Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • materiál záclonek byl pěkný
    • příšerná komunikace zákaznického servisu
    • manipulace s počtem kusů v košíku nemožná
    • vrácení zboží na vlastní náklady

    Pomoc od zákaznického servisu absolutně neochotná a dělající z vás debila. Myslela jsem si, že jsem cíťa, ale podle recenzí ostatních vidím, že nejsem sama. Trochu se bojím, aby mi vrátili peníze po všem tom "krásném čtení" níže.
    No nic, BonPrix rozhodně už v mém seznamu e-shopů figurovat nebude.

  • 20 %

    • Dříve ok
    • Poslední dobou pohoršili
    • Příšerná komunikace

    Nakupovali jsme již nekolikrat, ale na posledni objednávku cekame již skoro 2 mesice.. nastesti není zaplacená. Zboží bylo a je skladem. E-mail s informacemi kromě potvrzeni přijetí objednávky žádný. Po asi 40 dnech jsem psala e-mail, na který jsem do teď nedostala odpoved, takže komunikace hrozna. Už vícekrát nenakoupime.

  • 20 %

    Nakupovala jsem zde dlouhe roky, byvalo tp vzdy ok, az nyni… naprosto priserny pristup k zakaznikovi. Vracela jsem zbozi, neprisly mi penize zpet. Pani na zakaznicke lince se projevovala jak nevycvalany spratek, ani naznak slusneho chovani, vzdy chtela nejake cislo z aplikace, aniz by vysvetlila, o jake jde, jen vzdychala, aby mi ukazala, ze jsem dement. Nedokazala presne rict, zda chce cislo objednavky, zakaznicke cislo nebo cislo polozky, jen mi svym projevem davala najevo, jak je nadrazena. Pak tvrdila, ze penize prisly. Na uctu ovsem nejsou. Zacala mi povysene rikat, jak si mam zobrazit platby, coz jsem samozrejme udelala, proto jsem volala. Nakonec mi pry posle papir a mam si zajit do banky. Nevim, zda sve penize jeste uvidim, ale jsem si jista, ze to byla ma posledni objednavka zde. Budu s tim mit litani, vysledek nejisty a jeste na me bude drza nejaka brigadnice callcentra? To fakt ne.

  • 10 %

    Nedoporučuji !
    Komunikace silena!

  • 60 %

    • nakupuji zde už dlouhá léta,vždy proběhlo vše v pořádku,až nyní...
    • za celá ta léta,jsem zboží měnila jen 1x,je to už hodně dávno,prostě jen nesedla velikost.
    • přehledné internetové stránky,ceny,kvalita zboží celkem v pohodě.
    • k doručování Českou poštou nemám žádné připomínky,spokojenost.

    Nelíbí se mi přístup k zákazníkovi,špatná komunikace.Nyní jsem si objednala 3ruzné druhy oblečení-jaké ale bylo překvapení,když jeden druh(-rifle),přišel uplně jiný strih,a příšerně ošoupané,a uplně jiné číslo na výrobku.Řeknete si-stane se,nikdo není neomylný,zřejmě se někdo přehlédl,tak zašlete zboží zpět,s popisem,že přišlo jiné zboží,než mělo..a čekáte naivně vysvětlení,.Asi po 14 dnech-mi vrátili penize formou bonusu-hodnoty zboží na učet u BONPRIX...Čekala jsem alespon nějakou omluvu,když už jsem si musela platit poštovné při vrácení(nebyla to přeci chyba moje!)---ale nic!!.Takovéto jednání a přístup k zákazníkovi se mi opravdu nelíbí.

  • 10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • obleční přišlo větší než podle tabulek
    • komunikace obchodu

    Moje zkušenost je opravdu velmi špatná. Můj balík byl nejprve ztracen přepravcem zásilkovna, když jsme požadovala vrácení peněz a odstoupení od smlovy za nedodané zboží, bylo mi řečeno, že nejprve musí balík dohledat. Když jsem se opakovaně dožadovala nějakého vyjádření bylo mi řečeno, že čekají na vyjádření zásilkovny a, že prosím o trpělivost. Až po 6 týdnech kdy se sám od sebe nikdo neozval mi bylo zděleno, že peníze mi budou vráceny na účet. Ač jsme byli několikrát domluveni o zpětnou vazbu na můj dotaz nikdy se nikdo neozval. Rozhodně už tady nikdy nenakoupím a obchod NEDOPORUČIJI.

  • 80 %

    • výběr zboží
    • pěkné vzory
    • dostupné velikosti
    • rychlé dodání
    • protivný zákaznický servis
    • klamavé informace ohledně bonprix klubu
    • poštovné při vrácení zboží (přestože odesílají zálkovnou, není možné zpětné odeslání)

    Nakoupila jsem poprvé více zboží a jsem mile překvapena jak kvalitou, tak designem, zboží bylo i rychle a kompletně dodáno. Velikosti padnou dobře, až na jedny šaty.

    Velký problém mám ale se službami - jednak mi nejde změnit heslo v mém účtu (kdy mám teď jimi vygenerovanou alfanumerickou změť), prostě nejde, prý si můžu zablokovat účet a po 14 dnech založit nový a že jde heslo změnit až alespoň po třech objednávkách... WTF?
    Dále jsem si aktivovala při první objednávce členství v bonprix klubu za 229 a dostala tak 10% slevu na půl roku, což se mi vrátilo již při první objednávce. Potud ok. Problém nastal hned při druhé objednávce, kdy po mě chtěli stejnou platbu znovu a při kontrole v osobních údajích jsem zjistila, že členství v bonprix klubu není aktivní.
    V obou případech jsem volala na zákaznickou linku a paní velmi velmi nepříjemné. Jedna že se prý nesetkala ještě s tím, že by někdo volala kvůli změně hesla... A druhá, že ohledně opakované platby za členství v bonprix klubu, tak to prý vrátí. Co je to za nesmysl?
    Napsala jsem ještě tedy dotaz písemně, odpovědi přišly obratem, že až po třech objednávkách bude obojí (heslo i členství) ok.
    Absolutně jsem nepochopila ani jedno a velmi mi to - úplně zbytečně - dojem z celého obchodu zkazilo.

  • 10 %

    Dlouho jsem nákup na Bonprix zvažovala, ale díky jejich zajímavé nabídce jsem zde nakonec nakoupila. Bohužel i já jsem se velmi zklamala. Zakoupila jsem 3 svetry, po týdnu čekání mi bylo oznámeno, že jedna z položek není skladem, ačkoli při nákupu skladem byla! Žádná informace o tom, jak se k situaci postaví. Za pár dní mi došel balíček, ve kterém byly 2 svetry, kvalita docela ok, velikost na délku ani na šířku nesouhlasila (širší a přitom kratší). Ze zákona mají 30 denní lhůtu na vrácení peněz, po 14 dnech mi na účet vrátili hodnotu ceny zboží sníženou o 91 kč. Ve zprávě platby byla poznámka "vratka zboží". Já žádné zboží nevracela, měli mi vrátit jeho plnou hodnotu, pakliže položku neměli skladem. Mým velkým pochybením bylo zaškrtnutí políčka "jsem členem", na základě kterého mi byla připočtena částka 229 kč za členství, které jsem si při placení hned nevšimla. Ničit si nervy na jejich zákaznických linkách nehodlám. Toto je recenze za peníze, o které jsem přišla. Už zde nikdy nenakoupím a obchod NEDOPORUČUJI.

  • 20 %

    • pěkný eshop
    • Pokud potřebujete jen vyměnit zboží za jinou velikost, tak to nelze!!Pak vracíte zboží na vlastní náklady přes českou poštu, děs...

    Obchod NEDOPORUČUJI.

  • 50 %

    • Bohatá nabídka zboží - všech možných barev, velikostí, druhů, přehledné stránky, rychlý proces objednání i dodání zboží, servis a přístup ze strany obchodu perfektní, výhodné slevové akce, např. poštovné zdarma, značkové zboží za výhodné ceny (pokud je v akci)
    • Zboží není vždy té nejlepší kvality a pokulhávají i střihy a módnost. Co mi opravdu hodně vadí, je to, že zboží vracíte na vlastní náklady, což je v dnešní době fakt pálka a sleva, kterou jste dostali při nákupu, je tak bezpředmětná. A pak někomu může také vadit, že ve Vašem oblečení potkáváte spoustu dalších lidí.

