Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Objednávka zaplacena a potvrzena 22.12.2023 , dodáno 6.1.2024,špatní komunikace .
Špatná komunikace , pozdní dodávka
Reakce obchodu Besta
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Dovolte mi vzniklou situaci uvést na pravou míru.
Zboží jste objednal 22.12.2023, pátek před Vánoci a nadcházejícími svátky. Již na e-shopu bylo upozornění, že poslední objednávky roku 2023 je možné expedovat 21.12.2023. Po učinění objednávky jste dále obdržel informační e-mail, kde bylo na tuto skutečnost znovu upozorněno a přehledně vypsány termíny, zpracování a odeslání objednávek začátkem roku 2024. Jelikož jsme měli přes svátky zavřeno a po novém roce inventury, první expedice začínaly 4.1.2024. V potvrzovacím e-mailu jste měl uvedeno datum dodání 5.1.2024, kontrolovala jsem záznamy dopravce a Váš balíček byl připraven k vyzvednutí 5.1.2024 na Vámi zvoleném výdejním místě. Termín dodání jsme tedy splnili. Všechny výše uvedené informace jste měl uvedeny v informačním e-mailu, který jsem Vám 22.12.2023, po vytvoření objednávky, zaslala. Není tudíž pravda jak uvádíte mylnou informaci, že jste o stavu objednávky nebyl informován a my nekomunikovali. Kontrolovala jsem e-maily i telefon a za celou dobu jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu, kde byste se po zboží sháněl.
Přejeme hezký den
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Mají zboží na skladě a poslali by ho až za 15 dní.
Reakce obchodu Besta
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení i když negativní.
Objednala jste si zboží, které běžně na skladě nedržíme (ani nyní jej nemáme na skladě). Dostupnost na e-shopu byla uvedena 14 pracovních dní, v Potvrzení objednávky jsem Vám potvrdila termín dodání do 10 pracovních dní. Druhý den od vytvoření objednávky jste mi volala a požadovala jste okamžité zaslání. Vysvětlila jsem Vám situaci a Vy jste objednávku zrušila s tím, že na zboží nebudete čekat tak dlouho.
Přejeme hezký den
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
- Po 6.dnech zboží nedorazilo
Reakce obchodu Besta
Vážený pane Bergmann,
Velmi nás mrzí Vaše negativní recenze. Ráda bych tuto situaci uvedla na pravou míru. Objednal jste si zboží, které běžně nedržíme skladem a na e-shopu je označeno "NA OBJEDNÁVKU" s termínem dodání 10 pracovních dní. V potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali e-mailem máte zadáno datum doručení 24.1.2023. Zboží jste objednal 13.1.2023 odpoledne, doručení je 24.1.2023, termín avizovaný na e-shopu tedy splníme ve stanovené lhůtě.
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Opět jsem si v obchodu vyzvedl krabici s připraveným zbožím a až doma jsem zjistil, že tam něco chybí.
Reakce obchodu Besta
Vážený pane Strnad,
Děkujeme za recenzi, která nás opravdu mrzí.
V objednávkách vždy uvádíte, že si přejete zboží vykrýt na "N-krát". Proto, při zpracování objednávek, vyskladňujeme přednostně zboží, které v danou chvíli na skladě máme a následně zbývající zboží, jakmile jej naskladníme. O těchto krocích jste informován v zaslaných e-mailech.
Když jsem Vám dnes volala sdělil jste mi, že vždy dostanete fakturu na všechno zboží z objednávky, ale doma při kontrole zjistíte, že některé položky chybí. Byla jsem se na tuto situaci informovat na prodejně u kolegů a bylo mi sděleno, že Vám fakturu na kompletní objednávku vystavují na Váš požadavek abyste měl zboží uhrazeno a až bude na skladě mohl jen vyzvednout.
Všechny naše kroky jsou tudíž učiněny na Vaše požadavky, abychom Vám co nejvíce vyšli vstříc a, bohužel, za to sklízíme negativní zpětnou vazbu.
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
- Komunikuje
- Klamavá cena, zboží mi bylo nabídnuto o více jak 73 % dráž, než jsem jej objednal eshopu, což není normální.
Reakce obchodu Besta
Vážený pane, za chybnou cenu jsme se Vám omluvili i s vysvětlením jak k ní došlo. Chybou v kódu položky nedošlo k jejímu přecenění . Jistě jste se díval na stránky zastoupení Brilon, který uvedené zboží dováží na náš trh a mohl jste tak vidět, že cena opravdu dosáhla téměř 100% nárůstu. Pevně věřím, že když jste toto zboží hledal na srovnávačích, byla naše cena tak podezřele nízká, že Vám muselo dojít, že se jedná o chybu. V žádném případě se tedy nejednalo o klamavou cenu. Jako lidé jsme omylní a děláme chyby. Bohužel letošní rok je rokem různých náhlých a nenormálních výkyvů cen napříč všemi komoditami. Naše společnost je pouze prodejcem, nikoli výrobcem a tak jistě chápete, že nedokážeme chování cen ovlivnit. Kromě omluvy jsme Vám nabídli cenu v úrovni naší nákupní ceny. Udělali jsme maximum proto, abyste byl spokojen a dostal zboží za nejlepší cenu na trhu. Více jsme udělat nemohli. Zbytek je na Vás. Alespoň, že máme plus za komunikaci. :-)
S úctou, Michal Tatar jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- hrozně pomalé vyřešení zakázky, nechápu co na prozeji domovního zvonku může trvat tak dlouho
Reakce obchodu Besta
Vážený pane Dvořák,
Objednal jste si zboží, které nebylo skladem, nýbrž na objednávku s dodáním 7 pracovních dní - tyto informace jsou přehledně uvedeny na našem eshopu u každého zboží a nedají se přehlédnout. Pokud zboží není skladě, jste na tento fakt také upozorňován v košíku, před dokončením objednávky.
Objednávku jste vytvořil 18.5. (středa) v 10:58, 23.5. (pondělí) v 9:17 jsem Vám posílala emailem avízo, že je zboží již na skladě a připraveno k vyzvednutí. Zvonek jste si vyzvedl 25.5. (středa) 13:17. Dodání tedy trvalo 3 pracovní dny, termín jsme tak dodrželi. To, že jste si zboží vyzvedl o další dva dny později, bylo Vaše rozhodnutí :-)
V dnešní době, kdy se všichni potýkáme s nedostatkem výrobních surovin a dodávky zboží se tím prodlužují i na několik týdnů, ne-li měsíců je, dle mého názoru, dodání do týdne velmi příjemné :-)
Přeji hezký den.
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem provedla ke konci března a zboží zatím nedorazilo.Zvolila jsem zásilkovnu a myslím si že za částku 99,- by mělo být dodání pružnější.Nejedná se ani o velkou věc,pouze klíček.
Reakce obchodu Besta
Vážená paní Malečková,
Objednala jste si zboží na objednávku a již při volbě zboží na eshopu je vidět délka naskladnění, ve Vašem případě 14 prac. dní. S delším termínem dodání se tak dá počítat. V potvrzení objednávky máte datum dodání 12.4.2022. Zboží nám dorazilo dříve a bylo odesláno na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny včera (6.4.2022) a dnes již je na Zásilkovně připraveno k vyzvednutí. O těchto krocích jste byla včera, 6.4.2022, informována jak námi prostřednictvím emailu a zasláním daňového dokladu, tak přepravní společností Zásilkovna emailem i sms zprávou.
Srovnávat cenu za poštovné s dodací lhůtou zboží mi nepřijde adekvátní. Přepravní společnosti jsou sjednávány externě a naší firmě ani našim dodavatelům nepatří. Pokud je zboží skladem a objednávka učiněna do 12:00, je doručeno do druhého pracovního dne od objednání. To mi od přepravních společností, ať už se jedná o Zásilkovnu, GLS nebo Toptrans, přijde za ceny 99,- a 129,- více než uspokojivé.
Přejeme hezký den.
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Po třech dnech od objednání, mi byl zaslán email s potvrzením objednávky. Zboží ale stále po měsíci nedorazilo.
