Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • S firmou Battery-import.cz jsem spokojený. Objednal jsem si baterii Exide Premium 77Ah, 760A. Zdá se, že to byl opravdu dobrý kompromis mezi cenou a kvalitou. Dostatečná kapacita pro Octavii TDI 2.0 bez StarStopu. Nebojte se poradit se o vhodnosti určité baterie pro Váš typ vozidla. Jsou velmi ochotní.

  • Zdravím, právě jsme využil tento e-shop a jsem nadmíru spokojen, cena, výběr, rychlost dodání i ochota maximální!! Martin

  • Zdravím , mě tedy reklamaci uznali a netrvalo to snad ani těch 10dní-ano možná 10 s víkendem . Koupil jsem malou baterii do suzuki ignis a při prvním nastartováním nic...no nebudu popisovat všechny obštrukce jako znovu nabití ,který nevydrželo ani den ,následná návštěva autoelektrikáře , výměny baterii...ale do těch 10 dní mám novou baterku ,která funguje a doufám že fungovat bude . Cena pro mě byla docela rozhodující , když jsem jí chtěl koupit u nás v kamenném obchodě chtěl chlapík 1869kč bez DPH , z batteryimport stála 1400kč i s poštovným...raději nakupuji v kamených obchodech(i kvůli případné reklamaci) ,ale pokuď někdo má takový to rabat je to hnus a v dnešní době si troufám říct nekonkurenceschopný...

  • V e-shopu i zde na Heuréce mají uvedeno, že přijímají platby přes PayPal, což jsem osobně velmi uvítal.

    Bohužel, po dokončení objednávky mě server přesměroval na platební bránu GoPay, která s PayPalem nemá co do činění. Mám tedy objednáno, ale nemohu za zboží zaplatit.
    Doufám, že se to podaří nějak vyřešit, bohužel je víkend a mohu jen čekat...

    • Obdržel jsem odpověď, že PayPal nadále již akceptován nebude. Je to škoda, protože jde o jednu z nejbezpečnějších online platebních metod.

  • 17.12.2018 v 14.58 . Veškeré baterie do 4 aut objednávám vždy jen u této společnosti. Velká spokojenost jak s výběrem ,cenou i s rychlým a perfektním dodáním.Komunikace u objednávek výborná. Zatím velká spokojenost. Všem doporučuji. Davídek.

  • Přes 8 let jsem u této firmy nakupoval a poměrně jsem utratil dost veliké peníze. Ceny má tento obchod velmi příznivé, to je naprosto nesporné. Rychlost a kvalita komunikace je naprosto perfektní. Dalo by se říci radost nakupovat.

    Problém nastává v případě, že budete mít nějakou závadu se zakoupeným zbožím, což se mi stalo poprvé po 8 letech. S REKLAMACÍ NEUSPĚJETE !!! Konkrétní zkušenost: akumulátory Goowei OTL7-12 do APC "Smart-UPS 700". Po roce a půl popraskaly a nafoukly se. Vrácenou baterii prozkoumali ve své "laboratoři" a prohlásili, že:

    Akumulátory nebyly používány v souladu s pokyny výrobce. Akumulátory jsou nyní nefunkční a nelze je oživit. Akumulátory byly hluboce vybité, poté přebíjené, došlo k jejich mechanickému poškození. Nelze uznat jako oprávněnou reklamaci.

    Nesmysl hodný Nobelovky :-( Akumulátory používá ta moje APC "Smart-UPS 700" a nikdo jiný a zcela automaticky tak, jak výrobce APC z USA ji vyrobil pro použití s akumulátory 12V 7,2 Ah. Nikdo jiný to nemůže ovlivnit. Moje "Smart-UPS 700" je v naprostém pořádku a když jsem do ní dal nové akumulátory, tak pochopitelně pracuje naprosto normálně a perfektně.

    Prostě akumulátory Goowei OTL7-12 v mém případě se neosvědčily a jsou nejspíš šmejd a neosvědčil se ani přístup tohoto prodejce při reklamacích.

