Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Faktura na jiné jméno s jiným zbožím, ošoupaná kůže na botě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    psal jsem dotaz, zda platba provedená 11.12, dnes máme 14.12, dorazila a odpověd 0, asi zkrachovali ???

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký sortiment
    • Špatná logistika.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalý
    • Nereaguje na telefon, nevolá zpět

    Objednávku jsem učinil 26.8. ráno, zboží bylo předáno k přepravě 30.8. Nakupuji v malých obchodech, aby mi zboží bylo odesláno rychle a měl jsem nějakou zákaznickou podporu, ne robota. Tady mi ani nezvedli telefon. Zboží stále nemám, ale to je ještě navrch problém se zásilkovnou.

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    ano, všechny objednávky zboží jedné z námi prodávaných značek z minulého víkendu měli zpožděnou expedici a přiznáváme, že ještě nejsou všechny dodány. Zpoždění je způsobeno mylným hromadným přesunem balíku zboží mezi sklady.
    Moc se všem dotčeným zákazníkům omlouváme a uděláme vše pro to, aby se nim podobného neopakovalo.
    Pozdější objednávky jsou již vyřízeny standardně.
    Tým běhání.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.8. jsem si objednala zboží, 30.8.přišla zpráva o předání přepravci, 31.8.přišla emailem omluva za nečekané logistické potíže s tím,že už je vše v pořádku a zboží bude doručeno následující den nebo ob jeden den. Dnes je 4.9. a nemám zprávu o tom,že by zboží bylo předáno přepravci

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    ano, všechny objednávky zboží jedné z námi prodávaných značek z minulého víkendu měli zpožděnou expedici a přiznáváme, že ještě nejsou všechny dodány. Zpoždění je způsobeno mylným hromadným přesunem balíku zboží mezi sklady.
    Moc se všem dotčeným zákazníkům omlouváme a uděláme vše pro to, aby se nim podobného neopakovalo.
    Pozdější objednávky jsou již vyřízeny standardně.
    Tým běhání.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den, s obchodem je otřesná komunikace,vlastně žádná. 27.8. měli peníze na účtu a zboží po týdnu nikde.

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    ano, všechny objednávky zboží jedné z námi prodávaných značek z minulého víkendu měli zpožděnou expedici a přiznáváme, že ještě nejsou všechny dodány. Zpoždění je způsobeno mylným hromadným přesunem balíku zboží mezi sklady.
    Moc se všem dotčeným zákazníkům omlouváme a uděláme vše pro to, aby se nim podobného neopakovalo.
    Pozdější objednávky jsou již vyřízeny standardně.
    Tým běhání.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace temer nulova.
    • Zbozi nedorazilo ani po 14 dnech.

    Zatim to vypada jako naprostej scam.
    Zbozi objednano, zaplaceno, ale balik nedorazil ani po 14 dnech. Az po tydnu mlceni a moji urgenci prisel odkaz na zasilkovnu, ale balik je uz 5. den “prijato na podacim miste”. Tak urcite. Za tu dobu bych dosel pesky tam i zpatky.
    Telefon nikdo nebere, na mail odpovedeli presne jednou.

    • Snad, že sídlí ve Vsetíně, asi si udělám výlet a vyzvednu si peníze z vrátky osobně.

    Dlouhá dodací lhůta na zboží, které je skladem. Mohla jsem si koupit někde jinde a přišlo by mi to rychleji. Na vrácení peněz z vrátky stále čekám 1. týden pryč a nic, žádná komunikace. Tak nevím...kdy v dnešní době jde všechno do týdne. Tady už nákup určitě ne.

