Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neposíláte potvrzovací email

    nejsem spokojena

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Dobrý den, hned po vytvoření objednávky jsme Vám zaslali email ohledně dostupnosti zboží. Celkově Vám byly zaslány 3 emaily, kdy jsme Vám vysvětlovali celou situaci ohledně zboží, které jste si u nás objednala. Velice nás mrzí, že i přes naší snahu a vysvětlení bez jakékoliv reakce zvolíte tento způsob jako reakci!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedostatečné informování o termínu dodání zboží,nedodržení termínu.

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Dobrý den,
    emailem jste byla informována, kdy zboží obdrží dodavatel a kdy bude posláno k Vám. Bohužel na tuto zprávu jste nereagovala. Zbýval den, kdy dojít k odeslání zboží a vy jste napsala, že chcete objednávku stornovat. I přes informaci, že jsme Vás o tomto informovali jste se rozhodla o stornu. Ze strany našeho obchodu byla informovanost maximální. Příště spíše zvolíme telefonickou komunikaci. Děkujeme za recenzi. Tým Bejbyboom.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nedokáže dodat zboží, které nabízí a komunikace (sdělení důvodu, nebo alespoň orientační doba dodání) žádná

    Amatérismus

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Dobrý den, Vámi objednané zboží nebylo skladem, ale na objednávku. Tato informace byla také na našich stránkách. Informativní email zasíláme a také jsme zaslali. Velice se omlouváme, že jsme Vás nekontaktovali více. Děkujeme za recenzi a pokusíme se provést nápravu. Tým Bejbyboom

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Vše co jsem si potřebovala dokoupit obchod nabízí a tento obchod měl výborné recenze.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Délka dodací lhůty je dlouhá

    V tomto obchodě jsem chtěla nakoupit zboží poprvé,ale zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Objednávka byla uskutečněna 21.9.2011- zboží odesláno 22.9.2011 paní si zboží 27.9.2011 vyzvedla - viz balíček BX0423906160X. Po telefonickém kontaktu paní zboží má a zaměnila nás s jiným shopem! Bohužel negativ byl udělen neoprávněně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemohu soudit, má objednávka nebyla vyřízena, jak bych očekávala a další jsem neučinila.
    • nabízené zboží není skladem nebo už není v prodeji

    Přijde mi smutné, když polovina objednávky není a nebude k dispozici. Navíc se jednalo o nejdražší a (pro mě) nejdůležitější položky, kvůli kterým jsem objednávala. Budiž ale přičteno k dobru, že mě zaměstnanci o problému informovali a nabídli mi podobné zboží. Bohužel už mě nenadchlo tolik jako to původní.

    Reakce obchodu Bejbyboom

    Je velmi smutné, že i přesto, že jsme se maximálně snažili paní vyjít vstříc, je její hodnocení neobjektivní a zkreslené nedostupností zboží, které není způsobeno naší vinou.