Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si tlakovou myčku fakturu jsem uhradil ale zboží jsem
    nedostal.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme expedovali 22.9. a dopravce ji doručil 27.9. Neevidujeme na adrese [email protected] žádnou zprávu, že by byla s objednávkou nějaká komplikace.

    Tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    platba ihned kartou, zboží nedorazilo. Velmi dlouhá dodací lhůta, omezené možnosti doručení, požadována platba ihned.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    Vaši zásilku ztratil dopravce PPL, ale o této situaci nás neinformovali. Kolegové zaslali nový kus znovu a ten by měl být v pořádku doručen.

    S dopravcem budeme tuto situaci řešit a omlouváme se za prodlení s doručením.

    Tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Zboží vypadá jinak, než na fotce a ještě mě paní na infolince odbyla, že to je ilustrační foto
    • Zboží je poškozené

    V tomto obchodě už nebudu nakupovat online, naopak mám v plánu koupené zboží reklamovat na prodejně, nejen, že je jiné než jak ho inzerujete na internetu, ale ještě k tomu je poškozené.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás pokud máte komplikace se zakoupeným výrobkem. K Vaší objednávce ale neevidujeme žádnou reklamaci.
    Prosím zašlete nám na adresu [email protected] informaci, co je chybně u Vaší objednávky a kolegové Vám pomohou s řešením vzniklé situace.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod jako hobby market fajn, ale e-shop neumí

    Objednávku připravovali ve skladu 3 pracovní dny, oznámili mi datum doručení, ale v tento den si to teprve vyzvedávala dopravní společnost, ta to převezla až za další dva dny, údajně nemají zasmluvněné termíny dodání (na zákaznické lince mi řekli, že dopravce na to má 14 dni??) Neinformují o stavu objednávky a o případném zpoždění, aby zákazník mohl počítat s termínem doručení.
    Obchod jako hobby market fajn, ale e-shop neumí. I z Polského Allegra to je rychlejší s lepším servisem.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    vaši objednávku z odpoledne 11.9. jsme expedovali 13.9.. Nebylo ale již z kapacitních důvodů v silách dopravce ji vyzvednout. Dopravce tedy převzal zásilku až v pondělí 16.9. a tuto Vám 18.9. doručil.
    O předání zásilky dopravci jste informován a zásilku lze na stránkách dopravce sledovat.
    Dopravce Vás o termínu doručení také telefonicky informuje.

    Termín doručení Vám nejsme předem schopni říci, například z důvodu, že nevíme přes kolik přeskladňovacích dep bude zásilka doručována. Snažíme se ale, aby byla zásilka u zákazníka v co nejkratším čase.

    Mrzí nás, pokud jsme Vám způsobili prodlením nějaké komplikace.

    S pozdravem, tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Oba výrobky v objednávce přišly rozbité. Nerozbily se cestou, někdo je ve skladu rozbité zabalil a odeslal. Po reklamaci zkouším totéž objednat znovu. Zaplatila jsem tedy podruhé dopravu a přišla jsem o uvítací slevu. Tak snad napodruhé se povede. Jinak už mě nejspíš neuvidíte...

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost s objednávkou. K Vaší objednávce ale neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud je zásilka doručena poškozená prosíme o zaslání zprávy na adresu [email protected], kde Vám kolegové pomohou situaci vyřešit.
    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava

    nadrozměrnou zásilku má doručovat firma DHL, která nemá patřičné vozy k doručení. Doba doručení 3 - 5 pracovních dní není dodržena, zásilka od 28.8.2024 je stále v přepravě a jezdí po republice tam a zpět!!!

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    je nám líto Vaší zkušenosti. Dopravce neměl k dispozici doručovací vůz, který by Vaši zásilku doručil. Tím vzniklo toto zdržení. Za komplikace se velmi omlouváme.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Avizovaný termín dodání nebyl dodržen o 4 dny. Na stránkách e-shopu "již bylo dodáno", přes reklamaci nedovedli ani zjistit kde se zboží nachází, ani oznámit reálný termín dodání...

    Zklamání, v dnešním konkurenčním boji jsou služby Bauhaus-u nepřesvědčivé...

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    datum v přehledu objednávky uvádíme jako "očekávaný termín doručeni". Je ale pouze na dopravci, který Vás bude sám informovat, který den zásilku doručí. Na stránkách dopravce, na které se prokliknete přímo ve sledování objednávky, bylo patrné, že je zásilka v přepravě a bude doručována.
    Objednávku jste vytvořil ve středu, ve čtvrtek jsme ji předali dopravci, nebylo ale již možné ji, vzhledem k vzdálenosti doručení, do pátku doručit
    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Katastrofa, objednávka rozdělena na dvě doručení bez jakékoliv informace. V dnešní době doba dodání 7 dní :-(

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme rozdělili, protože jedna z položek nebyla skladem. Museli jsme tedy požádat externí sklad.
    Informaci o rozdělení objednávky máte k dispozici on-line přes odkaz, který jste dostal do emailu, včetně sledovacích čísel a odkazů na stránky dopravce.

    Většinu objednávky jsme Vám doručili hned druhý den po objednání. Chybějící položku Vám kurýr vzhledem k víkendu doručil opravdu až 7 den.
    Je nám to líto, ale nebylo možné doručit tuto položku dříve.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nedorazilo když přišla informace ze Kuryr je na cestě, 13925033890753cisli balíčku, prosím pomozte s nalezení balíku

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    pokud nastanou komplikace s dopravou, neváhejte nás kontaktovat na adrese: [email protected] nebo na telefonu 538 725 600, kde Vám kolegové pomohou situaci vyřešit.
    Vaši zásilku se podařilo dohledat a kolegové Vás již s řešením kontaktovali. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na cestě se jim zboží rozbije a už ho nedodají.
    • Měli by se poučit u konkurence.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    pokud dopravce poškodí doručovanou zásilku, snažíme se se zákazníkem vykomunikovat nejrychlejší a pro zákazníka nejefektivnější řešení. Ve Vašem případě bylo nejrychlejším řešením vrácení peněz za poškozené umyvadlo. Nemělo smysl poškozené zboží doručit a řešit následnou reklamaci, vše by se prodloužilo.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace. S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží mi dorazilo rozbité a podle toho jak, jsem přesvědčený, že rozbité bylo už zabalené a odeslané

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží Vám bylo doručené poškozené. Vidíme, že kolegové z reklamačního oddělení s Vámi již reklamaci řeší.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem,
    Tým BAUAHUS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    normal

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    budeme rádi pokud nám napíšete, co nebylo s Vaší objednávkou v pořádku a proč nedoporučujete další nákup.
    Vaši objednávku jsme expedovali druhý den a v pořádku doručena byla den následující. Nedostali jsme žádnou informaci, že by byla s objednávkou jakákoliv komplikace.

    S pozdravem, tým BAUHAUS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Posílají staré zboží, znečištěné, stará prasklina vespod květináče, nefunkční

    Objednal jsem 3 ks samozavlažovacích truhlíků 78x39. Dva v samostatné krabici bez zjevných závad a vidno nové, leč uvnitř znečištěné. Třetí byl v krabici samostatně zjevně odlišný někde z vystavených kusů, značně znečištěný a vespod stará začernalá prasklina, takže samozávlaha se nekoná. Když je postavíte vedle sebe ty dva mají z přední strany nápisy a ten poškozený nikoliv, což značí jeho odlišnost.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,
    neevidujem k Vaší objednávce žádnou zprávu, kde bychom mohli vzniklou situaci vyřešit. Vždy je možné kontaktovat nás na adrese [email protected], kde Vám kolegové pomohou s řešením.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zahradní nábytek, který mi ani cca po 14 dnech nebyl doručeny, následně zjištěno, ze byl doručen jinam a pani nechtěla můj zaplaceny nábytek vrátit. Následně čekání na vratku peněz, nutnost objednat opět novy zahradní nábytek, coz si myslím, ze vůbec nemela byt moje starost, ale automaticky mi mel byt doručen novy. Po cca mesici a objednani nového zboží, jsme si odsouhlasili termín poslani, i presto doručování v terminu, kdy jsem jasne rekla, ze jsem v zahraničí a nikdo nebude doma. Dnes mi bude tedy konečně nábytek po všech útrapách doručeny a ja doufám, ze vše bude v pořádku. Od firmy Bauhaus uz bych si po zkušenostech nikdy nic neobjednala.
    S pozdravem VN

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    situace s Vaší objednávkou nás velice mrzí. Naší chybou byla zásilka expedována na jinou adresu. Snažili jsme se zásilku přesměrovat, ale bez výsledku. Systémově nebylo možné expedovat Vám nový nábytek k již uzavřené objednávce a abychom situaci neprotahovali, nechali jsme vrátit peníze zpět na Váš účet.
    I přesto, že jsme se dohodli na doručení v určitém termínu, dohodu překazilo DHL, kde z nám neznámých důvodů, zvládli doručit zásilku do druhého dne, co se dříve nikdy nestalo.
    Po konzultaci s Vámi jsme rádi, že zásilka byla v pořádku doručena a jiné komplikace již nenastaly.

    Zaslali jsme Vám dopis s omluvou a budeme rádi, když na nás nezanevřete.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdrzel jsem jiny rozmer obkladu, reklamace vazne...

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    omlouváme se za doručení jiného zboží. Informaci o špatném rozměru obkladu jste nám zaslal před 2 dny, tedy 16.5.2024, hned na druhý den 17.5.2024, kolegové ve skladu vychystali správný rozměr obkladu a odeslali jej na Vaši adresu. Náprava byla tedy zpracována v co nejrychlejším termínu.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Absolutně nerozumím, proč nejde zadat při objednání z Eshopu na webu věrnostní karta. Při nákupu v kamenných obchodech je na věrnostní kartu 10 % sleva. Kupoval jsem RYOBI a to za 6 500,-. V kamenných obchodech se na RYOBI daná sleva vztahuje. Takže jsem ve finále musel jet do kamenného BAUHAUSU a tam zboží vrátit a následně si ho koupit s touto 10 % slevou. Navíc mi prodavačka na informacích tvrdila, že 2 ze 4 produktů RYOBI, co jsem si koupil na eshopu v kamenném obchodě nemají a tím pádem mi je vzít zpět nemohou. Na faktuře ale bylo jasně uvedeno, že lze zboží buď poslat zpět přes dopravce, který zboží doručil a nebo vrátit na jakékoliv kamenné pobočce BAUHAUS. Za mě tedy palec dolů.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    bohužel na eshopu skutečně není možnost uplatnit slevy z věrnostního systému. Věrnostní systém je platný pouze při nákupech v kamenných prodejnách BAUHAUS a slevy se vztahují pouze na vybrané zboží.

    Zboží nakoupené přes eshop, můžete vrátit do 28 dní na kterémkoliv odborném centru BAUHAUS. Jenom upozorním, že když tohle zboží znovu koupíte přes stejnou prodejnu nevztahuje se na něj věrnostní slevy, protože zboží je určeno pouze pro e-shopový prodej.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerují něco, co nemají skladem

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den,

    jelikož je jeden z našich e-shopových skladů zároveň i prodejnou, občas se může stát, že se některé zboží vyprodá než ho kolegové stačí vychystat. Taky se může stát, že skladový stav nesedí z jiných důvodů (inventurní rozdíl, krádeže, špatné markování... atd). Nicméně jakmile na takový rozdíl přijdeme, hned jej upravíme a peníze jsou zákazníkovi obratem zaslány zpět.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem,
    tým BAUHAUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupena pergola za 84000 Kč nemá pořadny návod, montáž od Bauhausu stojí téměř polovinu ceny pergoly. Řemeslníci ochotni, ale nikdy takovou pergolu nemontovali, nikdo neví kudy odteka voda....neví to v kamenné prodejně ani na infolince Bauhausu. Jen problémy. Prostě katastrofa! Proč nejsou proškolení?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží mi bylo doručeno v pořádku.
    • Ihned po objednávce jsem obdržela informaci, že zboží se přípravuje k odeslání, ale přesto trvalo dva dny, než bylo vypraveno. Spěchala jsem na to. Jednalo se o sklepní okno s designem zlatý dub, ale přišel úplně jiný design oproti zlatému dubu, který se běžně používá v ČR. Okno si nechám, bude na zahradním domku, ale hodně si rozmyslím, než z Bauhausu něco objednám.

    Reakce obchodu BAUHAUS

    Dobrý den, mrzí nás, že se doba doručení se jeví jako dlouhá. Objednávka, byla zadána 8. 4. 24, a doručena 11. 4. 24. Pro specifické zboží, které má větší požadavky pro přepravu je doba dodání přizpůsobena. Dekory jsou podle trendů s malými odchylky mezi dodavateli. Děkujeme za hodnocení, protože každá zpětná vazba je pro nás důležitá. Tým BAUHAUS