Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zajímavý sortiment

    Objednaný a zaplacený Cordyceps jsem dostal až po 6 týdnech, údajně se čekalo na novou dodávku suroviny. Budiž, ale musel jsem se sám ptát, informovat i připomínat, jednou jsem byl mylně informován o odeslaném zboží, pak mě oslovovali v e-mailu jiným jménem (těžko říct, jestli to patřilo mně nebo někomu jinému), tedy zatím moje nejhorší zkušenost s internetovým obchodem.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Hezký den, Michale,

    předně se omlouváme za špatnou zkušenost s objednávkou. Podobné situace se nám stávají pouze zřídka (je to vidět i na dalších téměř 2100 recenzí zde, které jsou v naprosté většině pozitivní).

    Bohužel se nám Cordyceps velice rychle vyprodal. Zákazníci zakoupili mnohonásobně více balení, než je u našich novinek zvykem. Výborná zpráva je, že jsme ihned objednali větší množství Cordycepsu, aby se nám už nikdy nestalo, že nebude skladem. Jsme už lépe připraveni, aby se situace neopakovala.

    Celý proces bohužel trval déle než obvykle a místo obvyklých 3 týdnů, které na botanic.cz avizujeme ještě před odesláním objednávky, se stalo týdnů 6 (výroba většího množství u dodavatele a delší celní řízení). Mylná informace ohledně zaslání objednávky nebyla mylná, ale bohužel nám ji dopravce ztratil. Museli jsme tedy počkat na novou surovinu.

    V 1 z 8 informačních e-mailů, které jsme Vám zaslali, jsme Vás špatně oslovili. To je samozřejmě špatně a i v tomto ohledu si budeme dávat větší pozor.

    Děkujeme za recenzi a věříme, že nám dáte ještě šanci.

    Tým Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To byl první nákup a selhal , nevím kde to uvázlo.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Hezký den,

    omlouváme se za nedorozumění u této objednávky. Objednávku jsme měli v evidenci za zaslanou a rozhodně jsme nečekali, že k doručení nedošlo. Už řešíme s dopravcem, kde přesně se stala chyba.

    Mezitím balíček samozřejmě posíláme znovu, ať nemusíte na produkty čekat.

    Mějte se hezky a věříme, že nám ještě dáte šanci.

    Tým Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doručenie
    • Kvalita produktu

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Krásný den, Lukáši,

    je nám líto, že jste s námi neměl, při poslední objednávce, dobrou zkušenost. U Kratomu máme dodavatele přímo z Indonésie a kvalitu si pečlivě hlídáme. Každá odrůda má trochu jinou chuť a účinky a proto jich máme v sortimentu 11.

    Vyzkoušejte balíček vzorků, který je určený k nalezení nejvhodnější formy, která bude fungovat právě Vám. Kvalitní jsou všechny - liší se pouze v chuťi a účincích, které jsou pro každého individuální.
    Balíček vzorků je zde skutečně nejlepší volbou.

    Mějte se hezky a věříme, že nám ještě dáte šanci.

    Tým Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Verim ze ma obchod kvalitne produkty, kupoval som kratom na botanic v roku 2016 a bol som spokojny, kupil som vsak teraz kratom v zlave,
    a evidentne uz nebol kvalitny, tak som sklamany. nestoji naozaj za tie peniaze

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Krásný den, Michale,

    je nám líto, že jste s námi neměl, při poslední objednávce, dobrou zkušenost. U Kratomu máme dodavatele přímo z Indonésie a v poslední šarži se u jednoho druhu z 11 bohužel stalo, že nebyl stejně kvalitní, jako obvykle. Ihned jsme ho stáhli z prodeje a čekáme na novou šarži.

    Mějte se hezky a věříme, že nám ještě dáte šanci. Podobná situace se nám stává opravdu zřídka.

    Tým Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatila předem. Nato jsem dostala e-mail, že zboží mají zabaleno. Od té doby se mi obchod vůbec neozval, na moje e-maily neodpovídají, telefony neberou.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Krásný dobrý den paní Nováková,

    dovolte mi, abych se Vám za celý tým Botanic omluvil, za komplikaci, která vznikla u Vaší objednávky. O chybě víme a již intenzivně pracujeme na nápravě.