    Není dobrý, není slušný a k serióznosti má hodně daleko :-(

    • Bohužel musím naprosto souhlasit. Viz můj příspěvek do diskuse o několik řádků níže. Vadná baterie v našem autě přestala fungovat, auto nemělo žádný problém a po instalaci nové baterie ho nemá dodnes (už 4 měsíce). Takže reklamace byla z mé strany naprosto oprávněná, ovšem neuspěl jsem stejně jako řada ostatních. Musím opakovat, že s tímto obchodem bude spokojen každý, kdo nikdy nebude chtít nic reklamovat. V opačném případě pochopíte, co to znamená naprostá ignorance základních práv zákazníka - a samozřejmě i občanského zákoníku.
      Dušan

  • Výborná komunikace, naprostá spokojenost.Radek

  • Ceny má tento obchod velmi příznivé, ale počítejte s tím, že pokud náhodou budete mít nějakou závadu na zakoupeném zboží (což naštěstí nastane zřídka), s reklamací neuspějete. Porušují totiž Občanský zákoník, podle kterého má každý zákazník, pokud dojde na zakoupeném zboží v záruční době k neodstranitelné závadě, právo na výměnu, popřípadě na vrácení zboží. Konkrétní zkušenost - baterie Varta Silver Dynamic 85Ah byla v provozu půl roku a přestala v podstatě ze dne na den fungovat. Auto se používá v běžném provozu, nemělo a nemá žádné závady, elektroinstalace včetně dobíjení zkontrolována - naprosto bez problémů, s novou baterií vše funguje už měsíc bez jakýchkoliv potíží. Reakce obchodu je standardně následující: Vrácenou baterii prozkoumají ve své "laboratoři", prohlásí, že absolutně není možné, aby vůbec nějaká autobaterie přestala "tzv. sama od sebe" fungovat, neboli že došlo k nevratné sulfataci, kterou jste si museli rozhodně nějak způsobit vy sami. Můžete opakovaně argumentovat tím, co už jsem napsal výše, tedy že jste rozhodně nic zvláštního s baterií nedělali a že po výměně za novou opět vše bezvadně funguje - bohužel se na vás dívají jako na lháře a podvodníky. Vymlouvají se, že uznávají pouze výrobní vady (což v praxi asi podle nich znamená to, že baterie bude vadná už hned při prodeji). Takže ještě jednou opakuji, abyste nebyli nemile překvapeni: přestože jste neporušili žádnou z podmínek uvedenou v záručním listu, zapomeňte na to, že vůbec nějaký záruční list máte, rozhodně vám v budoucnu nebude k ničemu. Oni vědí, že lidé nemají čas a energii se s nimi hádat a na rozdíl od jiných poctivějších obchodníků jim svědomí nic neříká. Docela mě toto chování zklamalo.
    Dušan

  • Spokojenost , doporučuji

  • Spokojenost s produktem,všechno proběhlo na jedničku.

  • To , že u vás zákazník s reklamací nepochodí jsem už zažil, ale je škoda, že jste to nenapsal dříve než jsem baterii od vás koupil. Už jsem přišel za život o více, tak se nezblázním a je to zkušenost. Od té doby nakupuji jen v marketech pokud tam zboží seženu a s případnou reklamací nemám problém. Nákupy se týkají i autobaterií kdy se dá koupit značková baterie pod jiným polepem. Já osobně mám s jednou marketovou baterií velmi dobré zkušenosti. Samozřejmě někteří zákazníci si dělají z obchodu půjčovnu zboží a to je špatně ty je třeba odstavit od zdroje. U vás je to ale jedno, protože se u vás nevyreklamuje nic jak píšete. Takže máte takový ten způsob prodeje zákazníku nakup a zkus otravovat, uvidíš jak tě utřeme :) Takže lidi, nakupujte si kde chcete, případné reklamace si také řešte jak chcete, já už mám po pár zkušenostech jasno kde budu nechávat své peníze :)

  • Vážení diskutující,

    nabízím reakci ze strany naší firmy na poslední 3 příspěvky:

    1) V loňském roce jsme prodali 40 tisíc kusů autobaterií, je vcelku logické, že v tomto množství se vždy najdou jedinci, kteří autobaterii poškodí nevhodným používáním. Nejčastěji nedostatečné dobíjení, porucha dobíjení, hluboké vybití např. dlouhými i častými odstávkami vozu, používání autobaterie k jiným účelům, cyklické spotřebování, atd. atd. Těch příčin je celá řada, a obvykle to baterii zahubí. Takovéto reklamace opravdu neuznáváme, ať se na nás prosím nikdo nezlobí. To není neúcta či neochota, to je přirozená obrana proti lidem, kteří nemají soudnost a reklamaci berou jako výzvu. Na internetu jsou dokonce rady jak takovou autobaterii před záruční dobou poškodit a vyreklamovat. Kdo má odvahu, ať to zkusí, u nás nepochodí. U nás v laboratoři vždy bezpečně rozlišíme vadné od poškozených. Tím nechci říct, že pánové níže jsou tento případ. Drtivá většina lidí poškozuje svůj akumulátor neúmyslně. Viz seznam negativních vlivů výše.

    2) Pane Jardo, Vám už jsem přece odpovídal. Vše jsem Vám poctivě a obšírně vysvětlil. Samozřejmě máte i nadále právo se do diskuze zapojovat, toto Vám nijak neupíráme, ale prosím buďte věcný, výstřely do tmy a neustálé útoky na značku Exide jsou přeci zbytečné. Koupím talíř, rozbiju ho, jdu reklamovat a reklamace není uznána. Může za to výrobce?

    3) Vyřízení reklamace opravdu trvá okolo 8 - 10 dnů vč. víkendu. Obvykle totiž baterie před testem oživujeme a to dvěma pokusy. Tyto pokusy jsou cyklické = nabití a vybití za ideální podmínek. Tyto dva cykly obvykle trvají 4 – 6 dnů. Uzavření reklamace + víkend, a jsme na 10 dnech. O průběhu reklamace a požadovaném času vždy informujeme předem a v případě potřeby zákazníkovi zapůjčíme náhradní autobaterii zdarma, pouze proti záloze.

    4) Pokud Vám kdokoli sdělil, že je baterie Exide pro provoz Vašeho vozu nevhodná, pak se mýlil. Autobaterie Exide jsou špičkové produkty vhodné pro jakýkoliv automobil s benzínovým či dieselovým motorem. Beru to spíše jako nedorozumění v komunikaci, protože nikdo z našich zaměstnanců by Exide takto neznevýhodňoval.

    5) Vyšší nároky na autobaterii mají skutečně dnes téměř všechny vozy. Některé více, jiné méně. To je bohužel pravda, ale nemohou za to výrobci autobaterií nýbrž výrobci automobilů. To je pak strana odpovědná za předepsaný, tedy vhodně zvolený (navržený) akumulátor. Nenazval bych to intenzivní skrytou spotřebou, jsou to prostě zvýšené energetické nároky – primárně jsou na vině integrované spotřebiče daného vozidla.

    6) Autobaterie vhodná pro vůz Audi Q5 je prakticky jakákoliv. Tento vůz není nijak omezen. Není pravda, že neumí nabít autobaterii správným napětím. Samozřejmě pokud nemá poruchu. Je zcela lhostejné jakou autobaterii do vozu dáte. Samozřejmě s ohledem na kvalitu, značku, výkon, atd. Skutečnost, že by baterie Banner s technologií Ca/Ca (tedy s oběma sadami elektrod legovanými vápníkem) byla nevhodná je holý nesmysl, protože naprosto identickou technologii používá Varta, Exide, Bars, Optima, Duracell, a všichni ostatní výrobci! Jinak řečeno, na světě už není jiných autobaterií pro osobní automobily než Ca/Ca (v civilizovaném světě a snad kromě speciální průmyslových aplikací, tam možná ještě přežívají elektrody legované antimonem).

