-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Žádné
- Dlouhé dodání zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Dlouhá doba dodání
14.5. Objednáno a zaplaceno a dodnes (22.5.) žádné info. Objednával jsem zboží, kde bylo avizováno doručení za 2-4dny.
-
Nedoporučuje obchod
Doba dodání je oproti konkurentům fakt dlouhá.
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
jsme rádi, že jste v naší emailové komunikaci uznal, že pokud je zboží skladem na Slovensku a je psáno dodání 2-6 pracovních dnů, nebude dodáno okamžitě :)
Děkujeme. -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrý přehled nabídky obchodu.
- Na zboží skladem dlouhá dodací lhůta,dodatečně v jiném obchodě nižší cena.
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
je nám líto, že jste náš obchod nedoporučil přesto, že jste objednávku vytvořil 16.1. v odpoledních hodinách a 18.1 byla předána poště. Pošta balík doručovala od 19.1 na Balíkovnu, kde jej uložila 22.1 a Vy jste zboží přebral.
Myslíte, že je v pořádku hodit vinu na obchod, který své závazky v pořádku splnil?
Děkuji za zamyšlení.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Přišli mě ale velikost 27-30 a chtěla jsem 26-29
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Vážená paní Píčová,
v popisku je uvedena velikost 27-30, ale reálně je to 26-29, to máte pravdu, ale stále je to velikost, kterou jste požadovala. Nebyla Vám odeslána např. velikost 40-43.
Brusle klidně pošlete zpět.
Hezký den,
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
- zboží inzerovane skladem zjevně skladem neni
Pokud spěchat, tak nedoporučuji. Kromě rychlosti snad ok, ale ještě jsem produkt neprevzal..
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
kontrolovala jsem stav zásilky, boby byly v pátek předány poště a dnes je středa a stále cestují.
Bohužel, jsou situace, které my, jako prodejci, nejsme schopni ovlivnit, obzvláště pak v předvánočním období.
Děkuji za pochopení.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
- Na první pohled nepoznáte podvodníky !
- Objednal jsem před více než týdnem - boty byly skladem - po více jak týdnu nemám boty
Pokud chcete nakoupit něco na léto, tak v zimě si pospěšte, protože tento eshop doručuje za hodne dlouho !
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
zákazníci jistě ocení Vaše doporučení ohledně realizování letních nákupů už teď v zimě, jelikož je možné, že Vánoce se přesunou na březen a napadnou hromady sněhu.
Jelikož v předvánočním období je takový obrovský nárůst objednávek a do toho jsou špatně sjízdné, zasněžené cesty, že nestíhají ani eshopy ani přepravky. A vzhledem k tomu, že u nás došlo k jednodennímu zpoždění v odeslání a balíček cestoval poštou 4 dny, je určitě na místě z náš všech udělat podvodníky.
Mějte hezké Vánoce.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
Objednávka byla provedena 6,06
nyní 16.06 a objednat ještě ne
dvakrát se pokusil zjistit, kdy být připraven
Ale počkejte na odpověďReakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den, pane Andrii Arendaruk
dne 8.6. jsem Vám poslala zprávu, že je kolo odesláno na pobočku Kolofixu a že jim předávám kontakt na Vás. Jakmile bude kolo připraveno budou Vás kontaktovat.
Dle poslední zprávy mám informaci, že kolo je od 12.6. připraveno na zvolené pobočce.
Prosím o kontrolu nepřijatých zpráv na telefonu a emailu a zpětnou vazbu.
Děkuji za pochopení.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zakoupil jsem mimo jiné hlavové složení dle nabídky obchodu.
Obdržel jsem složení, které neodpovídalo rozměrově, které bylo uváděno
ve Vaší nabídce. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod vůbec nereaguje, nefunguje, asi mají dovolenou.
Objednáno přes Heureku, obchodem inzerováno 5ks skladem. Ani po čtyřech dnech obchod nereaguje, nekomunikuje se mnou, ani s Heurékou. Objednávka stornována na Heuréce, nyní čekám na vrácení peněz.
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
z dovolené jsme již zpět, od pondělí fungujeme normálně. V úterý byly pedály připraveny k expedici, ale z Heureky přišla informace, že je objednávka z Vaší strany zrušena, pedály jsem tedy vybalila a vyřizování ukončila.
