Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jarda: Milý Jardo, velmi nás mrzí, že je Vaše baterie nefunkční. Nejsme výrobci, ale prodejci, tak pokud si stěžujete na kvalitu, bohužel s tím nic neuděláme. Stane se, že může být autobaterie vadná. Pokud Vám nikdo neodpověděl, pak se omlouváme. Samozřejmě jako každý zákazník máte možnost k nám baterii dovézt a my Vám na u ní provedeme zdarma diagnostiku. To platí po celou dobu životnosti akumulátoru. Mnoho zákazníků si tuto službu chválí, není tedy důvod abyste ji nevyužil také. Mnohdy se stává, že je autobaterie pouze oslabená či hluboce vybitá a lze ji oživit. Pak může další 2 roky bez problémů fungovat. Bohužel na dálku nedokážu ani dle Vašeho popisu ("v prdu shit zhasl") odhadnout v jaké kondici Váš akumulátor je.
    Co se týče Vaší poznámky o hoby marketech, pak Vás musím zklamat. Ročně obsloužíme desetitisíce zákazníků a Vy jste první kdo přišel s opačným názorem, totiž, že je tam levněji - mluvím o autobateriích :-) Ale jak se říká, kdo nevěří ať tam běží.
    A nakonec k poznámce o reklamaci. Ano, je to možné, že byste dopadl stejně. Je totiž docela možné, že jste akumulátor spotřeboval nebo poškodil. Již to tady pravděpodobně několikrát zaznělo, ale pro jistotu zopakuji. Autobaterie je spotřební materiál. Tedy např. něco jako toner či pneumatika. Spotřebovaný toner či ojetou pneumatiku se málokdo snaží vyreklamovat. Ani se nepodivuje nad tím, že vydržel(a) pouze 2 roky. Toner lze spotřebovat klidně za měsíc. Ale tak nějak lidé předpokládají, že u takových produktů nemají šanci. U autobaterie je to něco jiného. Lidé mají pocit, že poškozenou či vybitou baterii je možné vyreklamovat, že se nepozná, že to není výrobní vada, ale např. nedostatečné dobíjení či hluboké vybití. Jenže ono se to pozná. A pak jsou lidé naštvaní, že reklamace končí neuznaná. U autobaterií lze uznávat skutečně pouze výrobní vady a nikoliv např. sníženou kapacitu vlivem opotřebení, nebo poškození vlivem nedostatečného dobíjení či hlubokého vybití, jak již jsem zmínil.
    Ohledně příspěvků zde v diskuzi, povězte mi prosím, který příspěvek nebyl zodpovězen tak, že z něho stále lze vyvodit naši neregulérnost? Většina příspěvků je napsána anonymně a v afektu či nevědomosti. Ročně prodáváme desítky tisíc baterií. V loňském roce jsme dosáhli obratu téměř 90 milionů (tato čísla lze ověřit, nejsou vymyšlená), lidé nás chválí a vrací se k nám, ale nelze se zavděčit každému. Málokdo se nám přizná, že mu auto poškodilo autobaterii. Drtivá většina lidí nejprve reklamuje a až po té se svěří, že to asi bude elektroinstalací. Přesto je náš servis vždy zdarma, bez ohledu na záruční dobu. Za práci u nás neplatíte. Mohu pouze konstatovat, že na kritiku vždy reagujeme, a snažíme se sjednat buď nápravu nebo vysvětlit skutečnou podstatu věci. I Vám jsem k dispozici v případě, že budete mít další dotazy či požadavky. Přeji hezký den.

  • Koupil jsem si u nich baterii, která po 2 letech a cca 3 měsících je totálně v prdu. Na mejla proč ten Exide shit mě zhasl nikdo neodpověděl, asi ví co prodávají za "kvalitu" V internetových obchodech už nic nekoupím, nevyplatí se to. V hobymarketech mají stejné ne-li lepší ceny a hlavně k reklamace vyřizují k plné spokojenosti zákazníka. Je doba vyfiltrovat špatné firmy od dobrých, prodejců je jako much. Koukám na ty příspevky tady, tak kdybych stihl reklamaci, stejně ji neuznají.

  • Michal:

    Tento příspěvek bych rád uvedl na pravou míru. Zákazník nám napsal negativní recenzi ve stejném duchu jako tento diskusní příspěvek.
    Samozřejmě se jedná o omyl. Zákazník nesprávně považoval vyražené datum do plastového boxu (schránky baterie) za datum výroby autobaterie. Tímto otiskem se však značí pouze datum výroby právě tohoto plastového boxu. S datem výroby autobaterie to samozřejmě nemá nic společného. Zákazníkovi jsme vysvětlili, že se jedná o omyl, ten se omluvil a negativní recenzi smazal (tuto smazanou recenzi lze dohledat mezi ostatními - Přidáno: 5. února 2015 - Anonym).
    Bohužel nám neoznámil, že zároveň s recenzí se tu objevil z jeho strany také tento negativní diskusní příspěvek.

    Pro informaci ostatním zákazníkům, baterie byla pouze měsíc stará, tedy nikoli 3/4 roku jak se zákazník mylně domníval. Naopak, rychleji už to z výroby k zákazníkovi snad ani nejde. A jak píše zákazník, skutečně se jedná o nejprodávanější model a prodali jsme jich tisíce kusů. Dodržujeme systém skladování FIFO a tudíž je nemožné, aby se v prodeji, v kterémkoliv našem středisku, objevila takto stará autobaterie a to v zimní sezóně.

    V případě dotazů či dalších detailů jsem zákazníkům k dispozici na [email protected]

  • Proč tady i na Vašich stránkách píšete, že prodáváte jen čerstvé baterie. viz: "Díky velké obrátkovosti můžeme zaručit, že se k Vám dostane vždy baterie s "čerstvým" datem výroby. "
    nebo níže v diskuzi: "... jsme největší prodejce s největším obratem a tento Váš model je poměrně prodávaný, takže se u nás baterie ohřeje zpravidla několik dnů maximálně týdnů"
    A mě od Vás dorazila teď v lednu 2015 baterie vyrobená v dubnu 2014 =tři čtvrtě roku stará? A měla napětí jen 12,4V. A to nejde o žádnou speciální baterii, ale Varta blue dynamic 44 AH přece patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější baterie - i podle Heureky.

    Štve mě to proto, že právě kvůli tomu Vašemu tvrzení, že prodáváte zcela nové baterie, jsem si Vás vybral...

  • Radek Pavlů:

    Dobrý den pane Pavlů, i tentokrát se omlouvám za opožděnou reakci. Doufám, že jste nečekal a kontaktoval jsem naše servisní oddělení.

    K Vašemu dotazu. Neznám podrobnosti ani všechny okolnosti (klidové napětí, druh nabíječky, stáří baterie, atd.) abych mohl přesně konstatovat k čemu došlo a tak se pokusím popsat všechny možnosti / scénáře.

    1) Nejpravděpodobnější co mě napadá a to vycházím ze zkušenosti a z logiky věci, je skutečnost, že autobaterie byla prostě plně nabitá a nabíječka tak pouze detekovala napětí, které po připojení ihned vystoupalo a nabíječ tak samočinně přepnul do udržovacího režimu. Sousedova baterie byla naopak částečně nebo zcela vybitá a tak nabíječka začala nabíjet. Baterie od nás odcházejí obvykle nabité, málokdy zcela nabité, protože z továrny ke spotřebiteli to obvykle trvá několik měsíců, ale to vůbec není problém, protože instalovat se smějí i baterie z poloviny vybité, dobijí se za provozu. K tomu u nás nedochází protože jsme největší prodejce s největším obratem a tento Váš model je poměrně prodávaný, takže se u nás baterie ohřeje zpravidla několik dnů maximálně týdnů.
    Ale mohlo se stát, že toto byla zcela čerstvá baterie, složená z kamionu dva dny před odběrem a tak byla z továrny třeba 3 týdny a to je opravdu plně nabitá a nabíječky přestávají nabíjet po několika vteřinách nebo vůbec nezačnou. Samozřejmě záleží na konkrétním modelu.

    2) Druhá varianta je, že je baterie zcela nefunkční, tedy pokud byste ji dal do automobilu, tak by se ani nerozsvítí kontrolky, natož aby nastartovala motor. To je velmi nepravděpodobné, protože každou baterii před expedicí orientačně měříme, aby tento případ nikdy nenastal.
    Řekněme však, že baterie byla tzv. "načatá" a během přepravy se závada zcela projevila. Např. rozpojením vnitřního obvodu. To je velmi vzácná závada, kterou jsem já osobně za několik let zažil pouze 2x !! Pak by to znamenalo poslat ji k nám na reklamaci. Pokud máte doma voltmetr, tak doporučuji změřit napětí. Pokud bude mít baterie přes 12.8V nebo okolo této úrovně, a po připojení na anbíječku toto napětí okamžitě vystoupá přes 14.4V až 15 V i více, protože to je konečné nabíjecí napětí, pak je druhá varianta nesmysl a platí první. Baterii klidně můžete namontovat a nastartovat motor. Vše je v pořádku.