    7) Při výměně autobaterie u moderních vozů a následné inicializaci v palubním počítači mohou opravdu vzniknout problémy. Bohužel tato doba, ve které žijeme, je tzv. „počítačová“ a výrobce dnešních moderních automobilů se rozhodli, že výměna ve START-STOP a BMS systémech musí být potvrzena pomocí programové inicializace. Tedy laicky řečeno, technik nahraje informaci o provedené výměně do palubního počítače vozu. Výrobci automobilů poskytují DB výrobcům autobaterií, ti pak nechají vyrobit přenosný počítač, ve kterém je sada instrukcí vč. DB všech modelů vozů daného výrobce. I přes veškerou snahu se nedaří tyto výměny informací zvládat 100%. Těmito nedokonalostmi pak trpíme jak my jako servisní pracoviště, tak pochopitelně a hlavně motoristé, kteří se na zásah spoléhají. Autorizované servisy mají přístup k informacím mnohem snadnější. Nikoho nepřemlouváme a výměnu autobaterie můžete samozřejmě podstoupit i tam. V případě, že se nám inicializace nepodaří, nikoliv tím, že bychom to neuměli, protože prováděná operace je stále stejná, technik pouze provede několik jednoduchých úkonů, tak vůz vracíme v původním stavu. Pokud dojde k poruše, hradíme náklady spojené s obnovou řídící jednotky my – to se v historii výměn stalo pouze 2x. Bohužel, pokud nedokážeme provést inicializaci, musí zákazník do servisu a platit za inicializaci tam. Autorizovaný servis si obvykle účtuje extrémně vysoké ceny 5x až 10x více než jaké si účtujeme my. Naše úspěšnost inicializace se pohybuje okolo 95%. Zbývajícím zákazníkům se omlouváme, že jim servis nemůžeme poskytnout, přístroje ani programové vybavení nejsou dokonalé.

  • Dnes mi po 4 týdnech klekla baterie Exide Premium zakoupená v Battery Import. Vůz 2 týden jezdil, potom 2 týdny stál v garáži. V prodejně mi oznámili, že reklamace bude trvat nejméně 10 dní. Z telefonátu s reklamačním technikem jsem se dozvěděl, že baterie Exide je pro mé vozidlo a pro provoz, který není každodenní, nevhodná, protože můj vůz má prý intenzivní skrytou spotřebu (to ovšem mají všechny novější vozy...). Přestože při prodeji věděli, pro jaké vozidlo baterii prodávají. VELMI VARUJI PŘED SPOLEČNOSTÍ BATTERY IMPORT a PŘED ZNAČKOU EXIDE!!! Problém je jak prodejce, tak kvalita baterie!!!

  • Také zajímavý příspěvek. Baterii jste asi spotřeboval předčasně jako já tu Exide v příspěvcích níže :)

    Nicméně koupil jsem si opravdu kvalitní baterii za pár šušňů s autem jsem nice nedělal a betrie je v cajku. Takže to není autem, ale exidem :)

    Zkušenost mám i s Exide trakcí, také hotová katastrofa. To už je lepší trakci napájet kvalitní startovačkou 77ah, vydrží více jak trakce Exide 100ah - osobně vyzkoušeno!

  • Velmi negativní zkušenost s touto firmu!!

    Doporučí a prodá vám baterie i přesto, že není kompatibilní do vozu. K reklamaci se nezná, viníka označí vás.

    Chtěl jsem akumulátor Varta do Audi Q5, prodejce mě přemluvil na Banner s technologií Ca/Ca, kterou ale vůz neumí nabít správným napětím. Po 3 měsících baterie zničená, reklamace neuznána, baterie na vyhození 4300,-

    Dále, nekorektně provedená výměna baterie, nepodařilo se ji nahrát do řídící jednotky auta.

    Z touto firmou nechci mít nic společného!!

  • Jsem velice spokojená - Cena
    - Kvalita
    - Rychlost dodání
    Tento web doporučuji..!

  • Jsem spokojený,baterii mam Oktavji 4 roky silver dynamik. Doporučuji.

  • Jarda: Milý Jardo, akumulátor je spotřební zboží. To je fakt. Nemusím Vás nijak přesvědčovat. I když mi nevěříte, tak to tak bude.
    Akumulátor lze spotřebovat či poškodit mnohem dříve, než si pravděpodobně uvědomujete. Např. ponecháte zapnutý spotřebič ve voze (světla, rádio, atd.) a akumulátor hluboce vybijete. Tím jej poškozujete. Může vydržet, ale nemusí. Skutečnost, že automobil jinak funguje bezproblémově s tímto nijak nesouvisí. Ani argument, že původní baterie vydržela 6 let. To se běžně děje, že lidé zapomínají rozsvícená světla, nebo zapnuté jiné spotřebiče. To je prosím také fakt, pokud byste chtěl i nadále argumentovat, že jsem Vás nepřesvědčil nebo tvrdit, že se Vám to nestalo, tak prosím, ale jako objektivní argument takové tvrzení neobstojí.
    Zároveň nevylučuji, že akumulátor byl opravdu vadný. Viz. můj předchozí příspěvek.

    A zpět k analogii s pneumatikami. Na nic takového jako zapomenutá rozsvícená světla u nich zapomenout nemůžete a tím ji nelze nijak poškodit. I když snad přece, pokud zapomenete přezout ze zimních na letní a v teplém počasí ojedete tu měkkou zimní směs mnohem dříve.
    Opravdu pak půjdete reklamovat ojetou (spotřebovanou) pneumatiku, protože někde někdo napsal, že pneumatika má vydržet 3 sezóny? Nebo proto, že Vám vydržela předchozí pneumatika 3 sezóny, a proto tako spotřebovaná je vadná z výroby když nevydržela?

    To, že kvalita výrobků dlouhodobě klesá je fakt. Souhlasím s Vámi. Na vině jsou výrobci v honbě za většími zisky, ale také spotřebitelé, kteří nejsou ochotní za kvalitu připlácet a stále požadují levnější a levnější zboží se zachovanou původní jakostí.

  • Battery: Vážený pane z Battery Import. Vaše info ohledně toho, že akumulátor je spotřební zboží mě nepřesvědčilo. Ano, akumulátor je spotřební zboží, ale aby to za cca dva roky zhaslo je přinejmenším neekonomické a hlavně neekologické! Budeme vyrábět stále dokola a zanášet zemi svinstvem a jedama doknekonečna až nebude kde žít, protože vše otrávíme a vyčerpáme předčasně? Proč myslíte, že je takový výskyt rakovin a všeho možného? Právě kvůli výrobě odpadu. Některé zboží je již z výroby odpad, jelikož neposlouží svému účelu ani krátkou dobu. Být po mém, povinně bych výrobcům nařídil život zboží min. 10let jinak zakázat výrobu z ekologických důvodů. Lidí je na této planetě nadbytek a je třeba se podle toho chovat.

    To jsem ale odbočil. Píšete , že odjeté gumy také nereklamuji, ale ta guma má určitý život, který by měl mít i akumulátor a ne že za dva roky je po kapacitě. Auto mě nepřebíjí ani nepodbíjí, nabíjí v normě a startuje během jedné až dvou sekund. V malém nákladáku mám už cca šestým rokem nějakou aku o kapacitě 45Ah České výroby z hobymarketu. STELA se jmenuje ta aku. Podotýkám, že v tom náklaďáku má být aku o kapacitě 140Ah a já jsem dal malou aku o kapacitě 45Ah s tím, že to baterka přežije max. 2 roky a bude utahaná ( v té době jsem bohužel neměl peníze na velkou baterku ) Baterka jede už cca 6 tým rokem a nehodlá umřít! Při změření je stále nabita na 90 - 100% , perfetkně drží proud. Malé nákladní auto má motor o obsahu 2000cm3 a startér nemá převodovku jede napřímo a žhavení je staré výroby - pomalé, takže baterka dostává záhul. Při delší odstávce spadne nafta, takže točím déle a baterka jede jak má, vůbec nepoznám, že tam patří velká. Takhle by měla dobrá aku vypadat. Za pár šupů velmi kvalitní produkt. Ani nevím, která firma tu baterii STELLA u nás vyrobila je to jen obchodní název pro obchod. Pokud bych to nějak zjistil, rád bych si tuto aku koupil i do osobáku.