Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr
- Produkty mnohdy neodpovídají ceně
- Dlouhá doba dodání, pokud není skladem
- Nadrozměrná zásilka za 300, která opravdu nadrozměrná není
Na produkt jsme čekali dost dlouho. Ve finále se doba dodání ještě prodloužila. Měla jsem dárkový poukaz, který se rovná penězům a stejně mi nešel zadat slevový kód na 15 %, protože buď šel poukaz anebo sleva, což není vůbec logické a k zákazníkovi nefér. Nemluvě o ceně dopravy…Prý nadrozměrná zásilka za 300. Přišla krabice, která se mi vešla do podpaží. Takže produkt drahý, čekání dlouhé, nesmyslná cena za dopravu. Už zde nenakoupím.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za hodnocení.
Velice mne mrzí, že při dodání vaší objednávky došlo ke zpoždění. Bohužel to bylo způsobeno zpožděním dodání od výrobce k nám na sklad, což následně ovlivnilo i termín dodání přímo k vám, za což se vám velice omlouváme.
Co se týče uplatnění slevového kódu a dárkového poukazu, tak systémově to máme opravdu nastavené tak, že se při vytvoření objednávky dá uplatnit pouze jeden kód nebo poukaz. Pokud byste nás však kontaktovala, tak můžeme zajistit uplatnění slevového kódu dodatečně.
Co se týče částky za dopravu, tak zde došlo k chybě v označení výrobku za nadrozměrný, přestože celkový rozměr balení nadrozměru neodpovídá. Za tuto chybu se omlouváme. Na vaši emailovou adresu z objednávky jsem vám ještě dodatečně zaslal kód na dopravu zdarma v případné další objednávce u nás.
Za Bonami, Josef. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- dlouhé dodání zboží
data k zásilce dodána v pondělí 9,ledna, ale zboží dodáno na zásilkovnu až ve čtvrtek 11,ledna, tedy až za 2 dny.
-
- Dlouha dodaci doba.Daksi obkednavka a cekat mam 14dni minimalne
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za vaše hodnotenie.
Skontrolovala som obe objednávky, ktoré ste si vytvorili. Prvá objednávka mala stanovený termín dodania 18. – 20. 12. 2023. Objednávka vám bola dňa 20.12.2023 doručená.
V druhej objednávke je určený termín dodania 12. – 16. 1. 2024, pretože produkty, ktoré ste si objednali nemáme skladom a sú na objednanie u dodávateľa. Informáciu o dobe dodania uvádzame pri každom produkte pod kolonkou "Pridať do košíka".
Ďakujem za pochopenie.
Za Bonami, Šárka. -
Doporučuje obchod
- Delší dodací doba
-
Nedoporučuje obchod
- První objednávka nebyla ani po 2 měsících doručena i přes nespočet urgencí a peníze mi zpět nevrátili, jelikož jsem uplatnila dárkový poukaz. Již sem v tomto obchodě nechtěla utratit ani korunu, ale aby mě donutili opět u nich nakoupit, vrátili mi obnos v podobě kreditů. Domluva katastrofální a tento obchod rozhodně nedoporučuji!!!
- Jeden operátor na reklamacich tvrdí něco jiného, než druhý den jiná operátorka.
- Pokud sami neurgujete dodání objednaného a zaplaceneho zboží neuvidíte ani zboží ani peníze.
- Dlouhá dodací doba.
- Pokud uplatníte dárkový poukaz už není možné uplatnit např. selvu na dny Marianne
.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za vaše hodnotenie.
Za spôsobené problémy sa vám ospravedlňujem.
Celú záležitosť som preverila. Mrzí nás, že prvá objednávka meškala a nebola vám doručená v avizovanom termíne. Meškanie nastalo zo strany dodávateľa. O meškaní objednávky sme vás ale e-mailom informovali dňa 10.10.2023. Objednávka bola nakoniec z vašej strany stornovaná a platbu sme vám vrátili späť na platobnú kartu a zvyšok sme vám vrátili v 100 % kreditoch na váš Bonami účet.
Z reklamačného oddelenia s vami nikto nekomunikoval. Komunikovali s vami len naše kolegyne zo zákazníckej linky, ktoré sa vám snažili v maximálnej možnej miere pomôcť.
Čo sa týka uplatnenia darčekového poukazu spolu so zľavou z akcie, tak je možné to kombinovať. Bohužiaľ to nie je možné uplatniť priamo v nákupnom košíku, ale ak by ste nám zavolali alebo napísali, tak by sme vám určite zľavy uplatnili ručne.
Dlhá doba dodania je u niektorých produktov z toho dôvodu, že nie všetok sortiment máme skladom a sme tak závislí od dodania tovaru od nášho dodávateľa. O tom informujeme každého zákazníka priamo v popisku produktu a rovnako je to uvedené aj v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky.
Za všetky komplikácie sa ešte raz ospravedlňujem.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání
Zakoupila jsem pomůcku pro postiženého manžela. Kdybych neplatila převodem, objednávku zruším. Než mi zboží doručí manžel bude asi dávno vyléčený. Velice děkuji
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za hodnocení.
Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že k jejímu doručení nakonec došlo 5.12.2023. Bohužel došlo ze zpoždění na straně přepravní společnosti Zásilkovna, za což se vám velice omlouvám.
Za Bonami.cz, Josef. -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace pokulhává
- Dlouhá čekací doba
- Zboží nepřišlo
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za hodnocení.
Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že k jejímu doručení došlo 4.12.2023. Bohužel došlo ze zpoždění na straně přepravní společnosti Zásilkovna, za což se vám velice omlouvám.
Za Bonami.cz, Josef. -
Doporučuje obchod
- Delší dodací doba
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- dobré věci,za rozumnou cenu ale...
- hrozně dlouhá dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací doba
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za recenziu.
Skontrolovala som vašu objednávku a v nej máte objednaný tovar s termínom doručenia : 3. – 5. 10. 2023. Výrobok sa už ale naskladnil a vaša objednávka sa pripravuje na odoslanie.
Za Bonami, Šárka