Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednané a zaplacené zboží neposlali.Peníze i přes urgence (mail,telefon) nevrátili. Info linka nic neřeší.Nedoporučuji

  • Na Bonprixu nakupuji už nějakou dobu. S něčím spokojená jsem, něco jsem musela vracet. Ale celkově bych byla s obchodem spokojená. Co mě ale teď docela namíchlo, jsou jejich slevové akce. 20% na pletené zboží. Kouknu na šaty, které jsem si kupovala minulý měsíc a ejhle. Před měsícem cena 599 Kč, teď 699 Kč. Takže sleva ve finále 30 Kč. Před měsícem jsem kupovala s poštovným zdarma a s 10% slevou, takže celkem za 540 Kč. Teď s 20% slevou a s poštovným 658 Kč..a to se vyplatí! Naposledy pulover ZA 199 kč, teď 479 Kč. Fakt super slevy..

  • U Bonprix objednávám již řadu let a nikdy jsem s nimi problém neměla. Jediné, co by mohli zvážit je poštovné při vrácení nevhodného zboží , když nesedí velikost, nebo střih . Celkem jsem ale spokojená a vždy něco najdu, co se mi líbí a objednám.

  • To, že zboží dojde až za 3-4 týdny, mají napsáno až v e-mailu, potom, co zaplatíte!

  • Párkrát jsem u nich objednávala, ale většinou jsem zboží vracela. Neodpovídalo to úplně tomu, co jsem očekávala + problém velikosti, jednou to je tak, jednou onak, ale to tak nějak chápu. Co mě naprosto odrazuje je to, že si lážo plážo navyšují a snižují ceny. Nejednou se mi to stalo. Zboží, co se mi líbí, si většinou ukládám do wishlistu na záložkách, ale jaké překvapení bylo, že šaty, co byly za 599, stojí 699, to samé krajkové, co byly za 699 nyní stojí 899? To přeci není normální.
    Takže rozhodně doporučuji vyčkat s cenou, stovka sem, padesátka tam je u nich běžná praxe.

  • Dobrý den, u Bonprixu nakupuji cca již 10 let, objednávám si jeden, dva kousky oblečení každý měsíc a vždy jsem byla maximálně spokojená se službami tohoto obchodu.
    Absolutně nechápu, co tady lidi píšou.
    Samozřejmě, že se mi stalo, že neseděla velikost a zboží jsem vracela, ale vždy bez problémů a na peníze klidně počkám i 14 dní a zboží sice taky nedorazí druhý den po objednávce, ale podle toho jak jej mají skladem týden až dva, ale to mi vůbec nevadí, již s tím počítám, jelikož vím, že to zde tak funguje.
    Ale bohužel v dnešní ZRYCHLENÉ době jsou již zákazníci tak zhýčkaní, že chtějí jeden den sednout a objednat a druhý den již rychle mít zboží doma. Tak ať si teda čtou obchodní podmínky a objednají si tam, kde jim doručení ihned garantují. U Bonprixu nic takového neslibují, ale zboží dorazí vždy v pořádku a komunikace a informace rozhodně výborná.
    Obchod mne okamžitě emailem informuje o objednávce, pak o jejím odeslání a zasílá i doručovací číslo balíku. Na webovkách objednávku mohu sledovat stále, v jaké fázi zrovna je.
    A k té komunikaci přes telefon: Párkrát za tu dlouhou dobu se mi stalo, že v balíčku chyběl jeden kousek oblečení, volala jsem a vždy mi telefon brali a vždy paní příjemná, ochotná a pomohla, většinou se jednalo o to, že druhý kousek již nebyl skladem a doobjednávali, tak mi přišel v dalším balíčku, samozřejmě již bez poštovného.
    A že mají pro vrácení PO BOX mi vůbec nevadí, nevím proč, zboží vždy v pořádku zpět došlo a počkala jsem si na penízky nebo jinou velikost.
    Trošku trpělivosti by možná některým zákazníkům neškodilo, chvíli si počkat na balíček a penízky.
    Je pořád více takových obchodů, kde to nejde ze dne na den i přes dnešní, jak jsem již psala,ZRYCHLENOU dobu. Vše chce každý rychle, rychle a spěchat a spěchat...
    Také musím podotknout, že platím zboží i předem a žádné komplikace s tím nemám, jaé tady někdo uvádí.Platio se kdysi pouze dobírkou a nyní již dlouho to lze i přes účet, takže si každý může vybrat.
    Navíc a podotýkám, že to nemá žádný obchod i přes neustálé zdražování poštovného mají zde v Bonprixu stejný poplatek již dlouhou dobu a nezvedají ho!! Jako jiné eshopy.
    Zboží je vždy zabaleno pečlivě a přiloženy formuláře jak pro reklamaci, tak pro vrácení či výměnu.
    A že se musí platit poštovné při vrácení? Já to beru zcela normálně, vždy to tak bylo, to jen dnes jako marketingový tah některé eshopy zavedly, že to proplatí.
    Kdyby nebyl internet a museli by zákazníci jet zboží do kamenného obchodu vrátit autem či vlakem, taky by jim to žádný obchod neproplácel, náklady za jízdu.
    Prostě nedám na Bonprix dopustit, je to skvělý obchod jak pro mne, tak pro spoustu mých známých, nebo v rodině či kolegyně v práci. Kvalitní zboží i služby a rozhodně žádní zloději, jak tu někdo píše!!!
    Komu se nelíbí ať zde nenakupuje a počká si až bude mít oblečení třeba Alza a pak budou mít balíky s oblečením již druhý den ráno nacpané v těch jejích vyzvedávacích boxech, když tak moc spěchají.
    Spěchejte, spěchejte....všichni spěcháme stejně jen k jedinému konci.....

