Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé čekání na zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží držák na láhev úplně jiný a ještě není komplet. Půlka chybí.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží skladem, ale expedováno po 7dnech a předáno dopravci +1den
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den,
dovolujeme si Vás informovat, že Vámi objednané zboží nebylo skladem. Objednal jste si kolečka, která byli skladem a poté lehátko. Toto lehátko skladem nebylo a bylo toto uvedeno i u produktu. Objednávka byla učiněna před víkendem, který nelze počítat do možnosti odeslání. Ano místo 3 dnů se doručování objednávky protáhlo na 5 dnů. Za toto se velice omlouváme, ale vy jste si odeslané zboží nepřevzal vrací se nám zpět a poté nám ještě udělíte negativní reakci. V případě, že jste považoval vyřízení za delší než jste očekával tak stačilo nás informovat, ale udělat toto nepřevzít objednávku a poté udělit negativní recenzi nepovažujeme z Vaší strany jako férové jednání. Nicméně děkujeme za Váš podnět.
S pozdravem
Lucie Filipcová -
Nedoporučuje obchod
I když jsem ihned převodem zaplatila, několik dní se nic nedělo, musela jsem volat a urgovat...Prý se platby nevšimli. Ale stále na zboží čekám, otázka kdy bude konečně vyexpedovano, nyní je to už 10 dní. Zrovna zboží, které potřebuji. Pro příště jiný eshop.
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den,
hovořili jsme spolu po telefonu. Omluvila jsem se Vám. Bohužel ano stalo se, že jsem platbu přehlédla - ne prý, ale opravdu se tomu tak stalo. Bohužel jsem jenom člověk, který udělal chybu a také se Vám za ni náležitě omluvil. Zároveň jsem Vám hned obratem podala informaci, že platbu máme a že zboží odesíláme + dárek jako omluva. Chyba se může stát. Nebyl to úmysl a ani bych si to nedovolila. Zboží bylo odesláno a je na cestě k Vám. Nevím, jak jinak bych se měla omluvit. Nicméně toto nijak neumím ovlivnit. Co se týče odeslání balíček je na cestě k Vám a měl by Vám být již doručován. Pokud bych nereagovala a neomlouvala se chápu toto hodnocení. Dotazník chodí automaticky hovořili jsme spolu 19.10.2020. Nicméně nemá cenu se zde rozepisovat. Chyba se stala a omlouvám se za ni.
S pozdravem
Filipcová -
Nedoporučuje obchod
Kočárek který mi přišel, po chvilce ztratil krytky na kolech, přišel bez držáku na nápoje a k tomu všemu, zhruba po 3 týdnech odešlo skládání, kočárek absolutně není možné složit. Když jsem kontaktovala Paní, s kterou jsem chtěla udělat reklamaci, vše chtěla poslat do e-mailu a poté už se neozvala. Opravdu nedoporučuji obchod bejbyboom a kočárek Kinderkraft Cruiser. U bejbyboom nekoupím už nikdy nic!!!!
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den paní Pohořalá,
kočárek byl objednán 30.4.2020 hned ten den byl také odeslán.
První komunikace o nemožnosti kočárek složit byla 3.6.2020. Vše jsem zjistila a poté Vás informovala s žádostí o zaslání videa vady kočárku.
Email byl zaslán 15.6.2020. Obratem byl přeposlán na dodavatele. Poté jsme čekali na vyjádření z autorizovaného servisu.
O chybějícím držáku na nápoj nepadla zmínka a krytky na kola také nebyly předmětem. Toto bychom řešili obratem.
Bohužel než jsme dostali vyjádření z autorizovaného servisu dorazil nám email v pátek 3.7.2020 než jsme stačili zareagovat přišel tento negativní komentář. Než jsme stačili zareagovat a sdělit Vám, že i přes to, že by se při skládání konstrukce poničila je nutné vše zaslat k nám a buď by došlo k opravě, ale spíše k výměně došlo z Vaší strany k vyhození kočárku.
Celá věc nás nesmírně mrzí, bohužel než stačilo doběhnout reklamační řízení vše dopadlo takto.
Omlouváme se, ale dokud nemáme vyjádření ze servisu není možné jakkoliv reagovat. Chyba nastala, že jsem měla více popohnat servis. Za toto se Vám velice omlouvám. Kočárky od Kinderkraft jsou v dobré kvalitě a bohužel došlo k závadě, ale toto se může stát u kteréhokoliv kočárku od jakékoliv značky.
Zákaznici se touto cestou velice omlouvám. Celá situace nás velice mrzí, ale bohužel již nelze ji jakkoliv změnit či napravit z důvodu vyhození kočárku.
Velice nás mrzí, že hodnocení je učiněno až po 2 měsících, kdy nastal problém při užívání věci. Na rychlost doručení a ostatní se bohužel nevztahuje.
S pozdravem
Tým Bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Objednavku jsem musela platit predem, po zaplaceni trvaloo nekolik dnu az byla objednavka odeslana( se srovnanim z ostatnimi obchody prilis dlouha doba), doprava postou bez komplikaci, po obdrzeni zbozi jsem zjistila ze objednavka je neuplna a nektere zbozi zameneno uplne za jiny druh, ktery jsem vubec neobjednavala. Telefonicky kontaktovat odesilatrle bylo nemozne. Zatim zkousim reklsmaci emailem snad to vyresim.
Objednavka neuplna, pozaduji platbu predem a doruceni a zpracovani objednavky prilis dlouhe. Zbozi zabaleno pouze ve folii pricem jeho hodnota byla 1600kc. Proste nespokojenost
Reakce obchodu Bejbyboom
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za komplikace, ale objednávku jste určitě nemusela platit převodem. Toto byla Vaše volba. Zboží bylo odesláno. 12.došlo k potvrzení objednávky. Platbu jsme přijali 16. a poté došlo k expedici 20. a z Vaší strany byla zásilka vyzvednuta 26.5.. Email jsme obdrželi včera 26.5.2019. kdy byl víkend a nebylo možné Vám na email reagovat. Jediný telefon, který od Vás máme byl opět o víkendu a bohužel v tuto dobu nepracujeme a máme to uvedeno i na stránkách. Než jste počkala na jakoukoliv reakci hned jste vyplnila dotazník aniž byste znala jakoukoliv reakci z naší strany. A opravdu promiňte, ale chyba se může stát a nejedná se o nic dramatického a vše bude napraveno a klín Vám bude doposlán. Chyba se opravdu může stát, ale nemožnost vysvětlení a obrana vůči této reakci je nulová. Pokud se vše stane o víkendu, kdy nejsme v zaměstnání je smůtné a bez možnosti se jakkoliv bránit. Nicméně děkujeme za reakci a jsem s pozdravem. Lucie Filipcová - Bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Po deseti dnech nevím, v jakém stavu moje objednávka je.
-
Nedoporučuje obchod
- S kvalitou komody jsme spokojeni,ale přebalovací pult nejde přidělat.Rozteče děr na přišroubování nesedí.Pult jsme si museli sami upravit,aby se dal přidělat.
Reakce obchodu Bejbyboom
Vážený zákazníku,
velice nás mrzí reakce na produkt, která jste zakoupil. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou informaci a tom, že nelze vrchní část přidělat a mohli jsme to nějak vyřešit. Jinak co se týče nákupu proběhl bez problému a bohužel recenze nevypovídá o kvalitě servisu, který byl Vám poskytnut, kdy jsem Vás informovala přesně o doručení atd, ale spíše o problému s daným produktem.
Nicméně děkujeme za informaci.
S pozdravem
Lucie Filipcová -
Nedoporučuje obchod
Stále zboží nemám, očekávala bych kompenzaci v podobě slevy.
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den,
informovali jsme Vás o problému, který nastal v případě Vámi objednaného zboží. Vámi objednanou postýlku nám dodavatel místo v růžové barvě odeslal v růžové. Hned jsme Vás o tomto také informovali a objednali obratem růžovou. Zboží Vám bylo také hned odesláno jakmile jsme ho obdrželi. Bohužel do tohoto přišel svátek v pátek a poté v pondělí a bohužel se nám doručení prodloužilo. Velice nás tato situace mrzí a bohužel jsme jí nemohli nijak ovlivnit. Toto jsme Vám také obratem hned sdělili.
Na uvedený email jste nám nijak nereagovala neuvedla, že byste čekala slevu nic. Nicméně znovu uvádím, že mě situace mrzí, ale nenastala z naší strany.
Bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem koberec,který byl uveden jako SKLADEM. Když jsem po čtyřech dnech poslala mail,jak se má moje objednávka-bez reakce. Po týdnu jsem paní zavolala a ona,že na to koukala,ale že koberec skladem rozhodně není,nebyl a nebude (?). Objednávku jsem obratem zrušila,ale mám pocit,že kdybych jí tehdy nezavolala,ani by se neobtěžovali mi dát vědět a já bych na koberec čekala asi do Vánoc!
-
Nedoporučuje obchod
- Ne zcela milá komunikace.
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý večer, nevím co máte myslí nemilou komunikací. Zboží jste objednala 11.7. večer s dotazem zda bude odesláno tak abyste ho obdržela 16.7. na to jsem Vám odpověděla, že zboží odejde 13.7. a to bylo na objednávku s dodáním do týdne. Znovu jste napsala jestli jo obdržíte 16.7. a na to jsem Vam obratem odpověděla, že ano a jak Vám bude zboží doručováno a jak Vás bude kurýr informovat o doručení a podekovala za objednávku. Nevím jestli jsem touto informací byla zlá tak se touto cestou omlouvám, ale určitě jsme jako e-shop neudělali nic špatného za co bysme si vysloužili negativní recenzi jako je tato. Doručení proběhlo komunikace také a na Vaše dotazy jsem okamžitě reagovala.
bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- doručeno jiné zboží než bylo objednáno a ještě jsem na zboží musela čekat 10 dní.