Platbu Vám vrátíme přes tlačítko vrátit platbu, jakmile bude připsána.
Děkuji za pochopení.
Koutná Martina
www.bike-centrum.cz -
Nedoporučuje obchod
Držák Animal qfix e95 rozhodně není kompozitový, jak uvádějí, ale čistý plast. Vybral jsem jej na elektrokolo, jelikož kuli displeji mi tam můj koš nešel. Na obrázku je v sadě i upínací protikus co se namontuje na košík, ten u držáku bohužel není a tudíž mi je držák k ničemu, protože originální díl pro připnutí košíku má jiné rozměry.
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
držák je kompozitový, může se Vám jevit jako plastový, díky vysokému podílu PVC.
Co se týká samotného držáku, je to originál držák ke koši Animal RIMINI a Animal Roma - tak jak je uvedeno na eshopu pod produktem - související zboží.
Máte Vy takový koš nebo jste držák montoval k jinému typu koše pro pejsky?
https://www.bike-centrum.cz/drzak-ke-kosi-animal-qfix/
Koutná Martina
www.bike-centrum.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Obchod nekomunikuje
- Dlhá doba dodania tovaru, ktorý bol na sklade
- Tovar bol nefunkčný
- Reklamácia zatiaľ bez odozvy
Moja skúsenosť s obchodom je zatiaľ zlá. Tovar bol na sklade, ale jeho doručenie trvalo týždeň. Doručený výrobok bol nefunkčný. Posielal som ho na reklamáciu na ktorej vybavenie ma obchod 30 dni. Komunikácia zo strany obchodu absolútne nulová. Tak čakám, ako to celé dopadne a či bude nutné podnikať ďalšie kroky.
V prípade, že sa to celé vyrieši kľudne priznám, že to bola len náhoda.Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
emaily jsem Vám posílala 2x a to 7.5. s tím, že zboží máte poslat zpět a druhý email 13.5. večer, že potvrzuji přijetí a zboží zasílám na reklamaci výrobci. Nerozumím termínu - komunikace nulová.
Jakmile dostanu zprávu od dodavatele SHIMANO, budu Vás informovat.
Bohužel, nemůžeme nové zboží otevírat a kontrolovat, zda je funkční, jevilo by se potom jako použité, pokud by nebylo originálně zabaleno.
Děkuji za pochopení.
Koutná Martina -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Po potvrzení objednávky stále čekám, ale zboží nikde.
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
máte u nás objednávku na velo hadičku , hadiček máme v nabídce několik, objednal jste tu, u které je dostupnost uvedena "skladem u dodavatele" dodání 4-6 prac. dnů. Objednal jste 26.10. před půlnocí. Zboží dnes od dodavatele dorazilo a chystá se k expedici.
Pokud na zboží spěcháte, doporučuji vybrat zboží s dostupností skladem, kde je expedice do 24 hodin.
Děkuji za pochopení.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
- Nesouhlasí zobrazené počty kusů na skladě.
- I přes to, že zboží již neměly, musel jsem sám volat abych se to dozvěděl.
Zboží bylo vedeno jako skladem 2ks, ještě hodinu po mé objednávce byl k dispozici 1ks. Přesto když jsem po 4 dnech volal jak to vypadá s moji objednávkou mi bylo řečeno, že zboží už skladem není a nebylo.
Obchod mohu soudit pouze s touto jednou zkušeností. Nakupoval jsem zde poprvé.Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
za potíže se omlouvám, v situaci kdy byl v kamenných prodejnách zákaz prodeje tohoto sortimentu, sjezdovkách otevřených pro sáně a boby, obrovský nárůst online nákupů, nezvládli jsme vyřídit všechny objednávky, systém aktualizace stavu skladových zásob máme nastavený na aktualizace co 6 hodin, objednávek bylo 50x více než v tomto období běžně míváme.
Věřím, že se podobná situace nebude opakovat a budeme normálně schopni vyhovět požadavkům našich zákazníků.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
- Obchod mi po týdnu poslal mail, že mojí objednávku mi zrušil, prý mají vyprodáno. Takovou zprávu bych očekával dříve, ne až po týdnu čekání.
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že jsme Vám nedokázali vyhovět, bylo to pro nás velmi hektické období, kdy při zákazu prodeje tohoto sortimentu v obchodech, sjezdovkách otevřených pro sáně a boby, obrovský nárůst online nákupů, nezvládli jsme vyřídit všechny objednávky.
Věřím, že už se taková situace nebude opakovat.
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
Přišlo mi jiné kolo, jiná barva a o rok starší model,po pár mailech,sleva 1000Kč, protože nebylo možno už koupit model který jsem chtěl a inzerovali
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Dobrý den,
objednal jste dívčí kolo, omylem jsme Vám zaslali model 2019 s nepatrným barevným rozdílem. Navrhla jsem Vám odvoz kola na naše náklady naším firemním vozem, Vy jste navrhnul slevu 1000,- Kč s tím, že si kolo ponecháte. Vašemu návrhu bylo z naší strany maximálně vyhověno, peníze ihned odeslány.
Kolo bylo doručeno dva dny od Vaší objednávky, z mého pohledu z naší strany nebylo jednání až tak špatné na to abyste nás nedoporučil, ale samozřejmě, je to věc názoru.
Mějte hezké svátky a věřím, že kolo udělá dceři radost:)
za tým e-shopu,
Koutná Martina -
Nedoporučuje obchod
- snad dobré ceny
- jako "skladem" uvádějí zboží, které ve skutečnosti nemají, ale je u dodavatelů, pak trvá, než zjistí, že vlastně není
- klasický překupník, který nemá sklad, riziko tam nakupovat
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Prosím Vás, pane Jenka, při vší úctě k Vašemu přehledu ohledně politiky skladových zásob, nejsme překupníci, jsme na trhu od roku 2010, což by se nějakým pokoutným překupníkům asi nepodařilo v dnešní době a při takové konkurenci. To musíte sám vědět, vždyť provozujete také eshop.
Zboží máme na našem hlavním skladu a jsme schopni jej nejpozději do 24 hodin expedovat, což je dle regulí.
To zboží, které máme skladem u dodavatele, dodáváme zhruba do 2 - 4 dnů a to máme u položek i napsáno.
Vy jste objednal v neděli dopoledne computer, který před Vámi koupil jiný pán a jelikož aktualizace skladových zásob proběhla až poté, hlásil nám stav 1 kus.
Mějte se hezky.
Koutná Martina
www.bike-centrum.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- žádná...
- Na e-shopu inzerovali 2 ks klíčů, dodali jen jeden...
- Arogantní jednání při řešení reklamace - chtěl jsem vrátit polovinu částky, protože jsem klíč nutně potřeboval. Po návrhu na snížení částky o 50 % za dodaný 1 ks mi bylo arogantně řečeno, že nelze. Po naléhání na slevu bylo nakonec vráceno se slovy "to mě nezabije, já na to mám". Nešlo o 80 Kč, ale o princip, že podvádí zákazníky a na webových stránkách inzerují něco jiného, než ve skutečnosti dodají... po mém nákupu údajně na webových stránkách opravili.
- Arogance jak při telefonickém dotazu na dané zboží ještě před objednáním, při vyzvednutí ještě větší arogance
Reakce obchodu BIKE CENTRUM.CZ
Vážený pane,
"podvádí zákazníky" je docela silné slovo.
Na stránkách jsme měli chybu, kterou nám vyslal dodavatel,. Kolega z výdejního místa mi ve Vaší přítomnosti telefonoval, já volala na sklad, kde mi řekli, že k nám do eshopu vysílají špatný popisek i obrázek, že klíč je pouze jeden. Tuto chybičku hned napravili. A to se propsalo i k nám do eshopu.
Klíč jste od nás za polovinu ceny zakoupil, žádně naléhání se nekonalo.
Do jaké míry byl kolega na výdejním místě arogantní, to nevím, ale od obchodního zástupce, který byl v tu dobu na prodejně přítomen, vím, že jste se Vy nechoval zrovna vzorově a ty sprosté nadávky, které jste trousil cestou z prodejny slyšela i sousedka:)
Klíč si užijte a věřím, že se našemu eshopu vyhnete obloukem.
Koutná Martina
www.bike-centrum.cz