Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi ochotný personal prodejny

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zakázka dorazila obratem

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ok

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělé

    Rychlost.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    v pořádku

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    jeden z mála obchodů, kde měli požadované těsnění a za dobrou cenu

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s délkou dodací lhůty - zboží jste objednal 11.3. odpoledne, 12.3. jsme zásilku expedovali a 13.3. byla připravena k vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě. Dodací lhůta tedy byla 2 pracovní dny od objednání.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy rychle a profi jednání

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Na obchod jsem četla převážně negativní recenze, takže jsem měla obavy z toho, jestli vůbec nějaký produkt dorazí a v jakém stavu. Ale během dvou dnů byl na místě, perfektně zabalený, bez závad, funkční. Takže se možná z těch negativních recenzí poučili. Za mě tedy o.k.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Hodnocení na Heurece i Zboží.cz máme hodnocení 96 % spokojenosti, v poměru 624 kladných ku 18 negativních. Naše společnost si zakládá na spokojenosti zákazníků, komunikaci a kvalitě dodávaného zboží.
    Předpokládám tedy, že jste si přečetla negativní recenze na eshop Besta-shop.cz, za který naše společnost bývá zaměňována. Tento web s námi ovšem nemá nic společného.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobrý výběr zboží.
    Dobrá komunikace.
    Dražší poštovné.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Mrzí nás, že jste nebyl zcela spokojen s našimi službami. Hodnota poštovného je nastavena adekvátně zboží, pokud objednáte věc za 88,- Kč a poštovné je 79,-, chápu že se to jeví jako nepoměr. Na takto nízké hodnotě zboží si nemůžeme dovolit dotované poštovné.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Richlost
    • Spolehlivost
    • PROSTĚ OK
    • Žádná
    • Spokojenost

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Mrzí nás, že jste nebyl zcela spokojen s délkou dodací lhůty - zboží jsme dodali za 3 pracovní dny od objednávky, tak jak jsme avizovali v informačním e-mailu.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vstřícmost

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pro mne je výhodou osobní vyzvednutí.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy velmi rychlé vyřízení a spolehlivost
    • NIC

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    velká spokojenost s rychlým vyřízením a expedici objednávky

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojen na 100%

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborná komunikace.

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Budeme se i nadále snažit udržet si vysoký standard služeb zákazníkům.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Budeme se těšit na další nákup :-)

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    • Rychlé, Dobré platební možnosti

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme a také za doporučení. Komunikace se zákazníkem a rychlost vyřízení objednávek jsou naše priority.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednávka zaplacena a potvrzena 22.12.2023 , dodáno 6.1.2024,špatní komunikace .

    Špatná komunikace , pozdní dodávka

    Reakce obchodu Besta

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní. Dovolte mi vzniklou situaci uvést na pravou míru.

    Zboží jste objednal 22.12.2023, pátek před Vánoci a nadcházejícími svátky. Již na e-shopu bylo upozornění, že poslední objednávky roku 2023 je možné expedovat 21.12.2023. Po učinění objednávky jste dále obdržel informační e-mail, kde bylo na tuto skutečnost znovu upozorněno a přehledně vypsány termíny, zpracování a odeslání objednávek začátkem roku 2024. Jelikož jsme měli přes svátky zavřeno a po novém roce inventury, první expedice začínaly 4.1.2024. V potvrzovacím e-mailu jste měl uvedeno datum dodání 5.1.2024, kontrolovala jsem záznamy dopravce a Váš balíček byl připraven k vyzvednutí 5.1.2024 na Vámi zvoleném výdejním místě. Termín dodání jsme tedy splnili. Všechny výše uvedené informace jste měl uvedeny v informačním e-mailu, který jsem Vám 22.12.2023, po vytvoření objednávky, zaslala. Není tudíž pravda jak uvádíte mylnou informaci, že jste o stavu objednávky nebyl informován a my nekomunikovali. Kontrolovala jsem e-maily i telefon a za celou dobu jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu, kde byste se po zboží sháněl.

    Přejeme hezký den

    Tatarová Milena ml. - Zákaznický servis