Reakce obchodu Besta
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci, která nás velmi mrzí. Bohužel Vámi objednané zboží je na objednávku a už při objednání bylo vidět naskladnění 30 prac. dní (6 týdnů), což máte i v potvrzovacím emailu. U zboží na objednávku vždy nejdříve prověřujeme reálnou dostupnost u výrobce. Někdy se ovšem může stát, že výrobce nám tento údaj není schopen sdělit okamžitě. Pokud jste tedy s termínem dodání nebyl spokojen, mohl jste nás kontaktovat a objednávku zrušit, případně bychom Vám rádi poradili s výběrem jiného výrobku ze skladových zásob.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
- Obchod jen přijal objednávku a neinformuje mě o stavu
- Nereaguje na dotazy, po 3 týdnech jsem se připomněla, poté mi přišla odpověď
- 3týdny čekám na doručení, žádná informace o pozdržení zaslání
- s takovým jednáním jsem se dosud nesetkala
Reakce obchodu Besta
Vážený zákazníku, mrzí mě, že jsme Vás dohnali k udělení negativní recenze. Ano, jedná se o naši chybu. Kolega, který Vám potvrzoval objednávku se těžce zranil a když jsme po něm přebírali agendu, tak došlo k chybnému označení Vaší objednávky. Bohužel jsme rovněž udělali chybu v přesměrování jeho emailové schránky. Nevymlouvám se na to, jen vysvětluji. Jedná se naši chybu a musíme za ni nést následky. V každém případě se k problémům stavíme čelem a pokud budete ochotna s námi jednat, nabídneme Vám telefonicky řešení.
Snažíme se náš prodejní i poprodejní servis držet na co nejvyšší úrovni a stále jej vylepšovat. Množství kladných recenzí dosvědčuje, že se nám to daří. Jak je vidět, systém dokonalý nemáme a musíme se z toho poučit.
Upřímně se omlouvám. Michal Tatar - jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo uloženo v krabici v Zásilkovně, bohužel rozbité.
Reakce obchodu Besta
Dobrý den, toto nás mrzí. Pokud dopravce nějaké zboží rozbije, není to chyba obchodu a můžeme poškození dopravou reklamovat, pokud požadavek podáme včas. Bohužel jste nás nekontaktoval.
Napouštěcí ventily máme skladem, prosím, napište mi na [email protected] ať situaci dořešíme.
Děkujeme za pochopení.
Michal Valenta -
Nedoporučuje obchod
Špatně hadicky u baterie
Reakce obchodu Besta
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Mrzí nás, že jste nám udělil plná hodnocení jako obchodu, ale celkově nás nedoporučujete kvůli chybě ze strany výrobce.
Pokud z DZD prošly kontrolou špatné hadičky, nebo měly skrytou výrobní vadu, která se projevila až po montáži, bohužel to jako obchod samozřejmě neovlivníme a Vy můžete samozřejmě výrobek reklamovat. V takovém případě sjednáme nejrychlejší nápravu, jak je to jen možné, na vlastní náklady.
Kvůli reklamaci jsme Vás nakonec na základě tohoto upozornění telefonicky kontaktovali a reklamovat jste výrobek nechtěl, je to škoda, řešení by pro Vás bylo jednoduché, jen bychom Vám poslali další balíček.
Přejeme Vám, ať Vám baterie další roky slouží bez problémů.
S úctou Michal Valenta -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Cena
- Obchod na Google nákupy inzeruje dopravu zdarma, což se při objednávce ukáže jako nepravdivé.
- Věšák má uchycení do zdi nakřivo - nevím, jak budu vyměřovat díry do zdi, aby pak visel rovně.
Reakce obchodu Besta
Dobrý den a děkujeme za hodnocení.
Za chybné vyhodnocení dopravy na Google se omlouváme, již jsme zadali požadavek na techniky, aby informaci ve feedu zkontrolovali. Když jsem Vám ohledně ceny volal, abychom se domluvili na řešení, řekla jste mi do telefonu, že Vám dopravné nevadí, cenu jste akceptovala a zboží převzala.
Pokud je výrobek vadný, mrzí nás to a je samozřejmě potřeba jej reklamovat. Stát se to může a bohužel to neovlivníme, je to záležitost výstupní kontroly výrobce a kvality výroby a výrobku jako takového.
Michal Valenta -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikuje se zákazníkem
- Nedodržení termínu dodávek
- Nemožnost zastižení zaměstnanců na telefonním cisle
Reakce obchodu Besta
Dobrý den, velice se omlouváme, delší dodací lhůta zboží nás mrzí. Bohužel v současné situaci jsou některé zahraniční produkty hůře dostupné a stává se, že se dodávka tímto způsobem posune, jak jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu.
Ohledně dalšího stavu Vaší objednávky Vás budeme opět kontaktovat na Vašem e-mailu, příp. telefonicky.
Pokud budete cokoli potřebovat, prosím, využijte kontaktů přímo na mne, které máte v doručených zprávách (Michal Valenta). Z důvodů nařízení vlády jsme procházeli do minulého týdne omezeným režimem se zkrácenou pracovní dobou bez možnosti koncového prodeje, tak je možné, že jste se do kanceláří nebo na prodejnu kvůli tomu nedovolal.
Děkuji za podněty, budeme pracovat na odstranění nedostatků, aby k chybám pokud možno nedocházelo.
S úctou
Michal Valenta -
Nedoporučuje obchod
- Prodavači ochotně poradí.
E-shop je úplně k ničemu. Potvrdí, že mají zboží. Doručení na adresu katastrofa, je lepší tam přijet osobně vyzvednout. Máte objednávku potvrzenou jedete vyzvednout a zjistíte, že něco nemají. 10 let jsem vždy zavolal telefonem, prodavači mi řekli co mají, nachystali a vše bylo v pořádku. E-shop NEDOPORUČUJI vůbec, je absolutně nespolehlivé.
Reakce obchodu Besta
Díky za recenzi. Velmi mě mrzí Vaše nespokojenost. K doručení se snažíme vybírat nejspolehlivější dopravce. jak je vidět, ne vždycky se to doručení podaří správně, nic méně naši dopravci GLS a Toptrans jsou zatím nadprůměrně hodnoceni.
Jsme rádi když, když zákazník zboží vyzvedne osobně, protože vnímáme kontakt se zákazníkem jako ten nedůležitější faktor. I přes pravidelnou inventuru zásob se nám pohybech skladu občas stane nějaká ta záměna. Přijali jsme nová opatření, která by měla minimalizovat záměny a zároveň jsme napravili chybu a nyní výzvu k expedici při osobním odběru zasíláme až ve chvíli, kdy je zboží fyzicky překontrolováno.
S úctou, Michal Tatar jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- Zboží na e-shopu bylo nabízeno jako skladem u dodavatele, objednávka potvrzena, po 6 dnech zrušena e-shopem z odůvodněním, že výroba byla ukončena.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží došlo s prošlou zárukou
zboží špatné,jednání firmy při reklamaci velice slušné
Reakce obchodu Besta
Díky za recenzi a omlouvám se za opožděnou reakci. Je mi líto, že jste nebyl spokojen a ještě více mě mrzí chyba v evidenci skladu. Výrobce nakonec přiznal svou chybu v dodávce a manipulaci s datem spotřeby, nic méně stát by se to nemělo. Vězte, že všechny reklamace řešíme odpovědně. Pokud byste se rozhodl v budoucnosti k dalšímu nákupu, rád Vám budu kompenzovat újmu vzniklou chybnou dodávkou.
Michal Tatar - jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- žádné
velmi drahá doprava
Reakce obchodu Besta
Dobrý den, děkujeme za recenzi.
Dopravu máme na stejné úrovni jako konkurence, bohužel na zboží v prodejí ceně několika desítek korun není taková marže, abychom si mohli dovolit dotované dopravné.
Narozdíl od konkurence je u nás dokonce k sehnání i zboží, které jiné eshopy, z důvodu poměru ceny zboží a ceny dopravy a dalších nákladů, neprodávají.
Michal Valenta
24.11.2016 editováno:
Dobrý den, již je v provozu nový eshop, který načítá dopravu již při odeslání objednávky.
Michal Valenta -
Nedoporučuje obchod
- Neuvedení ceny za dopravu přímo v součtu před potvrzením objednávky.
Reakce obchodu Besta
Dobrý den, děkuji za recenzi.
Sazebník přepravy je na našem eshopu uveden v obchodních podmínkách. Bohužel je to technický problém našeho eshopu daný tím, že dopravu musíme jinak účtovat velkoobchodním partnerům, které zavážíme a jinak maloobchodním zákazníkům, kterým zasíláme PPL a Toptrans a napraveno to bude v nové verzi eshopu. Dopravu ale transparentně na eshopu uvádíme a nikde nenabízíme dodání zdarma (až od určité hodnoty), samozřejmě to není pro to, abychom to slíbili pak další náklady schválně doúčtovali.
Děkuji za pochopení.
Michal Valenta
24.11.2016 editováno:
Dobrý den, již je v provozu nový eshop, který načítá dopravu již při odeslání objednávky.
Michal Valenta