Reakce obchodu Bejbyboom
Vážený zákazníku,
o zpoždění jsme Vás informovali emailem. Bohužel nám nebyla dána informace o tom, že došlo k chybě a omylem byla zaslána velikost S místo M. Bohužel tato chyba se stane, ale vždy jí vyřešíme ke spokojenosti zákazníka jako nyní. Hned jsme Vás kontaktovali a vše vyřešíme co nejrychleji. Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení. Bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Balicek se ztratil a stale cekame na doruceni
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den,
bohužel opět nechápu!!!objednala jste zboží na objednávku bylo vyexpedováno okamžitě. Bohužel v náporu se nám stálo že se balíček ztratil u kurýra. Přes svátky poté jste se na nás obrátila hned jsem Vás informovala, že budu reklamovat u dopravce. Hned druhý den jsem dostala info ó ztrátě a hned ten den jsme Vám odeslali balíček znovu. Opět svátky a pokud Vám ne naší chybou zasíláme balíček znovu a je to v pátek a 1 na Nový rok Vám opravdu kurýr n doveze zboží, ale již musíte mít info ohledně doručení. Evidentně existují zákazníci kteří i přes veškeré info od obchodu rádi udělují negativní komentáře na Novy rok!!víc již k tomu opravdu dodat nemohu!!!bejbyboom.ct -
Nedoporučuje obchod
- již 10 dní čekám na zboží, které mam předem zaplaceno!
Reakce obchodu Bejbyboom
Nevím jestli jsem dostatečně vysvětlila, že dodavatelé mají do Nového roku zavřeno. Zálohovou fakturu jsem.e Vám nezaslali a upozornění na expedici zboží naleznete na našich stránkách. A deset dní by to v normální době ani nebylo. Objednala jste 22.12.2017 poté prosím počítejte svátky a pokud má dodavatel zavřeno a Vám je vše vysvětleno nechápu co víc bychom pro Vás měli udělat, abyste to pochopila. Dnešní přístup zákazníků je opravdu speciální!!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Neodeslali potvrzení o přijetí platby a další pokyny, musela jsem zavolat a ptát se na stav objednávky
- Napsali mi mail, že jim dodavatel nepotvrdil dodání zboží, neví, kdy jim příjde a ať si vyberu něco jiného, což nechci...zrušila jsem objednávku
Špatná informovanost zákazníka, nezodpovědné vztahy obchodu s dodavatelem...špatně vnímáno zákazníka
Reakce obchodu Bejbyboom
Informovanost proběhla tak jak měla. Email o přijetí platby jsme Vám zasílali. Zboží mělo dodavateli dorazit bohužel jak jsem Vám vysvětlila po telefonu a dodatečně po emailu nedorazilo. Což se bohužel někdy stává. Nabídla jsem Vám alternativu a komunikovala s Vámi. Pokud bych byla jak uvádíte nesolidní a nekomunikativní nebudu dělat nic. Objednávka je stornována a peníze jsou Vám vráceny. Děkujeme za hodnocení, které neodpovídá realitě, ale to již posoudí jiní naši zákazníci. Hezký den Lucie Filipcová- Bejbyboom.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Výborná komunikace při řešení problému
- zboží neodpovídalo popisu
Nevím, jak ohodnotit. Zboží neodpovídalo popisu. Uznáno ze strany prodejce, peníze budou předpokládám vráceny. Ve výsledku alespoň dobrý přístup prodejce, který se nijak nedohadoval a uznal pochybení.
Reakce obchodu Bejbyboom
Vážený zákazníku, velice nás mrzí, že za chybu, která nevznikla na naší straně a bezproblémové vyřešení a vrácení prostředků jsme dostali takové hodnocení. Peníze jsou vráceny na Váš účet jakmile jsme balíček obdrželi. I přesto děkujeme za Vaší reakci. Hezký den Bejbyboom.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Zadne; hlavni duvod, ktery mel (cena), ztratil v okamziku zruseni objednavky.
- Komunikace se zakaznikem - vymluvy na dodavatele a technickou chybu, za kterou zakaznik nemohl, pri tom to ale odnesl on. Zadna kompenzace pro zakaznika.
Zklamani
Reakce obchodu Bejbyboom
Vážený zákazníku,
jak jsme uvedli v komunikaci s Vámi. Jednalo se opravdu o technickou chybu, která byla zapříčiněna chybou feedu, který máme od dodavatele. Okamžitě jsme Vás o tom informovali. Produkt se ani nenabízí. Jeho alternativa se pohybuje v částce 4390,- Kč, Autosedačka byla za cenu 1990,- Kč. Kompenzaci jste chtěla v alternativě, ale za chybnou cenu. Byla jste upozorněna na to, že bohužel Vám ani tuto sedačku nemůžeme nabídnout za cenu 1990,-, která je pro mě nereálná a nesmyslná. Snažila jsem se Vám všemožně vysvětlit situaci a také jsem se několikrát omluvila a nejednalo se o žádnou výmluvu. Byl to FAKT. Bohužel se tento fakt projevil ve vyplnění dotazníku a Vaší pomyslnou tečku za celou situací!! I přesto, jako zákazník máte pravdu a již si budeme dávat velký pozor, aby se tato situace neopakovala. Hezký den Lucie Filipcová - Bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
v inter.při zadání fi.výrobce. nabýtnuta správná zábrana. ovšem dorazila od jiného výrobce o několik cm. vyšší. Musím tedy vyrobit nějakou redukci.
Reakce obchodu Bejbyboom
Vážený zákazníku,
přišel jste z vyhledávání produktu - http://www.srovname.cz/safety-1st-prodlouzeni-k-zabrane-quick-close/srovnani-cen/k.2551924 a zakoupil jste si prodloužení k zábraně - Hauck Prodloužení k zábraně Open´n Stop Safety 2015 (21cm). Na této stránce Vám i jasně píší toto Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz - Příště to chce důkladně si vše přečíst i ve vyhledavači je jasně uvedeno Hauck!! Firma Hauck a firma FirstSafety je úplně něco jiného. Od této značky zábrany ani prodloužení nedodáváme. Chyba nastala tedy u Vás. Nechápu proč jste nám prodloužení nevrátil a mi bychom Vám vrátili peníze. Zboží jste objednal 23.7.2015 a 23.7.2015 Vám bylo také odesláno. Z naší strany bylo vše splněno a v případě, že je chyba na Vaší straně a bez jakékoliv reakce nám toto hodnocení příjde naprosto neadekvátní a neodpovídající hodnocení obchodu, který vše splnil tak jak měl. Objednal jste si Hauck Prodloužení k zábraně Open´n Stop Safety 2015 (21cm) a to Vám bylo také dodáno. Vše si ověřte, jak na faktuře tak na krabici. Tým Bejbyboom.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo objednáno před měsícem, přesto stále nedorazilo. Opravdu nedoporučuji.
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den, velice nás mrzí reakce tohoto typu. V emailu, který jsme Vám zaslali jsme uvedli, že dodací lhůta Vámi objednaného zboží je 10 - 12 dnů a z tohoto důvodu Vás žádáme o potvrzení zda na objednávku vyčkáte. Poté jsme Vás opětovně informovali, že kvůli svátkům, se nám dodání zboží opět protáhlo a žádáme o Vaše vyjádření zda vyčkáte o trochu déle. Bohužel od Vás poté reakce nedorazila a brali jsme objednávku jako stornovanou. V těchto případech tímto předcházíme zasílání balíčku a následnému vrácení z důvodu nevyzvednutí k nám. Bohužel nás velice zaráží Vaše reakce, kdy jsme se snažili vše dořešit a dohledat objednávku v systému ve 21:36 nám zašlete číslo objednávky a ve 21:40 vyplníte recenzi. Bez vyčkání na dořešení celé situace. Bohužel k této reakci již nevíme co dodat!! Tým Bejbyboom
-
Nedoporučuje obchod
- Velmi špatná komunikace s klientem.
- Na e-maily odpovídají až po několika dnech a někdy vůbec.
- Na zboží čekám téměř 2 měsíce a nejsou schopni mi sdělit, jestli vůbec dorazí přitom doba dodání je 3-21 dnů.
Pokud na zboží spěcháte, raděj se obraťte na jiný internetový obchod.
Reakce obchodu Bejbyboom
Dobrý den,
bohužel jsme Vám vysvětlovali problém, který nastal u Vámi objednaného produktu. Bohužel se termín dodání posunul o déle jak měsíc, ale o tomto problému jsme Vás vždy emailem informovali a na Vaše emaily také hned reagovali. Posledním emailu jsme Vám také sdělili, že nemůžeme 100% zaručit, že se termín dodání opětovně neposune. Bohužel chyba není na straně obchodu, ale že zboží není stále vyrobeno a to bohužel nemůžeme ovlivnit. Tato věc by se Vám bohužel stala i u ostatních e-shopu jedná se o výpadek celoevroský. Chápeme Vaše rozhořčení, ale kvůli problémům u výrobce a konkrétního typu židličky od firmy Hauk není nutné celkový dojem obracet na veškerý sortiment a náš obchod!! S pozdravem Tým Bejbyboom.cz