Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání
    • Kvalitní zboží
    • Příjemné materiály
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dětská postýlka je hodně nekvalitní-material i zpracování. Obsahovala řadu nejen kosmetických vad a nedostatků. Neodpovídá obrázku na stránkách obchodu. Nedoporučuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost doručení
    • kvalita zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zatím nemám co hodnotit zboží jsem zatím neobdržela
  • Nedoporučuje obchod

    nemohu hodnotit jelikož zbozí jště nemám..)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá doba dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velikánská spokojenost s objednaným zbožím. Ze zboží jsem nadšená splnilo má očekávání :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velice rychlé jednání - doručeno 3. den od objednání
    • Zboží odpovídající fotkám
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, informovanost,vše kvalitní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé, operativní jednání
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsme ještě neobdrželi. Nelze hodnotit.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo v poradku
    • Spokojenost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlá reakce na poptávku

    objednávka byla vyřízena do druhého dne po objednání, dobře chráněna pro dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,zboží jsme objednávaly před Vánoci ještě nedorazilo trvá to 11dni bez omluvy tahle se nejedná se zákazníky zboží dorazí až 2.1.mely jsme to jako Vánoční dárek.Proto jsme zklamání!!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zatím nevím, ale neteř si objednávala celé vybavení a byla spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Byla jsem velice překvapená, jak rychle objednané zboží bylo doručeno. Vše v naprostém pořádku.

  • 20 %

    • zbytek objednavky byl v poradku
    • objednala jsem si detskou postylku a nejake dalsi veci. termin dodani byl 30 dni. po 30 dnech se mi nikdo neozval. po 37 dnech mi napsali ze postylku nemaji. slibili mi malou kompenzaci za tuto neprijemnost, ale ta jiz nekolik tydnu nenastala.

    uz bych si nic nekupovala od nich, co nemaji na sklade. maji zrejme hodne nespolehlive nektere dodavatele

  • 10 %

    • - nic za co je možno doporučit
    • - komunikaci se zákazníkem vede nebo taky ne-vede totalně nekompetentní osoba
    • - nedostatky všeho možného druhu včetně porušování zásad etiky a slušného chování
    • - nejsou hodni doporučení

    viz.výše

    Reakce obchodu Batoleshop.cz

    Hezký den pane "Ne-spokojen",
    jelikož jste se nepodepsal, tudíž nelze dohledat, oč Vám jde (zda-li máte nějakou objednávku, dotaz apod.)!
    Komunikaci se zákazníkem vede zaměstnankyně naprosto kompetentní s absolvovaným školením 1.12.2016. Zaměstnankyně má jako jedna z mála lidí již vrozené slušné chování a v žádném případě neporušuje pravidla zásad etiky slušného chování.
    Z Vaši strany to spíše vypadá, že jde o mstu, konkurenci nebo něco podobného - jinak napíšete oč Vám konkrétně jde, anebo se alespoň podepíšete, což je základem slušného chování!!! :-)
    Zdraví kolektiv Batoleshopu

  • 60 %

    • -velký výběr
    • -cena
    • -komunikace obchodu
    • -poškozená část zboží

    V tomto obchodě jsem objednávala nábytek do dětského pokoje, který obsahoval skříň, komodu s přebalovacím pultem a dětskou postýlku. Zboží bylo dodáno do dvaceti dnů, jak bylo avizováno, zásilku jsem zkontrolovala a zdálo se, že je všechno dobře zabalené. Asi po týdnu jsme se dali do sestavování nábytku a při rozbalování jsme zjistili, že dětská postýlka byla uvnitř nedostatečně zabalená. Žádné proklady mezi jednotlivými díly, takže se k sobě přilepily a poškodil se lak. Jeden ze šroubů u postýlky měl stržený závit, takže jsme museli kupovat nový. Rozhodli jsme se, že reklamovat nebudeme, protože by to bylo náročné a ostatní části sady jsou v pořádku. Poslala jsem ale obchodu fotky poškozené postýlky a žádala o vyjádření.Obchod nabídl kompenzaci v podobě slevy, což mi připadá adekvátní. Sice odpověď na email docela trvala, ale nakonec mi řešení vyhovuje. Obchod tedy i přes komplikace doporučuji.