Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo skladem a najednou nebylo. Komunikace mejlem dobrá, ale to je asi vše.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Týden čekání na nůž do sekačky který byl skladem

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,nůž byl na stránkách SKLADEM U DODAVATELE a v současné situaci je vaše reakce nefér

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • 10 dní čekání na vyřízení objednávky, opakovaně. Objednané zboží jsem si totiž v domnění, že prvním objednávka nebyla kompletní objednal ještě jednou. Uvidím Jak se budou tvářit na vrácení druhé zásilky.
    • Domluvená zasilková služba zásadně netelefonuje. Jen alibisticky 5 dní do předu pošlou e-mail

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Omlouváme se za způsobené příkoří

    • nespolehlivost

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Omlouváme se za delší dodací termín. Očkoploché klíče v palcových rozměrech nám trvalo delší dobu než nám je dodavatel dodal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo....

    zboží nedorazilo....musel jsem se připomenout...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Z 2-3 dní dodání bylo dní 13. Bohužel jsem zrovna v tomto případě na dodání spěchal. Alespoň mi pokaždé zvedli telefon. Další zkušenost nemám.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    Velice se omlováme,ale výhradní dovozce tohoto odsávacího krytu v danou chvíli neměl zboží skladem.
    Omlouváme se za komplikace.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už dva týdny čekám na objednané zboží a uvažuji o zrušení objednávky

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den . Omlouváme se, v zákázce pro vás nám chybí jedna položka , plstěný leštící kotouč kterou nám dodavatel Proxxon dodá až tento týden. Ostatní položky jsou skladem k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Lživě uváděno zboží skladem

    Sháněl jsem speciální vrták a potřeboval ho rychle. Proto jsem hledal jen kde to mají skladem. Bono se tak tvářil. Když ani za 4 dny nic nedošlo, tak jsem jim volal. Nějaký člověk se omlouval, že to ještě nedostali. Na můj dotaz "jak nedostali, když to mají skladem" mi odpověděl, že skladem je na příkaz majitele uváděno téměř vše i když to tak není. To beru jako naprosto neseriózní až sprosté jednání. Tady už nikdy více.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    napraveno a již se nám na stránkách zobrazuje správná dostupnost.

    S pozdravem
    Jan Novák
    BONO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží 19.12.u autorizovaného prodejce. Na e-shopu bylo uvedeno,že zboží je skladem, ale nebylo. Dne 21.12. jsem obdržel zprávu na můj dotaz, že zboží bylo odesláno ze skladu na prodejnu, ale zatím nedorazilo. A to ani během dvou dnů. Zboží zatím nedorazilo a ani nebylo předáno přepravní službě a ani jsem nebyl informován o vzniklém stavu.
    Dnes přišel mail na ohodnocení nákupu, co dodat.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Objednané zboží skladem skutečně bylo. Bohužel v předvánočním shonu přepravní služby nestíhali rozvážet zboží z našeho skladu k nám na prodejnu abychom mohli zboží odeslat včas.

    S omluvou, Jan Kohout - BONO

  • Objednané zboží nebylo na skladě.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    moc se omlouváme dodavatel RUBI korunek měl s touto sadou výpadek dodávek.BONO nářadí

    • Zboží bylo uváděno skladem. Po příjezdu v Praza sděleno, že zboží je skladem ale v Brně.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den. Omlouváme se vrták tohoto typu máme skladem po jednom kuse a objednání většího počtu trvá 48 hodin. Větší počet kusů je lepší si ověřit dostupnost na našem skladě. S pozdravem
    BONO nářadí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedostupné zboží je označno SKLADEM

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den . Kladivo jsme měli poslední kus, který jsme ten den prodali bohužel jinému zákazníkovi . A firma Makita tento typ již přestala vyrábět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemají skladem co tvrdí že mají!!!!!!

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme. U elektrocentrály jsme měli špané informace ze skladu ohledně dostupnosti. Na prodejně k okamžitému odběru je skutečně nemáme. Po objednání je obvykle stáhneme ze skladu k výdeji.
    S pozdravem
    BONO

  • Za zboží mi byla účtována vyšší cena než byla na objednávce.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den. Máte pravdu při změně sortimentu který jste si objednal jsme omylem jednu položku zadali dle doporučených cen Bosch a ne dle internetové objednávky. kdykoli budete mít cestu okolo naší prodejny ,velmi rádi vám rozdíl ceny 60.- vyplatíme BONO nářadí

  • Obdržel jsem pouze potvrzení objednávky, nic jiného. Žádné vysvětlení proč nebylo zboží odesláno, prostě nic.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Velmi se omlouváme zboží vámi objednané bohužel dodavatel přestal dodávat a my jsme na to zareagovali pozdě

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nejsou
    • Dodání - dodací termín

    Je to jen další podnikatel, co si hraje na e-shop. Všechno suverénně má skladem, ale jakmile objednáte, tak se nic neděje. Po dotazu, kdy budou zboží posílat mi řekli, že až další týden.

    Ano u zboží, co mají údajně skladem, chtějí odesílat a doručit až za týden po objednání... Bez odůvodnění. Po mém dotazu proč jsem se dozvěděl, že náhodou zboží vyprodali a objednávají od dodavatele jednou za čas, ne každý den... Dalo by se to pochopit a věřit tomu, kdyby ovšem nesvítilo zboží na e-shopu jako skladem i přesto, že věděli už zcela zřejmě, že není a bue za týden...

    Takže prostě jen klamání zákazníka. Další podnikatel co si na e-shop jen hraje, bohužel..

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    objednávku jste učinil v pátek 5.5.2017 a je pravda že jsme zboží v tem moment na skladě neměli. Nikdo vám však neřekl že objednáváme jednou za čas. Zboží objednáváme každý pracovní den. V emailu jsem vás informoval že v Pondělí 8.5.2017 je státní svátek a že se dodání kotouče o den zpozdí.

    S pozdravem
    Jan Novák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tragická (ne)komunikace, ostatní nemohu posoudit.

    Deklarují zboží skladem, toto ale neodpovídá realitě. Následně o nedostupnosti zboží ani proaktivně nekomunikují, musel jsem tam sám po týdnu ticha zavolat.

    Na dotaz proč uvádějí zboží skladem, když evidentně není, řeknou že to má znamenat skladem u dodavatele :) a že dosud neměli žádný takový problém ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11.4. jsem objednal zboží uvedené "skladem" a ani 24.4. nemá žádnou informaci, kdy bude doručeno.

    Obchod, který zboží "skladem" neodešle max. do 2 dnů není seriozní, protože je to jen překupník, který skladem nic nemá.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Velmi se omlouváme ale vámi objednaný kartáč firma Bosch vyřadila dočasně ze sortimentu
    BONO