Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neřetelné odlišení rozbaleného zboží na webu
    • Nemožnost platby kartou při vyzvednutí v uložence

    Na eshop jsem přišel přes seznam na serveru heureka.cz, protože se jednalo o nejlevnější variantu. Nikde ale nebylo upozornění, že zobží je rozbalené či vrácené. Toho jsem si všimnul až po doručení, protože byla porušena pečeť. Objednávka ani daňový doklad tuto informaci také neobsahuje.

    Až na zmačkaný návod bylo zboží zcela v pořádku, proto jej nebudu vracet.

    Doporučuji výrazněji uvádět, že se nejedná o onové zboží (po chvilce hledání jsem informaci našel malým písmem v názvu kategorie v záhlaví stránky).

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    zboží je nové s plnou zárukou, šroubovák je umístěn přímo v kategorii "Vystavené nebo rozbalené zboží" a i přímo v popisu je uvedeno "Stroj rozbalený jednou předvedený zákazníkovi". To nám jako upozornění přijde dostačující...

    S pozdravem, Jan Kohout - BONO nářadí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi žádné, když neuvádí pravdivé informace o skladových zásobách
    • uvádí u položky skladem, na heureka.cz taká uvádí skladem, objednáme, a ono dodání nejdříve za měsíc!!! a myslíte že u této položky někdo opravil údaj o dostupnosti? nikoliv. jedná se dle mého názoru o klamání spotřebitele, neb je záměrně zkreslenou informací o dostupnosti uváděn v omyl.

    než dokončíte a odešlete objednávky, nejdříve si telefonicky ověřte, zda zboží mají opravdu skladem!

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den omlouváme se ona vzduchová sponkovačka nám vypadla ze sortimentu a včas jsme nazareagovali na internetovém obchodě.BONO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody žádné nejsou.
    • Obchod lživě uvádí "skladem" u položek, které nemá.
    • Nulová komunikace.

    Velmi negativní zkušenost. Objednán položka, u které je uvedeno skladem. Obchod se ani neobtěžoval napsat, že zboží nezasílá, tak jsem na něj marně čekal. Odpověď přišla až po mém dotazu, kdeže to zboží je. Mimochodem u zboží je stále uvedeno skladem.
    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za nedodání Vámi objednané položky. Bohužel v předvánočním shonu nám vypadla informace od dodavatele o nedostupnosti.
    S pozdravem, Jan Kohout - BONO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po týdnu,kdy se s objednávkou nestalo nic,sem posílal email,aby mi po 7 dnech sdělili, že zboží není a nebude. přitom na eshopu bylo uvedeno,že zboží je skladem. Kdybych neposlal email,tak mi ani nikdo nesdělí,že moje objednávka nebude vyřízena.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    bohužel i tady nám unikla informace od dodavatele o nedostupnosti objednaného zboží. Omlouvám se za komplikace.
    S pozdravem, Jan Kohout - BONO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží je skladem a do deseti dnů ještě není vyřešena objednávka

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    omlouváme se, bohužel u Vámi vybraného šroubováku došlo k dočasné nedostupnosti na skladě způsobené vyšší poptávkou. Již jsou však stroje naskladněny anemělo by tedy docházet k výpadkům.
    Omlouvám se za komplikace. S pozdravem. Jan Kohout - BONO nářadí

    • Přišla mi odpověď, že na Slovensko objednávky nevyřizujeme.
    • Nedávno jsem si objednal zboží z Ameriky a přišlo bez problémú. doporučuji Vám se s nimi spojit a možná se něco naučíte. Děkuji.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Velmi se omlouváme ale asi jste nečetl naše obchodní podmínky zboží doručujeme jenom v rámci ČR.
    BONO nářadí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zůstala od 15. do 25.9 nevyřízená. Až po telefonu jsem zjistil, že obchod mě zapomněl informovat o tom, že zboží je připravené k vyzvednutí. Přitom na můj emailový dotaz k termínu převzetí neodpověděli.

    Never more...

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Velmi se vám omlouváme ale zboží jste měl od 16,9, připraveno k odběru BONO nářadí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvádějí zboží skladem, ale reálně jej až po objednání schánějí.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží, které jsem nakoupil se dá koupit v jiných obchodech laciněji a s daleko větší výbavou.

  • zatim jsem zboží nedostal a ani nevim jestli ho dostanu-takže neni co hodnotit asi objednavku zrusim a zboží objednám jinde

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den, vzhledem k uzavření většiny skladů v období mezi svátky budou některé objednávky vyřizovány v prvním lednovém týdnu.
    Omlouváme se za zpoždění.

