Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Arogance
    • Neochota zákaznického servisu
    • Zákazník pro ně není důležitý
    • Chybně poslané zboží a handrkovani o penize
    • Při vrácení celé objednávky máte nárok na vrácení poštovného oni ho zásadně nevrací a když se ozvete tvrdí jak to musí poslat zvlášť. Pak ho pošlou samy od sebe nikdy
    • Neodpovídají velikosti, některé zboží hadr

    Objednavaly jsme celkem často, když pominu že velikosti celé roky úplně nesedí. Tak poslední objednávka je vrchol arogance. Objednala jsem sukni, přišly mi šaty (ještě hnusné). 100% jejich chyba, kterou ale oni neuznají, žádná omlouva, žádná kompenzace, že by poslaly kód na zasilkovnu nebo nějakého přepravce na vrácení, ani omylem. Madam na zákaznické lince ještě psala stylem že to je moje chyba a ne jejich. Výsledek "chceš vrátit námi chybně poslané zboží, ok vrať za svoje a pak si počkej mi ti někdy peníze vrátíme ". U žádného eshopu jsem se s tímhle přístupem nesetkala. Chyba se může stát ale ne že to odnese zákazník a firma je vysmátá. Je to týden a peníze nikde. Vy musíte zboží zaplatit hned. Oni zmrší objednávku a ani nemají slušnost vrátit peníze okamžitě když nenabízí aspoň vrácení zdarma což je dneska minimálně z 90% standard u chyby eshopu snad krom u nich všude. Jen suché konstatování zda zboží které neposlaly budu chtít poslat znovu, ale znovu bych ho musela zaplatit, a čekat kdy oni milostive vrátí peníze za tamto. Člověk by čekal aspoň výměnu což u nich neexistuje. Zákazník je pro ně až na posledním místě, možná spíš hodně za posledním místem. Navíc zboží se mezitím vyprodalo takže i kdybych ho chtěla díky nim nelze

  • 10 %

    • Špatná komunikace
    • Nedodání zboží
    • Totální chaos
    • arogantní klientskw centrum na telefonu

    10.12 jsem objednala a zaplatila detske kosile k vanocnimu stolu, zbozi nedodali, na telefonu porad jen opakovaly, ze muj pripad prosetruji a budou me meilem kontaktovat, ze zbozi je nekde na kamionu z Polska. Beze slova a bez jakéhokoliv upozorneni mi zrusili objednavku a mlčky vrátili penize. Odporna ztrata casu. Takovy ten katalogovy nakup, ktery se od roku 1997 nikam neposinul. Nedoporucuji tam nakupovat, jedno velke zklamani

  • 10 %

    • Velká nabídka oblečení.
    • Neradi zveřejňují negativní hodnocení svého zboží.
    • Zpoplatnění vrácení zboží
    • Některé věci, které na první zkoušení, nošení vypadají a sedí dobře, po vyprání naprosto změní tvar a kvalitu.

    Nakupuji tam cca tři roky, nepravidelně.
    To, že snad nebyl nákup, z něhož bych nic nevracela, je v pohodě. Dá se čekat, že mi něco nebude.
    Hodnotit zakoupené jde až po objednávce - aby se u zboží, které nemáte, neobjevovalo hodnocení.
    Ale o mail musíte škemrat. Údajně se prý zasílá automaticky.... Hm, jasně.
    Momentálně jsem (včera) napsala hodnocení na věci, které jsem koupila.
    U nevyhovujících mi hodnocení nezveřejnili, u toho, co jsem chválila, naopak ano a hned.
    Neudělali to poprvé.
    Fakt jako nechápu, když se člověk vyjádří slušně a jen prostě napíše, že mu věc z nějakého důvodu není, nebo nesplnila očekávání (fleecová vesta zelená, chlupatá, která je jednovrstvá bez podšívky a stojí cca čtyři stovky???). Svetr, dlouhý hnědý, který je na těle neforemný a říkají tomu kabát. Pletený kabátek oranžovočervený, který je ale bavlněný s knoflíky, které vypadají lacině... a rolák, který mi sice je, ale jen v některých barvách??? To je jako chyba zákazníka?
    Mají se zamyslet nad tím, jak věci dělat líp, ne sakra šikanovat zákazníky.

    Vracím do krámu i housky, které rozmočí sůl, proč bych nevracela hadříky???

