Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpovidaji na mail,neberou telefony.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka učiněná a zaplacená 7.12.2021 doposud nedorazila (29.12.201), i když zboží bylo uváděno skladem. Na maily ani tel. výzvy obchod nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi zcela jiné zboží,než jsem si objednala,a než které bylo inzerováno a na obrázku. Obchod vůbec nekomunikuje,nereaguje na Messengeru,ani na emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefon není dostupný
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil 7.12. Dnes je 24.12., zboží nemám, obchod nekomunikuje ani na jednom ze dvou uvedených mailů, ani na chatu.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nedorazilo, telefony nezvedají
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Do dnešního dne zboží nedorazilo. Pouze při objednání mi bylo sděleno, že se začalo pracovat na vyřízení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží na stránkách uvedené skladem a týden po objednání a zaplacení ještě ani zmínka o jakékoliv změně stavu objednávky. Jako by ani nebyla v systému a přitom už chtějí ohodnotit zboží???
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace s majiteli je takřka nemožná
    • Zboží jevící se skladem vlastně skladem není

    Jeví se jako seriózní obchod, ale realita je na hony vzdálená. Nereagují na emaily, na telefon, na sms, na chat, ani přes messenger. Když se mi konečně povedlo s nimi spojit, tak mi bylo řečeno, že zboží snad dorazí do konce týdne (dva pracovní týdny pro zboží skladem). Prý pořád dávají do pořádku převzetí po předchozím majiteli (které jak mi bylo řečeno proběhlo v únoru). Telefonní číslo uvedené na heurece vede k minulému majiteli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • VELICE POMALÝ OBCHOD

    Objednala jsem si zboží 23.8.2021 o kterém informovali,že je skladem a dnes je 2.9.2021 a zboží ještě není na cestě.Síla......co dodat..
    Héčová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pozor, uvádí produkty skladem ale ve skutečnosti nejsou dostupné

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše zkušenost. Bohužel v covidovém období se nám extrémně prodloužily doby dodání od výrobců a u některých produktů nebo značek bylo takřka nemožné předpovědět kdy bude něco opět skladem. Tyto produkty jsme postupně z eshopu odstraňovali, ale mohlo se stát, že jste zrovna narazil na nějaký, který skladem opravdu nebyl. Od Vašeho nákupu jsme eshop celý pročistili a aktuálně nabízíme jen zboží u kterého dobu dodání můžeme garantovat. A zrychlili jsme i dobu dodání.

    Děkujeme za recenzi. Díky nim se snažíme naše služby zlepšovat.

    Přeji krásný den

    Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Produkt mel byt darek a pri rozbalovani jsem byla presvedcena, ze mi bylo poslano pouzite zbozi. Vybledla, roztrhana krabice, nastesti jsem "darek" prozretelne vybalila, originalni baleni bylo plne ruznych kartonu z jinych objednavek atd. Samotny produkt byl v poradku, ale jako darek neni mozne pouzit.

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,
    jsme rádi, že jste se přesvědčila, že Emile Henry opravdu nebyl použité zboží a doufáme, že se Vám mísa líbí:-)

    Ohledně zabalení: zvlášť porcelán se balí hodně špatně a kurýrní služby s balíky často nezachází zrovna v rukavičkách.
    Proto jsme se snažili, aby toto křehké zboží bylo maximálně vycpané.

    V žádném případě se tedy nejednalo o "dárkové zabalení" a ani to nikde takto neprezentujeme.

    Navíc si zakládáme na upcyklaci obalových materiálů a snažíme se myslet "zeleně." Proto je možné, že papírová krabice už byla několikrát použita. Zároveň jsme si ale jisti, že nebyla nikde porušena, ani nepraskala, když jsme jí znovu použili.

    Pěkný den,
    Jiří
    a tým BAVÍMĚVAŘIT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    • Velká nespokojenost s obchodem , po potvrzení zrušili objednávku a to mi stalo 2 x po sobě.

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že jsme nebyli schopni dodat v normální lhůtě určité artikly od Emile Henry.
    Věříme, že to s námi případně ještě jednou zkusíte v budoucnu.
    Makáme na sobě a snažíme se odladit tyto chyby ohledně dodávek.

    S pozdravem,
    Jiří
    a tým BAVÍMĚVAŘIT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží zatím nedorazilo ani 10 dni od objednání. Objednany 2 nože.Jestli vůbec objednavka dorazí v této chvíli netuším. Po 7 dnech přišla automaticky generovaná omluva za zpoždení. Obchod se tvářil přijembe ale jestliže zboží nedorazí je to o ničem. Nakupujte jen na dobírku. Třeba maj potíže?

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,
    díky za reakci.
    Doufáme, že vše nyní vyřešeno.
    Stejně jako u několika jiných dodávek nožů jedné značky, došlo k prodloužení lhůty ze strany distributora.

    Makáme na tom a potíže ladíme:-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1. nekomunikacia
    2. produkt nie je doruceny
    3. bol mi zaslany odkaz, kde mam sledovat stav objednavky , ale na odkaze je uz X dni hlaska "Předpokládané datum expedice Vaší zásilky právě zjišťujeme. Podívejte se sem později prosím."

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Jakožto noví majitelé se budeme maximálně snažit tyto problémy s lhůtami dodávek některého zboží
    omezit.

    Kolegyně Petra je nyní na příjmu každý všední den. (+420 775 408 081) Věříme tedy , že naše reakční doba bude výrazně kratší!


    Budeme rádi, když to s námi ještě zkusíte a omlouváme se.

    Jiří
    Baví mě vařit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech stále zboží nemám.

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,

    je nám líto, že nemáte dobrou zkušenost. Bohužel i kvůli pandemii Covid-19 a logistickým problémům, je dodací lhůta delší, než jsme původně předpokládali.
    Zároveň jsme v minulých dnech eshop převzali od původních majitelů a snažíme se náš klientský přístup do budoucna změnit.
    Zachovejte nám přízeň!

    Děkujeme a přejeme krásný den,

    Jiří
    Baví mě vařit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zboží.

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že s výrobky Maxwell & Williams nemáte dobrou zkušenost. Za nás se jedná určitě o kvalitní porcelán, který máme v nabídce již roky a mezi našimi zákazníky za ty roky patří opravdu k nejoblíbenějším a nejprodávanějším z našeho sortimentu. Jinak bychom jej našim zákazníkům určitě nenabízeli.

    Pokud máte se zbožím nějaký problém, který by dle Vašeho názoru neměl nastat, tak se na nás neváhejte obrátit a rádi Vám případně pomůžeme s reklamací.

    Děkujeme a přejeme krásný den

    Matěj

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na eshopu mněli zboží skladem, po třech dnech objednávku zrušili že výrobce již nedodává. Další týden trvalo vrácení peněz.

    Reakce obchodu Baví mě vařit

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Jakožto noví majitelé se budeme maximálně snažit těmto věcem vyvarovat.

    Budeme rádi, když to s námi ještě zkusíte a omlouváme se.

    Jiří
    Baví mě vařit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží je v nabídce, po objednání přijde zpráva, že není

    Hrníčky jsem objednala, nejsou na skladě, obj.č.2020001281, zaplaceno
    přes účet 689,-Kč, doposud peníze zpět na účet nedorazily.Korespodence
    s paní Suchyňovou.
    Přeji hezký den Lysáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mi nepřišlo

    Zasíláte dotazník aniž bych dostala objednané zboží