Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vstřícmost

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pro mne je výhodou osobní vyzvednutí.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy velmi rychlé vyřízení a spolehlivost
    • NIC

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    velká spokojenost s rychlým vyřízením a expedici objednávky

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojen na 100%

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborná komunikace.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    • Rychlé, Dobré platební možnosti

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednávka zaplacena a potvrzena 22.12.2023 , dodáno 6.1.2024,špatní komunikace .

    Špatná komunikace , pozdní dodávka

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Dovolte mi vzniklou situaci uvést na pravou míru.

    Zboží jste objednal 22.12.2023, pátek před Vánoci a nadcházejícími svátky. Již na e-shopu bylo upozornění, že poslední objednávky roku 2023 je možné expedovat 21.12.2023. Po učinění objednávky jste dále obdržel informační e-mail, kde bylo na tuto skutečnost znovu upozorněno a přehledně vypsány termíny, zpracování a odeslání objednávek začátkem roku 2024. Jelikož jsme měli přes svátky zavřeno a po novém roce inventury, první expedice začínaly 4.1.2024. V potvrzovacím e-mailu jste měl uvedeno datum dodání 5.1.2024, kontrolovala jsem záznamy dopravce a Váš balíček byl připraven k vyzvednutí 5.1.2024 na Vámi zvoleném výdejním místě. Termín dodání jsme tedy splnili. Všechny výše uvedené informace jste měl uvedeny v informačním e-mailu, který jsem Vám 22.12.2023, po vytvoření objednávky, zaslala. Není tudíž pravda jak uvádíte mylnou informaci, že jste o stavu objednávky nebyl informován a my nekomunikovali. Kontrolovala jsem e-maily i telefon a za celou dobu jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu, kde byste se po zboží sháněl.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • komunikace a dodání bez problému

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace a profesionální přístup.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
    • cena

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace a profesionalnost.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Užasna komunikacia a jednanie. Ziadne dlhe cakanie na odpoved a objednany tovar som mala na druhy den doma.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr a rychlé doručení.
    • Žádná.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlost dodání, spousta zboží, které nejde jinde sehnat.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S jednáním zástupců spolecnosti jsem byl velice spokojen, operativní vyřízení reklamace, mohu jen doporučit.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše zcela v pořádku, není co vytknout.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis