Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den vážení zákazníci,

    jelikož možná zvažujete nákup u naší společnosti a proto jste možná až tady, rádi bychom Vám objasnili pár informací, které zazněly níže v diskuzi. Nemá smysl už asi více reagovat na příspěvek z 7.11.2018, kdy je zřetelně napsaný nějakou nešťastnou konkurencí, která si myslí, že nás šířením těchto klamavých informací poškodí.
    Je spíše potřeba uvést na pravou míru zdejší systém diskuze, kdy sem může psát opravdu každý, aniž by byl náš zákazník. Potom to tak vypadá. Bohužel dále do diskuze přispívají skoro výhradně zákazníci, kterým nebyla z důvodu porušení záručních podmínek uznaná reklamace. Těch je ale minimum vzhledem k tomu, že denně prodáváme desítky hodinek, měsíčně tisíce a ročně desetitisíce !
    Jestli si chcete zjistit opravdu věrný obraz o naší společnosti, tak si pročtěte reálné a ověřené recenze zde na jiném místě v záložce Recenze.
    Spokojených zákazníku máme už za dobu našeho desetiletého působení na trhu statisíce a z nich už přes 6000 napsalo ověřenou recenzi sem na Heuréku. A z nich nás k dnešnímu dni doporučuje 98% a celková spokojenost s námi je 4,9 hvězdiček z 5. To je dá se říct unikátní hodnocení v porovnání s konkurencí a my jsme na to velmi pyšní.
    Jsme pyšní i na naše zákazníky, kteří nám dali důvěru a nakoupili u nás.
    Závěrem přejeme všem lidem dobré vůle ať se jim daří a našim budoucím zákazníkům přejeme šťastnou volbu při výběru hodinek, šperků, parfémů nebo kosmetiky.

    S přáním pozitivních a úspěšných dní Vaše internetová nákupní galerie BRASTY.CZ

  • krásné hodinky rychlé dodání.

  • Na spolecnost nemam slov,snad jen jsou to zlodeji a tomuto obchodu se vyhybejte obloukem,podotykam ze nejsem konkurence,jak maji ve zvyku se obhajovat.Prodavaji padelky zbozi,podavam na ne trestni oznameni za okradani spotrebitele.Maji velmi mile jednani,ktere bohuzel neresi reklamaci ani se nesnazi vyhovet nespokojenemu zakaznikovi,jen shrabnout penize za fejk,a to je vse...

    • Dobrý den, vážený zákazníku,

      rádi bychom Vás ubezpečili o tom, že veškeré zboží v našem sortimentu je originální a za touto skutečností si pevně stojíme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice hodnotná, proto dbáme na to, aby námi nabízené zboží pocházelo od léty prověřených dodavatelů . Naše společnost je na evropském trhu dlouhá léta a velmi nás těší množství našich spokojených zákazníků, kteří se za námi s důvěrou vrací.

      Samozřejmě se vždy snažíme udělat maximum, aby reklamace byly vyřízeny k maximální možné spokojenosti našich zákazníků, bohužel i naše společnost je vázaná obchodními podmínkami, které musíme dodržovat a kvůli nimž nelze vyhovět každé reklamaci.

      Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

      Tým Brasty.cz

  • Se společností brasty už nechci mít nic společného, přítel mi koupil hodinky MK, po zakoupení hodinek, které nebyly zrovna nejlevnější bych čekala aspoň kvalitu, po 14 dní nošení mi upadla celá osička, která mi byla zaslaná poštou nová, po dalším týdnu tento problém nastal opět, durhá reklamace, nabízeli mi, že mi pošlou osicku znovu, to by bylo v pořádku ale dozvěděla jsem se, že mám na reklamaci nárok posledních pár dní, na vypadnutí osicky se vztahuje reklamace pouze měsíc, což mi přijde nepřípustné, když si zakoupím hodinky jako celek. Poté bych si tento díl musela hradit sama a slečna na telefonu mi řekla, že tato část stojí 150Kč a při představě, že budu každý týden objednávat osičky. Bylo mi řečeno, že to takto mají upraveno v obchodních podmínkách, hodinky jsem naštěstí do měsíce stihla zaslat na odstoupení smlouvy a teď čekám jak vše dopadne. Přijde mi opravdu zvláštní když si člověk zakoupí hodinky a na určitou část hodinek se reklamace nevztahuje celých 24 měsíců.

  • Také naprostá nespokojenost s reklamací.

    Hodinky MK za 3500 Kč jsem zakoupila v září a ulomil se mi rámeček okolo datumovky a pak se mi ještě uvolnila ručička minutová.

    Poslala jsem na reklamaci a bylo mi zděleno, že jsem si to udělala sama mechanicky a že mi hodinky na mé náklady opraví. Hodinky mi neupadly a ani jsem je nevystavovala otřesům jak mi bylo od Brasty sděleno.

    Takto tu řeší reklamace. Pokud si na Brasty koupíte hodinky a v záruce se vám s nimi něco stane, tak nepočítejte s tím, se vám záruku uznají a hodinky opraví na jejich náklady. Zacvakáte si poštovné a jen budete naštvaní.

    Nedoporučuji nic u tohoto obchodu kupovat. Parfém co jsem si odepsala, také nebyl to samé jako z kamenného obchodu.

    • Dobrý den,

      děkujeme za čas strávený pro tuto recenzi.
      Veškeré postupy reklamačního a technického oddělení jsou postupovány dle obchodních a reklamačních podmínek naší společnosti, které jsou v souladu se zákonem.
      Bohužel není možné všem našim váženým zákazníkům vyjít plně vstříc, proto se vždy snažíme najít kompromis a vyřešit věc ke spokojenosti obou stran, v případě možnosti vykonat opravu pouze na náklady zákazníka sjednat co nejnižší možnou cenu.
      Je nám líto, že nejste spojena s výsledkem reklamačního šetření, avšak můžeme Vás i všechny stávající a budoucí zákazníky ubezpečit, že veškeré postupy jsou postupovány dle zákonných podmínek.

      Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.

      Tým BRASTY.CZ

  • Naprostá neschopnost Vašeho obchodu je alarmující.

    Odeslal jsem hodinyk Festina F16488/A na reklamaci kvůli vadě minutové ručičky stopek, která se místo v poloze 0 zastavuje v poloze 1.

    Po přijetí reklamace z Vaší strany mi bylo obratem z Vaší firmy sděleno, že se nejedná o vadu a že byla provedena kalibrace hodinek a jeden z vašich pracovníků mi zaslal postup jak bych toto měl v budoucnu odstranit.

    Hodinky jsem dnes obdržel se stále stejnou vadou a postup nefunguje.

    Prodáváte nekvalitní produkty a ani se neobtěžujete řešit reklamace?

    Než se začnete obhajovat zašlu fám fotografie před a po Vaší "reklamaci". Než s Vámi budu řešit další postup poradím se se znalcem v oboru jelikož jste již dokázali, že Vaše firma je naprosto neschopná a úplně upřímně jste mě okradli prodejem nekvalitního zboží stejně jako další uživatele v této diskusi.

  • Přítelkyně mi od Vás koupila hodinky GANT Calverton k narozeninám nejspíše někdy na začátku října. Po 7 měsících mi ve škole při hodině odpadlo z neznámého důvodu celé sklíčko hodinek. Hodinky jsem tedy poslal na reklamaci. Reklamace nebyla uznána pro mechanické poškození (asi protože uprostřed hodinek je malá rýha, kterou se mi povedlo udělat někdy na začátku používání a v té době mi sklíčko neodpadlo). Rovnou jste drze psali do emailu, jak mi je opravíte s konkrétní cenou, místo toho, abyste se zeptali, jak budu já sám chtít pokračovat. Nehoráznej přístup. Nikdy si nic od této "firmy" nekupujte. Větší sračku jsem fakt nikdy neviděl. Mimo jiné, nechápu proč hodinky měli zezadu už od začátku otočenej kryt. Říkal jsem si, jestli to není padělek ale nechal jsem to být. Po tom, co jsem se s nima dohadoval, tak to se mnou přestali řešit, protože to je samozřejmě koupené přítelkyní.

    Takže já po 7 měsících užívání "značkových" hodinek musím řešit, že odpadlo sklíčko a Váš servis stojí za hovno. Měli byste si trochu přečíst něco o marketingu. Spokojený zákazník se vždy rád vrátí a ještě dále doporučí. Děláte špatnou pověst jak značce GANT, tak Vaší společnosti.

    • Dobrý den,

      děkujeme za recenzi, která nás velmi nepotěšila, a jsme nuceni situaci uvést na pravou míru.
      Hodinky k nám dorazily k reklamaci s výraznými poškozeními na těle a poškozením skla (doloženo fotodokumentací). Technické oddělení naší společnosti důkladně hodinky zkontrolovalo a poškození bylo vyhodnoceno jako mechanické, přičemž jsme Vás emailem kontaktovali o zamítnutí reklamace. Součástí sdělení byl důvod zamítnutí, cena opravy a dotaz, zda souhlasíte s opravou na vlastní náklady či nikoli. Po několika emailech, kdy Vám byla téže nabídnuta možnost obrátit se na soudního znalce, jste nám dali souhlas k opravě. Bohužel není možné z časových důvodů komunikovat ve věci jedné reklamace s více zúčastněnými, proto jsme se obrátili na Vaši partnerku, na kterou byla objednávka vytvořena – což je naše zákonná povinnost.
      Protože jsme z naší strany postupovali v souladu se zákonem, shledáváme veškeré postupy reklamačního a technického oddělení za správné. Přestože se vždy snažíme zákazníkovi vyjít vstříc a rozhodně si neklademe za cíl jej poškozovat, snažíme se hledat řešení, které povede ke spokojenosti obou stran, avšak ne vždy je to, bohužel, možné. Věříme, že jsme Vám i všem našim zákazníkům uvedli věc na pravou míru a shledáme se s pochopením. Přejeme Vám příjemný den.

  • Velice spatna zkusenost. Firma ma velmi slaby zakaznicky a prozakaznicky pristup. Pri nedodani zaplaceneho vzorku parfemu neni ze strany spolecnosti zadna snaha o spokojeneho zakaznika formou kompenzace. Ziji v zahranici a s timto pristupem jsem se na online shopech opravdu jeste nesetkal. Skutecne si u teto spolecnosti jiz nic neobjednam a doporucuji si priplatit a nakoupit u spolehlivejsich firem. Firma je klasickou vizitkou stylu "zaplat" ale problemy jiz neresime.

  • Dobrý deň,

    s touto firmou NEMÁM dobré skúsenosti. Priateľ mi kúpil hodinky Michael Kors k Vianociam, ktoé neboli najlacnejšie, a potom, ako som ich mala 3-4krát na ruke, sa rozpadol remienok. Poslala som ich na reklamáciu cez poštu, čo má stálo 9eur, keďže som balík dala aj poistiť a ide to mimo SR. Momentálne s nimi riešim reklamáciu, pretože sa mi absolútne po vyše mesiaci neozvali. Dnes som tam volala, a že to čo najskôr vyriešia. Slabé služby, som MAXIMÁLNE nespokojná. Požiadala som ich o preplatenie nákladov na reklamáciu, o nové hodinky resp. vrátenie peňazí. Som zvedavá, ako to dopadne. Každopádne, túto spoločnosť NEODPORÚČAM.

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí vzniklá situace.
      Bohužel nejsme schopni zde z diskuze přesně zjistit zakázku, na kterou byla reklamace uplatněna, proto Vám nemůžeme přesněji vysvětlit, z jakého důvodu bylo takto postupováno.
      Co Vám a všem našim zákazníkům můžeme s jistotou sdělit je fakt, že postupujeme vždy dle našich reklamačních a obchodních podmínek, které jsou v souladu se zákonem.
      Pochopitelně chápeme Vaše rozhořčení, ale věřte, že si neklademe za cíl naše zákazníky nikterak poškozovat a vždy se jim snažíme vyjít maximálně vstříc, avšak ne vždy je to možné... V případě, že byste chtěla záležitost znovu prošetřit, zašlete nám email či pošlete hodinky k opětovné reklamaci.
      Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

      Tým BRASTY.CZ

  • Vážená konkurence,

    tento váš lživý příspěvek už hraničí s šířením poplašné zprávy, za kterou nesete plnou odpovědnost, jak píše provozovatel tohoto serveru nad diskuzemi.
    Ano, jak se píše v článku, naší společnosti byly dočasně zadrženy některé výrobky s podezřením na porušení ochranné známky. Opakuji, s pouhým podezřením.
    Po prozkoumání zadrženého zboží majiteli ochranných známek nám výrobky celní správa postupně vrací.
    O tom se už ale nepíše.
    Lidově se tomu říká konkurenční boj, kdy některým obchodním skupinám jsme my online prodejci díky nízkým cenám trnem v oku. To už bohužel v dnešní době patří tak nějak byznysu a děje se to ve všech sférách života.
    S tím nic nenaděláme a i takové nekalé praktiky bohužel musíme očekávat.

    Tímto můžeme bezpečně ujistit naše stávající a budoucí zákazníky, že nákupem u naší společnosti nic neriskují.
    Jsme větší společnost působící v několika zemích Evropy včetně Německa, zaměstnáváme desítky zaměstnanců, máme kamennou výdejnu a jsme naprosto transparentní společnost. Zakoupené zboží lze bez důvodu vrátit dokonce do 30 dnů, kdy ze zákona je 14 dnů.
    Náš zákazník je náš pán. Pro spokojenost zákazníka děláme maximum.
    Prodáváme naprosto stejné a kvalitní značkové zboží, co nabízí další velké eshopy a kamenné prodejny.
    Jen s tím rozdílem, že si ke zboží přidáme jen velmi malou marži oproti konkurenci a tím pádem patříme mezi nejlevnější. A to prostě někomu vadilo.
    Věříme totiž, že ten, kdo nakupuje na internetu, jde hlavně po nízké ceně, velkém výběru, pohodlnosti a spolehlivém nákupu. A to vše se snažíme našim zákazníkům nabídnout.

    Závěrem chceme opravdu ujistit naše zákazníky, že prodáváme výhradně originální a značkové produkty již osmým rokem, o čemž svědčí tisíce ověřených a spokojených recenzí zde na Heurece.
    https://obchody.heureka.cz/brasty-cz/recenze/
    Sem do diskuze píše výhradně konkurence ( anonymové ) a to z důvodu, že tady může opravdu napsat každý neověřený člověk, aniž by u nás nakoupil. Takže o tom si může každý udělat svůj obrázek.
    Přejeme všem lidem dobré vůle, ať se jim daří !

    Robert Šimek
    ředitel společnosti
    BRASTY GROUP s.r.o.

  • Pozor! Prodávají padělky!

    https://olomouc.idnes.cz/celni-sprava-zasah-razie-e-shop-brasty-group-hodinky-podezreni-na-padelky-1rd-/olomouc-zpravy.aspx?c=A171010_132504_olomouc-zpravy_stk

  • Za mne nespokojenost, objednaný vzorek parfému Calvin Klein Euphoria je velké zklamání, nečekala jsem zázrak odstřiku, ale dodaný vzorek mne velmi zklamal. Vůně voněla lacině, nevydržela ani 20 minut ve vlasech, těle..O rozvinutí vůně, se zde vůbec nebavme. Jsem velmi ráda, že jsem si z tohoto obchodu neobjednala větší balení. Nedoporučuji. Měla jsem dát na recenze, než jsem se nechala unést..
    Sylvie Szücsová
    objednávka ze dne: 23.10.2017

  • Pokud jde o rychlost komunikace a vyřízení objednávky nemají problém. Pokud jde o zboží, jsem velmi zklamaná. Objednala jsem si malé balení mé velmi oblíbené vůně Miss Dior. Znám ji dobře, používám již několik let. Vůně absolutně neměla s originálem nic společného. Vůně vydržela asi tak 20 vteřin a dokonce ani po přivonění ji nepřipomínala. Za mě tedy velmi nepovedený fake. Nicméně na obranu musím říct, že po telefonické domluvě a vysvětlení, proč chci vrátit, nebyl problém s vrácením peněz.

