Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Zasílají nevyžádaná reklamní sdělení a odkaz pro odhllášení je nefunkční, takže chodí stále a často.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa za to samozrejme odkaz sme už opravili a už by vám nemali chodiť reklamné informácie.

    Pekný deň prajem,
    Tím Bioruža

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ze 3 produktů dorazil jenom jeden dle objednávky - ohledně jednoho jsme se dohodli na výměně, jelikož nebyl na skladě (i když tak byl uveden na eshopu), Weleda nedorazila vůbec, místo toho sprchový gel, který jsem si neobjednala... Na reklamaci doteď čekám na odpověd, zatím bez reakce.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu už sme ju spoločne vyriešili.

    Pekný deň prajem,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyli schopni správně zabalit tři položky, namísto bio růžové vody (hodnota přes 500czk), přišlo jiné zboží chininová voda na vlasy cca za 100 CZK - asi něco zkoušeli, požadovali abychom běželi do zasilkovny a nesprávně zaslanou položku zabalili a poslali zpět, odmítli jsme a předali právní agentuře, naštěstí správnou pokožku obratem zaslali, právní jsme stáhli.

    Rozhodně již NE, i přes všechny "pozitivní"reference!!!

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    niekoľko krát sme Vám písali, že nás mrzí, že sme Vám poslali nesprávny kus. U nás ako sme Vám písali tovar balia ľudia a áno môže sa stať, že sa pomýlia. Štandardný postup je, že chybný tovar nám vrátite vy dopravou akú ste mali predtým zvolenú, čo bola zásielkovňa a poštovné samozrejme hradíme my preto sme Vám chceli poslať štítok, obratom my posielame správny tovar. Predtým sme sa Vás slušne opýtali či tento spôsob by Vám vyhovoval. Vy ste, ale odmietli nesprávny tovar vrátiť a ihneď ste nám napísali, že nás dávate právnikovi. Tomuto nerozumieme nakoľko, ak by naším cieľom bolo posielať chinínové vody za 100 CZK namiesto ružových za 500CZK dlho by sme na trhu nemohli obstáť. Snažíme sa a robíme všetko pre to, aby týchto chýb bolo čo najmenej. Tiež sa zákazníkovi snažíme ospravedlniť aj malým darčekom v prípade, že nastane takáto situácia.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Odeslala jsem objednávku a měla na obchod dotaz ohledně ceny, dodnes nikdo nereagoval. Jejich mail se vrací jako nedoručitelný. Kontaktovala jsem je na FB, opět nikdo nereagoval

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    emailová adresa nám funguje a bohužiaľ sme nenašli správu ani na FB, je nám to ľúto, stále je možnosť nás kontaktovať aj telefonicky na čísle na stránke, sme k dispozícii každý pracovný deň od 7:30 do 16:00

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nulová komunikace

    Objednáno a zaplaceno 16.3. a dodáno 24.3. mezitím po mých několika marných pokusech o kontakt, reakce žádná. Chápu že v dnešní době se dodání prodlouží, ale tak aspoň reaguji na dotaz, mail se nedal doručit, chat jste mi smazali a na rychlý kontakt nereagovali. Po dovolání konečně aspoň odpověď " na objednávce pracujem"

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa ale už sme prípad vyriešili.

    Pekný deň prajem,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba vyřízení

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu dodania, bohužiaľ v aktuálnej situácii nevieme zabezpečiť tak rýchle dodanie ako sme deklarovali pred vypuknutím vírusu.

    Ďakujeme za pochopenie.

    • Obdrzela jsem vlhcene ubrousky Rose of Bulgaria na strankach e shopu deklarovane jako antibakterialni, ktere vubec antibakterialni nejsou. Na obalu od vyrobce neni uvedeno ze jsou antibakterialni, ale e shop na obal prilepil svoji nalepku ze jsou antibakterialni. Jedno male baleni stalo 100,- kc.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    antibakteriálne obrúsky Rose of Bulgaria obsahujú ružovú vodu, ktorá má antibakteriálne účinky a zároveň Phenoxyethanol, ktorý funguje ako antibakteriálna látka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem chtěla vrazit jelikož nejsem spokojena s kvalitou. Do dnešního dne se nikdo neozval.

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň p. Polanská,

    prosím na ktorý email ste nás kontaktovali? Bohužiaľ sme doteraz neobdržali žiaden email s takouto informáciou, je možné, že email nebol doručený alebo skončil v spame. Náš e-shop môžete kontaktovať aj prostredníctvom chatu alebo telefonicky od 7:30 do 16:00.

    Na základe Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať emailom a pokúsime sa vyriešiť vašu nespokojnosť.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na omluvu mi přidali neobjednaný Balzám na ruce
    • Byť uváděli zboží skladem s tím, že odesílají ještě tentýž den, trvalo téměř týden, než mi poslali zboží. Jelikož jsem na ně spěchal, musel jsem ho koupit jinde.

    Pokud někde eshop uvádí, že má zboží skladem a že ho odesílá tentýž den, měla by to být pravda a ne že to trvá celý týden, než zboží expedují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač na webu bylo zboží inzerováno, za 2 dny mi telefonovali, že není na skladě a bude (snad) až za 14 dnů. Na webu byly zastaralé informace. po 14ti dnech opět telefonovali, že zboží ještě není... Objednávku jsem nezrušil a stále čekám na dodání....

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia. Objednávku sme odoslali hneď ako to bolo možné samozrejme aj s malou pozornosťou. Ďakujeme za trpezlivosť.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace ze strany obchodu nulova, tzn. naprosto tragicka. Vyrizeni obj. trvalo nekolik dni, proto jsem ji zrusila (produkt jsem mezitim sehnala jinde).
    Obchod jsem o tom spravila emailem, reakce zadna, 4 dny na to mi prisla sms ze Zasilkovny, ze zasilka je pripravena k vyzvednuti. Tu si samozrejme nepreberu, komplikace s tim nejspis bude mit Zasilkovna (je mi lito, ale to necht si vyridi s eshopem - pokud tedy vubec nekdy komunikuji).

    Reakce obchodu bioruze

    Dobrý deň,

    Chceli by sme sa ospravedlniť za zlú komunikáciu z našej strany. Neviem kedy ste nám posielali email ale my sme na všetky emaily odpovedali. Vždy posielame správu keď odosielame zásielku neviem prečo tento email vám nebol doručený. Možno ho máte v spamovom priečinku. Celkovo nás mrzí váš názor a my vám ho vieme vykompenzovať so zľavovým kupónom v hodnote 500kč.

    Pekný deň prajem