Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byla jsem velmi spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr zboží a rychlé dodání. Velká spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivý rychly
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Mile prodavacky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr, super zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • super kvalita výrobků, nabízené zboží,
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlá dodávka zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý vyber a rychle doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výběr, osobní vyzvednutí

    -

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Velmi široký výběr přehledně uspořádaný.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Stále je dost předražený,slevy nic moc.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bez problémů jsem mohla vrátit nevhodně vybraný pelíšek pro psa (malý) bez nákladů za poštovné
  • Zboží zatím nedorazilo, píšou v objednávce dodání koncem května, což je skoro měsíc od objednávky. Čekala jsem rychlejší dodání, ale když to tak mají, proč ne. Snad nezapomenu a zboží po měsíci dorazí.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a opravdu vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 27. – 29. 5. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 19. 4. 2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pátý den čekám na doručení, a to i přes urgence.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace při doručení vaší objednávky. Vaši objednávku jsem kontroloval a bohužel došlo ke zpoždění na straně přepravní společnosti DPD, takže doručení proběhlo až během dnešního dne, za což se vám velice omlouvám.

    Za Bonami. Josef.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlé dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý výběr zboží i rychlé bezproblémové vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Letité , maximální spokojenost !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nakupuji pravidelně, obchod mám ráda, mají hezké věci.