Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ani po více než dvou týdnech nedorazila na prodejnu. Byl jsem zklamán.

  • tovar doteraz neprišiel!
    smutné, nakoľko zajtra večer odlietam motorkovať do Španielska.
    salíni

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den.

    Pevně doufám, že zboží se k Vám zvládlo dostat před odjezdem na výlet :)
    Dle dat posunu zboží by tomu tak mělo být.

    Velmi se omlouváme, nicméně zbozí bylo u dodavatele, či uskladněno na pobočce. V obou případech nabírá zboží 3 denní zpoždění, o čemž vždy infermujeme na eshopu před koupí a poté i emailem. Ten eshop odeslal hned druhý den po přijetí objednávky. Informovanost zákazníka je pro nás prioritou.

    Děkuji Vám za recenzi obchodu a věřím, že příště se už vše obejde bez strachu o Vaše zboží :)

    Přeji Vám hezký den.

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Prodavac velmi neochotny,asi nemel svuj den.Jinak prodejna velmi pekna.

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    je mi velice líto, že se náš prodejce zachoval nepozorně a neuctivě. Nebývá to u nás zvykem a rozhodně by se to nemělo stávat. Pokud byste si chtěl o situaci dále pohovořit, aby se daná událost již neopakovala, jsem tu pro Vás na emailu [email protected].
    Děkujeme za recenzi a přeji Vám hezký den.

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem 2 přilby, které měli mít skladem a ve skutečnosti ani jedna nebyla... Poprvé jsem nebyl ani kontaktován a musel jsem zavolat sám, proč přilba nedorazila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží není skladem nebo na objednávku a když si tedy koupím na objednávku, tak vlastně mi zavolá pracovník,že už zboží nedokáže sehnat.

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    zboží skladem máme vždy řádně označeno, plně viditelné již při prohlížení produktů.
    Je nám líto, že vybraná značka nemá pevně stanovená data výroby každého modelu, nedává dostatečně dopředu vědět data naskladnění a vyrábí, jaký produkt dle svých vlastních preferencí upřednostní a v kterou chvíli se tak rozhodne. Jsem si jist, že společnou komunikací, kterou jsme spolu vedli, bychom mohli najít vhodné zboží. Žel, nestalo se tak.
    Co se týče zboží, které není skladem a přesto ho nabízíme - je to přímo na žádost našich zákazníků. To, že zboží není skladem, není pro drtivou většinu zákazníků překážkou. Například i proto, že danému výrobci či modelu důvěřují natolik, že jim nevadí počkat na to, než výrobce opět spustí výrobu daného modelu, či přijde s jeho nástupcem. U velkých výrobců bývá ovšem potíž, že hledí i na oblíbenost produktů a tak, když není ze strany zákazníků dostatečný zájem, zruší nakonec výrobu modelu a nám, jako obchodníkovi, pošlou pouze strohou informaci o zrušení, kterou pak nemáme jinou možnost, než sdělit Vám, ideálně i s možností náhradního řešení.
    Je mi velice líto Vaší situace a chápu frustraci z této objednávky.
    Pokud byste kdykoliv příště potřebovala pomoci c výběrem, jsme zde pro Vás.

    Přeji Vám hezký den a děkuji za recenzi. I ty negativní nás posouvají kupředu a dle nich zlepšujeme své služby i nabídku zboží :)

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

    • Tovar OK, ale výber kuriéra napyču.
    • Neochotné slečny

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Každá je pro nás cestou k tomu být lepším obchodem.
    Je mi líto, že jste byl rozčilen slečnami na pobočce. Ke každému zákazníkovi se snažíme chovat s respektem
    a každý nákup je pro nás důležitý.
    Prosím, napište mi na [email protected] popis situace a nebo si o tom můžeme promluvit telefonicky :)
    Věřím, že šlo pouze o neblahou shodu okolností. Mé pražské kolegyně jsou ozdobou našeho týmu a zodpovědné zaměstnankyně obchodu :)

    Přeji Vám hezký den a pevně doufám, že si příště napíšeme za světlejších okolností :)

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • bez sdělení, kdy bude dostupné objednané zboží
    • dlouhé dodací lhůty

    V pátek objednáno zboží na pražskou pobočku (které bylo dle eshopu v Praze na skladě ), aby mi ho přítel mohl vyzvednout. V sobotu stále bez reakce, žádný email kdy bude zboží k dispozici, objednávku jsem proto zrušila. Až uterý odpoledne přišla výzva k odběru zboží ( i přes můj email, že objednávku ruším).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Když jsem si zboží objednával, bylo na skladě. Bohužel na něj pořád čekám.

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi, za nákupi i za možnost si zavolat a o celé záležitosti si promluvit.
    Je nám velmi líto, že požadovaný kus zboží nebyl u dodavatele skladem díky 24h aktualizačnímu cyklu dodavateských webů.
    Přeji Vám příjemný den.

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spousta zbozi.

    Dokud nezlepsi baleni baliku, tak nebrat tekute produkty. Pripravek vytekly do cele krabice. Uzavery omotane lepici paskou, ale nikoho nenapadlo, ze kdyz uz je zasilka vycpana sackama, nebylo by na skodu produkty do ni zabalit. :( Na stesti rukavice to prezily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Plus jsem žádný nenašel
    • Malá šíře nabídky zboží
    • Proti konkurenci vysoké ceny
    • Odeslání zboží, které je skladem, trvá týden
    • Obchod vůbec nekomunikuje se zákazníky

    Kdybych nedostal poukaz na nákup, tak bych o tento e-shop ani nezavadil.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • dotazník spokojenosti přišel dřív jak zboží. 8.7. stále čekám
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • samej emaij i když se jdou vysrat

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den.

    Děkujeme Vám za recenzi i za možnost s Vámi spojit a přesvědčit se o tomto na vlastní uši.

    Naprostá většina našich zákazníků si přeje být informována na o každém kroku objednávky zde na přípravě eshopu.
    Necháme si tento postup, který se nám v komunikaci se zákazníkem velice osvědčil.

    Přeji Vám hezký den.

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedali vědět proč a objednávku zrušili
    • Nelze objednat znova

    Nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5.6.2023 zboží objednáno a vše skladem. 13.6. jěště zboží nemám. Po telefonátu do Bonmoto jsem zjistil, že objednávka je nadále ve stavu přijato. Kdybych nezavolal, asi bych čekal dál. Tuto zkušenost mám podruhé ze dvou nákupů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo psáno skladem , ale expedováno až za 4 dny ? Takže s doručením a víkendem to byl týden. Kdyby jsem to věděl objednal bych jinde ! Navíc když jsem byl u Vás , tak prodavač mi na místě říkal o tomto Ucom8r zcela nepravdivé informace . V konkurenčním obchodě v Brně mi vyvrátili ty bludy od Vás všechno mi vysvětlili ,namontovali , i když jsem koupil zařízení u Vás , čehož teď lituji .

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi i za nákup. I ty špatné nás posouvají kupředu :)

    Rád bych si s Vámi pohovořil o nákupu u nás a dozvěděl se, co bylo zle. Alas, Vámi udaný telefonní kontakt je nefunkční a nelze se s Vámi spojit.
    Zatím tedy vidím jen objednávku vytvořenou v pátek v noci, expedovanou eshopem v úterý (to jest první následující pracovní den, protože ve státní svátky a o víkendech dopravci nejezdí) a hned ve čtvrtek doručenou Vám. Skladovost seděla, jednotka byla ihned připravena a ve velmi krátkém čase doručena až k Vám. Nevidím tedy důvod k rozhořčení a znovu mě mrzí nemožnost se s Vámi spojit a promluvit si o tom.
    O čem však nemohu vůbec mluvit jsou informace, které Vám kolegové o jednotce dali. Rád bych věděl, jaké přesně podávají a jak zboží prezentují. Obzvláště ohledně komunikací pořádáme mnoho školení zaměstnanců a každý z nás by měl znát minimálně základní informace o jednotce a pokud neví, máme v záloze více našich vlastních specialistů, většinou z řad produktových manažerů, kteří ví o každém modelu teorii i praxi a jsou schopni podat zaručené informace zákazníkům i kolegům.

    Do třetice mě tedy mrzí osekaná možnost komunikace. Pokud byste chtěl, můžete mi svobodně zavolat na číslo podpory Bonmoto +420 601 346 518 nebo napsat na adresu [email protected]. O celé situaci si můžeme promluvit, na čistém štítu či na upřímné omluvě, pokud byla chyba na naší straně, nám velmi záleží a byl bych nerad, aby Vaše vzpomínky na nás černila tato nešťastná objednávka.

    Přeji Vám hezký den a těším se na naši další komunikaci.
    Pevně věřím, že Vám dokážeme být dobrým partnerem ve výběru motovybavení :)

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Byly mi dorucene uplne jine chranice nez jsem si objednala a obchod se mi to ani neobtezoval sdelit!
    Zbozi odeslali po asi 10 dnech, teprve nekolik dni pote co mi prisla vyzva k hodnoceni.

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za tuto recenzi. Jak je známo, i ty špatné nás posouvají kupředu.
    Je mo velmi líto, že chrániče přišly jiné, než jaké jste objednala. Pravděpodobně k nám přišly již od dodavatele s jiným číslem zboží.
    Děkuji taky za telefonát, kdy jsem Vám toto mohl vysvětli, jakož to i za Vaši reakci.

    Přeji hezký den.

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Originální krabice z nejasných dûvodů rozlepená, porušeny originální pečetě od výrobce. Kupoval jsem nové zboží za plnou cenu. Nevybíral jsem a nepožadoval zlevněné, použité, nebo vystavované zboží. Již u této společnosti další zboží kupovat nebudu

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto Vaše zkušenost s objednaným zbožím. Za vybrané nové zboží máte opravdu nárok na nový a nerozbalený kus. Bohužel pravděpodobně došlo k chybě při balení, respektive při řazení zboží. Na naše náklady Vám můžeme poslat nový kus zboží, či celou objednávku stornovat.
    Dnes odpoledne Vám zavolám a osobně se za tuto politováníhodnou zkušenost omluvil.
    Zatím Vám přeji hezký den.

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výmluvy..

    Výmluvy u zboží, které avizují skladem, že prý je poškozené atd atd... Už tam nenakoupím..

    Reakce obchodu BONMOTO.cz

    Dobrý den,

    jsem moc rád, že jsme si zavolali a vše si vysvětlili. Také jsem ohromně vděčný za naši kontrolu zboží před odesláním zboží, která vadný kus od dodavatele odhalila, neposlala Vám ho a nemusel jste tak zboží měnit či vracet. Zároveň jsem i rád za dodavatele, kteří měli nový kus skladem a mohl být do druhého dne u nás, připraven k odeslání. Alas, objednávku jste zrušil.
    Děkuji Vám za tuto recenzi, i ty negativní nás posunou kupředu a nutí nás být stále lepší. A i když jste ráno zboží objednal, v poledne jsme zjistili poškozený kus a druhý den ve středu odpoledne přijel nový kus, je mi líto, že jsme nesplnili Vaše přísná kriteria spokojeného zákazníka.
    Přeji hodně štěstí a ještě jednou díky :)

    Josef, BONMOTO
    www.bonmoto.cz
    [email protected]

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.