-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží mi přišlo opravdu rychle
- Objednala jsem si vel. 42 a přišla mi 41. Říkám si, nejspíš se spletli, nevadí, stane se to. Objednám si je znovu a věřím, že už to budou 42 jak nabízí. Ne, opět 41. Takže vracím oboje. Hledala jsem u zboží nějaké vysvětlení a nic.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto vzniklých komplikací.
Bohužel z Vaší strany neevidujeme žádnou komunikaci ohledně obdržení nesprávné velikosti bot ani v jednom případě.
Pokud bychom ohledně této situace byli kontaktováni, mohli bychom ji adekvátně a k Vaší spokojenosti vyřešit.
Nyní tedy daný kousek z Vaší objednávky prověřujeme s naším skladem, abychom zjistili příčinu vzniklé chyby.
Za komplikace se Vám velmi omlouváme a nesprávné zboží ním můžete zdarma vrátit zpět přes Zásilkovnu.
Veškeré informace k vrácení najdete zde: https://www.bibloo.cz/informace/#toc-vraceni-zbozi
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme,
Klára, BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé odeslání a komunikace
- Přišlo mi jiné zboží
Došlo k záměně zboží, po odeslání zpět mi bylo sděleno, že mnou objednaný kabát již nemají.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Ano, u produktu bohužel skutečně došlo k chybnému naskladnění a za celou situaci se Vám ještě jednou omlouváme. Rozhodně se nejedná o náš standard.
Zároveň jsme společně celou celou situaci již dořešili i prostřednictvím e-mailové komunikace.
Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší naprosté spokojenosti :)
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Klára, BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Doprava a vracení na adresu je za poplatek. Vyšlo dohromady skoro 200 kč
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Při nákupu nad 2000 Kč je u nás k dispozici doprava zdarma.
Vrácení máme zároveň také zdarma a to prostřednictvím Zásilkovny viz naše webové stránky: https://www.bibloo.cz/informace/#toc-vraceni-zbozi
V případě vrácení kompletní objednávky Vám bude vrácena celá uhrazená částka včetně poštovného za doručení k Vám.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný zbytek dne :)
Klára, BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
- Pri rekapitulaci objednavky -2 chlapecka trika,ktera byla na sklade,zasilka opozdena,coz lze pochopit,dalsim emailem sdeleno,ze odesilaji zbozi.Ale bohuzel jen jeden produkt.Schvalne jsem objednavala synovi dve trika,za jedno postovne…..priste budu muset obj.asi jinde,celkem jsem zklamana….A to jedno triko stale nedorazilo,dekuji
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto vzniklé situace.
V tomto případě nám bohužel dodavatel poskytl chybné informace o skladových zásobách a daný kousek byl již vyprodaný. Z toho důvodu musel být z objednávky odstraněn, o čemž Vám byl zaslán informační e-mail.
Za celou situaci se Vám ještě jednou omlouváme a snažíme se jí vždy předcházet aktualizací s našimi dodavateli.
Budeme rádi, když se nám ohledně poštovného ozvete a ve Vaší další objednávce Vám jej samozřejmě odstraníme :)
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný zbytek dne,
Klára, BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
- Nelibý semi malá kdy je tam něco hezky
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel však přesně nevíme, čeho se týká.
Vaši objednávku momentálně evidujeme jako vyexpedovanou. Dle trasování u dopravce se Vám balíček nepodařilo doručit a proto byl připraven k vyzvednutí na nejbližším výdejním místě :)
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit. Naše zákaznická podpora Vám je k dispozici každý pracovní den od 9 do 17 hod. E-mail: [email protected]; Telefon: +420 910 920 507
Přejeme Vám krásný zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
přišlo rozdílné zboží než bylo objednáno.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za vzniklou situaci se velmi omlouváme.
Bohužel však nevidíme z Vaší strany žádnou komunikaci, kde byste nás s tímto problémem kontaktoval, a proto nevíme, jaké zboží z Vaší objednávky jste chybně obdržel.
