Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 8dní od objednání a zboží nedoručeno bez žádné zprávy

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    prověřoval jsem vaši objednávku a byla odeslána druhý den od objednání. Byla odeslána do zvoleného odběrného místa. Zřejmě stále čeká na vyzvednutí.

    S pozdravem
    Brabantia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, neinformuje o stavu zásilky.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    kontroloval jsem vaši objednávku a odcházely vám dva informační emaily ohledně termínu dodání. Prosím o kontrolu emailu.

    Hezký den
    Brabantia

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit. Zboží které jsem si objednala není skladem .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží po týdnu nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi došlo už použité a pošpiněné. Protože jsem po operaci, tak nemám prostor řešit reklamaci. Velmi mě tento obchod zklamal tím, že mi očividně dodal zboží po někom, kdo zboží vrátil už použité a znehodnocené a ani se neobtěžovali překontrolovat (pytlík byl přelepený - už bylo rozbaleno); látkový koš je špinavý. Extrémní zklamání. Nedoporučím obchod, nikomu. Naopak.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní hodnocení, ale ujišťuji Vás, že prodáváme pouze nové a nepoužité zboží!
    Pokud byl jakýkoliv problém s dodaným zbožím, měla jste se ozvat a vyřešili bychom to k Vaší spokojenosti...

    Hezký den
    Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo. Obchod mě informoval o možném zpoždění. Ale na webovkách garantují doručení do 3 dnů. Nevadí mi, že musím čekat. Vadí mi, že tímto klamou zákazníky.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše reakce, protože jste dostávala informace ohledně termínu dodání zboží a nikde u žádného produktu na eshopu negarantujeme dodání do 3 dnů! Zboží, které jste si objednala bylo uvedenou skladem v externím skladu.

    S pozdravem
    Janata Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nutnost platit poštovné při vrácení - příště objednám radějí zboží (ještě za nižší cenu) na Amazonu, kde je vrácení zdarma.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivé jednání

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní reakce, ale jak jsem uvedla v emailu zboží uvedené jako skladem v externím skladu nejsme schopni dodat do druhého dne.

    S pozdravem
    Valíčková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednávka, počkejte příliš pomalu, už to byly 2 týdny, ale produkt se nedostal k přijímači

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Normální e-shop, žádná velká výhoda
    • Píší, že mají zboží skladem, i když ho nemají.
    • Neposlali spolu se zbožím návod.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    zboží jsme skladem měli, ale pokud si objednáte více kusů museli jsme zboží doobjednat. Informaci jste dostala na email. Návod jak užívat potravinové dózy jste obdržela rovněž emailem.

    Hezký den
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá reakce na objednávku, včasné doručení zboží.
    • Získal jsem pocit, že dotaz zákazníka je prodejci na obtíž, hlavní věc je prodat. Jednalo se o odborný dotaz, jak lze upevnit sušák na prádlo na zateplený balkón.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše reakce. Na všechny Vaše dotazy jsme obratem odpověděli. Na dotaz jakou máte použít hmoždinku pro závěsný sušák jsme si dovolili doporučit dotaz na specializovaný obchod...

    Hezký den
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota a otevřeno pouze od 9.30-15.00 pouze ponděli až čtvrtek.
    • Prodejna je daleko od centra.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    otevírací dobu a adresu jste si mohla před objednávkou zjistit v kontaktu na našem eshopu a případně objednat jinde.

    Hezký den
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • byť jsem objednávku hned zaplatila, zboží je dokonce slevněné (předpokládala jsem, že tedy skladem...) oznámili jste mi, že čekáte teprve na jeho dodávku, a že je kvůli Covidu (???ehm) opožděná...???

    yť jsem objednávku hned zaplatila, zboží je dokonce slevněné (předpokládala jsem, že tedy skladem...) oznámili jste mi, že čekáte teprve na jeho dodávku, a že je kvůli Covidu (???ehm) opožděná...???

  • Nedoporučuje obchod

    • nefér jednání, ohledně skladových kusů

    Pokud si něco objednám 22.8.2020 a 31.8.2020 mi oznámí, že bohužel zboží není skladem a bude naskladněno za 14 dní +/-, tak mi to vůči zákazníkovi přijde nefér. Po 8-mi dnech sdělení, že něco není skladem, je vizitkou, že tu něco nefunguje.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    mohu Vás ujistit, že na naší straně funguje vše jak má. V době Vaší objednávky jsme měli týdenní dovolenou. Na eshopu byla informace o dovolené viditelná snad všude kde to jen šlo...

    Hezký den
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo doručeno jiné zbozi

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    pokud vám bylo omylem zasláno jiné zboží kontaktujte nás prosím. Nemáme od vás žádnou zprávu, že by k záměně došlo.

    Brabantia-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je potreba prosit se o dodani

    Nikdo neinformuje o zdrzeni objednavky.
    Datum objednavky: 8.7.2020
    22.7.2020 jsem se dotazoval, kde mam objednavku.
    Odpoved: Dobrý den, Tento týden máme dovolenou. Odesílat bychom měli v úterý 28.7.2020. Předem děkuji z pochopení Jan Janata
    KDYBYCH SE NEZAJIMAL, OBJEDNAVKA BY ASI DORAZILA NA VANOCE

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    vaše objednávka nebyla expedována z důvodu neuskutečnění platby z Vaší strany. Zvolil jste platbu bankovním převodem, kterou jsme do dnešního dne neobdrželi.

    S pozdravem
    Brabantia-shop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží skladem ve skutečnosti skladem není a zatím ani nedorazilo....takže čekám

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    zboží bude expedováno po naší dovolené viz info na eshopu.

    Předem děkujeme za pochopení
    Brabantia-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dal jsem platbu prevodem. Ten jsem neuskutecnil, protože jsem se nedozvěděl, kde si mohu zboží osobně vyzvednout. Na strankach jsem nezjistil adresu obchodu, vlastně nic. Nakup tedy zrejme vubec neprobehne, protože se mnou vubec nikdo nekomunikuje.

    Radej nepadnouci pytliky, než předražené zboží z divnoobchodu.

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den pane Sladký,
    zvolil jste platbu převodem, kterou jste do dnešního dne neprovedl. K odběru jsme Vás tedy ani vyzvat nemohli. Adresu a provozní dobu prodejny naleznete v kontaktu: https://www.brabantia-shop.cz/kontakty/

    S pozravem
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    avizovali slevu 30% na vše, během hodiny však výši změnili na 20
    %, myslím, že toto by měli dělat přes noc, případně dát přesné datum platnosti výše slevy. objednávka mi byla pravděpodobně zrušena, na odpověď ještě čekám....

    Reakce obchodu Brabantia-shop

    Dobrý den,
    ano je tomu skutečně tak, dovolili jsme si všem zákazníkům nabídnout na 24hod slevu na celý sortiment - 30%. Ti kteří nestihli v tento den objednat měli možnost objednat ještě pár dní se slevou - 20%.
    Byla to zcela vyjímečná akce, která se opakuje pouze jednou ročně!
    Vy jste objednala v době 20% slevy a dožadovala se 30%. A že nás nedoporučujete za to, že jsme udělali akci no co na to napsat...

    Hezký den
    Brabantia-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží objednáno před 11 dny , zatím nedodáno a nepřišla ani žádná informace o stavu objednávky.