    Svých zákazníků si velice vážíme a chceme pro ně udělat maximum, aby se k nám rádi vraceli a byli s námi spokojení, a to nejen kvalitou sortimentu, ale především přístupem celého týmu.

    Naší hlavní prioritou je zákazník, snažíme se k němou chovat se vší pokorou a uznáním a o to víc nás znepokojuje tato nepříjemnost.

    Pokusíme se Vám dokázat, že chceme udělat vše proto, abychom onu chybu odčinili a pevně věříme, že jí aspoň z části napravíme.

    S pozdravem

    Tým Botanic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som zo slovenského obchodu Botanic.sk. Platobná brána nefungovala, vytvoril som novú objednávku, starú som zrušil mailom. Novú objednávku som zadal zaplatiť bankovým prevodom. Dorazil mail, v ktorom bol uvedený český účet, nie IBAN. Ten som si musel vygenerovať sám, peniaze som zaslal 27.9.2018. Medzi tým som obdržal mail z eshopu, že im nebol tovar uhradený, zaslal som screenshot z banky, že uhradený bol. Došiel mail, že platbu aj tak nevedia dohľadať. Dnes je 8.10. tovar nikde. Nejaké riešenie v nedohľadne. Nemám čas vypisovať a vyvolávať za 12 € tovar eshopu, eshop by sa to mal snažiť nejak vyriešiť. Peniaze ani tovar už asi neuvidím. V roku 2018 by mal seriózny eshop fungovať inak. Možno majú kvalitný tovar, ale slovák zjavne nenakúpi. Katastrofa.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Děkujeme za recenzi, kterou si bohužel zasloužíme. Vše, co píšete je pravda. Bohužel jsme měli v databázi chybu a zrovna ve Vašem konkrétním případě odcházely e-maily, které byly určené pro zákazníka z České republiky.

    Další chybou byla naše nedůslednost v ručním dohledávání platby a nedostatečné Vaší informovanosti ohledně průběhu objednávky.

    Zásilku jsme úspěšně doručili ihned po dohledání platby https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/3599904306. Věříme, že Vám produkt pomůže.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Mějte se hezky.

    Tým Botanic.sk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplatenu objednavku z dna 19.6. stale cakam. Je 16.7. a este nebola ani vyexpedovana. Vo FB komunikacii sa mi sice ospravedlnili, ze tovar nemaju na sklade a cakaju, no v case nakupu sa mi tato informacia v eShope nezobrazila. Ziadny email ohladom stavu spracovanie mi doteraz neposlali. Jednoducho som zaplatil a cakam skoro mesiac.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    velice nás tato nepříjemnost mrzí, věřtě, že děláme vše proto, aby zboží bylo dodáno.
    Bohužel je léto a tak i dodavatelé mají prázdniny a přes všechnu snahu bohužel se někdy stane, že určité vybrané zboží není skladem. Když se vše sečte dovolené + zboží, které čeká na naskladnění u naších dodavatelů, bohužel vznikne tato komplikace a prodleva v dodání.

    Svého slova a zásad chceme dostát a tak uděláme maximum pro to, abychom minimalizovali dobu dodání a uspokojili přání Vás zákazníků. Nic pro nás neznamená vic, než spokojený zákazník.

    Děkujeme za Vaší přízeň. Těšíme se na další návštěvu našeho e-shopu.

    za tým Botanic

    Daniel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při nákupu bylo uvedeno "doručíme 29.12". Nakonec bylo doručováno až 2.1 kdy už jsem nebyla na původní adrese k zastižení. Uznávám že asi sehrál roli konec roku u PPL. Dodaný Kratom je hodně nekvalitní, to mi vadilo mnohem víc než pozdní dodání.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená. Za kvalitou našich výrobků si stojíme a proto je každý názor pro nás důležitý. Jste první, kdo nám takový názor poskytl a rádi bychom se dozvěděli, co přesně Vám na kratomu přišlo nekvalitní, abychom ho mohli podrobit zkoušce.

    Svou odpověď mi prosím zašlete na e-mail [email protected]

    Za tým Botanic
    Veronika Slováková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Asi to není vina obchodu, ale bylo by vhodné změnit přepravce

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste svou objednávku neobdržel/a v čas. Dopravci jsme Vaši zásilku podali v požadovaném termínu, ale před Vánoci měli zpoždění s doručením. Viz sledovací číslo zásilky: BA5943718173M.

    Za společnost Botanic
    Veronika Slováková

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal sem zboží,nedorazilo,napsal sem mail s dotazem proč zboží nedorazilo a vůbec nereagovali

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    tato situace más opravdu velmi mrzí. V současné chvíli vše řešíme a hledáme, kde se mohla stát chyba. Takové věci se nám nestávají.
    Ještě jednou se hluboce omlouváme. Náš kolega, který pracuje na podpoře se Vám co nejdříve ozve. Jsme si jisti, že dokážeme zvrátit tuto situaci a nakonec Vám vykouzlit úsměv.

    S přáním příjemného zbytku dne,

    Lukáš Rojek
    produktový specialista.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nic co nemají ostatní
    • Klamavá slevová kampaň. Po falešných extraktech další tipická vyjebávka pro naše soudruhy podnikatele z prdelákova.
    • Potřebují návštěvu obchodní inspekce jako prase drbání.

    Dejte si pozor na vypečené "slevové" nabídky

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí tato nesrovnalost. Chyba vznikla špatným pochopením slevové kampaně, kterou zde zmiňujete. Slevový kód šel bohužel použít jen na jeden produkt, nikoli na více. Není tedy nutné to titulovat klamavou kampaní, o ostatních výrazech nemluvě. Jíž jsem Vás kontaktoval skrze email. Věřím, že Vám dokážeme špatnou zkušenost vykompenzovat.
    Svými produkty a tím, co děláme, jsme si jisti. Návštěvy obchodní inspekce se nestraníme. Je zde kdykoli vítána.

    S pozdravem a přáním příjemného prožití zbytku dne

    Lukáš Rojek
    produktový specialista

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neutratíte peníze..nic vám nepříjde :-)
    • asi nemají zboží?

    nevstupovat!

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel se nám opozdila zásilka od našeho dodavatele. V souvislosti s tím jsme nebyli schopni dodržet termín dodání.
    Tato situace nás velmi mrzí. Jsme si jisti, že ji dokážeme vyřešit. Pokud máte zájem, ozvěte se nám na zákaznickou linku pod telefonním číslem 487 989 989, nebo emailem [email protected]. Společně jistě nalezneme řešení, které Vám bude vyhovovat.

    S přáním příjemného zbytku dne,
    Tým botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedostal jsem vse.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Opravdu? A kontaktoval jste naši infolinku nebo na emailu [email protected] abychom mohli napravit naši reputaci?

    Čekáme na Váš email nebo kontaktní údaje...

    Dominik Vlach
    Majitel Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • po osobní zkušenosti žádné
    • - velice špatná a neprofesionální komunikace
    • - zasílají něco, co si člověk neobjednal a nejsou ochotni sdělit, co mi to vlastně k objednávce přibalili a poslali
    • - po hledání na webu jsem se dozvěděl, že zasílají preparáty neschválené pro prodej a distribuci v evropě (konkrétně "sambucus williamsii) a podal jsem podnět k prošetření na čoi.

    z vlastní zkušenosti nedoporuuji !!!!

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Váš názor. I ty záporné jsou pro nás přínosem, neb vidíme, co je potřeba zlepšit. Každý den se totiž snažíme zdokonalovat v tom,co děláme.
    K Vašemu komentáři – všechny tři body bohužel souvisí s jednou chybou. Zmíněný produkt, který jsme Vám zaslali omylem, byl nový vzorek, ke kterému jsme teprve shromažďovali informace. Je to klasický postup - dodavatel zašle vzorky produktů, my shromáždíme informace a rozhodujeme, jestli jej uveřejníme, nebo ne. Proto Vám náš pracovník nebyl schopen podat relevantní informace, které by byly uspokojivé. Chápu Vaše rozhořčení, nicméně produkty, které prodáváme, nejsou nijak škodlivé, ani nebezpečné. Držíme se legislativy, která jasně vytyčuje mantinely určující jak s produktem nakládat. Díky létům praxe jsme získali zkušenosti, které v našem obchodě uplatňujeme. Disponujeme vlastními skladovacími prostory i týmem lidí, který se o Vás, našeho zákazníka, stará. Návštěvy ČOI se nebojíme. Je pro nás přínosné, když nás navštíví a uvidí, že máme vše v pořádku.
    Každopádně nás Vaše nespokojenost mrzí. Pokud budete chtít, ozvěte se na náš email - [email protected] a vymyslíme kompenzaci, která Vaše mínění o nás jistě změní.

