene kaminky. Je na to pry finta a to pretrit kaminky bezbarvym lakem, ktery zatece mezi kaminky a zpevni ukotveni kaminku. To doporucil me zname jeden hodinar. Ja ale radsi zvolila model bez kaminku, za tu dobu co je mam jsem s hodinkama tukla o neco uz xkrat. Takze rada na zaver, kdyz uz chcete Korsy s kaminkama, tak budte opatrni na otresy a pro jistotu pretrit bezbarvym lakem. Firme Brasty preji hodne spokojenych zakazniku a co nejmene reklamaci a to same preji i lidem, co se rozhodnou zakoupit tak krasne hodinky, jakymi Korsy jsou. Krasny den vsem !

  • Nerada píši negativní recenze, ale přidávám se k ostatním negativním. U Brasty už nic nekoupím.
    Koupila jsem hodinky MK. Po 3dnech mi vypadla osicka a rozpadl se řeminek. První zprava od Brasty: reklamace se zamítla. Nicméně nakonec se opravili, omluvili, opravili s zaslali zpět. Ok. Postupně začaly vypadavat i obvodové kamínky...takže znovu reklamace a výsledek? Mechanické poškození hodinek, reklamace se neuznává. Buď se odvolejte, nebo si nechte vypracovat znalecký posudek. Neměla jsem energii reagovat... Hodinky jsem nosila jen do práce - auto, kancelář. Hodinky mi nikdy nezmokly, nic speciálního jsem s nimi nedělala!
    Moje kolegyně má stejný model z kamenného obchodu MK. Staly ji sice o 3tisice víc, ale nikdy nic se s nimi nestalo a nechybí ani 1 kamínek. Takže si kladu otázku, zda mám originál.
    Hezký den všem a nedoporučuji. Doufám, ze jsem jedna z mala a proste jsem neměla štěstí, ale soudě podle ostatních recenzí sama nejsem... LV

    • Jo a recenze na heurece mají pozitivní možná i odeme, ale to jen z důvodu, ze hodnotíte krátce po nákupu a pak už jste bez šance :-(

    • Recenze se da pridat kdykoliv, ja sama ji pridala po nekolika tydnech. Ja na Brasty nakoupila taky hlavne k vuli recenzim, ktere meli nejlepsi ze vsech obchodu s hodinkami. Hodinky jsem kupovala pred 2 lety. Dnes jsem se divala na recenze nekolika obchodu a Brasty ma stale nejlepsi a nejvyssi hodnoceni.

    • Jo a jeste jak pisete, ze vam po 3 dnech vypadla osicka, tak to je velmi divne, jelikoz do 14 dnu muzete odstoupit od kupni smlouvy a firma vam musi vratit celou castku vcetne postovneho. Tak by to aspon udelal kazdy normalni clovek. To byla z vasi strany chyba.

    • Děkuji za Vaše názory. Hodinky mi měsíc ležely doma, než jsem si nechala upravit délku reminku, takže od smlouvy odstoupit už nešlo, ikdyz jsem normální člověk. Jsem ráda, že Vy jste spokojená a společnost zde obhajujete, až to na mě působí dojmem, který zde případným budoucím zákazníkům podsouvat nebudu. Jak jsem již psala, doufám, ze jsem pouze měla smůlu. Příště na Brasty rozhodne nenakoupim a raději si připlatím za kvalitnější produkt.
      Hezký den.