    Nemůžu říct, že by se zde špatně nakupovalo, ale hodně mě odrazuje, že se zboží vrací - vyměňuje na vlastní náklady. Tady by to chtělo vstřícný přístup ze strany obchodu, alespoň na půl cesty - cenově zvýhodněnou Zásilkovnu např.

  • 50 %

    • Přijatelné ceny
    • Člověk si objedná zboží, které je skladem, ale ani po týdnu se s objednávkou nic neděje. Tak napíšu email a dozvím se, že zboží již skladem není a nebude, ale že by to někdo dal vědět? Naštěstí jsem objednala jinde, a ještě ten den zboží zabalili a odeslali a za dva dny zboží doma i přes předvánoční shon.
    • Nepříjemné až arogantní jednání.
    • Špatná komunikace - zboží již není skladem ale nedají Vám vědět, můžete takto tím pádem čekat donekonečna asi...
    • Pozor, aby jste si při dokončování objednávky nezaškrtli kolonu členství, pokud nakupujete třeba jen jednorázově - je zpoplatněna. U konkurencí je členství a registrace zdarma.
  • 50 %

    • Zboží dorazilo (i přes předvánoční shon) rychle a v pořádku. Nakupuji zde už dlouho a kvalita zboží odpovídá ceně, takže jsem spokojená.
    • Zasílají pouze přes Českou poštu. Již jsem jim několikrát psala, že jsem s touto dopravou hrubě nespokojená (balík přišel třeba doslova pošlapaný, nebo mi třeba balík nedoručili vůbec a večer přišla smska, že nemohli doručit, neboť nikdo nebyl doma, což byla lež. Projeli kolem, nezazvonili.) V odpovědi na stížnost mi v BonPrix tvrdili, že to jinak nejde, že jde zboží z Polska. To není pravda. Objednávám i u jiných polských dodavatelů a není problém třeba Zásilkovna.
    • Dnes přijel pošťák s dodávkou, naštvaný, snažil se k nám zacouvat - nikdy to nedělá, tentokrát, když jsou hromady sněhu, tak se o to snažil. Takže sjel z cesty, polámal nám živý plot, řval sprostě, třískal dveřma, balík po mně div nehodil, projel živým plotem zpět a odfrčel. Přes Českou poštu mi už opravdu chodí jenom BonPrix a nevím, jak se toho zbavit. Hrozný zážitek.
  • 60 %

    • Zboží dorazí během pár dní,vše pořádku
    • Pokud ale něco vracíte je to děs.Penize Vám mají vrátit do 14dnu od dodání vracenky,balíček se ztratil po tom co jsem po 14dnech psala a volala že peníze nikde.Nakonec ho našli podle čísla balíku a že peníze pošlou poštovní poukazkou ikdyz jsem měla zadáno na účet,je to 3tydny a sek nikde.No pravá ruka neví co dělá levá,vrácení zboží za mě peklo.

    Objednání zboží v pohodě ale vrácení zboží hrůza.

  • 100 %

    • Krátká dodací lhůta
    • Servis na telefonu 6 dní v týdnu
    • Ochota
    • Recenze zákazníků u zboží
    • Cenová dostupnost
    • Chybí zásilkovna pro zpětné zaslání

    Za mě maximální spokojenost, zboží dodáno zcela okamžitě. Se zbožím jsem spokojena. Bonus pro zákazníky je 10% sleva a bez poštovného, takže nic neriskujete. Přeji hodně dalších spokojených zákazníků.

  • 20 %

    Objednávala jsem u Bonprix řadu let, ale už si tam neobjednám nic. Absolutně se mi nelíbí jednání některých pracovnic na telefonu. Taky si myslím, že pokud stornuji již zaplacenou objednávku, tak bych měla aspoň dostat nějaké potvrzení. Odmítají něco takového poslat...takže prostě na dobré slovo......co to je za jednání?

  • 10 %

    • V tomto e-shopu nejsou výhody.

    Objednané šaty v sobotu, na internetové stránce mají uvedené doručení 2 až 4 pracovní dny. V pondelí byla objednávka zrušena ani se neobtežovali poslat informační e-mail. V uterý jsem zavolal na linku "péče o zákazníky" a paní tvrdila že objednávka byla zrušena z technických důvodů. Nejprve odmítla objednat šaty a pozdeji po odmlce řekla že může vytvořit objednávku znovu ale nezaručí doručení tak jak je uvedené na jejich internetové stránce. V tomto e-shopu jsem objednával šaty týden pred akcí a nedodali to co nabízí a nedodali to tak jak nabízí.

  • 100 %

    • Dodávka do několika dnů
    • Oblečení opravdu vypadá jako na fotce
    • Vrácení peněz do dvou týdnů. Komunikace přes e-mail okamžitá a srozumitelná.

    Spokojenost zatím 100%. Když nechci být členem klubu, stačí počkat na pravidelné slevové akce a poštovné zdarma. U oblečení s dost nízkým cenami ve srovnání s ostatními e-shopy je pochopitelné poštovné pří vrácení nebo reklamaci, s tím se holt za tu cenu počítá.

  • 100 %

    • Bonprix má pěknou módu, ceny slušné. Rychlé dodání, skvělá komunikace.
    • Super obchod, skvělá komunikace.
    • Žádnou neznám, bohudík.

    Bonprix má pěknou módu, ceny přijatelné, bonusem jsou slevy. Nejvíc se mi líbí, že se uvádějí u zboží recenze zákaznic. Tyto vás informují o osobních zkušenostech se zbožím. Jako plus je informace, jak sedí velikost. Vyhnete se tak případné reklamaci. Hodně zde už léta nakupuji, reklamovala jsem snad jednou, dvakrát Recenze zákaznic jsou autentické. Některé obchody mají recenze, kterým vůbec nevěřím, jsou vymyšlené.
    Nákup u Bonprixu doporučuji všem.

  • 10 %

    Taky bych se rád podělil o zkušenost s tímto eshopem.
    Kupovali jsme zde několik druhů závěsů u 1dílné sady Vám přijde jeden závěs plus jedno poutko
    u 2dílné sady dva závěsy a dvě poutka a ejhle u 4dílné sady by člověk předpokládal , že mu dorazí
    čtyři závěsy a čtyři poutka, ale dorazí pouze dva a dvě poutka , která se berou jako součást 4dílné sady .
    V objednávce všude napsáno 4dílná sada....beru to při nejmenším , jako klamání spotřebitele.
    Měl jsem si pořádně otevřít výrobek v eshopu , kde se to píše. K tomu jsem tedy neměl žádný důvod, když
    vidím 4dílná sada nenapadlo mě , že je vlastně 2dílná. Asi to mají u Bonprix postavené jinak. Očekával jsem nějakou
    omluvu , nabídku zaslaného zboží alespoň s nějakou slevou. Nic blbec jste vy......

  • 20 %

    • Poslední dobou mám pocit že už žádná
    • Doručují jen českou poštou
    • Neproplácí poštovné zpět
    • Reklamace ve kterých mají bordel

    Nestalo se mi poprvé že neevidují celou vrácenou objednávku. Musím jim psát a upomínat se. Zaslané zboži musím sama vyjmenovat ( oni nevědí) a dokládat podacím lístkem což mě tedy uráží. Zašlete zpět 6 věcí a oni evidují 3. Co se tedy se zbytkem stalo? To si to nějaká paní 9dnesla domú??? Reklamační oodělení mají ve velkém bordelu! Odtuda tomuto obchodu. Veliké zklamání a je to škoda. Měl by se nad tím někdo z vedení zamyslet. Kazí vám to vážení pak celkový dojem z obchdu a mimo jiné. V dnešní době bezplatných vratek neproplácíte poštovné zpět. Pokud nevyřešíte moji reklamaci zdárně předávám na ČOI k prošetření.