    S pozdravem
    Jan Novák
    BONO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klady nevidím nebo objednané zboží ještě nedorazilo
    • Objednané zboží nedoručuje

    Jsem maximálně naštvaný a nedoporučuji nikomu

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    nebudeme se vymlouvat, bohužel tuto objednávku jsme opravdu zpackali. Zákazníkovi jsme se omluvili, zboží odeslali a ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem
    Jan Novák
    BONO nářadí

    • Široký sortiment včetně náhradních dílů, cena
    • Ani po 12-ti dnech od objednávky a bezhotovostní úhrdě, jsem neobdržel objednané zboží, ani zprávu o důvodu zpoždění termínu dodávky.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení Vaší objednávky způsobené několika okolnostmi. Nyní je již zboží na cestě na určenou dodací adresu. V případě nejasností ohledně stavu objednávky nás můžete kontaktovat telefonem, nebo e-mailem.
    S pozdravem, Jan Kohout, BONO-nářadí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodal za jinou cenu než bylo objednáno...

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Zboží v této objednávce bylo objednáno za 252,- kč a dodáno za 252,- kč.

    S pozdravem
    Jan Novák
    BONO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednal jsem zboží "skladem" s osobním odběrem na prodejně. Po 5 dnech se nic nedělo, tak jsem objednávku zrušil. V konkurenčním obchodě jsem si ji vyzvedl následující den.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně nedodržuje deklarované doby dodání v e-nabídce / dle mých zkušeností /

    pokud potřebujete nářadí hned používat , vyberte si jiný obchod , který splní to , co deklaruje v e-nabídce. Z tohoto obchodu se ho přes deklaraci " skladem " či " do 48 hod " dočkáte nejdříve za tři týdny.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    bohužel u tohoto zboží jsme měli výpadek v dodávce. Zákazníkovi jsme se omluvily a zboží dodali za sníženou cenu.

    S pozdravem
    Jan Novák

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Zboží dodáno bez českého návodu = porušování české legislativy
    • Zboží není evidentně původně určeno pro český trh

    Výše popsané připomínky sice nejsou na úkor kvality nářadí (návod na obsluhu si lze stáhnout z internetových stránek), nicméně i služba jako taková by měla být realizována v souladu s platnými zákony ČR.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    jakožto autorizovaný prodejce prodáváme veškeré zboží pouze od oficiálních dovozců. Pokud u zboží chyběl český návod, nemusí to nutně znamenat že jde o šedý dovoz. Některé návody jsou doplňovány až u Českého velkoobchodu (např. Makita). Návod mohl chybět díky jejich chybě. Každopádně stačí zavolat a návod dodáme.

    S pozdravem
    Jan Novák
    BONO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ačkoliv má obchod konkrétní zboží označeno jako "skladem", dodací lhůta odpovídá čekání na dodávku od subdodavatele.
    • Zaměstnanec obchodu poskytl při telefonickém dotazu nepravdivé informace o termínu odeslání zboží.

    Pokud zákazníkovi záleží na rychlém dodání zboží a seriózním jednání, doporučuji zvolit jiný obchod.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den. Zboží bylo objednáno ve večerních hodinách a další pracovní den připraveno k expedici. Pošta si zboží vyzvedla bohužel až následující den. Omlouváme se za to že zboží bylo odesláno áž po 48hod od objednávky. Zboží na vaši poštu dorazilo se spožděním a za to se vám ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Označují zboží, které není skladem, že je skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevím, je předčasné vyplňovat dotazník, neboť zboží-křovinořez je
    • v současné době v reklamačním řízení.
    • nevím

    Reklamační řízení je dosti chaotické.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    reklamační řízení je jednoduché. Stroj odešlete spolu s nákupním dokladem k nám na prodejnu a od nás je odeslán do servisního střediska. Poté co je reklamace vyřízena, kontaktujeme kupujícího a případně odešleme vyřízenou reklamaci na adresu kupujícího.

    S pozdravem
    Jan Novák
    http://www.bono-naradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po 10-ti dnech jsem neobdržel zboží ani vysvětlení, nebo info, kdy bude zboží dodáno

    Špatná informovanost a komunikace ze strany prodejce.

    Reakce obchodu Bono nářadí

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme obdrželi 2011-02-15 v 14:46:20.
    Dne 2011-02-17 v 11:14:44 jsme Vaši zásilku odeslali na adresu, kterou jste uvedl v objednávce.
    Bono Nářadí