Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod je asi v pořádku, akorát přípravek který jsem u nich koupil nefunguje.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, bylinky zlepšují zdraví postupně a jemněji než syntetické léky a podporují tělo k přirozenému procesu uzdravování a také potřebují čas k maximálnímu účinku.

    Hezký den
    Monika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop prodává doplňky stravy, ty však jsou označené jako potenciálně zdraví škodlivé "sběratelské předměty". Provozovatel by se měl rozhodnout, zda něco chce nebo nechce prodávat, a podle toho vystupovat. Tento způsob pokrytectví stejně ve správním řízení neobstojí.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Produkt je označený jako sběratelský předmět kvůli legislativním požadavkům, nikoli kvůli škodlivosti. Neexistují žádné důkazy o tom, že by byl produkt škodlivý a nákup tohoto produktu je zcela dobrovolný a je na každém zákazníkovi, zda si jej zakoupí. Nabízíme ho v souladu s právními předpisy, a rozhodnutí o jeho užití je na Vás.“

    Hezký den
    Monika

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doruceni
    • Přípravek Mimosa Pudica v porovnání s výrobkem ze zahraničí úplná katastrofa, barva světle hnědá, chuť nevýrazná, účinky nula. Zahraniční výrobek tmavě hnědá barva, výrazná chuť, účinky pozoruji. Nedoporučuji, cena je nižší ale kvalita tomu odpovídá

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že produkt nesplnil Vaše očekávání.
    Odstín a chuť se odvíjí od formy zpracování a zdali je rostlinka pěstována v přírodních nebo umělých podmínkách.

    Hezký den
    Monika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychke zaslani
    • Zbozi bylo bylina 3 roky stare

    Na email reagovali, ze bylina si muze za dobreho skladovani i po 3 letech zachovat ucinky. Priste koupim jinde a cerstve zbozi. Onzakazniky jim nejde. Na druhy email nereagovali.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, a mrzí nás nespokojenost s naším produktem. Za čerstvostí a kvalitou našich produktů si stojíme. Pokud Vám někdo z kolegů nereagoval na zprávu, za to se omlouvám, a situaci nechám prověřit.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    40 hodin v odstáté vodě (mám terária, takže vím co je odstátá voda) a růže nic. Pořád hnědá,sem tam náznak zelené.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den Romane,

    děkujeme za hodnocení. Upřímně nás mrzí, pokud se růže nerozvinula dle Vašeho očekávání. Bohužel se jedná o živou rostlinu, a každá je svým vzhledem unikátní.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 3 tydnech zasilkovna balik nedorucila, ani se neozvala. Balik nebyl dorucen, cekam na vraceni penez.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    balíček jsme po Vašem upozornění obratem reklamovali na Zásilkovně, mrzí nás pokud nebyl dosud doručen. Kontaktujte nás prosím na [email protected] a domluvíme se na dalším postupu.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka 1045857 byla zaplacena ale nebyla odeslána

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den, paní Doláková,

    zdržení zásilky vzniklo Vaším požadavkem o přidání další růže k již uhrazené a expedované objednávce. Původní objednávku jsem nyní prověřila, a budeme ji odesílat tedy bez druhého balení. V případě jakýkoliv nejasností nás kontaktuje na [email protected]

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    jsem zklamaná jen škoda peněz za něco takového,je to suché láme se to větvičky opadávají

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. :)
    Velmi nás mrzí, že nejste s růži z Jericha spokojená a že nesplnila Vaše očekávání.

    Mariana
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z těch jejich výrobků mi bylo blbě nebo jsem dostal hroznou sračku!

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, a mrzí nás, pokud Vás postihly střevní potíže. U všech produktů je důležité dodržovat doporučené denní dávkování a také vhodné kombinace.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předražené

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, mrzí nás, pokud vnímáte ceny našich produktů za předražené. I přes velké zdražování a inflaci se nám podařilo udržet ceny našich produktů na nízkých cenách. :)

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na obalu produktu jsou významně jiné informace o užívání než na webových stránkách. Na písemný dotaz (email), jak užívat, nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud jste narazil na nesrovnalosti na webu X etiketě. Bohužel žádnou zprávu od Vás neevidujeme, prosím napište nám na email [email protected] a rádi na Vaše dotazy zodpovíme.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Po těchto tabletách jsem zatím nezaznamenala nějaký lepší spánek. Asi to na mně nefunguje. Mají se užívat 2x denně, ale nevím, kdy si je mám vzít, aby zabraly.

    Od těchto tablet jsem čekala, že se dobře vyspím, ale bohužel to zatím nefunguje. Budím se stále 3x za noc,jako dříve.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den Rito,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že nejste s naším produktem SleepWell spokojená, nicméně týden je ještě krátká doba, aby se mohly účinky projevit. Každému samozřejmě vyhovuje něco jiného, ale budeme rádi, když v užívání budete pokračovat a Váš spánek se zlepší. Doporučené užívání je před spaním, neužívejte kapsle před činnostmi vyžadující větší soustředěnost.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám týden na zboží, které bylo při objednávce skladem. Nyní už píší vyprodáno
    Absolutně žádná zpětná vazba obchodu - tel. neberou, na e-mail nepodepisují
    Objednávám jinde

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den, pane Čejko,

    mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Informaci, že zboží není skladem jsme uváděli na webu, včetně avizované doby dodání 2-4 týdny. Ve shrnutí objednávky v poznámce můžete vidět, že jste se zvolil poslat možnost kompletní. Proto Vám nebyl dodáván ani zbytek objednávky.

    Zpětnou vazbu jsme Vám poskytli obratem. A na základě Vašeho požadavku jsme objednávku zrušili.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi došlo v roztrhlém sáčku, obchod dlouho nekomunikoval a poté pouze nabídl 15% slevu kterou dávají do každé objednávky a nelze ani uplatnit na zlevněné zboží.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a za naše pochybení se upřímně omlouváme.


    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišla mi "RŮŽE Z JERICHA" a očekávala jsem alespoň něco zeleného na vánoční stůl, ale do dneška 27.12. se sice šedivá koulička rozložila,maličko ve středu toho klubka se zazelenala(nepatrně),nesmíte se toho dotknout opadává a drolí se,takže ji nemohu doporučit. Podle obrázku na letáku se nedá přirovnat ani náhodou.Bohužel jsem nečetla 95% záporných a zklamaných recenzí. Určitě nedoporučuji a je to škoda,že takové zboží vůbec nabízíte a ještě k tomu na vánoce.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den Drahuše,

    mrzí nás, že nejste s kvalitou Růže spokojená. Každá rostlina je svým vzhledem i zbarvením unikátní a patří mezi naše nejprodávanější produkty ve vánočním období. Bohužel ne každý zákazník může být se vzhledem rostliny spokojený, nicméně naopak máme více než 95% pozitivních a spokojených recenzí.


    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost

    Za první dodávku jsem vyhodil 500 Kč z okna!!! Nepřečetl jsem si totiž, že na konci bylo napsáno, že produkt není k vnitřnímu užití, ale jen sběratelský produkt! Tak nechápu, na co mi to bude!!! Abych se na to díval? Já potřeboval účinnou látku proti bolesti!

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den Mildo,

    děkujeme za hodnocení. Veškeré údaje, včetně informace, že se jedná o nepotravinu uvádíme přímo na webu. Informace k zakoupenému produktu naleznete na veřejných zdrojích na internetu. Sáček rozhodně nemusíte vyhazovat. :)


    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • hrozné zboží

    tyčinky jsou krátké,slabounké,nestačila jsem jí ani zapálit hned se zlomila

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den Májo,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že Vám tyčinky neudělaly radost. Za kvalitou prodávaného zboží si pevně stojíme, a délka vonné tyčinky je uvedena na webu.

    Nikola
    Tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
    • doručení

    zboží přišlo do dvou dnů a v pořádku bohužel kratom jako takový je nejslabší co jsem kdy měl, takže pokud nejsi úplný začátečník tak kratom zde nedoporučuju

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že nejste s kvalitou kratomu spokojený. Za kvalitou produktů si stojíme a pevně věříme, že nám dáte ještě šanci. :)

    Nikola
    Tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pozdní dodání malý obsah za velkou cenu

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    s cenou i obsahem, včetně doporučeného dávkování jste byl seznámen předem na našich stránkách. Vaši zásilku jsme odeslali hned následující den po objednání, tj. 27. 10. Bohužel 28. 10. je státní svátek, po kterém následoval víkend. Balíček byl připraven k výdeji ihned první pracovní den, tj. 1. 11. Proto nám Vaše hodnocení nepřijde vůči nám fér a mrzí nás.

    Nikola
    tým Botanic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo doručeno správné zboží , ale zásadně jiného provedení, které se neshodovalo v podstatných parametrech se zbožím zobrazeným v nabídce eshopu.

    Reakce obchodu Botanic.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení a na upozornění na nesrovnalost, již jsme zjednali nápravu.


    Nikola
    tým Botanic