    3) Třetí možnost je, že má baterie vadný článek, který jsme my nezátěžovým měřením nemohli odhalit. Taková vada se projevuje tak ,že je baterie extrémně slabá, obvykle dokáže rozsvítit kontrolky v autě, ale nelze nastartovat motor. Voltmetr může klidně ukazovat přes 12V (12.4 / 12.8 V atd.), ale baterie proud dávat nebude. V takovém případě drtivá většina nabíječek začne baterii nabíjet, ale brzy skončí, protože napětí dosáhne brzy konečného napětí, nebo začne měnit proud v teplo a nabíjí několik hodin i dnů. Může se však stát, že nabíječka, jeli dostatečně sofistikovaná, začne před nabíjením baterie testovat, jednoduchý zátěžový nebo nezátěžový odporový test a tak zjistí vadu článku, protože napětí obvykle okamžitě klesne pod 11V, v takovém případě opět nezačne vůbec nabíjet. Ale takováto nabíječka je poměrně drahá a asi byste o takové funkci věděl, takže opět méně pravděpodobné.

    4) Čtvrtá varianta je spíše dotaz. Zda-li nemohlo dojít k nějakému omylu při zapojení autobaterie na nabíječku. Přepólování, příliš výkonná nabíječka (pro tento akumulátor doporučuji okolo 8 až 15A (maximálně), 20 až 30A už je příliš silná spíše vhodná pro autobaterie do tahačů apod. Nebo nedostatečná konektivita mezi svorkou a pólovým vývodem baterie, atd.

    To je momentálně vše co mě napadá. Samozřejmě pokud už je odpověď zbytečná, protože jste zjistil, že všechno funguje nebo jste nás kontaktoval a problém byl vyřešen jinak, nebo pokud byste měl jakýkoliv další technický dotaz. budu rád, když mě budete kontaktovat na mém mailu, který naleznete na našich stránkách www.battery-import.cz Díky Krejčík

  • Dobrý den, zakoupil jsem si u Vás autobaterii Varta Silver Dynamic 85Ah, po vyzvednuti z Toptransu jsem si ji dal v garáži na nabíječku, ale podle nabíječky baterie vůbec nenabijí, zkusil jsem tedy nabít baterii od souseda a ta se normálně nabila. Jak mám dále postupovat? Děkuji Pavlů

  • Pro pána s přezdívkou Zorba:

    1) Většina argumentů zazněla již v mém předchozím příspěvku, nicméně tvrdit, že nereagujeme na email s reklamací je podivné. Buď jsme blázni, protože si myslíme, že unikneme spravedlnosti tím, že nebudeme reagovat na maily nebo došlo k omylu či ke zpoždění v reakci a pak nás pranýřujeme za něco, co jste mohl vyřešit urgencí a my omluvou, pokud jsme opravdu nereagovali. Takže dodatečně se omlouváme. Každý zákazník je pro nás zákazník, i když reklamuje. Zboží které prodáváme vyrábějí seriózní výrobci, nikoliv my. Nemáme tedy důvod se schovávat a neuznávat reklamace.

    2) Napište sem prosím číslo protokolu a já veřejně, ale při zachování Vaší anonymity popíšu výsledek reklamačního řízení. Důvod zamítnutí reklamace u baterie je celkem běžná rutina. 70% lidí reklamuje vybitý akumulátor jako vadný. Máme snad každému dát nový akumulátor je proto že je vybitý? Dalších 10% lidí reklamuje akumulátor jako vadný, že ztratil kapacitu, ale když zjistíme, že je spotřebovaný, tedy již na konci životnosti, dozvíme se od zákazníka, že autobaterii používal na chatě k napájení alarmu nebo práci na notebooku atd. K tomu autobaterie neslouží a její životnost je výrazně kratší než pro účely startování. Tedy opět reklamace, kdy se zákazník rozčiluje, že baterie nic nevydrží, ale skutečnost je poněkud jiná. Mnoho lidí tuto skutečnost vůbec nepřizná a dál se hádá. Věřte ale, že to se 100% jistotou poznáme. Pak jsou další vady, to už jsme u jednotek procent. Např. hluboké vybíjení v automobilu, zapomenuté zapnutá světla, poškození nevratnou sulfatací, zkrat článku vinou nevratné sulfatace - způsobenou opět hlubokým cyklickým vybíjením, přebíjení chybou alternátoru, atd. atd. Těch příčin je velké množství a ani jedna z nich nesouvisí s kvalitou výroby. Ale mnohdy je zákazník naštvaný, protože o svém problému vůbec neví.

    3) Vše co jsem napsal je pravda, a publikoval jsem o tom mnoho odborných článků. Bude-li mít někdo zájem, mohu poslat zkrácenou verzi škodlivých vlivů, které působí na startovací či trakční olověné baterie. Vy píšete, že po roce začala baterie zlobit. I kdyby začala zlobit po týdnu. Není to důvod myslet si, že je vždy chyba na straně baterie. Známe z praxe případy, kdy zákazník trvale poškodil novou baterii po 5 dnech používání. Důvodem byl poškozený alternátor, který baterii ve vozidle přebíjel až došlo vlivem extrémně intenzivní elektrolýzy k úbytku vody z elektrolytu, vlivem úniku kyslíku a vodíku! Hustota šla rapidně nahoru a vodu u bezúdržbového akumulátor nelze doplnit, protože nemá zátky. Je to důvod baterii vyměnit protože je v záruce? Bohužel, výrobce takové "vady" neuznává a je to v pořádku, pokud něco poškodím, nesu za to odpovědnost já a nikoli výrobce.
    Tím netvrdím, že jste vy baterii poškodil, ale pokud jsme Vám reklamaci neuznali, napsali jsme vám proč! A to jste vy tady v diskuzi neuvedl. Jen píšete, že jsme Vám napsali zbytečné doporučení a to není pravda. V protokolu je vždy důvod zamítnutí a po té teprve doporučení.

    Všem, kteří u nás ve firmě Battery Import zvažují nákup baterie nabízím, že se mohou osobně přesvědčit jakým způsobem zacházíme se zákazníky. Jaké je procento uznaných reklamací a proč. Jaké vady uznáváme a jaké ne. A proč. Jaké postupy u nás používáme pro posuzování reklamací a proč. Všech zákazníků si velmi vážíme. Naše metody spíše připomínají starou školu, protože stále razíme heslo: Náš zákazník náš pán!

    Velmi nás mrzí každý nespokojený zákazník. Pokud se ukáže, že chyba je na naší straně, vždy se snažíme naší chybu nějak vykompenzovat. Nikoli pouze omluvou, ale nabídneme slevu nebo drobnost zdarma (balíček tužkových baterií). Pokud není chyba na naší straně, trpělivě vysvětlujeme kde chyba vznikla a snažíme se zákazníka poučit a varovat jej, aby se do nepříjemností nedostal opakovaně. Avšak jsme obchodní firma jako každá jiná a naším hlavním účelem je pochopitelně zisk. Naše firma má 14 zaměstnanců a to jsou lidé, kterým dáváme práci. Až budeme každý pokus o reklamaci vyřizovat k plné spokojenosti zákazníka a měnit každý reklamovaný (vybitý, poškozený, spotřebovaný či špatně aplikovaný) akumulátor, určitě zkrachujeme.

  • Josef Hlavačka: Omluvám se za opožděnou reakci, patrně jsem nedostal tyto diskusní příspěvky do mailu.

    Musím konstatovat, že každý ze zákazníků má právo se svobodně vyjádřit, ale Vaše zvláštní tvrzení o průběhu událostí musím bohužel vyvrátit. Chováme se ke všem zákazníkům stejně a držíme se zavedených postupů řadu let, netuším proč bychom u vás měli postupovat jinak.

    1) Pokud jste se k nám skutečně dovolal a reklamoval jste baterii, že je vybitá, pak bychom Vám jistě řekli, abyste změřil klidové napětí a teprve po té bychom mohli navrhnout další řešení. Jaké měla napětí?

    2) Pokud by měla standardní napětí od 12.4V do 12.8V (zhruba 50 - 100% kapacity), pak bychom Vás poprosili, abyste buď baterii změřil těsně po pokusném startování nebo abyste akumulátor poslal zpět k nám (vzhledem k platným zákonům ČR by Vás to nic nestálo).

    3) Každou baterii před odesláním měříme na klidové napětí, kdyby došlo k poruše na článku během přepravy z továrny, velmi často se to projeví během několika dnů na klidovém napětí, klesne na úroveň 10.5 až 11V. Pokud byste naměřil toto napětí ihned by Vám byla zaslána nová autobaterie a starou by TopTrans odvezl, tzv. výměnný balík (běžně funguje).

    4) Nikdy jsme neprodali starou baterii. To zásadně odmítáme! Mohli jsme prodat nefunkční baterii se závadou, to neovlivníme, protože skryté vady se měřením klidového napětí neodhalí a bohužel není v našich silách každý prodaný akumulátor testovat zátěžovým proudem. Ročně prodáme přes 30 tisíc startovacích baterií (vč. moto). A nikdy jsme neprodali vybitou baterii. Z továrny chodí vždy nabité. A baterie jdoucí do prodeje nidky nijak nevybíjíme (ani na testy, ani na ukázku, vůbec).

