-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Sortiment
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Vse super
Doporucuji,vse super
-
Doporučuje obchod
- Zboží odpovídá očekávání, vše proběhlo v pořádku
-
Nedoporučuje obchod
- Neschopnost komunikovat
- Lživé informace na webových stránkách
- Neschopnost vyřídit objednávku
Před 12 dny jsem objednal dětskou postýlku, která měla být skladem. Ta nejenomže zatím nedorazila, ale obchodník mi již pátý den nezvedá telefon a nereaguje na email. Takové jednání považuji za naprosto nepřijatelné obzvlášť v dnešní době online obchodu... A hlavně se nevymlouvejte na náročnou dobu, s COVIDem mám sám práce dost.
MUDr. Adam Svoboda -
Doporučuje obchod
Nevim, ješte mi nic nepřišlo
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Obchod velmi dobře a ochotně komunikuje i telefonicky
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlost a kvalita
rychle dorucene zbozi kvalitni, spokojenost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Věci si pro vnuka vybrala dcera, mě se líbily a musím říct že já mám z postýlky a její výbavy v mentolové barvě v kombinaci s bílou radost a hezký pocit. Děkuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychle dodanie
-
Doporučuje obchod
- Velmi rychlé dodání
- Vypadá přesně jako na obrázku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Doba doručení mnohem dřív než bylo uvedeno
- Nízká cena
- Kvalitní materiál
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Komunikace
- Rychlé vyřízení objednávky
-
Nedoporučuje obchod
Obchod absolutně nekomunikuje, poslali mi špatnou objednávku zboží kterou měli obratem zaslanou zpět , má původní objednávka po 40 dnech stále nedorazila.
Reakce obchodu Batoleshop.cz
Vážená paní M....,
uvádíme níže Vaší emailovou komunikaci a upozorňujeme, že jste si objednala zboží s dodací lhůtou do 30 dnů, které bylo odesláno již 17 den od objednání. V krabici bylo všechno Vaše objednané zboží, které jste odmítla převzít, protože se Vám nelíbila krabice, ve které bylo zboží odesláno. Dále se Vám nelíbil odesílatel.
O odeslání balíku jsme Vás informovali emailem a SMS dne 3.2., věděla jste dobře, že Vaši objednávku odesíláme.
Naši společnost jste nepřevzetím balíku poškodila o dopravné 150,- Kč, které musíme společnosti DPD uhradit.
Nebudeme posílat Vaši objednávku opětovně a riskovat, že balík zase nepřevezmete z nějakých dalších důvodu a svým jednáním nám způsobíte další škodu.
Viz níže je Vaše emailová komunikace:
"Dobrý den,
dne 17.1.2020 jsem si objednala zboží z vašeho eshopu, č. objednávky 19507.
Dne 4.2.2020 mi byl doručen balík firmou DPD.
Při přebírání zásilky jsem zjistila, že se neshoduje adresa odesílatele, která je uvedena na vašich stránkách. Balíček přišel v krabici od kávovaru Delonghi, velikost krabice neobpovidala velikosti a obsahu mé objednávky. Balíček jsem neprebrala a nechala zaslat zpět.
Prosím o zkontrolovani mé objednávky a případné znovuzaslani.
Objednávka by měla být zaslána v originálním balení pokud ne prosím o informování.
V příloze zasílám foto balíčku.
Děkuji za rychlé vyřízení a informováni o stavu objednávky.
S pozdravem pěkného dne M... K..."
Děkujeme za pochopení
S pozdravem pěkného dne
kolektiv Batoleshopu -
Doporučuje obchod
- Zboží bylo velmi rychle a v pořádku dodáno... Pečlivě zabaleno
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
rychle doruceni
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychle dodani
-
Doporučuje obchod
jsou komunikativní a vstřícní
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží mi bylo doručeno za poloviční dobu, než bylo uvedeno jako doba dodání. Moc se mi to hodilo, děkuji.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si zboží 21.4, obchod nereaguje.