Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Také mi přišel dopis ohledně nákupu 12. 6. 2015, ale jak si mám pamatovat, co jsem asi před dvěma lety a za kolik kupoval? Co hůř, ten dopis teď nemohu najít, nemůžete mi někdo z vás, komu ten dopis přišel, poslat aspoň telefonní kontakt, který v tom dopise byl uvedený (nebo e-mail, to je jedno), abych si ho mohl vyžádat ještě jednou. Díky moc...

  • Tak koukám, že s tou výzvou od celníků nejsme jediní. Copak je to za kulišárnu od tohoto obchodu? Radím každému zde nenakupovat!

  • dnes jsem obdrzel podobnou vyzvu od celniku

  • Daniel Štěrba: taky mně byl dnes doručen takový dopis....

  • Dnes mi přišla Výzva k podání vysvětlení ohledně nákupu na eshopu Bestcena.cz z 14.10.2015. Můžete mi vysvětlit proč se o dva roky starý nákup stará Generální inspekce cel?

  • Koupil jsem telefon lg xsreen k500n. V dodávce není český návod, prosím o zaslání. Děkuji Petr Herynk
    25101 Říčany Boubínská 1030

  • Dobrý den Tomáši,

    během příštího týdne bychom měli již naskladnit nové produkty a rozšířit nabídku.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • A kdy konkrétně plánujete naskladnit abych věděl chci koupit nějaký dárek jak přítelkyni tak sobě :))

  • Dobrý den Tomáši,

    skutečně máme v plánu naskladnění velkého množství zboží od dalších dodavatelů. Skladem bude daleko více kusů a širší výběr produktů.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den mám dotaz dříve na Vašem E-shopu byla velká škála telefonů hodně modelů ale momentálně tam toho moc nemáte a chtěl bych se zeptat čím to je ? Doprodáváte a končíte s prodejem nebo máte v plánu nějaké větší naskladnění. Díky za odpověď

  • Dobrý den, pane Václave,

    náš eshop nabízí pouze nové, originální zboží. U většiny výrobků se však jedná o distribuci EU proto může být cena levnější oproti výrobkům s CZ distribucí.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Jsou to repasovane telefony, tohle neůze koupit nove v jejich ceně.

  • Tomáš H.: Dobrý den, velmi se vám omlouváme, pokud naše reakce dle vás nebyla přiměřená a máte pocit nedostatečné zákaznické vstřícnosti a jste z dané komunikace rozhořčený, ale určitě to nebylo pojato tak, že bychom vám snad nechtěli vyjít vstříc a jakkoliv vyhovět. Všech zákazníků a to nejen těch, kteří se k nám vrací, ale i těch nových si velmi vážíme. Vaše reakce nás velmi mrzí, ale jsem si jistá, že nikdo z našich zaměstanců nepoužil slova, která uvádíte. To, že odpověď typu NEMÁME, NEJSME VÁM SCHOPNI ŘÍCT KDY apod. jen poukazovalo na to, že náš eshop nabízí pouze to zboží, které má opravdu skladem a může ho obratem vyexpedovat. Pokud se totiž již daný produkt v nabídce nenachází nejsme schopni zákazníkovi vyjít vstříc vzhled k tomu, že bychom mu nemohli zajistit např. stejnou barvu, parametry, cenu výrobku. Vždy se snažíme zákazníkovi vyhovět a poskytnout mu informace, které ho zajímají. Věříme, že se jednalo pouze o nepochopení, ale každopádně děkujeme za vaši reakci, ze které se můžeme do budoucna poučit tak, aby se již podobná reakce nikdy neopakovala.

    S pozdravem,
    Bestcena.cz

  • Dobrý den . Mám dotaz včera kolem 15:00 jsem volal k Vám do obchodu ohledně zboží co momentálně nemáte abych se blíže informoval . Paní to zvedla představila se a slušně mě poslala do míst kde je tma. Odpověď typu NEVÍM NEMÁME NEJSEM VÁM SCHOPNÁ ŘÍCT KDY CO A JAK. ? Stihla mi i říct že neobjednáváte na přání o čemž vůbec nepadlo z mé strany ani slovo . Takže jsem se nedozvěděl nic minulý měsíc jsem u Vás utratil 11 000 což podle mě není málo teď jsem chtěl udělat nákup za 15 000 ale paní se nezeptala ani jaký typ nic jo . Není na internetu není na skladě nevíme nemáme. Prostě včerejší komunikace s Vámi absolutně neodpovídá Vašemu hodnocení na heurece. První nákup paní byla milá vše v pořádku . Proto bych doporučil všema deseti ale včerejšek mě hodně zaskočil. NEVÍME NEMÁME ? Čekal bych to kdekoliv jinde ale u Vás ? To teda ne. Chápu že je pátek a bylo odpoledne ale jsem v práci ne ? Já se také nebudu takto chovat když zamnou v práci příjde někdo žádat o radu ani v sobotu . Děkuji hezký den

  • Dobrý den Tomáši,

    ano, Vámi dotazový telefon obsahuje CZ.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli mobilní telefon lg g4.. je plně v češtině?
    Děkuji

  • Dobrý den,

    Lenovo VIBE X2 máme z EU distribuce a obsahuje CZ.


    S přáním hezkého dne,

    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat u Lenova VIBE X2. Je plně v češtině? Mám nemilou zkušenost, že při nastavení češtiny, byl v čínštině,češtině a angličtině.
    Děkuji

  • Dobrý den Terko,

    ano, jedná se o ten samý typ. Víme o tom a bylo již předáno na naše IT oddělení.

    Hezký den,
    Tým Bestcena.cz

  • Dobrý večer, chci se zeptat, proč máte telefon Huawei ascend P8 lite za 5 697 Kč a ten samý i za 10 847 Kč, vždyť je to ten samý, ne? Předem děkuji za odpověď.