  • 10 %

    • bohužel tento obchod nemá žádné výhody
    • dlouhá doba reklamace
    • dlohá doba čekání na vrácení peněz
    • nutno zaplati poštovné při vrácení zboží

    Nakoupila jsem zde poprvé a naposledy. Téměř všechny e-shopy už mají vrácení zboží zpět zdarma. Člověk vloží zboží do originálního balení, vloží formulář na vrácení peněz a odnese do zásilkovny, kde zboží odešlou. Tady musíte odnést na poštu, kde zaplatíte nehorázné poštovné. Posílala jsem velkou obálku (objednány podprsenky), váha 0,175 g a cena 122 kč. Zboží jsem odeslala 15.1.2024. Potvzení doručení 16.1. a do 26.1 nemám ani potvrzeno v účtu vrácení zboží a o penězích ani nemluvím. Garuntují vrácení peněz včetně poštovného do 14 dnů takže ještě počkám. Jsem moc zvědavá, zda obdržím i poštovné. Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Objednávám často, ale s tímto přístupem jsem se ještě nesetkala.

  • 50 %

    • Byly dříve pečlivější
  • 10 %

    • Katastrofální obchod
    • Jednání po telefonu o ničem
    • Žádné informace o zboží a dodání
    • Arogantní ženská na telefonu

    Tak s takovým jednáním jako Bonprix jsem se ještě nesetkal.
    Zboží objednané v neděli 3.12. 2023 a samozřejmě zaplacené a žádná informace o dodání zboží, jestli je skladem nebo jak dlouho bude trvat dodání .
    Je to katastrofální obchod,a nehledě na to když jsem si volal na linku co se děje ,tak paní ,jako když je totálně nasrana že musí chodit do práce,tak mě odpověděla ,vaše objednávka se vyřizuje
    To podle mě není normální, když se člověk slušně zeptá tak mě arogantním tónem odpoví že mám čekat .
    Už nikdy více tento obchod,počkám do úterý,a pokud nepřijde zboží tak objednávku stornuji s vrácením peněz.

  • 10 %

    Čekám měsíc na objednávku přes 6tis...
    Na info lince akorát dokola říkají ať si zavolám příští týden co je s balíkem, nebo ať si zavolám na poštu. Přitom ani nejsou schopni říct, zda byl balík odeslán. Katastrofa.

  • 20 %

    • ok produkty
    • nutnost zaplacení zásilky při vrácení zboží...to je opravdu neférové.
    • arogantní postarší paní na telefonu, které jsem se ptala jak mám zásilku vrátit.
    • dlouhá doba při čekání na vrácení peněz.
  • 50 %

    Koupě je tak 30/70 že budu spokojená. Což nic moc.
    A Hnus zpoplatněné vrácení .
    Takže raději nic.

  • 10 %

    • Oblečení je v pořádku
    • Příšerný zákaznický servis

    U bonprixu objednáváme s rodinou už léta, co se týče oblečení tak nebyl nikdy problém, ale dnes jsem volala na zákaznickou linku a tak protivný hovor jsem ještě nezažila. Arogantní osoba s neprofesionálním chováním. Byla nasraná hned při prvním dotazu a nechápu proč firma nechá takového člověka, který neumí odpovídat v klidu na obyčejné věci, pracovat s lidmi. Hovor trval minutu a tón té osoby zněl, jako bych se už půl hodiny ptala dokola na to samé.
    Hrozná zkušenost, byla to moje poslední objednávka. Už nikdy více.

  • 80 %

    • Doručení POUZE českou poštou

    S obchodem jako takovým jsem spokojená velice ale to, že v dnešní době rozesílají pouze českou poštou to je zoufalství. Prosím, prosííííím přidejte ještě alespoň jednu normální doručovací službu.

  • 80 %

    • velký výběr pěkného oblečení
    • přijatelné ceny
    • placené poštovné při vrácení zboží
    • velikost oblečení je dost často loterií, obecně beru vždy o jedno menší velikost
    • těžko odhadnutelné materiály, někdy opravdu nekvalitní
  • 50 %

    • často jsem byla spokojena, ale často také vracela, je to jako sázka do loterie. Rychlé dodání.
    • Docela by mě zajímala nabídka Bonprix ve Švýcarsku a Belgii, zda se jedná o stejnou nabídku. Jelikož ta u nás, je někdy až otřesná. Ale, jak už jsem zmínila, koupila jsem už několik hezkých kousků, které byly ihned vyprodány. A potom zase bazar, člověk musí mít trpělivost a hledat.
    • Nedodání zboží, které je dostupné.

    Nyní zrovna řeším vrácení džín. Přišlo něco obrovského a hlavně dlouhého, objednala jsem normální délku, mám výšku 167 cm a nohavice jsou o 15 cm delší. To není normální velikost. Objednala jsem ještě tričko a espadrilky, vše dostupné. E-mailem bylo oznámeno, že obuv nemají a bude dodána za 2 až 3 týdny. Opět jsem se podívala na stránky nabídky a hle pořád byly a jsou tytéž espadrilky dostupné. Ani jeden den nebyly nedostupné. Žádala jsem o vysvětlení, proč tomu tak je, okamžitě se mi dostalo odpovědi, že zboží už je dostupné a zasílají mi ho. Aby toho nebylo málo, tak k tomu vysvětlení, kolik mám času na vrácení zboží, na to jsem se opravdu neptala, umím číst. Ale žádná zmínka o tom, že zboží bylo dostupné vlastně stále, žádná omluva. Kalhoty vracím, za nemalé poštovné. V těchto vedrech k vůli chybám Bonprixu musím na poštu několikrát. To, že nemají na stránkách upozornění o dostupnosti zboží považuji za klamání zákazníka. Naštěstí, po neblahých zkušenostech, už neplatím nikde nikomu předem, pouze na dobírku při převzetí.
    Ještě dodatek. Trefit se u Bonprix do velikosti opravdu není snadné. Snad šijí na slony? :-). Laura

  • 60 %

    • Žádné informace o stavu objednávky
    • Ztráta balíčku, který nebyl ani podán?

    Objednávka uhrazena předem kartou,nepřišlo potvrzení. Za 5 dnů urgence,jaký je stav. Info,že balíček předán dopravci a zaslán odkaz na neexistující zásilku. Týden nic, stále neexistující zásilka. Opět urgence. Sdělení,že balíček se ztratil, vrátí peníze a vytvoří novou,stejnou objednávku.

    Nová objednávka vytvořena,sice má přijít rozdělena na dvakrát,ale snad dorazí jak má. Peníze vráceny obratem.

    Škoda takových zmatků. Čekat týdny na zboží v dnešní době,to zákazníky odradí od dalšího nákupu..

  • 10 %

    • úhrada poštovného při vrácení zboží
    • po vrácení zboží mi napsali, že se " rozhodli" mi vrátit peníze, ale o 80 Kč méně!
    • materiál neodpovídá nabízenému zboží z fotografií
  • 10 %

    • Rychlost dodání
    • Zákaznický servis

    Ani po týdnu nebyli schopni dostupné zboží odeslat ze skladu.
    Operátorka ze zák. servisu ani nevěděla, kde se balíček nachází, jestli je ve skladě, nebo u přepravce.

  • 10 %

    • zboži ktere chce vratit musi zaplatit poštovné
    • dlouhá doba čekaní na penize!

    objedna jsem si u bonprix bundu, vyzkoušela no nesedla mi , vratila sem zboži hned ten den , dozvěděla jsem se ale že musim až na poštu , složitě vypsat papiry a dokonce si za to zaplatit, nasledujici den mi hned rano pipla smska že zboži bylo doručeno ,už je to 14 dnu
    do dnes mi nedošel ani mail , ani někaja snaha vratit penize . velice nedoporučuji!!!

  • 100 %

    • Rychlé doručení
    • Velký výběr

    I přes špatné recenze zde jsem zkusila objednat. Všechny věci sedí přesně dle rozměrů uvedených na e-shopu. Materiál moc příjemný. Objednávka mi byla doručena do 3 dnů, jsem spokojena.

  • 10 %

    • Neda se zmenit dorucovaci adresa
    • Priserny zakaznicky servis

    Pri objednavce se neda zadat jina dorucovaci adresa, nez kterou jsem uvedla pri registraci. Psala jsem ihned na email, aby mi adresu u objednavky zmenili (nemohla byt tudiz jeste expedovana), bylo mi odpovězeno, ze adresu zmenit nemuzou a ze mi to nejde, protože ještě nemam autorizovany profil, ze to se deje po 3. objednávce. Toto byla moje 4.objednavka a vsechny byly za nemale (desetitisíce) penize. Podpora klientu pry o autorizaci nerozhoduje, dela to sam system. Dopravu si pry mohu zmenit u dopravce, coz stoji dalsich 129Kc. Hodne nesolidni jednani na tak znamy eshop.

  • 100 %

    Objednala jsem si 3 tílka, všechna byla super, přesně podle fotky na webu, seděla parádně. Jedno jsem ale reklamovala a vše proběhlo v pořádku a rychle. Nemám co vytknout.