• Udělala jsem objednávku s výběrem platby předem. Nepřišlo mi žádné potvrzení objednávky, ani podklady pro platbu. Kontrolovala jsem i spam. Špatně funkční Eshop.

    Reakce obchodu botičkovna

    Dobrý den,

    na Vámi uvedený email v objednávce byl automaticky po dokončení objednávky dne 14.3. odeslán notifikační email s podklady pro platbu. 2x jsme na Vaši objednávku reagovali výzvou k platbě a dne 21.3. jsme Vás naposledy kontaktovali napřímo na Vámi uvedený email s urgencí o platbu. Zboží bylo nachystáno k odeslání, platba však nedorazila ani po 3 urgencích, proto jsme objednávku následně stornovali. Emaily nám nebyly vráceny jako nedoručené, jinak bychom situaci ihned řešili. Pokud Vám podklady k platbě nedorazily, stačilo nás kontaktovat emailem nebo telefonicky.

  • S capackama jsem nebyla spokojená,jelikož byli nepříjemně cítit. A po zkušenostech kdy se tohoto specifického pachu(zřejmě z kontejnerove dopravy z číny) nelze nijak zbavit jsem capacky vrátila.

    Reakce obchodu botičkovna

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost s capáčky nás velmi mrzí, doposud jsme se s podobnou reklamací nesetkali. Zboží odebíráme v originálních obalech od výrobce a výrobce má na toto zboží všechny potřebné certifikáty o jeho zdravotní nezávadnosti. Jakmile obdržíme zboží vč. dokladu o koupi nazpět, provedeme kontrolu vráceného zboží a případně postoupíme dále k řešení výrobci. Samozřejmě Vám bude obratem vrácena kupní cena.