Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Normální, NEREAGUJÍ na otázku !!!!

    Normální, NEREAGUJÍ na otázku !!!!

    Reakce obchodu Botland.cz

    Je nám líto, že máte negativní postřeh, ale bohužel v evidenci nemáme žádný pokus o kontakt z Vaší strany, ať už telefonický nebo e-mailový. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop je akoze cesky ale ako mi ukazuje uz tyzden aplikacia GLS tak zasielku doteraz pripravuju niekde v Polsku aj napriek tomu, ze som objednaval len polozky skladom. Na eshope bolo uvedene, ze nad urcitu hodnotu je postovne zdarma ale aj tak mi pri ukoncovani objednavky dalo len platene moznosti dopravy. Dalsie minus je nutna platba vopred bez moznosti dobierky. Teraz nemam ani peniaze ani objednany tovar aj ked maju uvedene, ze dorucenie je do 3-4dni. Bezne mi na slovensko zasielky z CR ale aj z PL chodia maximalne do 3 dni.
    Takze momentalne som velmi sklamany a som zvedavy ci sa dostanem k svojim peniazom alebo aspon objednanemu tovaru!

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vždy se snažíme zajistit, aby objednávka byla odeslána neprodleně. Bohužel nemáme kontrolu nad prací jednotlivých kurýrů, ani není možné kontrolovat každou objednávku od odeslání až po doručení. Výběr konkrétního dopravce je na zákazníkovi - nabízíme několik možností. Kdykoli však naši zákazníci nahlásí zpoždění, okamžitě přijímáme konkrétní kroky. Chceme, aby naše zásilky dorazily vždy včas, ale bohužel i takové neočekávané situace se stávají.
    Po vašem nahlášení jsme věc okamžitě nahlásili společnosti GLS a je pravděpodobné, že se zásilka ztratila. Peníze za vaši objednávku jsme vám již vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje, nereaguje na email, telefonni cislo neexistuje

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme, že jste si našli čas na poskytnutí zpětné vazby. Omlouváme se za pozdní reakci na vaši zprávu. Doufáme však, že Vám naši kolegové dokázali pomoci. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit e-mailem nebo telefonicky, naši kolegové na infolince vám rádi pomohou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jedná se o polský eshop a při bankovním převodu tedy o zahraniční platbu.

    Objednávku jsem zrušil, po zjištění že se jedná o zahraniční (polský) eshop. Stejně mi poslali formulář na hodnocení.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za informace a omlouváme se za nepříjemnosti. Samozřejmě, jsme polský obchod a netajíme tuto skutečnost, ale máme české číslo bankovního účtu. U objednávky jste však souhlasil s podmínkami, kde máme informaci, že taková žádost bude zaslána. Samozřejmě, pokud si nepřejete sdílet svůj názor, odstraním vaši e-mailovou adresu ze systému

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ovladač nefunguje

    Reakce obchodu Botland.cz

    Omlouváme se za vzniklou situaci. V takových případech se prosím obraťte na naše reklamační oddělení, které vám ochotně pomůže celou záležitost objasnit, a pokud jde o prodlouženou dobu doručení, udělali jsme vše pro to, abyste zásilku obdrželi včas, ale práci jednotlivých kurýrů nemůžeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá lhůta dodání
    • Zásilka nepřišla, po zaplacení faktury žádná zpráva

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za váš názor.
    Škoda, že jste nám nevysvětlil, proč jste náš obchod nedoporučil a co bychom mohli udělat, abychom splnili vaše očekávání.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše v pořádku, kromě dopravy. Když si zaplatím Balíkovnu a vyplním poštu na kterou se to má dodat, tak nechápu, proč je mi to doručeno na jinou poštu. Musím jet autem cca 5km, platit parkovné atd. Žádný pořádný obchod už služeb české pošty nevyužívá.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Momentálně provádíme změny na naší stránce k aktualizaci bodů výdeje. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti. Prosíme o trpělivost a ujišťujeme Vás, že děláme maximum pro plynulý průběh procesu. Děkujeme za pochopení a zůstáváme k dispozici pro případné dotazy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nenabizi doruceni pres zasilkovnu.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme vám za zanechání zpětné vazby.
    V současné době máme na našich webových stránkách široký výběr nosičů, takže si každý může vybrat ten správný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi pekny, mit na to tak se vyradim
    • problem s dorucenim

    i pres upozorneni nebyl Botland za pul roku schopen s Ceskou Postou zaktualizovat seznam Balikoven
    navic jako nahradni vybral pobocku pres pulku mesta

    Reakce obchodu Botland.cz

    Omlouváme se za případné nepříjemnosti způsobené doručením. Snažíme se seznam aktualizovat, ale ne vždy je to možné. Na webových stránkách však nabízíme široký výběr dopravců, takže by si každý měl najít vhodnou možnost. Děkujeme vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní čekám na zaplacený balíček. To je dle mne dostatečné hodnocení.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme Vám, že jste si našel čas a zanechal nám zpětnou vazbu. V takových případech nás prosím v první řadě kontaktujte, abychom mohli záležitost vyjasnit s dopravcem. Balíček byl odeslán ve stanoveném čase. Neobdrželi jsme od Vás žádné e-mailové ani telefonické upozornění. Práci jednotlivých kurýrů bohužel nemůžeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace s Ukrajinci.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za Váš komentář.
    Škoda, že jste nám nevysvětlil, proč jste náš obchod nedoporučil a co bychom mohli udělat, abychom splnili Vaše očekávání.

