Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekám už měsíc a půl na zaplacené zboží...

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Objednávka bola vyexpedovaná 9.2. V objednávke bol väčší počet tovarov, z ktorých dodávateľ nedodal všetky produkty naraz a preto po kontaktovaní zákazníka a následnej dohode boli všetky produkty odoslané naraz v jednej zásielke. Za 1 nedostupný tovar boli vrátené peniažky na účet. Veríme, že tovar už zákazníkovi bol doručený a je všetko v poriadku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech mi objednávka nebyla doručena

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Zásielka bola vyexpedovaná na 12. deň od vytvorenia objednávky dňa 7.2. z dôvodu, že pri tovare je uvedené doručenie 10-14 dní, čo spĺňa avizovanú dobu doručenia na stránke. Veríme, že zásielka bola doručená v poriadku :-) a ďakujeme za reakciu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu najít ani klady ani zápory. Zboží objednáno 12.1.2018, zaplaceno přes GoPay, odečteno z účtu 15.1.2018, přesto mi ve "stavu objednávky" píše, že čeká na zaplacení. Psala jse několikrát mail uvedený na stránkách [email protected], z kterého přišla i potvrzená objednávka, ovšem vždy se mi to vrátilo jako nedoručitelné.
    Nehodnotím už to, že nabízejí k prodeji zboží s dodací lhůtou 10-14 dnů...

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    V uvedenom prípade žiaľ došlo k zlyhaniu techniky, kedy systém platbu GOPAy automaticky nespároval s objednávkou.
    Preto ihneď po dotaze zákazníka bola chyba dohľadaná, platba spárovaná ručne 2.2., tovar objednaný u dodávateľa a do 14 dní po spárovaní bola zásielka vyexpedovaná /13.2./.
    Dlhšia dodacia doba /10-14 dní/ je u konkrétnych tovarov uvedená na našich stránkach. Zákazník je pred potvrdením objednávky o tom informovaný a odoslaním objednávky súhlasí s uvedenou dobou doručenia. V ponuke sú aj položky dostupné ihneď skladom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkt uz nefunguje

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Mrzí nás uvedená skutočnosť. Prosíme o zaslanie tovaru na reklamáciu s uvedením vady, čísla objednávky a vyjadrenia ohľadne výmeny alebo vrátenia peňazí na adresu:
    ShopStar s.r.o., Poličanská 1487, 19016 Praha 9.
    Reklamácia bude preverená a vybavená v čo najkratšom možnom čase.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednal a zaplatil dne 2. 1. 2018, ale zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za reakciu, tovar ktorý v objednávke bol na objednávku, preto doručenie trvalo dlhšie. Informácia o doručení 10-14 dní je uvedená priamo pri tovaroch, ich objednanie nevieme urýchliť a zákazník s tým musí počítať, keďže objednávku potvrdil. K zdržaniu žiaľ občas dochádza aj zo strany dodávateľa, čo nevieme ovplyvniť. Tovar bol odoslaný 15.1. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízeli tam to, co jsem sháněla, za přijatelnou cenu
    • dodací lhůta
    • jednání se zákazníkem

    12.12.2017 jsem v obchodě objednala zboží s dodací lhůtou uvedenou "10 - 14 dní". Po pěti! dnech mi napsali, že moji objednávku zpracovávají (5 dní si jí tedy nejspíš nikdo nevšiml, přestože byla již zaplacená) a zboží objednali u dodavatele s tím, že předpokládaní doba naskladnění je 10 dní.
    Po 10 dnech mi z obchodu žádné další sdělení nepřišlo, ale kupodivu mi přišlo sdělení od Zásilkovny, že je obchod informoval o zásilce, na jejíž dodání čekají.
    Následující den mi ovšem přišel znovu mail z obchodu v podstatě ve stejném znění jako o 11 dní dříve, tedy že moji objednávku zpracovávají, že zboží objednali u dodavatele a že předpokládaná doba naskladnění je 10 dní. Podívala jsem se tedy na stav avizované zásilky u Zásilkovny, kde bylo uvedeno, že "zásilka byla stornována".
    Jaký bordel asi v obchodě mají, raději ani nebudu domýšlet. Každopádně dnes uplynulo 10 dní od druhého sdělení, že bylo zboží objednáno, ale stále se nic neděje.
    Takže toto byl můj první a zároveň rozhodně i poslední pokus o nákup v tomto obchodě.
    Na základě vlastní zkušenosti nákup v obchodě rozhodně NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Uvedená skutočnosť nás veľmi mrzí, tovar objednaný zákazníkom je na objednávku od zahraničného dodávateľa, ktorý nám objednávku neodoslal kompletnú a preto sme boli nútení tovar objednať opakovane. Žiaľ doručenie zo zahraničia trvá skutočne 10 dní a v predvianočnom čase sa žiaľ situácia ešte viac komplikuje. Za uvedené sa veľmi ospravedlňujeme, nie je to pravidlom. Tovar bol zákazníkovi doručený s oneskorením, ktoré sme nedokázali ovplyvniť.

