Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdrzel jsem jiny rozmer obkladu, reklamace vazne...

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    omlouváme se za doručení jiného zboží. Informaci o špatném rozměru obkladu jste nám zaslal před 2 dny, tedy 16.5.2024, hned na druhý den 17.5.2024, kolegové ve skladu vychystali správný rozměr obkladu a odeslali jej na Vaši adresu. Náprava byla tedy zpracována v co nejrychlejším termínu.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Absolutně nerozumím, proč nejde zadat při objednání z Eshopu na webu věrnostní karta. Při nákupu v kamenných obchodech je na věrnostní kartu 10 % sleva. Kupoval jsem RYOBI a to za 6 500,-. V kamenných obchodech se na RYOBI daná sleva vztahuje. Takže jsem ve finále musel jet do kamenného BAUHAUSU a tam zboží vrátit a následně si ho koupit s touto 10 % slevou. Navíc mi prodavačka na informacích tvrdila, že 2 ze 4 produktů RYOBI, co jsem si koupil na eshopu v kamenném obchodě nemají a tím pádem mi je vzít zpět nemohou. Na faktuře ale bylo jasně uvedeno, že lze zboží buď poslat zpět přes dopravce, který zboží doručil a nebo vrátit na jakékoliv kamenné pobočce BAUHAUS. Za mě tedy palec dolů.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    bohužel na eshopu skutečně není možnost uplatnit slevy z věrnostního systému. Věrnostní systém je platný pouze při nákupech v kamenných prodejnách BAUHAUS a slevy se vztahují pouze na vybrané zboží.

    Zboží nakoupené přes eshop, můžete vrátit do 28 dní na kterémkoliv odborném centru BAUHAUS. Jenom upozorním, že když tohle zboží znovu koupíte přes stejnou prodejnu nevztahuje se na něj věrnostní slevy, protože zboží je určeno pouze pro e-shopový prodej.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerují něco, co nemají skladem

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    jelikož je jeden z našich e-shopových skladů zároveň i prodejnou, občas se může stát, že se některé zboží vyprodá než ho kolegové stačí vychystat. Taky se může stát, že skladový stav nesedí z jiných důvodů (inventurní rozdíl, krádeže, špatné markování... atd). Nicméně jakmile na takový rozdíl přijdeme, hned jej upravíme a peníze jsou zákazníkovi obratem zaslány zpět.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupena pergola za 84000 Kč nemá pořadny návod, montáž od Bauhausu stojí téměř polovinu ceny pergoly. Řemeslníci ochotni, ale nikdy takovou pergolu nemontovali, nikdo neví kudy odteka voda....neví to v kamenné prodejně ani na infolince Bauhausu. Jen problémy. Prostě katastrofa! Proč nejsou proškolení?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží mi bylo doručeno v pořádku.
    • Ihned po objednávce jsem obdržela informaci, že zboží se přípravuje k odeslání, ale přesto trvalo dva dny, než bylo vypraveno. Spěchala jsem na to. Jednalo se o sklepní okno s designem zlatý dub, ale přišel úplně jiný design oproti zlatému dubu, který se běžně používá v ČR. Okno si nechám, bude na zahradním domku, ale hodně si rozmyslím, než z Bauhausu něco objednám.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den, mrzí nás, že se doba doručení se jeví jako dlouhá. Objednávka, byla zadána 8. 4. 24, a doručena 11. 4. 24. Pro specifické zboží, které má větší požadavky pro přepravu je doba dodání přizpůsobena. Dekory jsou podle trendů s malými odchylky mezi dodavateli. Děkujeme za hodnocení, protože každá zpětná vazba je pro nás důležitá. Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi pomalá realizace, objednávka poškozena při dopravě DHL, musí se vracet. Peníze budou prý vráceny na účet, ale zatím se nic neděje.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,
    velice nás mrzí komplikace s Vaší objednávkou. Zboží jsme expedovali hned druhý den po objednání. Dopravce nás informoval o poškození 5.4. a ve stejný den jsme odsouhlasili vrácení k nám na sklad. Na základě Vaší zprávy jsme dopravce urgovali a vytvořili vratku s odesláním peněz na Váš účet. Pokud je s vratkou cokoliv v nepořádku, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected], a necháme situaci prověřit.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po cestě rozbili a peníze dosud nevrátili

    Již nikdy víc

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den, je nám líto vzniklých nepříjemností s Vaší objednávkou, která byla dopravcem poškozena. Bohužel poškození u dopravy nemáme možnost nijak ovlivnit. Informace od dopravce o poškozené zásilce se k nám dostala dne 5. 4., obratem jsme o poškození informovali i Vás. Jakmile nám poškozené zboží přijde zpět na sklad, Vám budou peníze vráceny na účet, ze kterého proběhla platba objednávky. Omlouváme se za komplikace. S pozdravem, tým BAUHAUS

  • dlouhá dodací lhůta,

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    objednávku jste vytvořil 25.3. odpoledne. 26.3. jsme ji připravili ke svozu. Dopravce ji vyzvedl 27.3., protože svozy probíhají vždy ráno. Vám byla doručena následující den, 28.3.. Nebylo jakkoliv možné doručit Vám ji dříve. Vzhledem ke vzdálenosti dopravy, byl termín doručení opravdu adekvátní.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • umyvadlo dovezeno rozbité

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    k Vaší objednávce neevidujeme žádnou reklamaci. Prosím kontaktujte nás na adrese: [email protected], kde Vám kolegové pomohou s řešením vzniklé situace.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • zboži dorazilo pote co obkrožilo celou čr a v dezolátnim stavu

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    pokud není s Vaší objednávkou cokoliv v pořádku, kontaktujte nás na adrese: [email protected], kde Vám kolegové pomohou s řešením vzniklé situace. K Vaší objednávce neevidujeme žádnou komunikaci.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dodáno zboží zcela jiných rozměrů, než bylo objednáno.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud bylo se zbožím něco v nepořádku. Ohledně nesrovnalostí s vaší objednávkou jste nás nekontaktovala, ale vidíme v systému, že jste vrátila zboží na prodejně a byli Vám již vráceny peníze.

    Bohužel nemáme zpětně možnost prověřit, co přesně bylo s květináči špatně. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod chtěl 3x cenu doruceni kvůli chybě v jich systémů a vůbec nemohl vyřešit problém s uloženými adresy v e-shopu.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    bohužel pokud zadá zákazník špatnou adresu doručení v objednávce, nemáme možnost změnit tyto údaje v objednávce. Dopravce nás informoval, že jste mu nahlásil změnu adresy a tým vznikly i vícenáklady na dopravu. Tyto vícenáklady jsme dopravci potvrdili. Když jsme Vás o tom informovali, že jste v objednávce špatně uvedl doručovací adresu, žádal jste o odstoupení od smlouvy. Dopravce jsme tedy požádali o vrácení zásilky zpět na sklad a vrátili jsme Vám za objednávku peníze.

    Mrzí nás tyto komplikace s Vaší objednávkou.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Nepříčetná doprava

    Jedna objednávka domácích potřeb mi byla doručena postupně v rozmezí několika dnů ve 3 samostatných zásilkách. První dvě zásilky doručilo PPL do výdejního místa vzdáleného 1,5 km od určené adresy, takže jsem si musel zajistit dodatečnou dopravu na vlastní náklady z výdejního místa domů. Třetí zásilku doručilo DHL Fright v obří krabici na nevratné dřevěné euro paletě. Krabice byla z 80% objemu vyplněná papírovými a plastovými vycpávkami. Paletu jsem nechal řidiči na topení. Kdybych místo toho jel do Bauhausu taxíkem, tak bych ušetřil čas i peníze. Navíc by se ušetřilo 10 kg obalového materiálu a jedna nevratná euro paleta.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    v prvním řadě Vám děkujeme za projevenou důvěru v naše produkty. Rádi bychom Vám poskytli vysvětlení ohledně průběhu doručení.

