Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tento e-shop nedoporučuji. Reklamace mobilního telefonu Xiaomi byla zamítnuta ačkoli vady (nefungující navigační tlačítka a defekt displeje nevzniklého z fyzického kontaktu) jsou prokazatelně způsobeny okolnostmi nesouvisející s drobným škrábancem, který na tomto telefonu objevili a na jehož základě celou reklamaci odmítli pod záminkou porušení záručních podmínek. Toto mi potvrdilo i několik servisních techniků nezávisle na sobě. Zboží vám dodají, ale pokud případně reklamujete, z odpovědnosti se budou chtít za každou cenu vyvázat. Budu to řešit dále přes pojištění právní ochrany. Jde sice jen o cca 2500 Kč za opravu, ale nutno na to upozornit...ačkoli třeba na Heurece maji vysoké hodnocení (nikdo tam ale už nezmiňuje případné reklamace, jen rychlost dodání produktu, atd.)

  • Objednala jsem si XIAOMI Redmi 7 (rozbaleno)za 3000,- Kč. Za chvíli mi z obchodu volali, že dané zboží nemají a objednávku mi stornují. Poté mi poslali e-mail, že ze značky Xiaomi mají momentálně dostupné jen 2 telefony (jeden stojí 5 405,- Kč a druhý dokonce 9 801,- Kč). Když vezmu v úvahu, že na svých stránkách momentálně nabízí 84 telefonů značky Xiaomi, přijde mi, že něco tady není v pořádku.

  • Zboží,které už mám objednáno a zaplaceno 14 dní ještě nedorazilo a nemám ani informace zda s ním můžu počítat ,nevím nic protože obchod nekomunikuje. Takto dlouho jsem na zboží nikdy nečekal,každý eshop kde jsem si něco objednal se snažil zboží doručit co nejdřív.S tímto obchodem mám ale velmi špatnou zkušenost.Dnes jsem objednávku stornoval tak jsem zvědavý jaké bude pokračování s vymáháním peněz.

    Neúcta k zákazníkovi = nedoporučuji.

  • Kvalita objednaného telefonu neodpovídá stavu nového.Nový jsem ale zaplatil... S obchodem jsem hrubě nespokojený a je to velká drzost poslat něco takového a ještě to vydávat za nové. Stav baterie neodpovídá novému telefonu a odlepující se displej už vůbec ne.Vzhledem k charakteru tolika závad není možné aby Apple iPhone byl nový.Jsem udiven,že takový obchod může ještě fungovat a dál podvádět.Co na to Heuréka? Co ostatní zákazníci , kteří se o svoji špatnou zkušenost nepodělí a neudělí komentář?

    Pokud by mi to co píši chtěl někdo vyvracet,tak číslo objednávky je 5563

  • Podvodný obchod, slibující dodání, termíny, atd.. Bohužel při nesplnění falešných slibů podvedený zákazník naráží na arogantní a neprofesionální zaměstnance, infolinka zavádějící,neskutečný obchod.Opravdu už mi dochází trpělivost, pochybuji jestli vůbec jestli dostanu své peníze zpátky.

    iPhone zde koupený jsem ani nemohla vyzkoušet,protože nešel zapnout.Co je mi platné,že jsem ho obratem poslala zpět když nikdo nereaguje ani na mé emaily ani na urgence po telefonu.

    obchod Bestcena si vzal pod sebe Eljo,který nejspíš zkrachoval .Oba obchody jsou spolčené ,když Heureka jeden zavře tak druhý obchod to vezme za něj.Soudit se asi nemá cenu,Bestcena v tom asi umí dobře chodit když si může dovolit okrádat zákazníky a nemá žádný postih.

    Obchod nevrací peníze a zboží si nechá. Neférové a podvodné praktiky jak Eljo tak Bestcena.

  • Nedoporučuji si v tomto obchodě nic objednávat,je to podvod. Telefony které tady prodávají jsou čínské napodobeniny které jsou k mání na Aliexpresu za pár korun. Mám s nimi osobní zkušenost,stačilo mi porovnání s mým mobilem který sice dosluhuje,ale rozdíl byl opravdu obrovský. o příslušenství se ani nebudu rozepisovat,to snad byla stejná atrapa jako celý mobil.

    Nikdy více bych v tomto obchodě nic neobjednal a ostatním doporučuji totéž.

    PODVODNÍCI!

  • Mohu se zeptat, kdyz si objednam telefon napr. v Polsku kvuli barve blue, mohu pote reklamovat telefon pres CZ pobocku nebo musim pres Polsko?

    • jedna se o Samsung Galaxy A7

  • Také mi přišel dopis ohledně nákupu 12. 6. 2015, ale jak si mám pamatovat, co jsem asi před dvěma lety a za kolik kupoval? Co hůř, ten dopis teď nemohu najít, nemůžete mi někdo z vás, komu ten dopis přišel, poslat aspoň telefonní kontakt, který v tom dopise byl uvedený (nebo e-mail, to je jedno), abych si ho mohl vyžádat ještě jednou. Díky moc...

  • Tak koukám, že s tou výzvou od celníků nejsme jediní. Copak je to za kulišárnu od tohoto obchodu? Radím každému zde nenakupovat!

  • dnes jsem obdrzel podobnou vyzvu od celniku

  • Daniel Štěrba: taky mně byl dnes doručen takový dopis....

  • Dnes mi přišla Výzva k podání vysvětlení ohledně nákupu na eshopu Bestcena.cz z 14.10.2015. Můžete mi vysvětlit proč se o dva roky starý nákup stará Generální inspekce cel?

  • Koupil jsem telefon lg xsreen k500n. V dodávce není český návod, prosím o zaslání. Děkuji Petr Herynk
    25101 Říčany Boubínská 1030

  • Dobrý den Tomáši,

    během příštího týdne bychom měli již naskladnit nové produkty a rozšířit nabídku.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • A kdy konkrétně plánujete naskladnit abych věděl chci koupit nějaký dárek jak přítelkyni tak sobě :))

  • Dobrý den Tomáši,

    skutečně máme v plánu naskladnění velkého množství zboží od dalších dodavatelů. Skladem bude daleko více kusů a širší výběr produktů.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den mám dotaz dříve na Vašem E-shopu byla velká škála telefonů hodně modelů ale momentálně tam toho moc nemáte a chtěl bych se zeptat čím to je ? Doprodáváte a končíte s prodejem nebo máte v plánu nějaké větší naskladnění. Díky za odpověď

  • Dobrý den, pane Václave,

    náš eshop nabízí pouze nové, originální zboží. U většiny výrobků se však jedná o distribuci EU proto může být cena levnější oproti výrobkům s CZ distribucí.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Jsou to repasovane telefony, tohle neůze koupit nove v jejich ceně.

  • Tomáš H.: Dobrý den, velmi se vám omlouváme, pokud naše reakce dle vás nebyla přiměřená a máte pocit nedostatečné zákaznické vstřícnosti a jste z dané komunikace rozhořčený, ale určitě to nebylo pojato tak, že bychom vám snad nechtěli vyjít vstříc a jakkoliv vyhovět. Všech zákazníků a to nejen těch, kteří se k nám vrací, ale i těch nových si velmi vážíme. Vaše reakce nás velmi mrzí, ale jsem si jistá, že nikdo z našich zaměstanců nepoužil slova, která uvádíte. To, že odpověď typu NEMÁME, NEJSME VÁM SCHOPNI ŘÍCT KDY apod. jen poukazovalo na to, že náš eshop nabízí pouze to zboží, které má opravdu skladem a může ho obratem vyexpedovat. Pokud se totiž již daný produkt v nabídce nenachází nejsme schopni zákazníkovi vyjít vstříc vzhled k tomu, že bychom mu nemohli zajistit např. stejnou barvu, parametry, cenu výrobku. Vždy se snažíme zákazníkovi vyhovět a poskytnout mu informace, které ho zajímají. Věříme, že se jednalo pouze o nepochopení, ale každopádně děkujeme za vaši reakci, ze které se můžeme do budoucna poučit tak, aby se již podobná reakce nikdy neopakovala.

    S pozdravem,
    Bestcena.cz