    5) Pokud neexistuje možnost proč by měla být autobaterie vybitá ani stará. Mimochodem stáří můžeme ověřit, pokud pošlete výrobní kód nebo pošlete servisní protokol, kam se výrobní kódy vždy zaznamenávají. Pak není důvod, abychom Vám radili autobaterii dobít.

    6) Pokud pošlete číslo protokolu, abychom zjistili co jste u akumulátoru vlastně reklamoval, mohu se zde zaručit, že každému kdo o to bude mít zájem poskytnu k danému případu maximum informací. Naše postupy jsou velmi profesionální a vždy objektivní. Každému případu se individuálně věnuje maximální pozornost. Baterie je vždy při posuzování zároveň i oživována. Má-li někdo zájem se přesvědčit o těchto postupech nabízím možnost návštěvy do naší laboratoře a posouzení každého jednoho servisního protokolu. V závěru vždy uvádíme stav akumulátoru ve kterém se nachází a rovněž obvykle důvod nebo pravděpodobný důvod, proč tomu tak je. Baterie je elektrochemický zdroj, který lze poškodit mnoha způsoby a samozřejmě i používáním za nevhodných podmínek (hluboké vybíjení, nedostatečné dobíjení, přebíjení, spotřebování při používání k jinému účelu atd.)

    Nikoho neobviňujeme. Ale zároveň se bráníme proti křivému nařčení, že jsme zamítli oprávněnou reklamaci. Fakt, že baterie přestala fungovat v záruční době neznamená automaticky, že je na výměnu. Akumulátor je spotřební materiál a pokud není používán v souladu s pokyny výrobce, může dojít k nevratnému poškození např. vnějším zkratem během několika vteřin!

  • Na email ohledně reklamace žádná odpověď. Technikem napsáno do servisního protokolu doporučené vyjádření, které je zbytečné, kdyby nebyla baterie vadná. Prostě vady hází na zákazníky. Potřeboval jsem koupit další 3 baterie, ale raději v jiném obchodě. Tento z důvodů reklamací nedoporučuji.

  • Mám podobnou zkušenost s reklamací. Baterie stará rok začala zlobit. Reklamace samozdřejmě neuznaná. Tak asi dopadnou všichni v této firmě.

  • Zdravím.Autobaterii Vartu jsem zakoupil v listopadu 2011,dal jsem ji do auta,problikaly pouze kontrolky,startér ani nezareagoval.Na tel.dotaz mi bylo doporučeno baterku dobít a tak jsem učinil,dobíjela se 2 dni.Po 18 měsících normálního provozu ze dne na den akumulátor ztratil svoji kapacitu,druhý den jsem nenastartoval.Akumulátor nebyl nikdy v autě ponechán vybitý,jeho nejhorší stav byl při koupi,
    a tak jsem ho reklamoval .K mému skromnému úžasu reklamace nabyla uznána ,zkrátka chyba je vždy na uživateli.První článek odešel,ale není to prý výrobní vada,jak zjistili v Battery Import.Tak kde je chyba,třeba už při koupi,kdy byla baterie silně vybitá nebo v tom,že jsem se o ni staral.Kloudnou odpověď jsem od místního technika nedostal,jenom to, že to není výrobní vada a další možnosti je nezajímají.Na prodejně jsem se stavěl pro akumulátor 29.5.2013 kolem 15,30 hod. a zrovna tam přišel pán s reklamací.Položme si otázku jak to asi dopadne,držím mu palce.Děkuji za pozornost a rekce. [email protected]

  • ahoj,
    moje naprosta spokojenost s pristupem a jednanim.

    V lednu 2012 jsem zakoupil baterii Varta.
    V dubnu 2012 jsem dlouhodobe (asi 5tydnu) nepouzival auto. Po celou dobu byla zapla svetla (auto uz samozrejme nesvitilo, baterka totalne mrtva).
    Nabijeni autonabijeckou vyhazovalo pojistky.
    Jedine mozne dobiti bylo na nizky proud (nabka na motorku) - ovsem baterie stratila schopna udrzet napeti.

    Po zavolani do Battery Import mi okamzite nabidli bezplatnou diagnostiku a oziveni.

    Vse dobre dopadlo a baterie bez problemu funguje dalsiho pul roku.
    za to Battery Import dekuji

    DS.