Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Reklamační řízení
    • Vstřícnost majitele
    • Stavění se k problému čelem
    • Zboží mělo konstrukční vadu (špatný svar)

    I přes problém s objednaným zbožím byl přístup majitele velmi vstřícný a promptně vyřešil reklamaci, kterou jsem obchodu zaslal.

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený Dominiku,

    mrzí nás počáteční obtíže s Vaší objednávkou. Doufáme však, že se nám podařilo vyřešit problém k všeobecné spokojenosti.
    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že se na nás opětovně obrátíte, až budete potřebovat něco z našeho sortimentu:-)

    Tým Bolder.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Placení přes internet

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste nebyl s naší nabídkou možností platby spokojen.

    Tým Bolder.cz

  • Kecali mi do mého vkusu a když mi doporučili svoje zboží no tak jejich vkus je fakt hrůza

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Milý Tomáši,

    mrzí nás, že jste nebyl s naším přístupem spokojen.

    Tým Bolder. cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bunda měla vydrolene chrániče, zip u vložky se rozjizdi

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás tato vzniklá situace. Vadu zboží jste mohla řešit s naším reklamačním oddělením. Chrániče se dají samozřejmě doposlat nové. Zboží nám zasílá dodavatel, následně se zboží přebaluje a posílá. Mrzí nás tedy, že jste nás nekontaktovala dříve o vzniklém problému a reklamaci jsme nemohli řešit k Vaší spokojenosti. Děkujeme.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledné stránky
    • Docela dobrý výběr
    • Drahá doprava, málo možností dopravy
    • Uvítala bych více fotek produktu
    • Nedodržují sliby!

    Jsem zklamaná.
    Dotazovala jsem se na základě vlastních měr (snažila jsem se opravdu změřit, jak se má), jakou by mi doporučili velikost kalhot. Přišla mi odpověď: Podle měr které jste uvedla to budou S. Jinak do 14ti dnů nám dorazí ostatní velikosti takže kdyby náhodou nebyly, půjdou vyměnit. Děkujeme." Měli momentálně dostupné jen velikosti S a 4XL. Obchodu jsem důvěřovala a danou velikost objednala. Nebyly mi. Vnímám to jako snahu "prodat za každou cenu". Visačka na kalhotách byla roztřepená. A je to už 20 dní od zprávy, že dorazí ostatní velikosti a pořád jiné velikosti nenaskladnili. Sliby, chyby. Ba co, jako bonus ještě zvedli cenu kalhot. Kalhoty jsem vrátila, jediné štěstí, že mi peníze dorazily na účet.
    Jinak mě překvapilo, že obchod má velmi omezenou (rozuměj i drahou) dopravu. Uvítala bych třeba Zásilkovnu.

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený zákazníku,

    podle udělených měr jsme naměřili velikost S. Co se týče výměny zboží, kalhoty s červeným vzorem co jste si objednala nakonec nedorazili a naskladnili jsme ty samé s bílým vzorem a žlutým. Pokud byste při vrácení zboží chtěla zboží vyměnit a řešit výměnu, pružně bychom na tuto situaci reagovali, ale požadovala jste pouze vrácení peněz na účet, což se tak obratem stalo. Co se týče zdražení zboží, v takových případech cenu při případné výměně ponecháme dle původní faktury. Co se týče dopravy a její ceny, bohužel nemůžeme dopravu zlevnit z důvodu vstupů, které ji ovlivňují. Na výčtu dopravců pracujeme, do budoucna chystáme výdejní místa DPD pickup. Mějte se krásně a přejeme pěkný den :). Internet je pro Vás zřejmě mocným nástrojem :).

    Za tým Bolder.cz Lukáš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o zadne

    Obchod inzeruje zboží které vám pošle úplně jiné když si to objednáte z Číny
    tak to úplně vyjde na stejnou už nikdy si tam nic neobjednam

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený pane Bílý Tesáku,

    velice nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami a zbožím spokojen. Objednal jste si kevlarové kalhoty BOLDER 1725 a ty Vám také byly doručeny. Na obrázku uvádíme fotku pouze lehce zesvětlenou, jelikož zákazníci neviděli přesné vzorování kalhot. Toto jsme se Vám snažili slušně vysvětlit i do telefonu. Snažíme se poskytovat zákazníkům co nejlepší služby, určitě je pro Vás internet mocným nástrojem :).

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    OBCHOD ASI DOBRÝ ALE DORUČOVACÍ SERVIS NA ADRESU NEDORUČUJE A PÍŠE ŽE NAS NEZASTIHLI DOMA

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený zákazníku,

    na dodací adrese, kterou jste nám uvedl v objednávce se nikdo v době závozu nenacházel. Nemůžete uvádět dvě dodací adresy zároveň! Dále pokud jste měl problém s dopravou, měl jste nás ihned kontaktovat, o skutečnosti jsme do poslední chvíle nevěděli. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Za Tým Bolder.cz Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výrobky super
    • komunikace s obchodem žádná

    28.02.2018 poslán mejl ohledně výměny zboží...06.03.2018 doposud žádná odpověd.Bez reakce

    Reakce obchodu Bolder.cz

    Vážený zákazníku,

    ihned druhý den po Vaší mailové urgenci, zda nemáme větší velikost, jsme se Vám pokoušeli dovolat na tel čísle uvedené v původní objednávce, bohužel bez úspěchu. Je nám líto, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Jelikož bohužel u motokrosových bund nenabízíme větší velikosti, respektive nevyrábíme, nemůžeme nabídnout výměnu. Samozřejmostí je vrácení zboží, s touto možností jsme Vás již kontaktovali. Děkujeme.

    S pozdravem Tým Bolder