Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • SLEVA "20DOLU" BYLA ZASLÁNA POZDĚ A NEBYLO MOŽNÉ JI VYUŽÍT (PLATNOST DOSLOVA PÁR HODIN).

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Kontaktovali jsme vás skrze náš zákaznický servis a na e-mailovou adresu uvedenou u vaší objednávky obratem posíláme návrh řešení. Prosím zkontrolujte svoji schránku, abychom mohli celou situaci napravit co nejrychleji a k vaší plné spokojenosti. Děkujeme za vaši důvěru a věříme, že i příště budeme vaší volbou č. 1.

    Pěkný zbytek dne, Markéta z Booktooku

  • Predem zaplaceno 11.7. melo byt doruceno cekam a stale nic.......

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkal. Obratem jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení této záležitosti. Pokud budete mít dotaz nebo požadavek, tak se obraťte na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé doručení.
    • Jedna z knih přišla trochu poničená.

    Cenově knihy vycházely lépe než v jiných obchodech, bohužel jak jsem již zmínila, jedna z knih má trochu natržené desky a je trochu odřená. Nevypadá to, že by to bylo dopravou. Kdybych knihu chtěla jako dárek, budu ji muset vrátit.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den, Iveto

    děkujeme za upřímnost. Je nám líto že jste nebyla s našimi službami spokojená. Okamžitě jsme zahájili kroky k odstranění příčiny této situace, aby se již neopakovala. Děkujeme Vám za důvěru, kterou v nás máte a doufáme že příště bude vše k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odjíždím na dovolenou a čekám na zásilku a firma mi napsala, že nemá mnou objednané zboží na skladě...:-(

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Milá Terezo,

    děkujeme za upřímnost. Děkujeme Vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste se s touto situací setkali. Již jsme se s Vámi zkontaktovali, abychom Vám nabídli vyhovující řešení. Velmi si vážíme Vaší přízně a doufáme že k nám opět brzy zavítáte.

    s pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • objednávka byla rychle vyřízena a doručena
    • přehledný e-shop
    • jedna z vázaných knih došla v "salátovém" vydání, při odeslání zřejmě vůbec nedošlo ke kontrole stavu zboží.

    Reklamace jsou vedeny pouze papírově, žádný online formulář...
    Knihy musíte posílat zpět na sklad nebo ručně donést na prodejnu. K dobru jim budiž připočteno to, že zpětné doručení proplácí.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Abychom dostáli vysokým očekáváním našich zákazníků, tak jsme Vás již kontaktovali na Vaší e-mailovou adresu s vyjádřením k této záležitosti. S Vašimi dotazy nebo požadavky Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. Věříme že Váš příští nákup proběhne na jedničku, a budeme se na Vás opět těšit při Vaší další návštěvě.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Vadí mi možnost neplacení kartou v boxech.
    Proč se ruší kamenné obchody vše se žene do kyberprostoru??? Smutné....

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši upřímnost. Chceme zajistit, že naše služby budou co nejlepší, proto jsme vám poslali e-mail s vyjádřením k této záležitosti. Velmi si vážíme vašeho důvěru a doufáme, že naše služby i nadále budou vaší oblíbenou volbou.

    S pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Operátorky den po sobě sdělovaly odlišné informace, které se týkaly nákupu na fakturu. Na první pokus slečna nedohledala existující registraci školy. Velmi zdlouhavé domlouvání.
    • Nedodržení termínu dodání.

    Nabídka knih dostatečná, ale sjednávání nákupu na fakturu pro školu komplikované, navzdory dřívější objednávce tamtéž.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste se s touto situací setkala. Abychom dostáli vysokým očekáváním našich zákazníků, tak jsme Vás již kontaktovali s vyjádřením k této záležitosti na Vaší e-mailovou adresu. Děkujeme za důvěru a věříme že pro Vás budeme i nadále oblíbenou volbou.

    Se srdečným pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečné zabalení knih

    Tento obchod už nikdy více. Neumí zabalit zboží aby došlo v pořádku.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za ohodnocení. Je nám líto, s jakou situací jste se setkal. Spokojenost našich zákazníků je pro nás nevyšší prioritou, a proto jsme Vás již kontaktovali na Vaší e-mailovou adresu s návrhem řešení této záležitosti. Vážíme si Vaší důvěry, se kterou se na nás obracíte a děkujeme za přízeň.

    S přáním pěkného dne Monika z BookTooku.

    • Poslání do dvou dnů
    • Špatně zabaleno, knihy bez igelitu a volně pohozené ve větší krabici, než bylo třeba, tudíž omlácené a zničené
    • Olámané rohy, poničené knihy

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu. Mrzí nás, s jakou situací máte zkušenost. Abychom vše napravili, tak jsme se s Vámi již zkontaktovali na Vaší e-mailovou adresu s návrhem řešení této záležitosti. Děkujeme za důvěru a věříme, že pro Vás budeme i nadále oblíbenou volbou.

    Se srdečným pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nakupujte rychle, protože nakupujete na systému, který někdo naprogramoval tak, že než si nakoupíte, jiní zákazníci vám můžou vzít zboží z košíku. A pokud to byl poslední kus, máte smůlu. Prý tento někým naprogramovaný systém nejde přeprogramovat.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Milá Mariko,

    chtěli bychom Vám poděkovat za zaslání Vašich připomínek a je nám velmi líto, že jste musela na tuto situaci narazit. Již jsme Vás kontaktovali s vyjádřením k této záležitosti. Jsme Vám vděčni za Vaši přízeň a doufáme, že nás brzy navštívíte znovu.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka se zdržela, čeká se na naskladnění

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Milá Věro,

    děkujeme za upřímnost. Abychom dostáli Vašim vysokým očekáváním tak jsme Vás již kontaktovali s vyjádřením k této záležitosti na Vaší e-mailovou adresu. Děkujeme Vám za důvěru a věříme, že pro Vás i nadále budeme oblíbenou volbou.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

    • Objednávka provedena - nic nepřišlo 14 dní

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že nastaly komplikace. Abychom vše vyřešili k plné spokojenosti, kontaktovali jsme Vás e-mailem s návrhem co nejlepšího řešení situace.

    Krásný zbytek dne, Markéta z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pošta mi nedoručila balík a vrátila zpět. Obchodu jsem vše vysvětlil a poprosil o vrácení balíčku. Nebylo mi vyhověno. Je to už moje druhá negativní zkušenost s obchodem. Minule mě zboží nedoručili vůbec.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den Dane,
    děkujeme za Vaši upřímnost. Vyjádření k celé situaci jste dostal e-mailem od mé kolegyně.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Markéta z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NIkdo mne neinformuje ve věci objednávky, která proběhla před více než týdnem

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den Keight,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost, právě jsme Vás však kontaktovali emailem s vysvětlením situace.

    Přeji hezký zbytek dne, Markéta z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze dvou knih, o kterých obchod uváděl, že jsou skladem, byla ve skutečnosti skladem jen jedna.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Pro dosažení Vaší plné spokojenosti jsme Vás již kontaktovali s návrhem řešení této situace. Chceme Vám poděkovat za důvěru, se kterou se na nás obracíte a vynasnažíme se, aby Váš příští nákup proběhl na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodrží nic

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Abychom dostáli vysokým očekáváním našich zákazníků, tak jsme se na Vás jíž obrátili s vyjádřením této k této záležitosti. Věříme že budeme i nadále Vaší oblíbenou volbou.

    S přáním hezkého dne Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Knihy jsou již dávno na pultě a ticho po pěšině, zásilka nikde.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Milá Aleno,

    děkujeme za upřímnost. Vaše zkušenost nás upřímně mrzí. Abychom dostáli vysokým očekáváním zákazníků, tak jsme Vás již kontaktovali na e-mailovou adresu s vyjádřením a návrhem jak lze tuto situaci hladce vyřešit. Věříme, že pro Vás budeme i nadále oblíbenou volbou.

    Se srdečným pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé odeslání
    • Otřesně zabaleno!!!

    Booktook má patrně zakázáno používat bublinovou fólii, proto knihy dorazí poškozené s potlučenými rohy atd. :-(

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímost. Upřímně nás mrzí, že nejste s nákupem u nás plně spokojený. Abychom Vše napravili, tak jsme Vás již kontaktovali s návrhem řešení této záležitosti. Věříme, že nám zachováte přízeň a děkujeme za důvěru, se kterou se na nás obracíte.

    Se srdečným pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Amatérsky zabaleno pouze v bublinkové fólii. Knížka má naražené rohy.

    Prodejce začal šetřit na obalovém materiálu. Škoda.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za ohodnocení. Mrzí nás, že máte s kvalitou zboží takovou zkušenost. S vyjádřením k této situaci jsme Vás již kontaktovali na Vaší e-mailovou adresu. Děkujeme za důvěru a věříme, že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Lacné knihy
    • Rýchle dodanie (v minulosti), asi i teraz, ale som nahnevaná na miesto prevzatia
    • Nevhodne zabalené, 1 kniha sa mi poškodila
    • Namiesto miesta, ktoré som určila to uložili niekam inam - 25 minút tramvajou, vraj najbližšie náhradné miesto jasne na ich mapke s výdajnými miestami vidím, že nie mali na výber min. ďalších 5 a z toho 1 bola pošta (dali to na inú poštu)

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Vaše zkušenost nás upřímně mrzí. Abychom dostáli vysoké kvality našich služeb, již jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení na Vaši e-mailovou adresu. Věříme, že až k nám opět brzy zavítáte, tak vše proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.

    S přáním příjemného dne Monika z BookTooku.