  • Bez potvrzení objednávky, takže bez bankovních údajů, komunikace žádná. Ani telefonem, ani mailem. Zboží jsem objednala jinde. Jí

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme vám za vyjádření vašeho názoru, bohužel nás počet hvězdiček rozesmutnil.
    Je škoda, že jste nevysvětlil, proč náš obchod nedoporučujete. Je mi líto, ale v našem systému nemáme žádný záznam o pokusu nás kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Nespolehlivost

    "Zboží zaplacené do 10:00 dodáme expedujeme tentýž den" - potvrzení o platbě od obchodu v 7:36. Po dotazu druhý den ráno odpověď "máme toho moc, odejde dnes dopoledne". Sláva, odešlo už večer 19:23!

    Reakce obchodu Botland.cz

    Omlouváme se, pokud byla vaše objednávka doručena v jiný den, než je uvedeno v nabídce. Vynakládáme veškeré úsilí, abychom zajistili, že všechny objednávky dorazí k našim zákazníkům včas. Občas se však může stát, že se kvůli složitosti logistického procesu nebo zpoždění u partnerů či přepravních společností deklarované termíny změní. Za tuto situaci se omlouváme. Vaším případem se budeme zabývat, abychom mohli lépe sloužit našim zákazníkům.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží neobsahuje český návod!!!!!

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme, že využíváte naše služby. V reakci na váš dotaz, bychom vás rádi informovali, že uživatelská příručka je k dispozici pouze v jednom jazyce. Pokud byste ji však chtěli obdržet v českém jazyce, doporučujeme vám nejprve kontaktovat náš obchod. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme vždy připraveni vám pomoci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit to, co jsem ještě neobdržel.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Historie sledování ukazuje, že zásilka byla doručena v termínu uvedeném na webových stránkách. V případě jakýchkoli dalších dotazů nás můžete kontaktovat.

  • Jak píšete, objednal jsme vše před 6 dny. Nutili jste mě platit způsobem, který jsem nechtěl. Namísto otevření možnosti platby kartou se mi otevřela stranka s nějakým Go pay, který chtěl zneužít můj účet. V pátek mi konečně Česka pošta poslala informaci, ze mi "dnes" bude doručovat balík. Nejen že žádný balík nedorazil, ale ani se mě nikdo nesnažil kontaktovat.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Omlouváme se, pokud byla vaše objednávka doručena v jiný den, než je uvedeno v nabídce. Snažíme se, aby všechny objednávky dorazily k našim zákazníkům včas. Občas se však může stát, že se deklarované termíny změní z důvodu složitosti logistického procesu nebo zpoždění ze strany partnerů či přepravních společností. O této skutečnosti se vždy snažíme informovat kupujícího předem. Pokud není možné převzít zásilku od kurýra v daný den, kontaktujte nás nebo si sami změňte termín doručení prostřednictvím e-mailu, který obdržíte od dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální chováni .

    Nerespektuji zákony ČR, obchodní oddělení je arogantní a neochotné .

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Bohužel jsme neobdrželi žádný komentář k objednávce, který by naznačoval, že v ní chcete provést změny. Pokud by to tak bylo, určitě bychom vás kontaktovali.
    Jsem přesvědčena, že bychom byli schopni situaci rychle vyjasnit a nabídnout vám vyhovující řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po několika dobrých zkušenostech tentokráte jedna hodně špatná. V okamžiku objednávky bylo veškeré zboží označeno skladem, v průběhu vyřizování objednávky nebyly postupně dva produkty na skladu nalezeny. Objednávka byla (i bez zmíněných dvou produktů) dodána až po 14 dnech.

    Reakce obchodu Botland.cz

    Omlouváme se za problémy s objednávkou, neustále pracujeme na tom, abychom náš systém vylepšili a informovali vás o všech změnách týkajících se vaší objednávky. Doufáme, že naše spolupráce bude v budoucnu úspěšnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze zaplatit kartou. Při přesměrování na bankovní účet
    Číslo účtu: 7654322
    Kód banky: 0800
    na netu ( asi podvodné číslo)

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za informace. Pokud se během procesu objednávky vyskytnou problémy s platbou, kontaktujte nás, naši konzultanti vám rádi pomohou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    GoPay zamietol platbu...neboli obdržané žiadne ďalšie informácie o spôsobe náhradnej platby ... pokladám objednávku za zrušenú...

    Reakce obchodu Botland.cz

    Děkujeme za informace. Pokud se během procesu objednávky vyskytnou problémy s platbou, kontaktujte nás, naši konzultanti vám rádi pomohou.
    Je škoda, že jste uvedli negativní hodnocení, i když objednávka byla neúspěšná.