• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychla objednavka a vyrizeni.
    • ulozenka nema chybu
    • nespravne info o vyrobcich
    • maly vyber nahradnich dilu
    • vzhledem na fakt ze se tvarite ako oficialny importer bialetti ocakaval by som model mukka v stribrnom alebo sklenenom prevedrni a minimalne nahradne madla na brikka 2...

    overit zakladni info by melo byt samorejmosti, hlavne co se tyce rosmneru a kompatibility... je to proste sklamani...
    zatial nemuzu doporucit

    Reakce obchodu Bialetti

    Dobrý den,
    rádi bychom uvedli negativní informace na pravou míru.

    1/ Nevíme, že bychom uváděli nesprávné informace o výrobcích. Buďte prosím konkretní a uveďte, jake informace v našem shopu jsou nespravné a tedy neodpovídají skutečnosti? Naopak se snažíme, aby u produktů bylo co nejvíce informací. Samozřejmě správných.

    2/ Co se týče náhradních dílů, ne všechny jsou dostupné a není je tedy možné koupit, bohužel. Také né všechny náhradní dily jsou uvedeny v naší nabídce, to máte pravdu. Ale pokud zde nějaký není, stačí poslat e-mailovy dotaz tak, jako to dělají i někteří zákazníci a informovat se o dostupnosti potřebného dílu.

    3/ Co se týče vašeho očekávání modelu Mukka ve stříbrné či skleněné verzi, musím vás zklamat, ale tyto modely se již nevyrábí. Proto ani nejsou v naší nabídce. Navíc je možné, že ne všechny výrobky, které je možné koupit v Italii jsou distribuovany k prodeji do jiných zemi, toto je politika Bialetti. A hlavně jaký sortiment nabízíme, je pouze na našem uvážení. Pokud nějaký kávovar / náhradní díl, o který má zákazník zájem, není v naší nabídce, stačí poslat e-mail a my jsme schopni jej poptat a je-li dostupný, tak i dodat.

    S pozdravem
    David Franz

    Bialetti.CZ|SK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží objednáno, nedorazilo a obchod nereaguje, s výjimkou dotazníku Jak hodnotíte nákup.

    Reakce obchodu Bialetti

    Zákaznici opravdu zatím zboží nedorazilo, ale ne bohužel naší vinou. Výrobce má menší výpadek ve výrobě a tak se dodávka vybraného kávovaru opožďuje. Avšak už při objednání, byla zákaznice informována, že produkt není skladem a i na webu je psána dostupnost cca 3-4 týdny. Zítra to budou 3 týdny od provedené objednávky, kdy i zákaznice po 14 dnech byla informována, o možném datu naskladnění v 3. týdnu a případném stornování objednávky v případě, že by nemohla déle čekat. Bohužel Italové termín dodání posunili, tak se doručení kávovaru zákaznici nemohlo uskutečnit. Co se týká dotazníku, odesílá ho Heureka automaticky po 10 dnech od provedené objednávky, nezávisle na dodání či nedodání zboží. Není to tedy tak, že bychom zboží schválně nedodali a jako třešničku bychom sami odeslali zákaznici dotazník, jak je spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jen v tomto obchodě jsem našla přesně to, co jsem chtěla. Objednala jsem, bez problémů zaplatila (v českých korunách), dostala jsem několik oznámení o datu, kdy bude zboží dodáno (velmi, velmi dlouhá dodací lhůta) a nakonec byla moje objednávka 8.7.2015 prodejcem stornována z důvodu momentální nedostupnosti zboží a příslib, že peníze mi budou obratem vráceny. Doposud nebyly.

    Reakce obchodu Bialetti

    Dobrý den,
    u nás jste objednala kávovar 12.7. Tudíž jsme nemohli udělat 8.7. storno objednávky. Platba od vás přišla 13.7. V ten samý den byla zásilka expedována a přepravce ji měl 15.7. připravenou k vydání. 16.7. jste si kávovar vyzvedla na zvoleném místě. Takže nebyl ani důvod peníze vracet. Neprovedla jste omylem hodnocení na jiný nákup jiného e-shopu?