  • Nedoporučuje obchod

    chápu, že zboží bylo objednáno v předvánočním čase, kdy je nápor. nicméně 14 dní čekat na zboží, které je skladem, mi přijde moc.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za reakciu a ospravedlňujeme sa, avšak, Vami objednaný tovar nie je skladom, ale na objednávku u dodávateľa, preto sa doba doručenia predĺžuje. Ďakujeme pekne za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U zboží, které je vedeno jako skladem, nejsou schopni zajistit jeho dodání.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za dotaz, a ospravedňujeme sa za komlikácie s Vašou zásielkou. Produkt, ktorý ste si zvolili je na objednávku u dodávateľa, žiaľ momentálne je nedostupný. V prípade ďalších otázok nás môžete kontaktovať na [email protected] alebo tel. č. +420 245 501 192. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    nedoručen český návod

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za Vašu reakciu, a ospravedlňujeme sa, ak pri produkte nebol návod. Môžete nás kontaktovať na [email protected] pre doposlanie chýbajúceho návodu. Ďakujem pekne za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nedorazilo do Vánoc, ač bylo objednáno včas, část objednávky byla označena jako vyprodáno a vzápětí se znovu objevila v nabídce, přesto mi už nebylo toto zboží přidáno k objednanému zboží

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie s Vašou zásielkou. Situáciu preverovalo s Vami zákaznícke centrum. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávala jsem pro neteř natáčky, které si přála. Přišly v potrhaných a zmačkaných krabičkách! Vím, že jsem neudělala nákup za několik tisíc, ale pouze za pár stokorun. A kdyby si je nepřála k vánocům, hodila bych je tomu kdo to balil na hlavu! PPL to nezpůsobila, vrchní krabice byla v pořádku. Zboží měly i jiných obchodech, za stejnou cenu.Lituji, že jsem si vybrala tento obchod, který si neváží zákazníků! G. Burdová

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za Váš názor, pretože na základe neho vieme zlepšovať naše služby. Žiaľ, daný produkt je v obale, ktorý je dosť jemný z tohto dôvodu sa môže občas stlačiť, už pri preprave od dodávateľa k eshopom a potom až ku konečnému zákazníkovi. Každopádne sa ospravedlňujeme za komplikácie.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nedorazilo i když bylo předem zaplaceno

    Nedoporučuji, dobře si rozmyslete platbu předem.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Vaša zásielka bola od nás expedovaná podľa dodacím podmienok daného produktu. U daného produktu na objednávku u dodávateľa bola dodacia doba 10-14 dní. Podľa kurierskej spoločnosti bola aj doručená, veríme, že je všetko v poriadku, v opačnom prípade nás pokojne kontaktujte. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Žádná komunikace.nevím v jakém stavu je objednávka. Ale je předvánoční čas, tak to toleruji. Doufám jen, že do Vánoc dorazí.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za Váš názor a pochopenie. Zásielka bola expedovaná ešte pred Vianocami, veríme, že produkt urobil radosť :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné zboží, zato neustále zasílání reklam.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za dotaz, Vami objednaný produkt bol na objednávku u dodávateľa, doručenie trvá zvyčajne do 10-14 dní. Táto informácia je uvedená pri daných produktoch a zároveň je o tom zákazník informovaný aj emailom. Ďakujeme za pochopenie :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V možnostech platby jsem vybrala platbu kartou předem a druhý den mi přišla zpráva, že zboží není k dispozici a že mě budou dále informovat. Když jsem jim napsala, že je neetické nechat si zaplatit a pak říci
    , že bohužel zboží není k dispozici, bylo mi sděleno, že jsem nemusela platit předem. Pokud prý už zboží nechci, vrátí mi peníze. Úžasné. Jak jsem asi měla vědět, že zboží nemají? Jsem zvědavá, zda mi dárek pro vnouče přijde do Vánoc!!!!!

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré vznikli. Žiaľ, produkt, ktorý ste si zvolili na objednávku bol u dodávateľa nedostupný, túto situáciu sme nevedeli ovplyvniť, ale o tejto skutočnosti kontaktujeme zákazníka hneď po zistení. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být doručeno do 7 dnů,bohužel od 29.11. zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za Váš dotaz. Pri objednávke produktu od dodávateľa je doba doručenia zvyčajne do 10-14 dní. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    25,11,2017 jsem zboží koupila (bylo dostupné) a zaplatila.
    27,11,2017 mi bylo zdělěno, že zboží není dostupné a dnes
    6,12,2017 doposud žádné zdělení, kdy bude zboží dodáno, telefonický jsem zboží zrušila a zaplacené peníze nechala zpět převést na účet.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za reakciu, a ospravedlňujeme sa za komplikácie s Vašou zásielkou, žiaľ produkt bol u dodávateľa už nedostupný, preto nebolo možné Vašu objednávku hneď vybaviť. Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    30.11. byl převzán balík firmou PPL, ale do dnešního dne (4.12.2017) nedošla ani zpráva, kdy má být doručen. Na to, že má obchod zaplaceno dopředu, bych očekávala rychlejší jednání.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za Váš dotaz a ospravedlňujeme sa zdržanie, žiaľ po odovzdaní objednávky kuriérovi nevieme ovplyvniť priebeh, avšak určite prepravnú spoločnosť budeme kontaktovať na dozistenie, prečo sa zásielka zdržala. Ďakujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pěkné zboží za dobrou cenu
    • špatná komunikace

    Zboží které jsem si objednala by nedorazilo včas na Vánoce,kdybych nevolala ani by mi nedali vědět.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Ďakujeme za Váš názor a ospravedlňujeme sa za komplikácie s Vašou zásielkou. Nedoručenie informácie emailom preverujeme s IT oddelením. Ďakujeme za pochopenie a informácie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    11dní po objednání zboží ještě nemám,kdybych se sama nezajímala o to,kde zboží je,tak mi nikdo žádnou informaci nedal.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, žiaľ systém automaticky rozosiela emaily ohľadom doručenia po objednaní Vami zvoleného produktu o dodávateľa. Skúste prosím preveriť aj spamy, každopádne sa ospravedlňujeme za komplikácie. Ďakujeme za pochopenie.