    S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne,

    Tým Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Bez jakékoliv komunikace ze strany obchodu, zboží po objednání vůbec nedorazilo, nikdo mě nekontaktoval.

    Obchod nedoporučuji, neseriózní jednání, nekontaktují, zboží nedodáno, bez vysvětlení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nestandardní zboží
    • Množství, kvalita a samotné zboží neodpovídá objednávce
    • Dlouhé dodací lhuty.
    • Placení prevodem trvá déle a než dobírka a také na mne už zapomenuli.

    To byla doufam moje poslední objednávka pokud si nespomenu o 2 roky když mne možná napadne že si ješte chci objednat tohle zboží.
    Bohužel si už nepamatuju kdy me neco poslali správne. Vše je hezky zabalené ale obdržel sem tak 30% z toho co sem zaplatil. plus v druhém obalu je jednoznačne dáke jiné zboží které sem si neobjednal presto že na etikete je to co sem si objendal. Predtím sem mnel problémy s čekáním i prež mnesíc nebo mi poslali zboží výrazne zředené. Jednou sem tam musel volat protože presto že sem zaplatil predem mi proste nic neposlali.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí tyto nepříjemnosti, které jste zažil s naším obchodem. Velice mě mrzí, tato opravdu velice špatná zkušenost. Nedovedu si dost dobře vysvětli to množství chyb, které u Vaší objednávky nastalo.

    Co se týče plateb tak ty párují automaticky, muselo tedy dojít k nějaké chybě v systému. Zboží zásadně neředíme a pokud jste nebyl spokojen, určitě bychom uvítali od Vás zpětnou vazbu abychom to mohli řešit s dodavatelem a Vám zboží vyměnit za jiné případně vrátit peníze.

    Pokud byste se přes tyto všechna negativa, která jste s námi bohužel neřešil, rozhodl objednat, budu rád asistovat u Vaší objednávky tak aby proběhla k Vaší spokojenosti a určitě vymyslíme a zajímavou cenu aby Vám částečně vykomenzovala tyto problémy.

    Za botanic tým zdraví
    Dominik Vlach
    Majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velka ponuka carovnych rastlin, pekna stranka, posielaju aj na slovensko :)
    • Mal som moznost vyskusat extrakty (konkretne 12g extraktu 30:1 kratonu vsetko spolu naraz = ziaden efekt a kamma 5g 20:1extrakt = ziaden efekt)...
    • pisu ze ku kazdemu nakupu extraktu zdarma odmerka zdarma - nic mi neprislo okrem vzoriek ktore som naozaj nepotreboval...

    Pekny vyber produktov, aj pekna stranka.... ale bud je to zlym skladovanim alebo neviem kolko to lezalo na sklade ale nic nemalo ucinok. Vyskusal som ,dakujem nepouzitelne

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Zdravíme,

    moc nás mrzí, že jste se zboží nebyl spokojen. Většinou v takové případě nabízíme, že vrátíme peníze za zboží stačilo nás kontaktovat a domluvit se s námi nebo provést po domluvě výměnu.
    Naším cílem určitě není dodávát nefungující produkty. Plno zákazníků si zmíněné extrakty chválí a nakupuje je osobně.
    Co se týče chybějící odměrky, tu bychom Vám také samozřejmě nahradili ačkoliv nerozumím tomu, že ve Vaší zásilce nebyla, ale to se stát mohlo a samozřemě bychom to napravili.

    Špatné hodnocení na heuréce pro nás zase taková tragedie není, spíše nás mrzí, že jsme Vás zklamali jako zákazníka a proto nabízím abyste se mi ozval abychom Vám to nějak vykompenzovali :-)

    Zdraví
    Dominik Vlach
    Botanic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • žadné
    • nedoručí zboží