Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Byl bych spokojen, když bych dostal objednaný typ HD Portable DVR with 2.5 TFT LCD Screen a jeho správný návod k používání. Návod vůbec neodpovídá dodanému typu. Podle návodu tam mají být ovládací tlačítka: ON/OF - REC/SNAP - MENU - DOWN - UP - MODE, které tam přístroj nemá.
    Jsou tam tlačítka: O/OK - M - ▲ - ▼ a žádná jiná. Nevím jak mám nastavit datum , čas, snímání a další. Návod neodpovídá danému dodanému typu. Paměťovou kartu jsem si zakoupil a dodal. Zařízení je funkční, ale neodpovídá dodanému typu. Navrhuji řešení. Dodejte mi správný návod na používání zařízení. Nebo? Dodejte nově typ zařízení, které uvedené ovládací tlačítka má. Já bych Vám na účet doplatil potřebnou částku a toto zařízení vrátil. Doufám, že se domluvíme. Jinak bych provedl reklamaci.
    Přeji hezký den. J. Štěpánek - Chrudim

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den,

    mrzí nas jestli jste měl problém s obsluhou autokamery.
    První tlačítko ON/OFF, M = MODE, ▲ = UP, ▼ = DOWN.

    Případně se zkuste podívat na naše video https://www.youtube.com/watch?v=juMu5rmSEVM&t=1s

    Nebo nám napište a zkusíme se na to podívat. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V e-shopu je uvedeno, že ceny jsou včetně DPH, je zde viditelně uvedeno i DIČ, tudíž předpokládáme, že můžeme uplatnit odpočet DPH.
    Pak přijde zboží, faktura chybí a v balíku je pouze objednávka se soupisem zboží a celkovou cenou.
    Přes kontaktní telefon (kam se dovoláte možná napotřetí a po půl hodině čekání) si vyžádáte fakturu, ta přijde do mailu a je vydaná úplně někým jiným a DPH zde není. Po dalším dotazu nám bylo sděleno, že prodejcem je někdo jiný a ten není plátce, měli jsme si přečíst Všeobecné podmínky, kde to však výslovně uvedeno není. Takže pozor na DPH.
    Jinak zboží přišlo během týdne, tak OK.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den,

    jsme slevovým portálem, který zprostředkovává prodej mezi Zákazníkem a Dodavatelem. Toto je v obchodních podmínkách uvedeno. V detailu nabídky je uvedeno kdo je dodavatelem zboží.

    Pokud byste přesto měl problém, neváhejte nám napsat. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízená cena
    • slabá komunikace obchodu, zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den,

    vidíme že objednávka byla 12.4.2024 doručena. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vybrala jsem si zboží, o které jsem měla zájem, nejvýhodněji: 2 ks plynový hořák + 4 ks plynové kartuše RSONI; za cenu, která nemá na netu obdoby. Nedokážu ale zatím posoudit kvalitu plynových hořáků.
    • Další zboží přibylo do košíku díky brouzdání po eshopu, a udělalo mi radost, co jsem objevila.
    • nereagují na dotazy

    Dostala jsem jednu položku zboží, které nebylo řádně zabaleno, označeno, nebyl u něj návod k použití, nosnost, vhodnost pro věkové rozpětí dítěte. Na prosbu o zaslání informací obchod nereaguje. Jedná se o hopsadlo pro děti - malé červené. Hopsadlo bylo zabalené pouze do mikrotenového sáčku a neobsahovalo vůbec žádné údaje o složení a původu výrobku. Po vybalení velice intenzivně zapáchal, lepil a ani po umytí prostředkem na nádobí to není o mnoho lepší, musíme větrat. Z informací od ČOI víme o velkém množství hraček s obsahem jedovatých látek distribuovaných do ČR, proto jsem se toho chtěla vyvarovat. Bohužel/bohudík mohu alespoň reagovat zde.
    Nicméně ostatní 3 produkty (celkem 4) byly v pořádku, zabaleny v originálním balení s českým popisem zboží.
    Fakturu jsem dodnes nedostala.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den,

    na e-mail jsme Vám poslali certifikát ke skákadlu. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vadí mi to že k výrobku nebyl dodán český překlad

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky úplně nefunkční baterka nevydrží ani hodinu šmejd
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání zboží nepřišlo potvrzení objednávky

    Po objednání zboží eshop nepošle potvrzení o objednávce.
    Zaplaceno kartou online, ani po týdnu zboží nedorazilo.
    Až po urgenci se paní z eshopu ozvala abych jí poslal oskenovanou platbu z účtu, a až pak zboží bez jakékoliv informace odeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednáno 5 položek (vše udávané "skladem"),rukavice a šála, pouzdra na elektroniku, kosmetická taška. Vybraná a objednaná barva tašky skladem nebyla. Bez jakéhokoli upozornění či snahy o domluvu ze strany obchodu mi bylo rovnou zasláno zboží v jiné, nevhodné barvě. Komunikace o tomto nulová.

    Slušné ceny (na asijské zboží), nelze se spolehnout že dostanete to, co objednáte. Záměna bez upozornění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    i po týdnu co jsem zboží zaplatila, ho stále nemám,když volám na jejich linku, mluví na mě pouze automat a chat nereaguje, už si zde nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka zrušena. Přej zboží není. Peníze nedorazili. Okrádat maminky na mateřské ? Zboží dal inzerovaný k prodeji i když ho určitě nedoručej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem si nechal poslat na výdejní místo bohužel zasláno na jiné výdejní místo
    • Psal jsem email obchodu a bez odezvy
    • Objednávám jinde - tohle zde nemá smysl

    Akorát tohle člověka dokáže nas....t. U objednávky jsem napsal poznámku kdyby náhodou zásilkovna a výdejní místo byla plná ať objednávku zašlou na adresu kterou jsem uvedl jako fakturační. Kdyby šlo alespoň změnit výdejní místo u zásilkovny, ale bohužel není možné. A teď ať sem napíše nějaké srdcerivné vyjádření eshop :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedůvěryhodný
    • Zboží nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání v pohodě
    • Zboží nefunkční to by se nemělo vůbec prodavat
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží sice doručeno, nefunkční, vráceno před třemi týdny, doteď nemám peníze. Už několikrát jsem psala na infolinku a bylo mi to pokaždé přislíbeno, ale peníze zpět stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tak jedině cena
    • E-shop posílá rozbité, špinavé zboží
    • Faktura zmačkaná, roztrhaná, opatlana od jídla
    • Zboží nekvalitně zabalený
    • Zboží chybí součástky
    • Zcela nefunkční

    Bylo to naposledy co jsem od vás objednal. Lepší si to koupit lehce dražší v hobby marketu, kde to zboží je kvalitní.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den Jakube,

    mrzí nás pokud Vám kolegové ve skladu odeslali nekompletní postřikovač. Předáváme vaši stížnost kolegům k vyřešení. Omlouváme se Vám za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřišlo zboží které bylo v nabízeno.

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den Zdeňku,

    napsali jsme Vám e-mail, abychom situaci vyřešili. Za komplikace se Vám omlouváme. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejhorší nákup na internetu, který jsem kdy učinila
    • jeden výrobek zcela nefunkční - kuchyňská minutka
    • jeden výrobek s poškozeným ,,zlacením" - fotoalbum - nemohu jej použít jako dárek
    • neoplatí se mi to vracet a řešit

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den Terezo,

    neváhejte nás kontaktovat s vyřízením reklamace. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávané roušky nepoužitelné - odpadávají gumičky, taška nesnesitelně páchne jako karbol

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den,

    pokud nejste spokojený/á, neváhejte nás prosím kontaktovat s reklamací.
    Co se zápachu týká, zkoušeli jsme různé respirátory, nano roušky a i CE produkty jsou bohužel cítit. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodali co jsem si neobjednal, na internetu bylo jiné zboží než v balíku. Reklamovat to nebudu kvůli balení a platit ještě poštovné, tak jsem si to nechal. Velice špatná zkušenost, už nic si od nich neobjednám. Ještě se mně to na tohle žádném jiném e-shopu nestalo.
    • Jinak nestojím o reakci obchodu !!!

    Reakce obchodu bestbonus.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace. V případě vašeho zájemu situaci vyřešíme. Děkujeme.