    Vaše objednávka byla rozdělena do dvou našich skladů, což způsobilo rozdělení zásilek. Dva balíky byly doručeny prostřednictvím služby PPL dne 7.3.2024. Bohužel, kurýr Vás na Vaší adrese nezastihl a tak byly zásilky uloženy k vyzvednutí na nejbližším možném PPL parcel shopu, který je od Vaší adresy vzdálený 0,9 km.

    Co se týče zásilky doručené službou DHL, snažíme se vždy zajistit, aby zboží bylo doručeno nepoškozené. Vzhledem k tomu, že jste si objednal větší množství zboží, bylo tedy zabaleno na paletu a doplněno obalovým a výplňovým materiálem v takovém množství, aby Vám zboží bylo doručeno v pořádku.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží které jsem našel nemá za podobnou cenu jiný obchod
    • Zboží není v obchodech a tak ho nelze prohlédnout předem
    • Nelze vyzvednout objednávku na prodejně, musel jsem platit drahou dopravu.
    • Při platbě kartou nemá obchod zabezpečení v podobě 3D secure, data zadáváte přímo na jejich webu.

    Co se týče kvality a ceny zboží, nemůžu nic vytknout. Ale již při placení kartou nevyužívají běžnou variantu bezpečné 3D secure platby.
    Pokud není zboží součástí běžného sortimentu prodejen (mají i "pouze online" sortiment), tak si u větších věcí zaplatíte drahou dopravu, na prodejnu vám to nedovezou, ikdyby jste bydleli hned vedle ní. Za mě když budu hodně zoufalý tak budu doufat že zboží co budu shánět bude na prodejnách, jinak budu hledat raději jinde.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    rádi bychom vás ujistili, že vaše bezpečnost a důvěra jsou pro nás prioritou. Certifikaci 3D secure samozřejmě podporujeme spolu s dalšími standardy pro zabezpečení prostřednictvím naší spolupráce s PayU, která poskytuje vysoký standard zabezpečení plateb. Více informací o zabezpečení se můžete dočíst zde: https://czech.payu.com/zabezpeceni-plateb/

    Co se týče dopravy, chápeme váš pohled na možnost doručení u větších předmětů. Bohužel zatím není možné si zvolit vyzvednutí na prodejnách u sortimentu, který máme dostupný pouze na eshopu. Nicméně pracujeme na tom, abychom vám již brzy mohli nabídnout širší možnosti doručení i při nákupu z našeho sortimentu dostupného "online".

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pokud jdete kupovat osobně na prodejnu, tak mají u některých typů zboží docela výběr
    • Zboží uspořádané
    • na prodejně Trmice čisto
    • Online objednávky
    • Pro některý typ zboží nemají alternativu, pokud ho nemají
    • na prodejně Trmice neochotná obsluha na informacích

    Pokud nemají zboží na prodejně ale pouze online:
    - nelze si jej nechat doručit na prodejnu, a to ani v případě zaplacení předem. Obsluhu na prodejně (informacích) dotazy obtěžujete. Jediné co lze, nechat si doručit pouze domu
    - Při objednávce není možné vybrat ani výdejní místo, ani PPL boxy. Od PPL přijde email, že bude doručeno a že je možnost změnit adresu doručení nebo vybrat PPL box. Ve skutečnosti nelze, daná možnost je šedivá a zablokovaná. Když zavoláte na uvedený kontakt řidiče a poprosíte, že nebudete doma a zda by dovezl na jinou adresu, dozvíte se, že ne. Že to nechá na nějakém výdejním místě nebo boxu, ale neví na jakém. Teprve z mailu se dozvíte, kde vůbec zásilka skončila.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobý den,

    mrzí nás situace ohledně doručení Vaší objednávky. Již pracujeme na rozšíření možností doručení objednávek z našeho e-shopu. Doručení na prodejnu u nás zatím není možné, ale lze využít služby "Rezervuj a vyzvedni"

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    uplne jina barva

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    s kolegy z e-shopu jste toto konzultovala, obrázky na webu mohou zkreslovat. Vždy je dobré si barvu nejprve fyzicky ověřit na prodejně. Dle systému byla objednávka již vrácena a Vám vráceny peníze. Doufáme, že proběhlo v pořádku.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Dorazilo Úplně něco jiného než bylo deklarováno , zboží vracím?!
    Lorenz

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, pokud Vám bylo zasláno něco jiného, než jste si objednal. K dnešnímu dni ale neevidujeme žádnou zprávu s reklamací Vaší zásilky. Prosíme o zaslání informací k objednávce, na adresu [email protected] a kolegové Vám rádi pomohou problém vyřešit. Popřípadě napravíme, pokud je na webu uvedeno něco chybně.

    Je pro nás důležité, aby zákazníci vždy dostali to co si objednají a proto je pro nás každá zpětná vazba přínosná.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace ohledne dopravy.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    v systému vidíme, že jste objednávku vytvořil 21.1. a 24.1. Vám byli obě zásilky doručené jedním svozem. Prozatím jste nás s problémem ohledně dopravy nekontaktoval. Pokud byste nám mohl poskytnout více konkrétních informací nebo detailů o tom, co konkrétně vedlo k negativnímu zážitku, bylo by to pro nás velmi užitečné. Můžete nám zaslat další podrobnosti na naši e-mailovou adresu [email protected].

    Vaše spokojenost s našimi službami je naší prioritou a zajímá nás, jak můžeme vylepšit Vaši zkušenost s dopravou do budoucna.

    S pozdravem,
    Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • poškozený obal zboží, ačkoliv vnější obal byl OK. po vybalení vnějšího obalu na mne vypadli součásti z nitřního. jedna součást navíc poškozena
    • zavádějící označení ze strany výrobce, pod 1ním označením prodává 2 různé produkty

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás, že jste měl negativní zkušenost s naším produktem.

    Zatím jsme od Vás neobdrželi žádný dotaz či reklamaci ohledně této situace. Mohli byste nám, prosím, poskytnout více informací a přiložit fotografie poškozeného zboží a jeho balení? Můžete nám tyto materiály zaslat na adresu [email protected], abychom mohli reklamaci přezkoumat a navrhnout optimální řešení.

    Chceme Vás ujistit, že kvalita našich produktů má pro nás nejvyšší prioritu, a vaše zpětná vazba nám pomáhá neustále se zlepšovat. Omlouváme se za případné nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit.

    Děkujeme, že jste si vybral naši společnost, a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci.

    S pozdravem,

    Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sadu jsem koupil dvakrat a pokaždé jsem ji musel reklamovat z duvodu vadného utahovaku na kola.Škoda koupil bych ji znova ale mám strach že je celá vyroba špatná.Musel jsem reklamaci řešit dvakrát což mne stálo 4x40km to je 430kč žádám vás o uhrazení.Děkuji za pochopení jsem invalidní duchodce.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám zboží nevyhovovalo. Na eshopu neevidujeme žádnou reklamaci k Vaší objednávce, pokud jste tedy řešil reklamaci přímo na prodejně BAUHAUS, je potřeba si zažádat o proplacení nákladů přímo na dané prodejně, kde jste reklamaci řešil a dodat jim k tomu potřebné podklady. Nicméně pokud se jednalo pouze o vrácení zboží, cestu bohužel neproplácíme, protože v každé menší zásilce přepravované dopravcem PPL zasíláme i vratkový štítek, který je pro vrácení nevyhovujícího zboží zdarma. Pak není nutno dopravovat zboží až na prodejnu, stačí zboží odevzdat na kterémkoliv podacím místě PPL.

    S pozdravem,
    Tým BAUHAUS