Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Důvěryhodný e-shop

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi že jste s našim obchodem spokojeni.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladné hodnocení. Sledujte náš obchod i nadále, máme připravené další zajímavé akce.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé doručení

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaší kladnou zpětnou vazbu, které si velice vážíme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi že jste s našim obchodem spokojeni.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • chybi český návod

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi že jste s našim obchodem spokojeni. Český návod zasíláme vždy automaticky po objednání do e-mailu a také ho máme volně dostupný na našich stránkách přímo u popisu výrobku.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše rychle dodáno
    • Není možnost vybrat více dopravců - DPD je katastofa

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladné hodnocení. Sledujte náš obchod i nadále, máme připravené další zajímavé akce.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávku jsem obdržel, ale poškozenou tubu.

    Reklamační systém Blumfeldtu nefunguje. Kontaktoval jsem přímo zákaznickou linku, naposílal nafocené poškozené zboží a v celé emailové komunikaci je aktivní pouze Geis, který se dokazuje na prodejce a objednatele dopravy. Snad se to brzy vyřeší, zatím nemám žádné info od prodejce, jak s tím bude naloženo. A bohužel pozdě jsem si na Amazonu přečetl recenze zákazníků, kdy poškozenou tubu řešili i půl roku :/

    Samotný výrobek ale jinak vypadá nádherně. Jen to zpracování skleněné tuby a packaging je dost tristní.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace a nepříjemnosti. Celou situaci samozřejmě urgentně vyřešíme k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Reklamoval jsem velkou vodní fontánu a nejdříve nabídli slevu a pak zařídili odvoz. Takže celkem spokojenost.

    Celkem dobrá komunikace ohledně vrácení zboží.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaší kladnou zpětnou vazbu, které si velice vážíme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše OK.

    Vše OK.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi že jste s našim obchodem spokojeni.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé přijetí objednávky, vyskladněno, zabaleno a odesláno. Zboží kvalitní, rychlé dodání .
    • Zboží by mohlo být lépe zabaleno, po cestě se rozbalilo a přepravce musel doručit o den později kvůli kontrole zboží a přebalení. No a pak si myslím že cena by mohla být také mnohem nižší.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladné hodnocení. Sledujte náš obchod i nadále, máme připravené další zajímavé akce.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • platba na dobírku, rychlé doručení

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaší kladnou zpětnou vazbu, které si velice vážíme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé jednání, kvalitní zboží, dobré zkušenost s předešlým nákupem.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi že jste s našim obchodem spokojeni.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Kvalita
    • Cena

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladné hodnocení. Sledujte náš obchod i nadále, máme připravené další zajímavé akce.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení do 2 dne
    • Objednávka dorazila v pořádku
    • Zboží bylo precizně zabaleno

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaší kladnou zpětnou vazbu, které si velice vážíme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zakoupil jsem si Infrazářič CosmicBeam Plus - po nainstalování na zeď jsem zjistil že je bohužel nefukční dálkový ovaladač a bez něj zařízení zapnout prostě nejde. Nyní se už 2 týdny snažím vyreklamovat tento dálkový ovladač (už druhý týden se zjištuje zdali je možné nahradit pouze ovladač nebo je potřeba vrátit zpět i s ohřívačem.....). Do dneška stále nic a na venkovní terase mám nefukční ohřívač za 7tis na který si můžu tak akorát pověsit nějaký truhlík s kytkou...

    Zařízení není funkční a ani nevím kdy bude vyřešeno!
    Stále se snažím zjistit zdali je nutné vyměnit celou jednotku nebo pouze vadný ovaladač.. nikdo vám nezavolá zpět, žádná zpráva kdy bude tato jednoduchá věc vyřešena, prostě nic...

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Aleši,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Jak jsme se již domluvili, výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový. Ještě jednou se omlouváme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše OK

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Jsme rádi že jste s našim obchodem spokojeni.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno špatně, stála 20000 CZK, zlomilo se vše při prvním použití. Obchod absolutně nespolupracoval, neprofesionální jednání, nemají ponětí o tom, co prodávají. Hrozné a 21.000 CZK ztraceno…
    • Všechno špatně, stála 20000 CZK, zlomilo se vše při prvním použití. Obchod absolutně nespolupracoval, neprofesionální jednání, nemají ponětí o tom, co prodávají. Hrozné a 21.000 CZK ztraceno…

    ČOI uvědomělá a předžalobní výzva sepsána.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za tyto nepříjemnosti s výrobkem. Podle systému jste psal kolegům do Německa, kteří Vám odepsali s návrhem řešení a na tento e-mail jsme od 11.8. nedostali odpověď. Z tel. čísla, které máte v objednávce zase neevidujeme žádný příchozí hovor. Rádi bychom vše vyřešili k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychle vyřízená objednávka

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice děkujeme za kladné hodnocení. Sledujte náš obchod i nadále, máme připravené další zajímavé akce.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše OK.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Kolda,

    velice děkujeme za Vaší kladnou zpětnou vazbu, které si velice vážíme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem ihned vrátila,v originálním obalu a nepoužité.
    • Předala jsem zboží kurýrovi a od té doby se mi vůbec nikdo z obchodu neozval.
    • Ani na můj dotaz,zda zboží dorazilo zpět jsem nedostala žádnou odpověď.

    Nerozumím,jak to,že obchod přestal komunikovat a vůbec nereaguje na mou vrácenou zásilku?
    Trvá to již 2 měsíce.
    Prosím o vyřešení a o vrácení peněz za zboží.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost, ale prověřil jsem kompletně Vaši objednávku včetně reklamace a podle systému Vám již 5.6. byly peníze vráceny zpět na kartu z které byla objednávka uhrazena. Bohužel z Vaši e-mailové adresy, kterou máte v objednávce neevidujeme žádný přijatý e-mail ohledně dotazu, zda-li nám byl výrobek doručen. Vše nyní ještě interně kompletně prověřujeme s příslušným oddělením. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz