Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlý termín expedice
    • špatná volba dopravce (PPL)

    Dopravce PPL nejprve 3x posunul termín dodání a když balík dovezli, tak pan řidič zazvonil, nečekal na otevření nechal balík za dveřmi a utekl. Balík byl poničený, obal potrhaný a u zboží potlučené rohy (nábytkové desky), mám nafoceno.
    Naštěstí při vhodném otočení desek, není nic vidět. Polehčující okolností pro dopravce je, že zboží bylo zabaleno naprosto diletantsky a neodborně. Zatím co při vhodném zabalení by balík měl rozměr max. 90x60x10 cm, měla krabice rozměr 60x60x75 cm, a tak v době kdy dopravci mají plné ruce práce, vozí v takovýchto balících vítr.
    A tak pro příště: BAUHAUS už raději ne, a PPL už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve fakturačních údajích firmy vyžadují u právnické osoby vyplnit jméno a příjmení, které tam nepatří a tak vystaví fakturu se špatným názvem firmy. Na žádost o úpravu správných fakturačních údajů přes email zákazníka odmítnou s informací, že údaje opravit nelze. V dnešní době nevídané. Udělejte si tedy obrázek, jak daný obchod funguje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poškrábaný plastový box...

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    je nám líto, že vám bylo doručeno poškozené zboží.

    Budeme rádi, pokud nás kontaktujete na adrese [email protected], kde Vám kolegové pomohou s řešením vzniklé situace. K Vaší objednávce zatím neevidujeme žádnou zprávu.

    Samozřejmě můžete i odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a to do 28 dnů od doručení zásilky.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Eshop zasila jako nove zbozi kusy s vadami a to i takove, ktere byly zrejme jiz nekym vracene. Porizoval jsem skrinky do koupelny. Z charakteru vad bylo patrne, ze nejde o vady zpusobene prepravou. Vraceno bylo zbozi celkem 4x a nakonec nezbylo nez si nechat vadne kusy, protoze kolotoc reklamaci a vraceni nemel konce. Vadne bylo zbozi ve 100% pripadech, tedy neslo o zadnou nahodu. Je treba rici, ze byla ze strany eshopu na vadne kusy nabidnuta alespon sleva, ktera ovsem nevykompenzuje ten strasidelny zakaznicky zazitek a naklady s tim spojene. Komunikace se zakaznickou podporou take nebyla moc prijemna, jejich vule resit situaci prakticky zadna :(

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    je mi líto, ale ve vaší objednávce je sada nářadí, pokud Vám bylo doručeno něco jiného, nebo je s nářadím cokoliv v nepořádku, kontaktujte nás prosím na adrese podpora@bauhaus,cz, nebo na telefonu 538725600, aby Vám kolegové pomohli s řešením.
    V objednávce vidíme sadu nářadí v pořádku doručenou již 11.9. Vaše recenze se bude pravděpodobně týkat něčeho jiného.

    Tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Někdo měl tu drzost, zabalit zaprášené a hlavně popraskané zboží jako nové. Přišlo tak v nepoškozeném kartonu.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den

    mrzí nás, pokud Vám dorazilo poškozené zboží.
    Neevidujeme k Vaší objednávce žádnou reklamaci. Budeme rádi, pokud nám zašlete na email [email protected] zprávu, aby s Vámi mohli kolegové tuto situaci vyřešit.

    Děkujeme

    Tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo nekompletní a bylo mi odepřeno zásilku vrátit pod záminkou, že musím nejdříve vše nafotit a fotky poslat. Moje námitka, že nejde nafotit to, co chybí už zůstala bez odezvy. Protiprávní jednání prodejce ještě bude mít právní dohru.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,
    nabídli jsme Vám dvě možnosti řešení, nereflektoval jste žádné z nich. Mrzí nás komplikace spojené s Vaší objednávkou, ale bez Vaší součinnosti bohužel nedokážeme požadavek vyřešit.


    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Reklamaci uznali a vše se za cca. měsíc od objednání podařilo vyřešit.
    • Opakovaně neumí zabalit křehké zboží
    • Systém eshopu nepodporuje opakovat platbu, když se ta nezdaří nebo vybrat jinou platební metodu. Objednávka se tak stornuje a vy přijdete o případné slevové kódy. Takže musíte zbytečně objednávku vytvořit znovu a žádat o nové kódy.
    • K objednávce nelze připojit poznámku. Jako např. požadavek na řádné zabalení zboží.

    Pokud nakupujete cokoli, co by se mohlo při přepravě poškodit, radši si pro to dojeďte nebo kupte jinde. Objednával jsem akustické panely a přišly poškozené. Jejich sklad je zřejmě chráněná dílna bez dozoru, protože vůbec netuší, jak balit zboží k přepravě a ani na druhý pokus nebylo balení dobré.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás reklamace s Vaší objednávkou, poškození zásilky bylo způsobeno neodbornou manipulací dopravcem, na což jsme dopravce upozornili. Takové situace ale nejsme schopni ovlivnit.

    Omlouváme se za nepříjemnosti.
    Tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhé dodání - 5 pracovních dnů, přestože vše bylo skladem.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    Vaši objednávku z 3.11. jsme expedovali následující den 4.11.
    Z důvodu nadrozměrné zásilky jsme zvolili dopravce DHL, který doručuje do několika pracovních dnů s ohledem na počet dep, přes které se zásilka doručuje.
    Nebylo v našich možnostech doručit Vám zásilku dříve.

    S pozdravem, tým BAUHUAS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není co popisovat, blivajs.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla zrušena pro nedostupnost vybraného artiklu a obratem Vám byly vráceny peníze zpět na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena.
    O všech krocích jste byl emailem informován.