Určitě nás tedy neváhejte oslovit na naší zákaznické lince [email protected], +420 222 701 000, kde s Vámi rádi tuto situaci dořešíme k Vaší spokojenosti :)
Předem děkujeme a přejeme krásný zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
OBJEDNÁVKA POSLANÁ 3.1. A DODNES NIC. CELKEM MĚ TO MRZÍ,MYSLÍM,ŽE JE PO SVÁTCÍCH A NENÍ TAKOVÝ FOFR.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Ve Vaší objednávce se nachází zboží, které objednáváme ze skladu dodavatele a jeho expedice probíhá do 4 pracovních dnů. Dodavatel nám bohužel kousek nedodal ve sjednané lhůtě a velmi se tak omlouváme za mírné zdržení v odeslání objednávky. Dodavatele urgujeme ohledně dodání a jakmile nám kousek dorazí, obratem objednávku odešleme za Vámi.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den. Zboží mi v pořádku bylo doručeno, ale ne v té barvě kterou jsem požadovala. Bohužel Musila odjet a neměla čas na tom, aby objednávku vrátit. Předpokládám, že obchod věděl, že posila V nesprávně barvě, protože před dnem dostala email, že doba doručení se změnila protože na skladě měli nějaký problém.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto vzniklých komplikací.
Pokud jste zboží obdržela v chybné barevné variantě, velmi se Vám za to omlouváme a rozhodně bychom Vám balíček úmyslně nezaslali, pokud bychom o chybné barvě věděli.
Bohužel z Vašeho e-mailu ani telefonu u nás neevidujeme žádnou komunikaci, kde byste nás s tímto problémem kontaktovala.
Nicméně lhůta pro vrácení je u nás standardně 30 dní od převzetí balíčku a nyní je ještě prodloužena až do 15.1.2024.
Na e-mail Vám tedy zasíláme postup bezplatného vrácení zpět na náš sklad.
Příště nás, prosím, neváhejte v takovéto situaci kontaktovat na naší zákaznické lince, kde bychom s Vámi problém obratem vyřešili k Vaší spokojenosti :)
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Až po 7 dnech dorazila informace, že >balíček se zdržel u nás na skladě<. Po 10 dnech od objednávky/zaplacení přichází z CS výmluva, že zboží je u dodavatele a dodací lhůta se protahuje.
> V tuto chvíli čekáme na dodání produktu od našeho dodavatele, který nám jej nedoručil v řádném termínu. <Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Ano, Vámi objednané zboží je skutečně skladem u dodavatele a čekáme na jeho dodání.
Dodavatel nám jej bohužel nedodal ve smluveném termínu a v odeslání objednávky tak došlo ke zpoždění. Za to se samozřejmě ještě jednou velmi omlouváme a celé situace je nám velmi líto.
V tuto chvíli se snažíme dělat vše pro to, aby Vaše objednávka byla odeslána co nejdříve, avšak jsme závislí na dodání zmíněného kousku, abychom objednávku mohli vyexpedovat.
Skutečně nám je velmi líto vzniklých komplikací a tato situace není naším standardem.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Problem E vtom že zakazku čekal sem 5 XL .. došlo L.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto vzniklé situace.
Prosím neváhejte nás kontaktovat na naši zákaznickou linku, kde s Vámi rádi celou situaci dořešíme k Vaší spokojenosti.
Kontaktovat nás můžete na e-mailové adrese: [email protected]
Předem děkujeme za Vaši zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Zboží mi přišlo do týdne, odpovídalo stavu a popisu. Po rozbalení jsem zjistil, že mi úplně nesedí velikost, vyplnil jsem příslušný formulář, nalepil jsem štítek na vrácení předtištěný výrobcem, zaplatil zásilkovnu a poslal. Zboží se mi vrátilo zpět s tím, že nebylo adresátem převzato. Nakupoval jsem na doporučení a tento přístup mě značně zklamal.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za zprávu a je nám velmi líto, že jste měl s vrácením potíže. Abychom mohli situaci blíže prověřit, poprosíme Vás o zaslání informací na náš e-mail [email protected].
Vrácení u nás také není třeba platit. Máme k dispozici vrácení ZDARMA skrze Zásilkovnu. Tuto informaci najdete zvýrazněnou přímo na našich webových stránkách zde: https://www.bibloo.cz/informace/#toc-vraceni-zbozi, kde najdete dostupný kód pro bezplatné zaslání.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
- :-((((( pozor při reklamaci,
po letech velké zklamání :-(((((((((((((((((((((((((
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Bohužel však nevíme, čeho se Vaše hodnocení týká, jelikož z Vaší objednávky neevidujeme žádnou reklamaci ani žádné vrácení.
V případě jakýkoliv potíží nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince na tel. 222 701 000 nebo e-mail: [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Přišly mi natržené boty, platbě zpět zatím nikde, tak doufam, že mi alespon vratí peníze, čekala jsem zcela jinou kvalitu a uplně jiny pristup.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto vzniklé situace a celou jsme ji již vyřešili skrze naši telefonickou a e-mailovou komunikaci.
