Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 objednavky v pohode, ctvrteou poskodil kuryr pri preprave. Od te doby cekam uz vice jak tyden a pul, bazarove regaly odpovidaji s intervalem 4 dny. Stale neposlali zbozi, nevenuji tomu v podstate zadnou pozornost, porad neco nejde nebo neni. 3 objednavky super, ale nepreju vam, abyste u nich resili problem s expedici, to na vas pak skoro z vysoka kaslou. cekam na regaly dohromady skoro 3 tydny a nemam nic. Takze ne, dalsi objednavku tady uz neudelam.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, velmi se omlouváme za zdržení, které u Vaší objednávky nastalo.
    Vzhledem k poškození objednávky u dopravce jsme tuto situaci řešily s dopravcem.
    Nastal také problém s dodavatelem, proto došlo ke zdržení objednávky.

    S pozdravem krásného dne
    BazaroveRegaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná informace o tom proč nedorazilo

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, ale v systému vidím, že dopravní společnost 123 kurýr, se Vám snažila doručit zásilku avšak jste nebyl zastihnutý a proto, se zásilka vrátila zpět k nám. Bohužel jsem nenašla žádný email o tom, že byste postrádal svoji objednávku. Spojili jsme se s Vámi pomocí mailové komunikace a doufám, že vše vyřešíme k oboustranné spokojenosti.
    Tým bazaroveregaly.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poměrně levné zboží
    • Chaotická komunikace
    • Zavádějící informace
    • Sporná kvalita

    Naprosto chaotická komunikace. Jak je zvykem připomenou se tak často, jak jen to je možné, ale neposlali kopii objednávky pro kontrolu, natož fakturu. Po dvou dnech přišla zpráva, že jsou rádi, že moje "objednávka č. xxx byla v pořádku vyřízena". V tu dobu jsem ovšem o dodávce neměl žádnou zprávu, takže jsem se začal obávat, jestli zboží nebylo doručeno někomu jinému. Ovšem znamenalo to jen, že ji předali kurýrní službě Wedo. Velmi svérázná představa o tom, co znamená objednávku vyřídit... Sledování stavu zásilky u Wedo pak bylo na webu nefunkční, asi se nepočítá s tím, že ne všichni mají vychytralý telefon s příslušnou aplikací. Zásilka byla doručena 6 dnů od objednání, což je pro mne OK, jen bych byl rád věděl o tom dříve.
    Sestavení regálu není zrovna uživatelsky přátelské, ale v zásadě to jde. Stabilita a nosnost se jeví nevalná, ale pro mé účely dostačující.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Produkty ok
    • Cena ok
    • Doprava noční můra!

    Regály i ceny jsou v pořádku, ale dopravu nabízejí buďto předraženou "nadrozměrnou" i když objednáváte jeden regál, nebo nefunkční od diletantských WEDO.
    Vzhledem k tomu, že cokoli je lepší WEDO, tak zbývá ta drahá "nadrozměrná" a při zohlednění ceny dopravy už to tak super koupě není.
    Nakupoval jsem 2x, a 2x problém s kurýrem. Příště volím obchod s normální dopravou, kde nesvěřují zásilky totálním r******m.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Všechny přepravní společnosti testujeme a pokud je nějaký problém ihned ho řešíme. Přepravní společnost WEDO si zákazníci chválí a bohužel neovlivníme chování kurýra.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • obrázek je zavádějící....
    • za obnos, jen regálek.....

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Nikde jsem nenašla email s Vaší nespokojeností. Obrázky jsou pouze ilustrační a mohou se trochu lišit, ale většinou již obrázky souhlasí s výrobkem.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručení na prd

    Sama o sobě je firma dobrá, dopravce je od WEDO. Kurýr vynaložil x3 regály (každý váží kolem 25-30kg) před domem a zeptal se, zda to má někam odnést. Jsem odpověděl, že do sklepů, a když jsem mu otevíral dveře, kurýr normálně odjel a nechal regály před domem, aniž by vůbec o tom dal vědět. To si děláte prdel? Jsem osobně to nějak ještě dal a regály odnesl do sklepu, ale co kdyby ty regály vyzvedávala moje přítelkyně, která váží 55kg. Jak s prominutím má tahat 30kg regály??? Přístup kurýra dopravce na prd. Pokud v budoucnu uvidím, že mi to má dodat WEDO, raději objednám zboží jinde.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Všechny přepravní společnosti testujeme a pokud je nějaký problém ihned ho řešíme.
    Bohužel přepravní společnosti doručují k prvním uzamykatelným dveřím. Samozřejmě vždy také záleží na řidiči, ale jejich povinnost doručit např. do sklepa není.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Regál se skládal dobře a rychle.
    • Zašlou e-mail 10.1, že objednávku předali dopravci. A za dva dny 12.1 po té se ozvou, s tím, že dva ze tří regálů nemají. Ok stalo se. Domluva byla, že mi za ty dva regály vrátí peníze nadiktoval jsem číslo účtu. Vrácení peněz jsem urgoval. A do 31.1 stále nepřišli. Dostal jsem pouze ujištění 24.1, že zaurgují odeslání v účtárně.
    • Po 3 týdnech stále nevrátily přeplatek
    • Je škoda takové zkušenosti. Se samotným produktem jsem byl spokojený.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Omlouváme se za zpoždění odeslání peněz. Bohužel nám dlouhodobě onemocněla paní účetní, ale věřím, že je již v pořádku.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost, zboží skladem

    Dobrý den, tradičně, nepíšu nikam recenze, ale tato firma je úkaz...Jako pozitivní lze považovat, že mají regály naskladněné a nákup je rychlí. Tím vše končí!!! Negativní je způsob dopravy a balení. Regály jsou v krabicích, ale jednotlivé kusy nejsou zabezpečeny tak, aby jednotlivé kusy, hlavně ty menší necestovali v balení sem a tam a díky tomu je lak lehce poškrábán, ale zle utřit mokrým hadříkem, ale způsob balení je nedostatečný a je to sázka na riziko až se něco stane, ale obvykle se vždy čeká až se něco stane, než tomu předcházet. Chtěl jsem odstoupit od smlouvy a vrátit 2 regály a postupoval jsem dle jejich návodu na jejich stránkách, tak jsem online žádost vyplnil a odeslal. Po pár dnech jsem se musel ozvat sám, jelikož nikdo se neozval ohledně vyřešení vrácení zboží. Paní se omlouvala, že moje žádost o vrácení asi nedorazila k nim na sklad, což mě první zarazilo, že obchod nemá vůbec ponětí o tom, že jejich zákazníci vrací zboží. Paní mě tedy odkázala, že to vyřešíme spolu a sklad z toho vynecháme, jelikož ona se nedostane do systému, který mají na jejich stránkách... opět podivné... Paní jsem řekl, že jsem jim několikrát psal na jejich email [email protected] a paní o ničem nevěděla... Potom jsem jsem se s ní domluvil, že jí pošlu potvrzení o doručení a ona mi odpoví, ano a to přijde z Vašeho emailu xxx ...? Říkám si to snad není možný, když o mě nic nevíte, tak jak znáte můj email, který jsem Vám v do telefonu neřekl...Nádech.... Paní tedy se mnou vše vypsala a vše jsem vyřešil s ní. Odeslal jsem zboží a musel jsem si vyžádat že zboží jim přišlo a paní předá celou záležitost k proplacení. Samozřejmě, že mi přišla nižší částka cca poloviční...Opět jsme se dovolal na jejich info linku, která může být použita pro zkvalitnění služeb, tak doufám, že toho někdy někdo využije a vzala mi to opět úplně jiná paní, což už mě mírně naštvalo, jelikož jsem musel znovu všechno vysvětlovat a ve finále jim spadl při prověřování mé prosby systém, tak paní musela vše ukončit a celou moji záležitost si pročíst znovu, aby mi byla schopna odpověďet a že se mi ješte dnes ozve. Je mi jedno jak toto dopadne, jen chci poukázat na nedostatečný systém obchodávání, odstoupení od smlouvy, chaos, jelikož na co jsem se nezeptal, to jsem se nedozvěděl. Jde vidět, že sklad mají někde jinde, ale obchod zase někde jinde, ale evidentně to systémově nefunguje. Nemám zájem o žádnou kompenzaci, ale po dlouhé době jste ve mě zbudili zájem se ozvat a upozornit ostatní, jakým způsobem fungujete.... Paní se mi snažili vyjít vstříc, za což jim děkuji, ale podle mě se vždy ztratili v tom chaosu komunikace, jelikož postrádají jakýkoliv systém ...Ostatní se mějte na pozoru a vše si musíte pohlídat, pokuď budete něco vracet či reklamovat.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Je mi moc líto, že jste měl problém s vrácením peněz. Bohužel jste měl více objednávek a kolegyně reklamaci uplatnila u jiné objednávky než jste reklamoval . Po vašem telefonu jsme ihned začali celou situaci řešit a rozdíl v částce Vám byl vrácen na účet.
    Jenom na omluvu kolegyně, jsme jenom lidé a chyba občas nastane, ale snažíme se jí co nejrychleji napravit.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zakoupil jsem FISTAR 3x Regál 1800x900x400 mm lakovaný 5-policový, nosnost 875 kg - ČERNÝ, Černá.
    Tak tohle rozhodně nemá nosnost 875 Kg... to je rádo že udrží samo sebe ve svislé poloze. 3mm tlusté sololitové poličky, by težko unesli něco co váží 175 kg. Regál je vhodný například na skladování peří, vaty, nebo jen jako domácí dekorace

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Všechny regály mají atestaci na nosnost. V případě, že nejste s výrobkem spokojený , lze do 14 dní odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    otevřela jsem sice po 3 měsících (dnes) a zjistila,že mi poslali úplně jiný rudl,objednala jsem schodišťový,kolečka co se na schodech otáčejí a nééééé s obyč kolama,ksakru u nich nikdy už

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel se někdy může stát, že přijde jiné zboží. Vždy je třeba si vše překontrolovat a pokud je něco špatně dát nám vědět a vždy se vše vyřeší ke spokojenosti zákazníka.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI. Nic z uvedeného touto firmou nebyla pravda. Skladové zboží nebylo skladem, 14dní dohledávali mou platbu, tvrzení, že zboží předali dopravci se ukázalo jako výmysl. Po měsíci jsem už na takovou firmu neměl nervy a objednávku zrušil...3 chyby v jedné objednávce...

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Vaše zboží dopravce měl a poškodil ho. Bohužel jiné nebylo skladem a alternativu jste si nevybral a objednávku stornoval.
    Je mi to opravdu moc líto.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledné stránky, rychlé dodání, dobrá komunikace
    • Nepíší úplnou pravdu. Regály jsme museli upravovat.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Nevím co myslíte tím, že jste si museli regály upravovat. Regál se skládá jako skládačka. Bohužel jsem nedohledala ani písemnou komunikaci, kde bych zjistila více.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena, výběr
    • katastrofální komunikace
    • zmatek v objednávkách

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel jste si udělal dvě objednávky a tu, kterou jste nechtěl jste nestornoval a tudíž Vám stále chodilo upozornění na zaplacení.
    V případě, že se toto stane je třeba jednu objednávku zrušit.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si regály za necelých 18 000Kč, NEPŘIŠEL ŽÁDNÝ EMAIL že objednávka byla expedována a co mě nejvíc zarazilo, když přijel dopravce a oznámil mi že nebere karty že můžu platit jen hotově a na toto mě taky vůbec nikdo neupozornil a běžně opravdu u sebe nenosím tolik peněz. Bohužel druhá objednávka a u obou nejsme spokojená. První objednávka se ,,zapomněla" ve skladu a až po mé urgenci se objednávka začala řešit, ale když kurýr přivezl balík, přivezl jen 4 krabice z 5 a to po mě požadoval zaplatit celou objednávku a že poslední balík doveze druhý den. Bohužel asi poslední objednávka.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel přepravní společnost jsme již několikrát upozorňovali, že musí zákazníky informovat, že nepřijímají platby.
    Nyní tato informace bude chodit přímo od nás.
    Pravidelně testujeme služby všech dopravců a když nastane jakákoliv nevyhovující situace okamžitě a důsledně to s dopravcem řešíme, aby se to již neopakovalo. Toto nás velice mrzí. Věřím, ale, že je již vše v pořádku.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    PO TÝDNU NEBYLO ZBOŽÍ PŘIPRAVENO NA ODESLÁNÍ TO CO JSME OBJEDNALI A BYLO POSLÁNO JINÉ.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel při telefonním hovoru nám bylo řečeno, že jste si nic neobjednali. Bohužel u objednávky nevidím, že bylo poslané něco jiného.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka provedena v pátek 20.října 2022. Dnes je 28. října a objednané zboží nepřišlo, přestože jsem to urgoval. Je to neseriózní jednání

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Zboží se nám vrátilo zpět poškozené a tím to bylo vše opožděné. Za celou situaci se omlouváme.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • špatně zaslané zboží proti objednávce a zadržování vracení peněz

    26.6.2022 objednány a zaplaceny PROFI štafle za 3190,- a 28.6.22 přišly úplně jiné, poškozené a v nižší třídě a cenově o 1000,- levnější. Hned jsem psala mail i s fotodokumentací, ať si zboží odvezou a vrátí mi peníze na účet. Rovněž písemně se mi omluvili s tím, že si zboží vyzvednou a peníze vrátí. Štafle si odvezli HNED 1.7.22 a do dnešního dne tj.17.7.22 mi peníze NEVRÁTILI I KDYŽ JSEM TAM JIŽ 3X VOLALA A BYLA MI PŘISLÍBENÁ NÁPRAVA. Dnes jsem napsala mail a požadavkem vrácení peněz na účet do 19.7.22 poté zasílám stížnost na Českou obchodní inspekci a případně dále trestní oznámení. S tímto jednáním a planými sliby a zadržováním mých peněz jsem se ještě nikde na eschopech nesetkala.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že zboží došlo poškozené, bohužel dopravce s tím nezachází jak má. Nové zboží jste již nechtěla. Platbu by jste již měla mít na účtě, za pozdní odeslání se velice omlouváme, ale paní účetní byla nemocná.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    22.6.2022 objednávka regálů skladem, skladem nemají. Po stornu objednávky čekám na vrácení peněz, dnes je 15.7.2022 2x jsem tam volal, stéle čekám. Negativní hodnocení dělám nerad, ale žel musím, aby to konečně bylo vyřešeno.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Za pozdní vrácení peněz se omlouváme, ale paní účetní byla nemocná a již vše dohnala a poslala.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výborně fungující web, automatický, ale..

    Po týdnu nebylo zboží předáno přepravní firmě.. Chápu, že jsou svátky, ale..

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se omlouváme, ale bohužel se jeden regál poškodil a nový nyní není.
    Již jsme spolu mluvili telefonicky a řešíme náhradu.

    Alena, Bazaroveregaly.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zaslán e-mail ohledně dodání zboží - bez reakce, volal jsem a bylo mi řečeno, že dají vědět. K dnešnímu dni bez odpovědi.

    Reakce obchodu Bazaroveregaly.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel někdy musíme zjistit u kolegů a přepravce, kde se zásilka nachází a proč není doručována. Je nám to moc líto, ale stane se, že odpověď dostaneme později, ale i tak Vás kolegové o tom měli informovat. Za toto pochybení se omlouváme.

    Alena, Bazaroveregaly.cz