    • A klidně se pod svůj příspěvek podepíšu, Dana Bernreiterová, Frýdlant nad Ostravicí, dlouholetá zákaznice

    • Dobrý večer, také nakupuji u Bonprixu již několik let. Nikdy jsem problémy neměla, kvalita zboží je ale různá, např. křivě ušité záclony, rozdíl v lemu až 6 cm. Dnes jsem psala na Bonprixu několik recenzí, některé byly vyloženě kladné, ale hodnotila jsem též rolák jednou hvězdičkou a ejhle, tato recenze se nezobrazila, tak jsem ji napsala znovu, v domnění, že jsem špatně odeslala, ale opět se nezobrazila. Kladné recenze se zobrazily ihned, ale negativní nikoliv. Může to být z důvodu, že Bonprixu se nechce zobrazovat takto negativní reakce, nebo si nechává čas na posouzení, zda recenzi označenou jednou hvězdou zveřejní či ne podle jejího obsahu. V podmínkách názorů na zboží Bonprix uvádí: Všechna zaslaná hodnocení se stávají výlučným majetkem bonprix. Vyhrazujeme si právo na krácení nebo úpravu zaslaných hodnocení, pokud se tím nezmění jejich smysl. Vyhrazujeme si rovněž právo na nezveřejnění nebo odstranění některých názorů nebo jejich zrušení, zejména, pokud nerespektují výše zmíněné zásady hodnocení, které nejsou v souladu s podmínkami. Já jsem ve své recenzi zásady neporušila, tak uvidím, jestli po projití cenzurou má recenze bude zveřejněna.

  • Do diskuzí a hodnocení se nezapojuji, ale tentokrát jsem si zde musela vytvořit účet, abych informovala a upozornila ostatní, kteří chtějí nakupovat v BONPRIX. Absurdně dlouhá doba dodání - zboží bylo skladem a uhrazeno kartou 9.8.19, když 14.8. stále nemám mail ani info o stavu objednávky, tak volám na linku, zda mi můžou prověřit, kde mám zboží - operátorka mi sdělila, že je zboží stále na skladě a mají na doručení 8 prac. dní (když doprava stojí 100,-Kč??!! Tak neřeknu, kdyby byla zdarma..), tak jsem jí požádala, zda by se dnes nebo zítra mohlo expedovat, protože to mam jako dárek na 18.8.2019, paní odpověděla že v žádném případě nešlo...fajn..tak se namíchnu a řikám paní,že chci objednávku stornovat,jelikož bude po oslavě a paní mi řekla, že už to nejde??!!!A to proč, když mají zboží u sebe a nehodlaji ho v nejbližší době expedovat??! Zde už nikdy nenakoupím!!Absolutně neochotný přístup, dlouhá dodací doba, dražší doprava a nemají sjednaná odběrní místa-možnost větší volby doručování. Jen doufám, že mi to teda příjde, když už je to uhrazený a nelze to stornovat, jelikož až teď čtu v hodnoceních, že jsou s nimi jen problémy...

  • Nezlobte se na mě, ale co tady čtu, jsou pěkné hovadiny. U bonprix nakupuju několik let, zboží ráda recenzuji, a to včetně všech negativních postřehů. Pět hvězd dávám sotva v polovině případů, a vždy mi recenze prošla (asi dvakrát se stalo, že až po druhém pokusu, to je pravda. Ale ve výsledku vždy). Říkat, že obchod umožňuje jen kladné recenze je neuvěřitelná blbost, když si je pročítáte, tak tam vidíte často odsudky typu "úplný hadr", "vytahaný materiál", zákaznice si občas servítky opravdu neberou. Tak jak by se tam takové hodnocení asi dostalo, kdyby to obchod prý "nepouštěl"? Právě možnost psát necenzurované negativní recenze je pro mě jeden z hlavních plusů nákupu zde. Další zkušenosti - kvalita přiměřená (jasně, jak kdy, ale ceny jsou spíše nízké, mně to přijde zcela přiměřené, a jsou tam i kvalitní kousky). Čekací lhůta - tak tady je to opravdu horší, standard 10 dnů, stalo se, že i tři týdny. Vrácení peněz bez problémů, ačkoliv opět dva až tři týdny. Ale pokud nejste hrr a nevadí vám ty doby, tak ve výsledku je vše v pořádku. Že vám nezaplatí poštovné, pokud se člověk "rozmyslí", mi přijde naprosto normální, nechápu, čemu se divíte, nárok na vrácení poštovného máte pouze v případě reklamací (reklamovala jsem z těch několika desítek kousků asi třikrát, pravda je, že jsem poštovné nenárokovala - dvakrát jsem nemusela, vracela jsem společně s věcmi, které jsem si rozmyslela, jednou jsem to nechala být - šlo o reklamaci bot na konci reklamačního období, a vzhledem k vrácené částce se mi nechtělo domáhat se i poštovného, byla jsem ráda za kladné vyřízení). Kontakt se zákaznickým servisem jsem měla vždy bez problémů, vstřícný přístup.

  • Dobrý den, zatím jsem byla celkem spokojená, ale nelíbí se mně přístup paní, co odpovídá n a vaše dotazy, objjednala jsem legíny pro vnučku, ale tentýž den se jí nezdály, protože četla, že škrábou, tak jsem odepsala, že objednávku ruším z e závažných osobních důvodů, bylo mně sděleno, že to nejde, proč by to nešlo? Bylo to ještě nezabalené a nepřichystané a teď jsem dostala výzvu, že mně legíny dnes bude pošta doručovat, pošlu to zpět, protože jsem poctivě odhlásila ten samý den, je to nesolidní a už tam nebudu objednávat a ještě mám žinylkový svetr červený, vypadá krásně, ale trčí z něj nitky a vzadu je o 10 cm kratší, nechtělo se mně utrácet peníze za odeslání zpět, tak jsem si ho nechala, protože jsem důchodce a peníze mně stačí tak na složenky a jídlo, hezký den, Jarmila.

  • Objednávala jsem téměř od začátků Bonprix, vše OK a naprostá spokojenost, v současné době je tonanic, zboží co se zdá být kvalitní a dobré -je vyprodáno a nejsou schopni zajistit další,inzerované slevy jsou asi jen lákadlem pro lidi, objednávala jsem pánské košile a co myslíte? Nejsou.... Dají slevy a nedokážou zařídit zboží, už nemám důvěru v tento obchod

  • U Bonprixu jsem v minulosti objednávala v podstatě bez problémů. Nyní - naprostá hrůza. Objednala jsem po internetu několik kusů zboží (dárky), všechny byly při objednání i celou dobu poté skladem. Bohužel, stejně jako v předchozích letech, jsem i dopředu zaplatila. Po týdnu jsem se podívala na svůj účet a svoji objednávku na webu Bonprixu, ale stále se tam zobrazoval jen jeden výrobek. Na můj dotaz, kdy mi paní na podpoře, protože sama nedokázala odpovědět, předala údajně "paní vedoucí", jsem se dozvěděla, že ten jediný výrobek není na skladě, a proto se zobrazuje. Dva dny poté mi došel e-mail, že mi byla odeslána zásilka. A v ní - právě ten jediný výrobek, který podle "paní vedoucí" není na skladě. Na mém účtu na webu Bonprixu se další - již zaplacené - výrobky stále neobjevují. Na můj telefonický dotaz jsem se dočkala jen série vzájemně si odporujících odpovědí a výmluv. Takže to bylo naposledy, co jsem tu objednávala

    • Tak ted jsem psala příspěvek, v podstatě to stejné co Vy, dříve super,dnes ubohost, poslední zboží co jsem objednala

  • Nedá mi se nepodělit o moji bizarní zkušenost, dnes mě opravdu v tomhle eshopu pobavili... :)
    Přihlašujete se na eshop podle Vašeho emailu, jako všude... Ale pokud zadáte jednou adresu, už nejde změnit! Teda pokud nejste zrovna "ověřený" zákazník :) myslím, že komunikace níže mluví za vše ... i když... odpověděli fakt rychle :)

    Já: "Nejde mi změnit doručovací adresa... Po přihlášení netuším kde a ajk adresu změnit ani při dokončování objednávky nejde adresa změnit :("

    Podpora: "Vážená paní M...,

    doručovací adresa jde nastavit až po 3. nebo 4. internetové objednávce, tedy až dojde k autorizaci Vašeho internetového účtu.
    Přeji Vám příjemný den."

    Já: "Dobrý den,
    tomu nerozumím jak mám udělat 3. nebo 4. internetovou objednávku, když moje doručovací adresa je neplatná? Není tam ani poznámka k objednávce kam bych mohla adresu dopsat..."

    Podpora: "Vážená paní M....,

    Jinou dodací adresu lze zadat u dalších objednávek až se spárují účty. Zatím Vám to nejde, musíte počkat. Objednávky budou odesílány na fakturační adresu.

    Přeji Vám příjemný den."

    Nezbývá, než poděkovat za výjimečnou péči o zákazníka a poslat jim tak 4 objednávky na neplatnou adresu, než se "autorizuje můj účet" :D :D

  • Po přečtení všeho jsou Bonprix jen další šmejdi co navštěvují důchodce a ......

  • Tři týdny zpět jsem si objednala zboží, které bylo skladem, po týdnu jsem tam volala kde to vázne (naskladnění 4-6 dní) paní říkala že do konce týdne to určitě dojde, další týden volám znova, paní mi oznámila, že u objednávky nastala změna, ale že mi bohužel neřekne jaká, že tam nevidí... Nakonec jsem se koukla na stránkách bonprixu na stav objednávky a krasavci si objednávku sami bez mého vědomí zrušili a já čekám na boty jako id*ot... Komunikace se zákazníkem skoro neexistuje, rozhodně nedoporučuji, lepší objednat z Číny jak už níže někdo zmínil... Časově a i kvalitou zboží to vyjde na stejno, akorát z Číny mi vždy vše přišlo a to i do dvou týdnů...

  • Hrozny pristup k zakaznikovi pani v komunikacnim centru neprijemna a arogantni jr to hnus jak jednaji ze stalym zakaznikem.Dodaci lhuta delsi nez z Ciny tam jsou rychlejsi.Uz nic neobjednam objednal jsem naposled hnus na zvraceni za takovyto pristup.NEDOPORUCUJI jiz nikdy vice jsem znechucen s toho jednani

  • BON PRIX -čekala jsem nějaké advízované chování, nicméně
    sleva 10% a poštovné zdarma, s¨myslela jsem si naivně, kdo lepší, tak zvítězí, škoda mého času, nic z toho není pravdou a zboží velmi špatné kvalitou
    Věra

  • Svoji negativní zkušenost s obchodem kvůli dlouhé době dodání jsem již jako recenzi přidal a další přidat nemohu. Tak ještě doplním zde do diskuze - Některé zboží jsme kvůli velikostem vraceli zpět. Přijetí zboží nám eshop potvrdil mailem. Na webu mají uvedeno, že peníze nám zpět vrátí do 1-2 týdnů. Dnes jsou to 3 týdny a peníze zpět stále nemáme...

  • A ještě jedna rada pro ty co nakupují, NEPLATIT nic předem, u tohohle obchodu opravdu NIKDY

  • Zásilkový obchodní dům bonprix, patří do největšího koncernu tohoto typu na světě - OTTO (GmbH & Co KG) v Hamburku. bonprix působí v několika největších evropských státech: Polsku, Německu, Nizozemsku, Švýcarsku, Anglii, Belgii, Francii, Itálii, Rakousku, Rusku, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku a Ukrajině.

    V České republice poskytujeme služby od roku 2004.
    S našimi zákazníky komunikujeme prostřednictvím katalogů, které všem zájemcům posíláme zdarma. Část katalogů distribuujeme prostřednictvím obchodních míst České pošty a soukromých kolportérů. Ať bydlíte ve velkém městě nebo na malé vesnici, katalog bonprix od nás dostanete, stejně jako milióny domácností po celé Evropě.
    V bonprix nakupujete bez obav. Na všechny výrobky se totiž vztahuje výhodný systém vrácení a reklamace zboží. Výrobky, které jsou zahrnuty v katalogu, dovážíme z celého světa. Stále větší množství produkce je vyráběno pod přísným dohledem bonprix.
    Klientelu bonprix tvoří především ženy. Nabízíme také zboží pro muže a děti. Ujišťujeme Vás, že v katalogové kolekci bonprix každý z Vás najde něco atraktivního pro sebe, a to ve všech velikostech a navíc za výhodnou cenu.
    Jsme tady stále pro Vás. Vaši objednávku vyřídíme okamžitě. Můžete nám ji zaslat poštou, faxem, e-mailem, nebo přes naše www stránky. Objednávky přijímáme samozřejmě také telefonicky.
    Se zásilkovým obchodním domem -bonprix nakupujete pohodlně, v domácím prostředí, v kruhu svých příbuzných a přátel.

    Takhle se obchod sám představuje. Pro mě osobně je jako první varovný signál žádná adresa, kdo se rozhodne vrátit vrací zboží na P.O.box takže anonymně. Může to být vlastně kdokoliv, stačí malý kanclík, počítač, 3 lidi aby se měnily hlasy když někdo volá a objednávky jdou někam do Polska....kupujeme tam, drobnější reklamace se nevyplatí kvůli vysokému poštovnému. Mají velikosti i pro silnější lidi, já na sebe seženu hodně manžel se v pánské módě vleze jenom do boxerek a trička má dámská neutrál barvy velikost 58, protože u nich pánská velikost 62 je malá i mě a nosí to naše 14letá dcera, jsou jí jenom kousek delší, rozhodně to není velikost 60/62. Záporné recenze neprojdou, proto dám 5 hvězd a uvedu že záporná neprojde ale zboží nedoporučuji. Oblečení nakupujeme pouze tam, když jsou akce na poštovné nadělám víc objednávek a čekám která je nejkompletnější, tu si převezmu ostatní nechám ležet na poště. Zatím jsme nikdy neplatili poštovné na později dodané zboží mají to i v obchodních podmínkách a obchod komunikuje jak se jim to hodí, nám odpoví jsme neodbytní a taky asi jedni z mála pravidelných nakupujících :-). Při odeslání balíku si přečtu za kolik je a jestli mi tam něco nenabouchli navíc, poplatky nebo klubový příspěvek, v tom připadě bych balík nepřevzala. Kvalita šla dolů, předminulý rok do Vánoc jakž takž teď vidím skoro každou recenzi zápornou, ty kladné podle mě píšou pracovníci obchodu :-). Nakupujeme přes portál s cahbackem, takže se nám vrátí poměrně dost zpět jinak bych o tomhle obchodu ani nevěděla. Na sebe toho moc u nás ve městě neseženu a když tak jsou to ceny přes tisícovku, tady mám kalhoty za necelé 3 stovky a i spodní prádlo. Obchod nechválím, u mě má 50% ale zákazníci jsou mu u zádele. Podle počtu recenzí si to můžou dovolit, při poštovném zdarma nakupuje hodně lidí jinak by jich tolik nebylo po nákupu nesejřených. První zásilka byla ok, všechno sedělo a kvalita dobrá, další 3 jsou na cestě a z toho 1 zůstane na poště když budou mít na skladě svetr který jsem chtěla druhý jim vrátím. Už obchod znám, skladem vše a pak poloviční zásilky, proto si vyberu víc druhů od jednoho zboží a rozdělím do víc objednávek a potom nechám na poště co se mi nehodí. Hlavně si zatrhávejte bodíky na slevové kody, nakonec cenu snad vidite tak si to spočítejte jestli platíte poštovné nebo ne. To jediné se uhlídat dá, ostatní je sázka na štěstí ale až na 1 kus nám to vychází. Obchodu jsou tyhle recenze putna, ale to všem podnikavcům jako je Vivantis....ten si mění ceny i během průběhu objednávky.

  • Děkuji všem za komentáře..díky vám mám jasno, že se tomuto obchodu raději obloukem vyhnu...