Poštovné za zpětné vrácení na náš sklad jsme již proplatili na Váš účet a dle trasování balíčku nám byl 25.8. doručen zpět. Jakmile kolegové balíček zpracují, budou Vám vráceny veškeré finance a budeme Vás o tom také informovat e-mailem.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Nenakupujte, obchod o ničem. Nabízí zboží, které ani nedorazí a zruší vám položky z košíku. Čekám 10 dní, než mi objednávka dorazí a stejně se asi nedočkám. Ještě, že jsem nakoupila na dobírku, nebo by jsem se ani peněz nedočkala, raději využiji jinou platformu. Opravdu dlouho jsem se s takovým obchodem nesetkala!!!!!
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jak jsme Vámi již psali do soukromé zprávy, u Vaší objednávky došlo k technické chybě a proto se u ní prodloužila doba dodání. Za to se Vám ještě jednou velmi omlouváme.
Po zjištění chyby jsme ji obratem odstranili a Vaše objednávka se tak momentálně zpracovává na expedici a dnes bude předána dopravci.
Je nám velmi líto vzniklé situace a věříme, že by Váš další nákup proběhl k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Zboží avizované skladem, platba předem a nic. Po mém dotazu, co se děje obchod odpověděl, že zboží je poškozené :-) a že musí objednávku zrušit. Pak jsem obdržel storno fakturu, ale peníze po týdnu pořád ne! Za mě nespokojenost!
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto vzniklé situace, která u nás rozhodně není standardem.
Ano, kus ve Vaší objednávce jsme bohužel byli nuceni zrušit z důvodu nalezeného poškození a nemohli bychom Vám ho tak zaslat ve 100% stavu. Jelikož se jednalo o poslední kousek, nebylo tedy možné Vámi objednané zboží doručit a za to se ještě jednou omlouváme.
Finance za nedodané zboží jsou momentálně na cestě zpět na Váš bankovní účet a prosíme Vás tak ještě o malé strpení.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Zbozi mi nedorazilo
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za zprávu. Vaši objednávku jsme 24.7.2023 předali dopravci a dle trasování je momentálně na cestě k doručení na Vámi vybranou pobočku. Ohledně bližších informací Vás kontaktujeme soukromě na Vaši e-mailovou adresu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo rychle.
Bohužel legíny, které jsem si objednala měly na nohavici díru a bylo vidět, že už si je někdo zkoušel, byly zmuchlané. Vzhledem k tomu, že se reklamované zboží musí posílat doporučeně přes Českou poštu, tak se mi tento nákup vůbec nevyplatil a již si zde nic neobjednám.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám velmi líto vzniklé situace, která rozhodně není naším standardem a velmi se za ni omlouváme. Do e-mailu jsme Vás kontaktovali ohledně řešení tohoto problému. V tomto případě samozřejmě zpětné poštovné hradit nebudete nebo Vám ho případně proplatíme, pokud jste balíček již odeslala zpět.
Předem děkujeme za Vaši odpověď na náš e-mail a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
Poštovné sama
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Ano, zpětné poštovné u nás není zdarma a celý postup vrácení najdete na našich stránkách, kde je tato informace také uvedena :)
Celý postup najdete zde: https://www.bibloo.cz/informace/#toc-vraceni-zbozi
Nicméně velmi děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a podnět pro zlepšení, který předáváme dál na příslušné oddělení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
- Vracela jsem zboží z důvodu nesprávné velikosti. Byl to velký problém, musela jsem si stáhnout aplikaci Zásilkovna a zboží znovu odeslat na Bibloo a zaplatit poštovné. Jiné e-shopy to mají jednodušší a hlavně se poštovné neplatí.
- odeslat na adresu
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, kterou předáváme dál na příslušné oddělení.
Vrácení skrze Zásilkovnu u nás rozhodně není podmínkou a jak máme také uvedeno na našich stránkách v informacích o vrácení (https://www.bibloo.cz/informace/#toc-vraceni-zbozi), volba dopravce je zcela na Vás :)
Přejeme Vám krásný zbytek dne,
Vaše BIBLOO -
Nedoporučuje obchod
- Vrátenie tovaru nie je zdarma a nie je možné vrátiť tovar ani cez zásielkovnu.
Reakce obchodu BIBLOO
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi :) Ano, vrácení nevyhovujícího zboží je u nás v režii zákazníka, nicméně velmi děkujeme za zpětnou vazbu, kterou předáváme dál na příslušné oddělní.
Zásilkovnu je u nás určitě možné využít k vrácení, jelikož nabízí i přímé zaslání balíčku na adresu. Více o této službě se dozvíte na jejich webových stránkách. Celkově pak volba dopravce pro vrácení je zcela na Vašem výběru :)
Děkujeme a přejeme hezký zbytek dne,
Vaše BIBLOO