    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    Kolegyně mi volala že objednávka je poškozena a že mi hned foto a text pošle na email, ale do teď mi nic ne přišlo, a už ty věci nutně potřebuji, děkuji

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    kolegové se situaci s Vaší zásilkou věnují a budou Vás neprodleně kontaktovat s řešením vzniklé situace.
    Je nám líto komplikací, ale poškození dopravcem jsme nemohli nikterak ovlivnit.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    zboží bylo doručeno nekompletní

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    problém s Vaší objednávkou řešili kolegové hned jak jste nás kontaktoval. Dle poskytnutých informací bylo shledáno, že výrobek je kompletní a v pořádku. Přejeme příjemné užívání.

    S pozdravem, tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kuryr me udajne nezastihl, nevim, kde je moje zaplacená zasilka, dlouhy cas odeslání, pritom zbozi bylo na strankach uvedeno skladem. Hrůza.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme expedovali třetí den po vytvoření. Dle informací od dopravce se jim nedařilo s Vámi spojit pro doručení.
    Vidíme ale, že zásilka byla již doručena. Pokud není cokoliv v pořádku prosím kontaktujte nás na adrese [email protected], kde Vám kolegové rádi pomohou.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potřeboval jsem malé okno (80x40cm). Nechtěl jsem "střílnu" kdy polovinu okna tvoří plastové rámy. Obrázky (biť informační) mi nabízely pěkné okno z úzkým rámem, přesně to co jsem potřeboval. Přišla mi "střílna". Kdybych to věděl, koupil bych si to samé z Polska o 1/3 levněji, s dopravou zdarma. Nemusel bych dokupovat kličku shánět kotvící příslušenství a platit 399 Kč za dopravu.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám okno nevyhovuje. Obrázky máme opravdu pro všechna sklepní okna ilustrační a uvedený rozměr je včetně rámu okna. Samozřejmě můžete do 28 dnů odstoupit od smlouvy a budou Vám vráceny peníze.

    S pozdravem, tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    Výhoda žádná!!!!!!!
    Nevýhoda: není možnost volby přepravce. Cena za přepravu je: 399,-Kč
    Ani po týdnu nemáte zboží !!!!!!!

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    pro nadrozměrné zásilky máme zatím pouze dopravce DHL. Cena dopravy je dopočítána dle velikosti celkové objednávky a vždy k odsouhlasení při vytváření samotné objednávky.
    Orientační cenu dopravy lze zjistit i na našem webu WWW.BAUHAUS.CZ

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nákup z eshopu - neuvedeno dodání
    • Call centrum - arogantní paní - položila telefon
    • Vrácení peněz trvá stejně jako čekání na dlouhé neuvedené dodání
    • Dodání přes DHL Express trvá 7 dní než zboží přepravce obdrží.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    objednávku jste vytvořil 15.10.2024, dodání zboží z eshopu trvá cca týden. Zboží Vám bylo doručeno 21.10.2024.

    Nadrozměrné zásilky přepravujeme přes DHL Freight, nikoli přes DHL Express jak uvádíte.

    S pozdravem,
    Tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se zboží poškodilo při přepravě, bohužel nemáme jak ovlivnit manipulaci se zbožím u přepravy. Vaše reklamace byla vyřešena vrácením peněz za poškozené zboží.

    S pozdravem,

    Tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo zničené, obchod nenabízí možnost poslat znova nový kus

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,
    mrzí nás nepříjemnosti s poškozenou zásilkou. Kolegové již zpracovali vratku a dobropis Vám byl již odeslán. Současně jsme zadali podklady k proplacení částky za Vaši objednávku zpět na Váš účet. Systémově není možné Vám zaslat k uzavřené objednávce zboží znovu.
    Omlouváme se za komplikace.
    Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zrušeno ze strany obchodu, i když bylo psáno skladem. A ještě to trvalo několik dní.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    může se stát, že skladový stav nesedí z jiných důvodů (inventurní rozdíl, krádeže, špatné markování... atd). Nicméně jakmile na takový rozdíl přijdeme, hned jej upravíme. Jakmile kolegové na skladu nesrovnalost objevili, obratem objednávku zrušili a peníze byly odeslány zpět na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena.

    Za komplikace s Vaší objednávkou se omlouváme.

    Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží stále nedorazilo. Prý je nekompletní jak jsem se dozvěděl v depu přepravní společnosti. Sám obchod Bauhaus mě neinformoval o tom že zboží nemají skladem, nebo mají a z nějakého mě neznámého důvodu ho neodeslali a protože přepravní firma která mě má zboží dovést čeká až bude mít objednávku kompletní, tak čekám i já. Nevím jak dlouho, protože jak jsem psal v úvodu obchod semnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    neevidujeme od Vás žádnou zprávu, že je se zásilkou cokoliv v nepořádku. Z našeho skladu odešly oba kusy zásilky s Vaší objednávkou. Pokud bychom v objednávce neměli všechen sortiment, tak bychom Vás určitě kontaktovali, ale objednávka byla expedována v pořádku.
    Pravděpodobně neměli na doručovacím depu oba kusy, které Vám měli doručovat a proto došlo ke zdržení.
    Dle sledování byla objednávka již doručena. Pokud tomu tak není, prosím kontaktujte nás na adrese [email protected], kde Vám kolegové pomohou s řešením vzniklé situace.

    Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dveře zabalené velmi nedbale z několika kousků polepené, na obou koncích koukaly nezabalené holé konce dveří. Objednala jsem 2 stejné dveře, byly hozené přes sebe bez balení mezi sebou a jednou přehozený papír přes ně zvenku ze dvou kousků s mezerou uprostřed.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    neevidujeme k Vaší objednávce žádnou reklamaci. Prosím kontaktujte nás na adrese [email protected], ke Vám kolegové pomohou s řešením vzniklé situace.

    Tým BAUHAUS