Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    zboží podle mě nekompletní
    vypínač s kontrolkou ( bez kontrolky - světla ) a nedostatečný popis produktu .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží neposílají, nekomunikují

    objednal jsem si ocelové elektrikářské pero. zboží jsem zaplatil. týden se nic nedělo, tak jsem do obchodu zavolal. prý delší dodací lhůta. měsíc se nic nedělo. zavolal jsem jim a prý, že zboží nebude.
    po nějaké době jsem na jejich stránkách - jen tak ze zvědavosti- udělal objednávku znovu, tentokrát na dobírku. týden nic, měsíc nic, bez jakékoliv odpovědi.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den pane Karas,
    první objednávka jak píšete byla vytvořena 20.4.2024, u položky uvedeno dostupnost "na dotaz" byl jste kontaktován, že toto protahovací pero není aktuálně u výrobce k dispozici a nemáme k dispozici termín dodání. Prý si počkáte, bohužel do měsíce zboží nepřišlo a byla platba vrácena. Vaše objednávka "ze zvědavosti" z 27.7.2024 opět u položky termín dodání neuveden a opět jste byl kontaktován (jak píšete "měsíc nic", měsíc to ještě není a byl jste kontaktován) , že tato položka není u výrobce v DE aktuálně skladem a nevíme kdy bude k dostání. Tuto položku jsme raději již před nějakou dobou stáhli z prodeje z důvodu nedostupnosti.

    Petr - B&B elektro

  • Přišlo mi potvrzení objednávky. Po týdnu žádná odezva. Telefon nikdo nebere. Napsal jsem mail. Žádná odezva. Dnes telefon, žádná odezva.
    Mrtvej obchod!

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    objednávku jste vytvořil 28.6. (pátek) v 19:37 na zboží, které není skladem a na eshopu bylo uvedeno, že máme celofiremní dovolenou od 1.7. do 7.7., dnes 8.7. od rána vyřizujeme požadavky zákazníků za celý minulý týden kdy jsme měli dovolenou. Dovolujeme se ohradit proti Vašemu tvrzení, že jsme mrtvý obchod.

    Petr - B & B elektro

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nespokojenost s dodáním a komunikací. Po vytvoření a zaplacení objednávky se 20 dní nic nedělo. Až po napsání e-mailu teprve odpověď, že zboží se nějak zaseklo u výrobce.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    ano, tuto chybu bereme na sebe a ještě jednou se omlouváme. Zboží s dodáním do 14dnů od výrobce nepřišlo a žádný z kolegů to bohužel neohlídal a nedal Vám o tom informaci.

    Petr - B&B elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo, to víc napsat!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena 9.5.2024 u zboží s dostupností 30dnů, tento termín je uveden jak u položky tak jste byl také o tomto informován. Heureka zasílá dotazník automaticky. Jak píšete, zboží ani dorazit nemohlo, nechápeme tedy tuto recenzi. Snažíme se zákazníkům nabízet zboží, které ani výrobce nedrží skladem a je pouze na výrobu.

    Petr - B&B elektro

    • Objednali jsme zboží, které bylo skladem. Objednávka byla zrušena s tím, že zboží ve skladu nenašli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 7 dnech ,žádná reakce zaplacená objednávka pouze přijata,nic víc takže o nějakém rychlém dodání se nedá ani mluvit....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace

    Objednal jsem 9 ks zářivek,přišlo 8 ks .
    Nikdo nedal vědět.
    Po dotazu, zda vrátil rozdíl v ceně ,se nikdo ozval.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a trošku ho nechápeme.

    Měli jsme mít skladem 9ks již trubic, které se přestali vyrábět a již se nedají od výrobce sehnat. Bohužel 1ks byl rozbit a bylo Vám zasláno 8ks a částka za 1ks obratem refundována (tato refundace zpět trvá dle banky až 7dnů). Na Váš email ze 16.2.2024 bylo ten samý den odpovězeno, k jaké nastalo situaci a že jsme platbu dali k refundaci zpět.

    Petr - B & B elektro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • B&B elektro znám delší dobu, často se mi na Internetu objevují jejich nabídky a zdá se, že mají bohatý sortiment zboží.
    • Moje první zkušenost s nákupem je dosti špatná. Všechno zboží, které jsem objednal a zaplatil, bylo označeno "Skladem". Přesto je dodnes moje objednávka ve stavu "Přijatá", nedostal jsem jedinou zprávu o odbavení, na jejich telefonní číslo se nedá dovolat a na e-mail neodpovídají. Předpokládám, že zboží asi dodají, ale bůh ví kdy.

    Jej mi jasné, že z jedné objednávky se těžko posuzuje, možná mám jen hroznou smůlu, ale jsem hodně zklamán.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena 14.11. ve 23:04, hned 15.11. v dopoledních hodinách jste byl informován emailem, že jsme na skladě dohledali 4m hnědé lišty místo 6m, které měli být skladem a obratem objednáváme u dodavatele s tím, že dodání chybějící lišty je cca 7-9dní. Na žádost zda si počkáte nebo nikoli již nemáme žádnou odpověď. Koukám do historie telefonátů na ústředně a od 17.11. kdy byl státní svátek jsem Vaše telefonní číslo 724xxxx45 nedohledal.

    Budeme Vás opětovně kontaktovat zda chcete objednávku dodat nebo vrátit uhrazenou částku.

    Petr - B&B elektro

    • zboži dosud stále nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží v neporušeném obalu a přesto poškozeno

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nás jako obchod nedoporučujete. Po objednání Vám byla objednávka doručena do druhého dne po objednání na Vaši adresu, že došlo k poškození v originálním balení nemáme žádnou zprávu abychom to mohli nějak vyřešit.

    Petr - B&B elektro

    • Zboží mně nebylo dosud doučeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo na telefon nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den pane Zavadil,
    objednávka byla vytvořena na platbu kartou (neuhrazeno), následně máte možnost uhradit přes bankovní účet kde máte všechny potřebné údaje v emailu. Na ústředně jsem projel historii volání a od 28.6. z Vašeho čísla 737057*** nemáme žádné volání.
    Nemůžeme expedovat objednávku, která není uhrazena.

    Petr - B&B elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují e-mailem
    • nekomunikují telefonem
    • nevystaví zálohovou fakturu
    • QR kód neaktivní

    Jsem velni nespokojená s tímto e-shopem, protože objednávku sice přijali rychle, ale nemohu provést platbu, protože QR kód je neaktivní, zálohovou fakturu neposlali, na e-mail nereagují a telefon nikdo nezvedá.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den paní Nekolová,
    ještě nám žádný zákazník nefunkční QR kód v emailu kde jsou všechny potřebné údaje pro platbu nehlásil. V emailu ohledně platby přijdou všechny potřebné dokumenty (číslo účtu, VS a QR kód pro snažší platbu). Kontroloval jsem příchozí emaily z Vaší adresy alena.nekolova@***.cz ale žádný email jsem nedohledal. Ohledně případného nezvednutého telefonu bereme na sebe, občas se stane, že se věnujeme zákazníkům na prodejně a nemůže telefon zvednout.

    Petr - B&B elektro

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná odezva obchodu, zboží jsem zaplatil, ale zatím nedorazilo ani žádná zmínka o mé platbě.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši negativní recenzi.
    Objednal jste dvě různé žárovky a to halogenovou 20W/12V/G4, které jsou skladem, druhá žárovka 35W/12V/G4 v době objednání skladem nebyla s termín dodání cca 7-9dní. Termín dodání objednávky ještě z naší strany neuplynul. Informace ohledně platby dostáváte automaticky z platební brány comgate.

    Petr - B&B elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den,
    objednávka vytvořena 25.1., všechny položky nebyli skladem k rychlé expedici. Objednávka expedována 27.1., prověříme proč Vám objednávka stále nepřišla.

    Petr - B & B elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybně uvedená dostupnost
    • Špatná komunikace

    Vidím podle starších recenzí, že špatně uváděná dostupnost a nedostatečná komunikace je zde stále aktuální téma. Objednal jsem věc, co byla údajně skladem. Ještě ten den mně psali, že ji nenašli a jestli si počkám, že by to bylo do týdne. Následující den jsem jim psal, že týden počkám, a když už to teda budou objednávat, ať mi tam ještě jeden kus přihodí. Od té doby nic. Žádné potvrzení, objednávka stále ve stavu "přijatá" a dnes je to týden od mé odpovědi a samozřejmě nic nemám. A už ani nechci.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den pane Vlk,
    děkujeme za recenzi.
    Objednávku jste vytvořil 9.1. večerních hodinách, následně jste byl informován, že jsme bohužel položku nenašli (byl poslední kus skladem). Dohledal jsem v komunikaci, že Vám kolega psal, zda si počkáte na nový kus od výrobce. Bohužel jsem již nedohledal zpětnou komunikaci od Vás zda si počkáte nebo nikoli.

    Ano, přiznáváme, že se nám občas stane, že se nějaká položka nepodaří dohledat. Snažíme se jak ve Vašem případě zákazníka kontaktovat ohledně nového termínu dodání a čekáme na jeho vyjádření zda si počká nebo nikoli. Pokud nás zákazníka nekontaktuje zpět očekáváme, že nejspíše o objednávku nemá zájem.

    Marek - B&B elektro

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo uvedeno že je skladem, ale nebylo.

    Nedoporučuji, ochod neuvádí pravdivé informace, mlží ohledně dostupnosti zboží a zatím nevrátil uhrazenou cenu za zboží které nedodal.

    Reakce obchodu B&B elektro

    Dobrý den, pane Kodrla,
    ano, jak píšete chyba ohledně dostupnosti byla na naší straně. Kolega s Vámi mluvil po telefonu a omlouval se ohledně chybné dostupnosti na eshopu (měli jsme na skladě chybu ohledně chybně naskladněným světel, místo světel byli naskladněny pouze jejich kryty a o tom jste byl informován). Následně kolega zjišťoval dostupnost světel, ale to jste již chtěl objednávku stornovat. Platba byla dána k refundaci obratem (částka 579,81 s DPH) na platební bráně a tam bohužel již rychlost vrácení platby neurychlíme což je cca 3-5pracovních dní. Hodnocení od Heureky chodí u skladových položek za 3 dny tak platbu není možné rychleji dostat zpět k Vám.

    Petr - B & B elektro