Přihlásit se a přidat recenzi
  • 80 %

    • Pěkné výrobky za dobrou cenu, rychlost doručení, dobrá komunikace.
    • Jako dlouholetou zákaznici mne mrzí, že není možné nevyhovující zboží vrátit zdarma, což je u řady e-shopů běžné. Balík mi pro velikost - vložila jsem do původní krabice- Zásilkovna nevzala a Česká pošta si účtovala 290Kč! To už se pak opravdu nevyplatí. V zásilce by měl být vložen vratný kód. Určitě si Bonprix toto může zohlednit v cenách zboží. Tato věc mne od další objednávky odradila.

    Nakupuji pravidelně- některé výrobky super, jiné ne, tak jako všude. Ceny jsou v pohodě, počkám-li si na slevu a dopravu zdarma. Obrovská nevýhoda je nemožnost vrátit nevyhovující zboží zdarma a dlouhé čekání na vrácení peněz.

  • 10 %

    !! Objednala jsem si pouzdrové šaty a plavky. Přišlo mi úplně jiné zboží. Na zákaznické lince byla příjemná paní a vše jsem udělala, dle její informace. Od té doby ze strany obchodu žádná komunikace, žádná reakce na dotaz, jak pokračuje vyřízení mé reklamace. Takže nemám ani zboží, ani peníze. Super!!

  • 10 %

    • velká nabídka zboží
    • nedodržení lhůty vrácení peněz
    • neochota zákaznického servisu
    • arogantní chování zákaznického servisu

    Při vrácení zboží mi byla částka omylem připsána jako bonus pro příští nákup.
    I když jsem se několikrát obracela na zákaznický servis s žádostí o vrácení peněz, dosud jsem je neobdržela.
    Lhůta pro vrácení uplynula, naposled jsem urgovala před třemi dny a nic se nezměnilo, při přihlášení na zákaznický účet stále vidím,
    že mi je částka je připsána jako bonus.
    Jsem docela zoufalá, předpokládala jsem, že když někdo udělá chybu, což se samozřejmě stát může, hned ji napraví, obzvlášť pokud jde o peníze
    a není to nezanedbatelná částka.
    Na dotaz mi bylo zodpovězeno, že nic není hned...
    S tak arogantním jednáním jsem se dosud na žádném e-shopu nesetkala, odradilo mě to od jakýchkoliv dalších nákupu.

  • 10 %

    • Chování zákaznické podpory absolutní katastrofa
    • Nátlakové metody
    • Arogance

    Při zadání objednávky jsem omylem zaškrtla členství, protože mně nechtěla apka dál pustit. Nevěděla jsem, že se za to platí. Obchodu jsem hned po odeslání objednávky napsala, že chci vše zrušit. Přikládám naši komunikaci, ať si každý udělá obrázek sám. Pouze jsem umazala pozdravy a podpisy lidí. Naše komunikace:

    Já:
    Dobrý den, ruším objednávku protože jste mi nauctovali nějaké příspěvky členu. Stornujte vše nechci s vámi nic met společného a odhlaste mě že všech seznamu.
    Bonprix:
    je nám líto, storno objednávky není možné. Po převzetí balíku nás prosím kontaktujte, zda si zboží ponecháte nebo jej budete vracet. Poté klub zrušíme a bude Vám vrácen rozdíl klubového poplatku.
    Já:
    Dobrý den, není možné abyste mi nauctovali členský poplatek který jsem nechtěla. Zrušte objednávku nebo vás nahlásim na ČOI. Žádná balík si od vás prebirat nebudu a nechci. to že se neumíte objednávku stornovat je váš problém. Nic mi neposílejte a ani mi už nepište.
    Bonprix:
    při vytváření objednávky jste souhlasila s tím, že se chcete stát členem klubu bonprix. Bez tohoto by objednávka systémem neprošla. Storno není možné. Můžete využít postupu, který jsem Vám zaslala v předchozím emailu.
    Já:
    Přestaňte mě šikanovat. Pokud jsem dala že se nechci stát členem tak mě to nepustilo dal a a pak jste mne nauctovali částku navíc za členství. Proto jsem chtěla storno na kterém trvám. Jsou zde určitě zákony a to že neumíte zakázku stornovat je váš problém. Vaše zákaznická péče je drzost a katastrofa. Pokud to storno neumíte vyřešit přidejte tuto naší diskuzi vašemu nadřízenému a at to udělá on jinak si na vás budu stěžovat u vašich nadřízených a předám jim tuto diskuzi a také zveřejníme tuto diskuzi na internetu. Pokud se vám vše za dá v pořádku na nebudete s tím mít problem. Tedy vy už mě nepište a ať to vyřeší váš nadřízený. Nic od vás nechci nepreberu zadny balik tak mě nechte být.
    Bonprix:
    Objednávku není možné opravdu stornovat.
    v našich obchodních podmínkách, se kterými se může zákazník seznámit již před vytvořením objednávky jste souhlasila. Případně klikáte na šipku dolu a zasliknete ''Ano, chce se stát členem v klubu'' nebo ''Ne, nechci se stát členem v klubu''.
    Není povinné si jej koupit ale na tuto otázku odpovědět.Zásilku si převezměte i s příspěvkem a po vyzvednutí balíku, nás informujte zda si zboží ponecháte nebo budete zboží vracet a zda členství chcete ponechat. Poté Vám případně bude vrácená poměrná částa za členství.
    V tomto případě zde přiložte číslo bankovního účtu.
    Situaci předáme na kompetentní oddělení.
    Já:
    Já od vás nic nechci, tak proč mně pořád šikanujete a něco nutíte... připadne mi to jako nekalá obchodní praktika. Ihned jsem Vám napsala, že to chci stornovat... píši Vám, že od Vás nic nechci, tak proč mě pořád otravujete? Na otazku jsem odpovídala několikrát, že nechci byt členem klubu a dál mě to nepustilo...tak jsem klikla že chcci byt členem abych dokončila objednavku a myslela jsem si, že stát se členem znamená že mně budete zasílat emaily...nikde tam nemáte napsaný, že to stojí peníze...proste človšk zaklikne neco kde neni napsana cena....to je podle zakona spravne? Pokud ano, tak se nemusíte ničeho bát....částka za členství se mi pak to se mi pak ukazalo až v objednávce...nikde nebylo napsane: chci se sttát členek klubu a bude me tot stát XY peněz. Lidsky vám píši, že od vás nic nechci a vy mně pořád něco nutíte... citítm se něpříjemně , pod nátlakem, přícházím o svuj čas... a vubec mě neposloucháte. Když vám zakazník napíše že od vás nic nechce, at ho necháte být a vy nesutále takhle naleháte zdá se vám to normální, že na něho neustále takto tlačíte? Nebylo by lepší se omluvit, že vás nejspíš fungovala spatne apka ze se omlouváte zaslat slevovy kupon na nakup priste a ne se chovat takto? Kde máte nějakou empatii? co se s vámi stalo? A ještě jste mi napsali: Zásilku si převezměte i s příspěvkem a po vyzvednutí balíku - To mně budete rozkazovat co mám dělat? Já vám to řeknu jinak... nic od vás nechci, přestante na mě už nalehat...přece když zakaznik zruší objednavku, nezaplatí za ni, nemáte naklady s dobírkou atd... tak proč ho tak obtěžujete? kdybych si nepřevzala balík, tak na to máte trochu právo, ale takto... cítim se špatně, pod nátlakem a když od vas nic nechci, tak proč mě pořád obtěžujete. Už mi nepište.

    ….Bonprix mi přesto balík odeslal….

    Já:
    Takže jste mi balík vážně odeslali...
    Využívám svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a trvám na zrušení objednávky i členství, jak jsem vám už opakovaně psala. Tedy balík za cenu 737 Kč nechci, jak jsem vám opakovaně psala.
    Pro více info:
    Váš případ upravuje především § 1829 a § 1831 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.). Tato ustanovení se týkají práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku (například online objednávky) a povinností prodávajícího v případě odstoupení.
    § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb.
    „Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy, a jde-li o: a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží…“
    Toto ustanovení znamená, že máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, případně ihned po uzavření smlouvy (například v případě členství).
    § 1831 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb.
    „Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel…“
    Z tohoto důvodu můžete balík jednoduše nepřevzít. Pokud už jste oznámila e-shopu odstoupení od smlouvy před převzetím zásilky, pak toto ustanovení řeší situaci vrácení zboží a poskytuje vám právo neprodleně vrátit či odmítnout převzít zboží.
    Dále si můžete stěžovat u České obchodní inspekce (ČOI), pokud e-shop nebude respektovat vaše práva dle občanského zákoníku.
    Ano, občanský zákoník vám skutečně umožňuje odstoupit od smlouvy ihned po jejím uzavření, a to bez nutnosti čekat až na převzetí zboží. Toto plyne z § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, který říká, že máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů, a tento časový úsek začíná běžet okamžikem uzavření smlouvy. V případě zboží běží lhůta od převzetí, ale samotné odstoupení můžete oznámit kdykoliv během této lhůty, tedy i ihned po odeslání objednávky.
    Výslovné ustanovení o okamžitém odstoupení ihned po uzavření smlouvy sice v zákoně nenajdete, ale výklad tohoto práva se opírá o právo na odstoupení do 14 dnů bez udání důvodu. V praxi to znamená, že pokud odstoupíte ihned po uzavření smlouvy, je to stále platné – e-shop by měl vaši žádost akceptovat a vaši objednávku či členství zrušit, protože jste ji podala ve stanovené lhůtě.
    Pokud vám e-shop tvrdí, že objednávku nelze stornovat, stále máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy (v případě členství) nebo od převzetí zboží (v případě nákupu na dobírku), podle § 1829 občanského zákoníku. E-shop nemůže toto právo jednostranně omezit – právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu je ze zákona garantované a jeho neuznání by bylo v rozporu se zákonem.
    E-shopu tedy znovu napište, že využíváte svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a že trváte na zrušení objednávky i členství. Pro jistotu můžete uvést, že pokud nevyhoví vaší žádosti, obrátíte se na Českou obchodní inspekci (ČOI).
    Pokud by e-shop stále odmítal vaše právo na odstoupení uznat, můžete podat stížnost na ČOI, která je oprávněna kontrolovat dodržování spotřebitelského práva v České republice.
    Bonprix:
    informaci bereme na vědomí. Balík se nám po uplynutí úložní doby vrátí zpět.

  • 20 %

    • Po dvou týdnech teprve odeslali zboží. Hrozná komunikace

    Zboží zasláno až po dvou týdnech po urgenci. Hrozná komunikace. Zboží jsem dostala až po 3 týdnech. Škoda, ze jsem si neprecetla rezence dříve, už bych neobjednala

  • 40 %

    Nakupovali jsme na Bonprixu x let, vždy spokojenost. Ale teď? Přidám recenzi starou 2 dny od pána z Mapy.cz, protože moje zkušenost je naprosto totožná.
    "Nikdy více.... po 10 dnech od odeslané objednávky zboží nikde... po dotazu kde je problém mi byla dána odpověď že se zboží někde ztratilo.. vrácení peněz po dalších 5 pracovních dnech... jedna velká katastrofa.."
    Já k tomu jen dodám, že po hovoru na zákaznickou linku už na Bonprixu nikdy nenakoupím, a poděkovat můžou nepříjemné babizně na telefonu, která neumí ani pozdravit.

  • 20 %

    • Rychlost dodání
    • Neochotní a arogantní operátoři na infolince
    • Platíte poštovné při výměně nebo vrácení zboží
    • Nekvalitní zboží
  • 40 %

    Ze 7 položek mi dvě vůbec nedodali. Prý ve skladu zjistili, že nejsou. Ve faktuře zobrazeno úplně jiné zboží, než jsem objednala, takže vlastně ani nevím, co mi příjde (místo halenky mám ve faktuře povlečení a pod.) Paní na zákaznické lince arogantní, nepříjemná, odpovídá jako kafomlýnek jen na co sama chce.

    Kdybych tu už dřív nenakupovala a bylo vše celkem ok, tak bych si myslela, že jde o nějaký podvodný eshop.

  • 10 %

    • Arogance
    • Neochota
    • Neprofesionální jednání
    • Špatná komunikace se zákazníkem

    Absolutně neprofesionální, až urážlivé jednání se zákazníkem, nehorázná arogance a neochota osoby na infolince.
    Rozhodně už tam nikdy nic neobjednám, levné hadry jde koupit i jinde.

  • 10 %

    • arogance

    Objednávka nepochopitelně rozložená do 3 balíků, doručení Českou poštou, která sice avizuje termín, ale vůbec se nenamáhá balíky doručit, BonPrix to nezajímá. Už si tam nic kupovat nebudu.

  • 20 %

    • Celkem vše v pořádku s obchodem
    • Na zákaznickém servisu jsem se setkala z takovou aroganci, že už nemám vůbec chuť cokoli nakupovat.Pred měsícem jsem si zakoupila a zaplatila oblečení které mělo být dodáno do 3 týdnů.Po měsíci jsem se dovolila zeptat,kdy asi bude dodáno. MADAM která měla směnu mě odbyla s tím, že až to bude tak to dostanu!!! Neměla jsem možnost žádné reakce jelikož zavěsila aniž by se rozloučila. Takové jednání je naprosto neadekvatni a neprofesionální. Takova "pracovnice" by neměla zastávat pozici, která vyžaduje komunikaci se zákazníky,ale buď pracovat samostatně třeba v lese,nebo se zvířaty kterým je to jedno!!!

    Na zákaznickém servisu jsem se setkala z takovou aroganci, že už nemám vůbec chuť cokoli nakupovat.Pred měsícem jsem si zakoupila a zaplatila oblečení které mělo být dodáno do 3 týdnů.Po měsíci jsem se dovolila zeptat,kdy asi bude dodáno. MADAM která měla směnu mě odbyla s tím, že až to bude tak to dostanu!!! Neměla jsem možnost žádné reakce jelikož zavěsila aniž by se rozloučila. Takové jednání je naprosto neadekvatni a neprofesionální. Takova "pracovnice" by neměla zastávat pozici, která vyžaduje komunikaci se zákazníky,ale buď pracovat samostatně třeba v lese,nebo se zvířaty kterým je to jedno!!!

  • 30 %

    • Arogance a ponižování v zákaznickém servise
    • Relativně často je zaslané zboží nesprávné či nekvalitní

    To, že je objednávání po těchto obchodech trochu sázka do loterie a často přijde zboží všelijaké, to člověk zkousne. Ale s tak vskutku nechutným způsobem jednání na zákaznické lince, jako jsem zažila dnes, jsem se ještě nikdy jako zákazník nesetkala. Vidím z množství jiných hodnocení, že zkušenost mají jiní zákazníci stejnou, ovšem jízlivá a arogantní žena (zřejmě stále tatáž) jim telefony zvedá stále - je zřejmé, že obchodu je toho hodnocení zákazníků lhostejné, jinak by již se situace změnila. Čert pal placení za vrácení zboží - to otřesné jednání napřímo se spotřebitelem je důvod, proč již pravděpodobně v Bonprixu nenakoupím.

  • 10 %

    • Arogance
    • Neochota zákaznického servisu
    • Zákazník pro ně není důležitý
    • Chybně poslané zboží a handrkovani o penize
    • Při vrácení celé objednávky máte nárok na vrácení poštovného oni ho zásadně nevrací a když se ozvete tvrdí jak to musí poslat zvlášť. Pak ho pošlou samy od sebe nikdy
    • Neodpovídají velikosti, některé zboží hadr

    Objednavaly jsme celkem často, když pominu že velikosti celé roky úplně nesedí. Tak poslední objednávka je vrchol arogance. Objednala jsem sukni, přišly mi šaty (ještě hnusné). 100% jejich chyba, kterou ale oni neuznají, žádná omlouva, žádná kompenzace, že by poslaly kód na zasilkovnu nebo nějakého přepravce na vrácení, ani omylem. Madam na zákaznické lince ještě psala stylem že to je moje chyba a ne jejich. Výsledek "chceš vrátit námi chybně poslané zboží, ok vrať za svoje a pak si počkej mi ti někdy peníze vrátíme ". U žádného eshopu jsem se s tímhle přístupem nesetkala. Chyba se může stát ale ne že to odnese zákazník a firma je vysmátá. Je to týden a peníze nikde. Vy musíte zboží zaplatit hned. Oni zmrší objednávku a ani nemají slušnost vrátit peníze okamžitě když nenabízí aspoň vrácení zdarma což je dneska minimálně z 90% standard u chyby eshopu snad krom u nich všude. Jen suché konstatování zda zboží které neposlaly budu chtít poslat znovu, ale znovu bych ho musela zaplatit, a čekat kdy oni milostive vrátí peníze za tamto. Člověk by čekal aspoň výměnu což u nich neexistuje. Zákazník je pro ně až na posledním místě, možná spíš hodně za posledním místem. Navíc zboží se mezitím vyprodalo takže i kdybych ho chtěla díky nim nelze

  • 10 %

    • Špatná komunikace
    • Nedodání zboží
    • Totální chaos
    • arogantní klientskw centrum na telefonu

    10.12 jsem objednala a zaplatila detske kosile k vanocnimu stolu, zbozi nedodali, na telefonu porad jen opakovaly, ze muj pripad prosetruji a budou me meilem kontaktovat, ze zbozi je nekde na kamionu z Polska. Beze slova a bez jakéhokoliv upozorneni mi zrusili objednavku a mlčky vrátili penize. Odporna ztrata casu. Takovy ten katalogovy nakup, ktery se od roku 1997 nikam neposinul. Nedoporucuji tam nakupovat, jedno velke zklamani

  • 10 %

    • Velká nabídka oblečení.
    • Neradi zveřejňují negativní hodnocení svého zboží.
    • Zpoplatnění vrácení zboží
    • Některé věci, které na první zkoušení, nošení vypadají a sedí dobře, po vyprání naprosto změní tvar a kvalitu.

    Nakupuji tam cca tři roky, nepravidelně.
    To, že snad nebyl nákup, z něhož bych nic nevracela, je v pohodě. Dá se čekat, že mi něco nebude.
    Hodnotit zakoupené jde až po objednávce - aby se u zboží, které nemáte, neobjevovalo hodnocení.
    Ale o mail musíte škemrat. Údajně se prý zasílá automaticky.... Hm, jasně.
    Momentálně jsem (včera) napsala hodnocení na věci, které jsem koupila.
    U nevyhovujících mi hodnocení nezveřejnili, u toho, co jsem chválila, naopak ano a hned.
    Neudělali to poprvé.
    Fakt jako nechápu, když se člověk vyjádří slušně a jen prostě napíše, že mu věc z nějakého důvodu není, nebo nesplnila očekávání (fleecová vesta zelená, chlupatá, která je jednovrstvá bez podšívky a stojí cca čtyři stovky???). Svetr, dlouhý hnědý, který je na těle neforemný a říkají tomu kabát. Pletený kabátek oranžovočervený, který je ale bavlněný s knoflíky, které vypadají lacině... a rolák, který mi sice je, ale jen v některých barvách??? To je jako chyba zákazníka?
    Mají se zamyslet nad tím, jak věci dělat líp, ne sakra šikanovat zákazníky.

    Vracím do krámu i housky, které rozmočí sůl, proč bych nevracela hadříky???

  • 10 %

    • bohužel tento obchod nemá žádné výhody
    • dlouhá doba reklamace
    • dlohá doba čekání na vrácení peněz
    • nutno zaplati poštovné při vrácení zboží

    Nakoupila jsem zde poprvé a naposledy. Téměř všechny e-shopy už mají vrácení zboží zpět zdarma. Člověk vloží zboží do originálního balení, vloží formulář na vrácení peněz a odnese do zásilkovny, kde zboží odešlou. Tady musíte odnést na poštu, kde zaplatíte nehorázné poštovné. Posílala jsem velkou obálku (objednány podprsenky), váha 0,175 g a cena 122 kč. Zboží jsem odeslala 15.1.2024. Potvzení doručení 16.1. a do 26.1 nemám ani potvrzeno v účtu vrácení zboží a o penězích ani nemluvím. Garuntují vrácení peněz včetně poštovného do 14 dnů takže ještě počkám. Jsem moc zvědavá, zda obdržím i poštovné. Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Objednávám často, ale s tímto přístupem jsem se ještě nesetkala.

  • 50 %

    • Byly dříve pečlivější
  • 10 %

    • Katastrofální obchod
    • Jednání po telefonu o ničem
    • Žádné informace o zboží a dodání
    • Arogantní ženská na telefonu

    Tak s takovým jednáním jako Bonprix jsem se ještě nesetkal.
    Zboží objednané v neděli 3.12. 2023 a samozřejmě zaplacené a žádná informace o dodání zboží, jestli je skladem nebo jak dlouho bude trvat dodání .
    Je to katastrofální obchod,a nehledě na to když jsem si volal na linku co se děje ,tak paní ,jako když je totálně nasrana že musí chodit do práce,tak mě odpověděla ,vaše objednávka se vyřizuje
    To podle mě není normální, když se člověk slušně zeptá tak mě arogantním tónem odpoví že mám čekat .
    Už nikdy více tento obchod,počkám do úterý,a pokud nepřijde zboží tak objednávku stornuji s vrácením peněz.

  • 10 %

    Čekám měsíc na objednávku přes 6tis...
    Na info lince akorát dokola říkají ať si zavolám příští týden co je s balíkem, nebo ať si zavolám na poštu. Přitom ani nejsou schopni říct, zda byl balík odeslán. Katastrofa.

  • 20 %

    • ok produkty
    • nutnost zaplacení zásilky při vrácení zboží...to je opravdu neférové.
    • arogantní postarší paní na telefonu, které jsem se ptala jak mám zásilku vrátit.
    • dlouhá doba při čekání na vrácení peněz.