Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jedny boty, které nakonec dorazily jsme si nechaly a jsou super .

    Nejdřív přišly jen jedny boty a úplně jiné.Musela jsem udělat novou objednávku.Původní objednávka vůbec nedorazila a stále čekám na peníze zpět. Na emaily nereagovali, musela jsem volat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo doručeno včas, což hodnotím kladně. Jinak zboží, které prodává, nesplňuje požadavky na pohodlnou obuv.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Zboží, které jste zakoupila spadá do kategorie barefoot obuvi. Jedná se o minimalistickou obuv simulující bosou chůzi. Ale tato definice neznamená, že každý model této kategorie bude sedět a být pohodlný na každém chodidle. Vždy je třeba daný model vyzkoušet a zvolit právě ten vhodný pro Vaše nohy. Ideálně dle rozměrů Vašeho chodidla. Vy jste si objednala jeden pár a na základě toho nyní konstatujete, že obuv není pohodlná. Příště doporučujme navštívit naši prodejnu nebo objednat modelů více, abyste si mohla vybrat právě ten nejlépe padnoucí. Moc rádi Vám také poradíme s výběrem obuvi předem, stačí nás kontaktovat.
    Krásný den
    Zuzana Sovjáková Koubková - jednatelka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    The staff weren't able to understand a simple question, and kept responding with irrelevant or incorrect information. At one point I had to lead them to a correct answer. It took 12 emails to get to the bottom of a very simple issue (it could have easily been solved in 1-2).

    Reakce obchodu Bosonožka

    Hello, Christopher,
    thank you for your review. We're very sorry about this situation. Unfortunately, it was not immediately understood from our side what exactly you were asking us to do. We hope that next time everything will be fine and that you will be happy to buy from us again. Have a nice day. Romana z Bosonožky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V botičkách nebyly stejné vložky do bot

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Ale daný problém můžeme rychle a efektivně vyřešit k Vaší spokojenosti. Prosíme, kontaktujte nás, ať víme, o které botičky se jedná a můžeme sjednat nápravu společně s výrobcem.
    S pozdravem
    Bosonožka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, na poznámku u objednávky nikdo nereagoval, na webu chybné údaje

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si moc vážíme. Ale ráda bych uvedla věci na pravou míru. Vaši poznámku u objednávky, kdy chcete zkontrolovat fyzicky stav bot, jsme samozřejmě zaznamenali a obuv jsme zkontrolovali a vyexpedovali téměř okamžitě. O všech krocích objednávky jste byla informována emailem. Obuv byla v naprostém pořádku. Vy jste upozorňovala na rozměry bot, ale ty jsou vždy pouze orientační, protože zvláště papučky, které jste měla v objednávce, jsou velmi měkká a poddajná obuv a z naší zkušenosti víme, že pokud změří stejnou obuv několik různých lidí, naměří hodnotu až s 5 mm rozdílem. Nelze tedy tvrdit, že máme na eshopu chybné údaje, protože žádný standard ani norma na určování vnitřního rozměru obuvi neexistuje a měříme si všechny boty sami, abychom ulehčili nákup zákazníků. Spousta obchodů s obuví tento údaj vůbec nenabízí. Ale protože víme, že se na rozměr z výše uvedených důvodů nedá nikdy 100% spolehnout a kromě rozměrů závisí vhodnost obuvi na více parametrech (prostě a jednoduše bota se musí vždy vyzkoušet), nabízíme ke všem objednávkám vratku zdarma a nevyhovující obuv můžete bezplatně vrátit přes Záilkovnu. To jste udělalala, vratka byla vyřízena ihned po doručení včetně proplacení. Příště Vám doporučuji zajít si na kamennou prodejnu, kde si obuv můžete před zakoupením pečlivě zkontrolovat. S pozdravem Zuzana, majitelka Bosonožky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byla jsem velmi překvapena, protože boty jsou sice krásné a pohodlné, nicméně KLOUŽOU. A pozor - ne na ledě, ale již na MOKRÉM CHODNÍKU. Jedná se o ZIMNÍ BOTY.......(?)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohuzel, vracim komplet celou objednavku. Dcera ma uzkou paticku a dle popisku ji boty nelze vybrat. Objednala jsem trojo, stejne zadne nesedi a pak mi v kamenne prodejne poradili boty, ktere bosonozka na webu ma take, ale u nich bohuzel jenom nedostatecny popis na jakou nohu se hodi.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a to, že nedoporučujete náš obchod. Bohužel někdy se stane, že obuv nevyberete na první dobrou. Dětská noha se mění a vybrat vhodné botky může být složitější. Zvláště na nožky s velmi úzkou patou. I kolegyně u svých dětí s tímto mají problém. Hodně botek nesedí a chce to hodně času a trpělivosti najít ty pravé. V Bosonožce se snažíme popisky bot psát tak, abychom výběr co nejvíce zjednodušili. Každá nožka je ale jiná a vždy je nutné obuv doma zkusit a zda bude sedět nebo ne, nikdy nezaručíme. Snažíme se pro zákazníky dělat maximum. Proto nabízíme vrácení zdarma, které jste využila, obdržela jste kód pro vrácení obuvi přes Zásilkovnu a tak Vám alespoň takto proces vrácení nevhodné obuvi ulehčíme. Zkuste nám příště zavolat na zákaznickou linku a poradit se s výběrem. Rádi s Vámi vše probereme a zkusíme vybrat obuv vhodnou právě pro Vás. S pozdravem Zuzana, majitelka Bosonožky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • no me aplicaron el descuento de suscripción en la compra

    no me aplicaron el descuento de suscripción en la compra, lo reclamé por email y me dijeron que me lo aplicarían en la siguiente....que es esto? y si no compro más?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišlo vadné zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • řeší vzniklou situaci

    ztratila se zásilka, boty které jsme si objednali nemají

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Diky velmi pomalemu pristupu, ze strany obchodu, jsem byla nucena objednavku zrusit, protoze by nedosla vcas. Toto byla druha spatna zkusenost s timto obchodem. Musim zminit, ze jsem s nimi mela i zkusenost dobrou, produkty maji kvalitni.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. V době, kdy jste u nás nakupovala jsme bohužel zrovna přecházeli na nový expediční systém a zaváděli poloautomatizovaný sklad. Bohužel se při vylaďování systému stalo, že některé objednávky se zpozdily. Omlouváme se. S pozdravem Zuzana, majitelka Bosonožky

  • Nedoporučuje obchod

    Ive received different shoes than what I ordered

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • strašně moc lidí, prodavačky nestíhají
    • špatné rady (boty jsou nakonec příliš úzké a vracím je)
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Boty mi dodnes nedorazily. Objednávka proběhla 10.9.21. Od 13.9. mi slibují, že má objednávka je v nejlepších rukou a právě se na ni pracuje a dnes je 17.9. Myslela jsem, že si objednávám již boty vyrobené. Vtip. Dost často toto u bosonožky zažívám bohužel.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Vážená paní Jano, u Vaší objednávky jste si zvolila platbu převodem. Tuto platbu jsme do dnešního dne neobdrželi. Takže objednávka na Vás stále čeká u nás ve skladu a je připravena k okamžitému odeslání. Zboží zasíláme až po obdržení platby. Pokud chcete mít zajištěno okamžité expedování, jak je u nás zvykem a potvrzují to i zákazníci zde na Heuréce, doporučuji příště zvolit platbu kartou nebo dobírku. Tím se předejde spoustě problémů, zda jste zaplatila na správný účet nebo se správným variabilním symbolem.
    Ještě k Vaší informaci, že toto zažíváte u nás běžně, je to lživé tvrzení a zde jsou přesná data k Vašim dřívějším objednávkám:
    20.3. jste si u nás objednala, platba přišla v pořádku 22.3. a v ten samý den balíček odcházel od nás.
    24.4. jsme od Vás obdrželi další objednávku, platba k této objednávce byla připsána 26.4. a zase v ten stejný den byla zásilka odeslána.
    Krásný den
    Tým Bosonožka

  • Nedoporučuje obchod

    • dvoje botky jsem chtěla vyměnit a zatím nemám botky ani peníze, uvidíme co bude dál

    boty jsem vrátila přes zásilkovnu (výměna) a nic

    Reakce obchodu Bosonožka

    Vážená paní Emílie,
    přezkoumali jsme Vaši objednávku a netušíme, co se stalo. Zřejmě jde o omyl. Vaši objednávku evidujeme jako doručenou k Vám, ale žádná vratka ani výměna z Vaší strany v našem systému založena není. Nemáte ani založenou objednávku na výměnu obuvi, což je u nás nutností, pokud chcete zboží vyměnit za jiné. Vše máme popsáno v procesu vrácení zboží. Vše pak evidujeme v našem systému a vše lze jednoduše dohledat. Od Vás ovšem nic neevidujeme. Proto jste ani nemohla dostat štítek na Zásilkovnu od nás. Jedině, že byste zásilku zaslala na vlastní náklady přes Zásilkovnu sama, ale tato se k nám zatím nedostala a žádnou zprávu od Vás nemáme. Nechápeme, proč takový problém řešíte ihned zde na Heurece nedoporučením našeho eshopu, když z naší strany žádný problém nenastal. Ocenili bychom, kdybyste se v případě problémů obrátila přímo na nás, kontaktovala nás telefonicky nebo emailem a vše bychom si ihned vyjasnili, vyřešili a případnou ztracenou zásilku bychom dohledali nebo reklamovali u přepravce, pokud se tedy tak stalo. Takto Vám opravdu nemůžeme pomoci a mrzí nás toto nedorozumění.
    S pozdravem Bosonožka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bezne je eshop ok, ale kdyz neco podelaj, chovaj se jak stado splasenych krav. Pasivne agresivni nekonstruktivni emaily apod.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Vážená paní Lucie,
    děkujeme za Vaše hodnocení. I když je negativní. I těchto situací si ceníme a posouvají nás dál. Zde ale nelze nereagovat, protože jste první z 1256 recenzí, která je vulgární.
    Celou situaci jsem si jako majitelka eshopu prověřila a prošla veškerou komunikaci. Byla Vám zaslána špatná barva modelu. Kolegyně se Vám za to několikrát omluvily a problém ihned řešily. Bohužel se to může ojediněle stát, baliči nejsou stroje. Procesy jsou nastaveny, aby se toto riziko minimalizovalo, ale bohužel, může se to stát. Ale vše bylo řešeno bez zbytečného odkladu. Bohužel díky situaci jaká panuje všude, jsou mnozí členové našeho týmu doma s dětmi a my se i s tímto omezením musíme poprat. Proto se může stát, že nevezmeme telefon těsně před 16h. Nebudu naše zaměstnance omlouvat nebo je za to kárat, jednoduše jsem na ně hrdá, jak to i přes současnou těžkou situaci zvládají, protože každý den vidím, s jakým nasazením pracují. Že nás ale budete nazývat stádem krav a nabízet nám školení, promiňte, ale pokud Vám toto přijde jako konstruktivní komunikace, já si to nemyslím... agresivní výpady šly z vaší strany.
    Přeji Vám krásný den, veselé Velikonoce a trochu empatie.
    S pozdravem
    Mgr. Zuzana Sovjáková Koubková jednatelka/majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • při výměně zboží mnoho instrukcí....příliš složité
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ponožky nesají pot, voda se shromažďuje ve špičce a noha pak mrzne.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Vážená paní Koutská,
    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s ponožkami Surtex. Tyto merino ponožky prodáváme již 5. rokem a máme samé dobré zkušenosti. Jedná se o výrobce z Brna, který těmito vlněnými výrobky žije a opravdu se snaží vyrábět jen to nejlepší, z nejlepších a nezávadných materiálů. Modely, které jste zakoupila, mají 80% podíl merino vlny. Jsou tedy vysoce hřejivé a sama to mohu tvrdit, protože tyto ponožky sama nosím. Vlna vlhkost absorbuje, neodvádí ji, tak jako syntetická vlákna. Díky vysoké absorpci vlny až 35% potní vlhkosti vůči svému objemu, vlna dlouho působí hřejivým dojmem, i když vlhkost v ponožce je větší. To je obecně výhoda vlny. Pokud se Vám vlhkost shromažďuje ve špičce, může to být tím, že do obuvi zatéká. Druhým důvodem, díky kterému Vám promrzají prsty u nohou a zdají se Vám mokré, může být fakt, že ponožky jsou tlustšího objemu a v botě, ve které nemáte dostatek místa, Vám mohou omezit prokrvování prstů a noha proto prochladne.
    I tak děkujeme za Vaše hodnocení a budeme s připomínkami kontaktovat výrobce.
    Krásný den
    Zuzana Sovjáková Koubková (majitelka)

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé odeslání
    • Vrácení peněz

    Bohužel boty přišly rozlepené a už týden čekám na vrácení peněz, syn je z tohoto důvodu bez bot

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za zaslání vadného páru, ale v procesu vrácení Vašeho zboží jsme neshledali chybu a bylo postupováno standardním postupem. Zboží jste objednala 17.10., obdržela jste jej 19.10. 21.10. jsme Vám na základě Vaší žádosti o vrácení zboží zaslali štítek pro zpětné vrácení zboží. Toto zboží jste odeslala a dorazilo k nám 23.10.. Dobropis byl vystaven v tentýž den. Dobropisy za vrácené zboží hradí naše finanční oddělení v následujících několika dnech, nejpozději do 5 ti pracovních dnů. Nyní jsou to 3 pracovní dny od vystavení vašeho dobropisu. Protože dnes máme státní svátek, tak Váš dobropis bude zaplacen zítra, to je 29.10..
    S přáním krásného svátečního dne
    Bosonožka team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce bylo zboží skladem, nicméně už přes týden je objednávka stále nevyřízená. Bohužel nedošlo žádné info o tom, proč to tak je.

    Reakce obchodu Bosonožka

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Ano, i tesař se někdy utne. Bohužel email, který je automaticky odesílám po nachystání zboží k odběru, tentokrát neodešel a Vy jste neobdržela o této změně informaci. Vaše zboží však bylo nachystáno k odběru již v den objednávky. Krásný den!