  • S obchodem jsem neměla sebemenší problém, na nákupy navíc využívám cashback, což velmi oceňuji, protožr tak můžu dostat procenta z nákupu zpátky. Pro více informací doporučuji mrknout sem: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/moda/brasty.cz?doporucuje=katia

  • Dobrý den,
    nikdy nepíši negativní zkušenosti, ale tentokrát jsem tak otrávená a zklamaná, že musím.
    Objednala jsem si od vás parfémovanou vodu Estee Lauder Sensuous. Výdrž vůně bohužel VUBEC nevydrží i po několika nástřikách. Tuto parf. vodu používám již několik let a ještě nikdy jsem se nesetkala s tak mizernou kvalitou.
    Parf. nepatří mezi nejlevnější a opravdu nemám na vyhazování!
    Mrzí mě, že jsem od vás objednala, už to neudělám a váš obchod ani nedoporučím!
    S pozdravem
    Nováková

  • Dobrý den,
    jsem poněkud zklamaná. Koncem ledna jsem u parfemgroup zakoupila 2 parfémy - Lolitu Lempickou a Euphorii od CK. Obě vůně jsem znala, LL jsem měla již několikrát. Musím říct, že ani jedna z vůní neodpovídá originálu. Výdrž doslova nulová, i když na sebe aplikuji přes 20 nástřiků, vydrží max půl hodiny (navíc voní zcela jinak než jsem byla zvyklá) - a to je Euphoria označována za držák.
    Nemám peníze na rozhazování a s objednávkou jsem docela dlouhou dobu otálela, teď mě velice mrzí, že jsem ji objednala na netu a u Vaší firmy.
    Kdyby šlo o 1 kus, asi bych nad tím mávla rukou, ale u obou parfémů jjde o stejný problém. Nejsem si jistá, zda je obchod schopen ověřit, jestli jde o originál nebo ne...reklamace v případě parfému netuším, zda je proveditelná, takže aspoň takto prosím eshop, aby důsledněji prověřoval své dodavatele.

  • Tato nase reakce je reakce na prispevek z 11.brezna 2014. PARFEMGROUP.CZ:

  • Co na to rict, konkurence nas nema rada. Temito falesnymi prispevky nas urcite neposkodite. Parfemgroup.cz

  • ::: Pavlis77 ::: 4.5.2014 ::: 15:42 :::

    Dobrý den,

    naše odpověď je téměř totožná s tou, kterou jsme Vám zasílali již včera emailem:

    Velice se omlouváme za toto nedopatření a děkujeme za upozornění. Při aktualizaci naší databáze kontaktů se tam Vaše adresa musela omylem připlést z adresáře, na který jsme zasílali jistou obchodní nabídku. Konkrétně s Vámi jsme naposledy komunikovali dne 30. března 2011 v 18:27, což je dozajista dohledatelné ve Vaší odeslané poště. Váš email byl odstraněn a již více se to nebude opakovat.

    Věříme, že se tento zcela ojedinělý přehmat našeho kolegy dá pochopit. Můžeme Vás ujistit, že společnost Parfemgroup.cz skutečně nemá nejmenší zájem ani potřebu získávat své vážené zákazníky jinak, než dlouhá léta poctivě budouvanou pověstí seriózního obchodníka.

    Ještě jednou děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Parfemgroup.cz

  • Dobrý den,

    dostal jsem od vás zprávu, která splňuje všechny znaky obchodního sdělení, ale současně podle mého názoru nevyhovuje pravidlům, která pro zasílání obchodních sdělení upravuje Zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

    Pokud vím, nejsem zákazníkem vaší společnosti a nedal jsem vám ani souhlas k tomu, abyste mi mohli obchodní sdělení zasílat. Jste-li jiného názoru, co nejdříve mi prosím napište, proč si myslíte, že mě můžete řadit mezi jejich odběratele.

    V případě žádné reakce do 24 hodin nebo neuspokojivé odpovědi podám Úřadu pro ochranu osobních údajů podnět k prošetření možného porušení výše uvedeného zákona.