Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nesprávné složení produktu
    • žádná omluva

    Zakoupila jsem sušený ananas, schválně jsem ve složení hledala cukr, který tam nebyl. Po ochutnání jsem cukr cítila a poté mi bylo sděleno, že ho tedy obsahuje. BEZ OMLUVY! Bez snahy vyřešit situaci jinak než vrácením zboží a peněz. Několikrát jsem upozornila, že tento produkt mohl člena domácnosti dostat kvůli obsahu cukru do nemocnice a bioruze na to nijak nereagovala. Podruhé bych si v žádném případě nic neobjednala, když neznají a chybně uvádí složení produktů!!!

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia, počas telefonického rozhovoru som sa Vám predom ospravedlnila za komplikácie a ihneď Vás informovala, že situáciu preveríme. Nakoľko ste sama spomínala, že produkt je pre Vás nevhodný prišlo mi ako najlepšie a najrýchlejšie riešenie vrátenie peňazí. Pokiaľ ste s vrátením peňazí neboli spokojná, pokojne nám môžete navrhnúť iný spôsob riešenia problému. Obsah cukru môžete nájsť v nutričnej tabuľke pod obrázkom, ale na Váš podnet informáciu doplníme aj do textu.

    Prajem pekný deň
    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod, i přes podmínky akce, mi stornoval výrobek, který byl potvrzeny na potvrzení objednávky. Uznávám, že jsem neznala přesne podmínky akce nicméně po fakticke stránce mi byly výrobky potvrzeny a ty nedočkali.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň Veronika,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie, žiaľ pravidlá akcie sme mali jasne stanovené a informácie o akcii dostupné. Objednávka bola prijatá automaticky systémom, čo bohužiaľ nevieme ovplyvniť. Samozrejme v budúcnosti sa posnažíme komunikovať pravidlá ešte jasnejšie.

    Prajem pekný deň
    Linda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mandle a mýdlo bylo ok

    Sypané kešu 1 kg - přišly rozbité kousky, zahnědlé. Mají divnou pachuť. Jako plesnivé či žluklé. Rozhodně dále nejím. Nikde nebylo, že je to 3 cenová.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste s kešu orieškami neboli spokojná. Mohlo sa stať, že sa "rozbili" v doprave, bohužiaľ ale neviem čo zapríčinilo ich divnú chuť :) Snažila som sa Vás kontaktovať aj cez email, žiaľ zatiaľ bezúspešne. Oriešky nám môžete vrátiť a mi ich rovno aj skontrolujeme, zároveň Vám za produkt vrátime peniažky :)

    Prajem pekný deň a vopred ďakujem za odpoveď.

    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vypadá lákavě, ale po doručení jsem byla zklamaná kvalitou.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že produkty nesplnili Vaše očakávania. Pokiaľ by ste nám vedeli poskytnúť informácie čo presne znižovalo alebo zapríčinilo horšiu kvalitu produktov z Vášho hľadiska veľmi by nám to pomohlo :) Zároveň ako som Vám písala aj do mailu pokiaľ ste s produktami nespokojná môžete nám ich poslať naspäť a my Vám radi vrátime peniaze formou poukážky.

    Prajem pekný deň a vopred ďakujem za odpoveď.

    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo, ale půl roku prošlé...

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý den,

    Omlouváme se za nepříjemnost, kterou jste zažili s naším zbožím. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a proto bychom rádi tuto situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, Vaši spokojnost. Za produkt Vám rádi vrátíme peníze. Bližší informace i s malou pozorností Vám pošlu emailem.

    Přeji hezký den :)

    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží co prezentovali, že je skladem nebylo skladem. Systém mě to nechal zaplatit, pak 7 dní nic a pak teprve, že zboží nemají....

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a mrzí nás vzniknutá chyba s dostupnosťou tovaru. Bohužiaľ momentálne je o produkt vysoký záujem a rýchlo sa nám vypredal, čo spôsobilo aj zdržanie vybavenia Vašej objednávky. Peniažky sme Vám už poslali na účet a radi by sme sa Vám ešte ospravedlnili pomocou zľavového kódu, ktorý Vám zašleme cez e-mail.

    Prajem pekný zvyšok dňa :)
    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doruceno vcas.
    • Bohuzel kvalita nizka.
    • zadna informace, odkud bylinky dovazeji.
    • zadna kontrola ucinnych latek ani provereni dodavatele.

    Webove stranky prehledne a vse nasvedcuje, ze prodavaji kvalitni zbozi. I kdyz na strankach informuji o tom, k cemu bylinky slouzi a jake maji ucinky. Pri dotazu, jak bylinky susi a zda proveruji ucinne latky, odpoved, ze ucinne latky nezarucuji a nemohou potvrdit, ze jejich bylinky nejake maji. Dovoz pelynku z ruznych casti Bulharska.

    Pokud chcete bylinky pouzivat na nemoci, urcite nekupovat v tomto obchodu. Nenechte se zmast krasnym vzhledem webovych stranek.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia a Vaša zlá skúsenosť na našom eshope. Mrzí nás, už ako som aj v našej komunkácii písala, že nevieme poskytnúť certifikáciu nakoľko pelyněk pochádza z rôznych miest z Bulharska a ich účinok sa môže líšiť, tým nemyslíme, že účinok nemá, zároveň informáciu ako sušíme bylinky sme Vám poskytli.

    Ospravedlňujeme sa, že sme nevedeli vyhovieť Vašim požiadavkám a budeme sa snažiť v tejto oblasti zlepšiť. Prajem ešte pekný deň :)

    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jiné složení než bylo udáváni na eshopu

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    chcem sa Vám ospravedlniť za nepríjemnosť, ktorá vznikla v súvislosti s naším produktom. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a preto sme na základe Vášho podnetu opravili údaje na eshope a na Váš email Vám zasielame zľavový kupón ako ospravedlnenie za zlú skúsenosť pri Vašom nákupe.

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu, ktorá nám pomohla k zlepšeniu.

    Linda z Bioruže

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilku jsem objednala a zaplatila na konci listopadu a dosud nepřišla.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    snažili sme sa vás niekoľkokrát telefonicky kontaktovať ohľadom chýbajúce mydla vo vašej objednávke, žiaľ doposiaľ nám nikto nezodvihol. Aktuálne máme doskladnený chýbajúci produkt a vaša objednávka bude do konca tohto týždňa doručená. Veríme že budete s produktami a darčekom, ktorý posielame spokojná :)

    Ďakujeme za vašu dôveru a trpezlivosť.

    Tím Bioruža

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka. Nedodány podklady z kontroly.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Zboží nebylo doručeno

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia. Žiaľ, vaša platba za tovar bola neúspešná- Už sme vás kontaktovali na e-mail s návrhom riešenia tejto situácie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží stále nemám a nebylo mi z obchodu ani odpovězeno, kdy mi zboží bude doručeno nebo kde tak dlouho putuje.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za omeškanie doručenia, Váš tovar je už pripravený k výdaju aj s malou pozornosťou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem zboží před týdnem a zatím jsem obdržela pouze email s potvrzením objednávky.

    Telefonní číslo je momentálně vypnuté, předtím to nikdo nezvedal (2 dny). Email s dotazem na stav objednávky se mi vrátil jako nedoručitelný. Přes Facebook prodejce také nekomunikuje.

    Obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí omeškané doručenie objednávky. Z kapacitných dôvodov sme neboli schopní zásielku poslať včas. Vaša zásielka je už doručená aj s malou pozornosťou ako ospravedlnenie.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po sesti dnech mi nebylo nic doruceno ani zprava, ze se mi zbozi odesila

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí omeškané doručenie objednávky. Z kapacitných dôvodov sme neboli schopní zásielku poslať včas. Vaša zásielka je už doručená aj s malou pozornosťou ako ospravedlnenie.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po tydnu mi zbozi stale nedorazilo, nereaguji na emaily ani telefon.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí omeškané doručenie objednávky. Z kapacitných dôvodov sme neboli schopní zásielku poslať včas. Vaša zásielka je už na ceste aj s malou pozornosťou ako ospravedlnenie.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišlo úplně jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 8.5. V pondělí 10.5. přišlo oznámení, že posláno a do 3
    dnů mohu zboží očekávat. 14.5.jsem posílala dotaz, že zboží nedorazilo Do dnešního dne nemám ani zboží a ani odpověď. Obchod nekomunikuje. Jsem ráda, že jsem zboží neplatila hned a nechala si poslat na dobírku. Je víc než jasné? že bych neměl zboží a peníze také ne.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    mrzí nás neskoré dodanie tovaru. Po kontaktovaní sme sa dohodli na zaslaní rovnakého tovaru ale inej značky. Veríme, že budete spokojná s balíčkom.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Počet kusů, které jsem si objednala nesouhlasil, bylo jich méně, než jsem zaplatila. Po urgentním emailu mi bylo přislíbeno, že chybějící kusy zboží ihned pošlou i s drobným dárkem...
    Po uplynutí 14 dní , kdy mi už ani nenapsali, ani nic nepřišlo, jsem vše vzdala. Obchod mě zklamal, NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, vieme, že sme Vám sľúbili doposlanie nedodaných kusov, bohužiaľ dodávka respirátorov sa nám omeškala tým pádom aj zaslanie Vašich chýbajúcich kusov. Mám informáciu, že balík Vám bol už odoslaný. Dúfame, že všetko príde v poriadku.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekný deň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stále neodeslaná. 30.1. jsem objednala, přišel potvrzovací e-mail. Po pár dnech stále zboží neodeslali, tak jsem se přihlásila do účtu a zjistila jsem, že má platba byla zamítnuta. E-shop mě o tom neinformoval, neposlali mi žádný e-mail. Zaplatila jsem tedy znovu. Následující dny jsem kontrolovala, zda platba náhodou nebyla opět zamítnuta - platba prošla. Přišel 2 potvrzovací e-mail (4.2.). Dnes je 10.2. a o objednávce nemám žádné informace.