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    delší dodací doby u Vaší objednávky jsme si vědomi a moc se za to omlouváme. Vrácené zboží jsme přijali v úterý a v pátek vystavili a proplatili dobropis.
    Budeme dělat vše pro to, abychom se delších dodacich termínů vyvarovali.
    Tým běhání

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Možná některé slevy
    • V neděli jsem objednal, v pátek mi přišel mail, že předali zboží dopravci, ale od dopravce žádná zpráva

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za zpoždění expedice, důvodem byla inventura zboží Mizuno, která byla plánovaná na kratší dobu, než jsme ji opravdu zvládli. Chybu přiznáváme a uděláme vše pro to, aby se nic podobného příště nestalo.
    Tým běhání.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • v chatu svítí odpovíme ihned, po 10 hodinách stále žádná odpověď
    • doba dodání

    Zboží, které jsem potřeboval na pátek, jsem objednal v sobotu. Ve středu jsem napsal, jak to s objednávkou vypadá a dostal jsem odpověď a vzápětí email o ,,expedici”. V tomto e-mailu stojí, že bylo zboží expedováno a předáno dopravci, avšak od dopravce žádná informace o převzetí nepřišlo. V pátek jsem psal znovu na podporu, jak to tedy s objednávkou je a už jsem ani žádnou odpověď nedostal.

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za zpoždění expedice, důvodem byla inventura zboží Mizuno, která byla plánovaná na kratší dobu, než jsme ji opravdu zvládli. Chybu přiznáváme a uděláme vše pro to, aby se nic podobného příště nestalo.
    Tým běhání.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízké ceny
    • velký výběr zboží
    • absolutně nepoužitelná dodací lhůta
    • plané sliby při dotazu na odeslání zboží

    Objednala jsem zboží v pondělí 19.12. dopoledne, všechny položky byly označené jako skladem. Ani v nejhorším snu mě nenapadlo, že nebude obchod schopen dodat zboží do Vánoc. Když do středy nepřišla žádná informace o odeslání zboží, během telefonátu mi bylo řečeno, že určitě ještě ten den zboží odešlou. Neodeslali. Odešlo v pátek. Obrovské zklamání z nedodaných vánočních dárků :-/

    Reakce obchodu behani.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, poslední dny před Vánocemi již nemůžeme garantovat doručení do Vánoc. Vaše špatná zkušenost nás samozřejmě mrzí a uděláme vše pro to, abychom se v budoucnu podobných chyb vyvarovali.
    Tým běhání.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které ani nemá skladem!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    Nikdo od nich nekomunikuje, objednávku jsem dělala 27.10. v půl 9 ráno, chápu, že byl potom svátek a ne všichni museli být v práci a proto jsem napsala v pátek 30.9.(po č dnech od objednání) mail s dotazem, jestli můžu zásilku očekávat nejpozději ve středu další týden, že jsem záměrně objednávala zboží skladem a platila okamžitě kartou. Na tento mail mi do dnes (4.10.) nikdo neodpověděl, včera jsem ještě zkoušela i volat na mobil uvedený v kontaktech, ale nikdo telefon nebral. Včera přišla do mailu faktura s tím, že zboží bylo předáno dopravci. Jelikož jsem zvolila Zásilkovnu, tak veškeré informace o zásilkách mám okamžitě v aplikaci. V rozporu s tím co tvrdí tento obchod o předání zásilky dopravci, tak ještě teď o zásilce není v aplikaci ani zmínka, takže si kladu otázku, jestli vůbec shop existuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden čekám a ani zmínka, zboží je zaplaceno, eshop mlčí....v dnešní době marný přístup, ani omluva nic...
  • V době kdy mi bylo posláno hodnocení, ještě produkt nebyl doručen.

    • Nabízí zboží, které nemá a nedokáže zajistit
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zajimave ceny
    • Super sortiment
    • Dlouha dodaci doba

    Objednano pred 7 dny a stale mi zbozi neprislo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání i u zboží vedené jako skladem.

    Odeslání objednávky u zboží skladem až po 6 dnech od objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivá skladovost výrobku

    Udávají zboží skladem, skladem není, objednávku následně zruší-. tomu rozumím, chyba na skladě se stane. Problém je, že objednané zboží stále mají vedeno jako SKLADEM.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.8. provedena objednávka( předem zaplaceno)
    3.8. předány údaje o zásilce dopravci(ne však zásilka)
    5.8 dotaz co a jak- odpověď- výmluvy (dovolená)dnes nejpozději zítra je to u vás.
    8.8. nic