Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den . Mám dotaz včera kolem 15:00 jsem volal k Vám do obchodu ohledně zboží co momentálně nemáte abych se blíže informoval . Paní to zvedla představila se a slušně mě poslala do míst kde je tma. Odpověď typu NEVÍM NEMÁME NEJSEM VÁM SCHOPNÁ ŘÍCT KDY CO A JAK. ? Stihla mi i říct že neobjednáváte na přání o čemž vůbec nepadlo z mé strany ani slovo . Takže jsem se nedozvěděl nic minulý měsíc jsem u Vás utratil 11 000 což podle mě není málo teď jsem chtěl udělat nákup za 15 000 ale paní se nezeptala ani jaký typ nic jo . Není na internetu není na skladě nevíme nemáme. Prostě včerejší komunikace s Vámi absolutně neodpovídá Vašemu hodnocení na heurece. První nákup paní byla milá vše v pořádku . Proto bych doporučil všema deseti ale včerejšek mě hodně zaskočil. NEVÍME NEMÁME ? Čekal bych to kdekoliv jinde ale u Vás ? To teda ne. Chápu že je pátek a bylo odpoledne ale jsem v práci ne ? Já se také nebudu takto chovat když zamnou v práci příjde někdo žádat o radu ani v sobotu . Děkuji hezký den

  • Dobrý den Tomáši,

    ano, Vámi dotazový telefon obsahuje CZ.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli mobilní telefon lg g4.. je plně v češtině?
    Děkuji

  • Dobrý den,

    Lenovo VIBE X2 máme z EU distribuce a obsahuje CZ.


    S přáním hezkého dne,

    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat u Lenova VIBE X2. Je plně v češtině? Mám nemilou zkušenost, že při nastavení češtiny, byl v čínštině,češtině a angličtině.
    Děkuji

  • Dobrý den Terko,

    ano, jedná se o ten samý typ. Víme o tom a bylo již předáno na naše IT oddělení.

    Hezký den,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý večer, chci se zeptat, proč máte telefon Huawei ascend P8 lite za 5 697 Kč a ten samý i za 10 847 Kč, vždyť je to ten samý, ne? Předem děkuji za odpověď.

  • Dobrý den Hanysko,

    děkujeme za dotaz. Na našich stránkách máme uvedeno, že se jedná o EU distribuci. Jedná se o nový výrobek, originálně balený výrobcem.

    Hezký den,
    přeje Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den Lucie,

    děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o EU distribuci, originálně balenou výrobcem, telefon obsahuje CZ.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,

    pokud máte problém s telefonem - resp. fotoaparátem, prosíme kontaktovat nás ať už emailem, případně telefonicky, abychom mohli Vaše potíže dořešit.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den, chtěla bych si objednat iPhone 5s, ale máte uvedenou neznámou distribuci, tak bych se chtěla zeptat na distribuci. Dále pak bych se chtěla zeptat, jestli Váš iPhone 5s (14264,00 Kč) není refurbish, ale opravdu nový. A chtěla bych se i upřímně zeptat, zdali je originální, jelikož cena je opravdu nízká. Děkuji předem za odpověď.

  • Dobrý den chtěla bys si objednat apple iphone 6, zejímalo by mě jestli je telefon v českém jazyce a jestli se nejedná o kopii mám s tím špatné zkušenosti , děkuji za odpověd Lucie.K

  • Dobrý den,koupil jsem si u Vás telefon Samsung S3 Neo a chci se optat jestli mi bude telefon vyměněn ta nový?? Srovnál jsem ho s kamarádem který ho taky má ale má českou distribuci a co´se týče focení fotákem,tak se to nedá srovnat. Moje fotky jsou strašně rozmazané,no prostě to pěkně nefotí,fotky jsou nekvalitní. předem děkuji za odpověd

  • Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o EU distribuci. Telefon obsahuje CZ.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat jestli Vámi nabízený telefon Xiaomi Mi4 Black nabízíte v české distribuci.
    Děkuji

  • Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Aktuálně máme v nabídce Vámi poptávaný Samsung Galaxy A3 16GB Silver a to za 5773,- Kč k dnešnímu dni.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda je možné si u Vás objednat Samsung Galaxy A3 - stříbrný? Pokud ano, za kolik a jaká by byla dodací lhůta?
    Předem děkuji za odpověď

  • omyl, omlouvám se za níže odeslanou zprávu

  • Dobrý den,
    žádám o uhrazení faktury po splatnosti.
    č.fa 972015, částka 3.630,- ze dne 15.4.2015, spl.18.6.2015
    S pozdravem Vlková Ivana


  • Dobrý den Romano,

    děkujeme za dotaz. Co se týče EU distribuce, ta se liší minimálně a to pouze v servisu, např. pokud zák. sám chce reklamovat v servisu zboží, některé servisy EU distribuci Vám vzít nemusí. Proto našim zákazníkům doporučujeme reklamaci řešit přes nás. Naší zákazníci mají u nás službu svozu zdarma prostřednictvím přepravní společnosti DPD. Na zboží máte klasicky dvouletou záruku. Ohledně obsahu menu - EU distribuce se neliší. Stačí jen zvolit v nastavení ČJ.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz