Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po zaplacení jsem byl následující den kontaktován firmy Barvy Morys s tím, že zboží není skladem a do pár dní mi budou peníze vráceny. Podle mého má dostupnost hlídat systém a ten je zjevně děravý. Čili jsem byl připraven o čas, který jsem věnoval nákupu a následně na pár dní o finance, které nebyly na mém účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • špatný obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    NEDOPORUČUJI!!!!! Zboží jsem si objednala 26.5.2024. Balík doputoval až 3.6.2024 ačkoliv slibují toto: Standardní doba od objednání k předání přepravci je do 3 pracovních dnů. Dále: 31.5.2024 mi volali, že zboží o velikosti 0,25l nemají, že posílají 1l a hlavně, že opět mají napsáno:V případě jakékoliv nejasnosti s objednávkou Vás obratem budeme kontaktovat. Jejich OBRAT trval 6dní!!!!!
    A po rozbalení - ŠOK, poslali mě úplně jiné ředidlo ( od jiného výrobce) než jsem měla objednané, s tím že je to to samé. Po zjištění SLOŽENÍ, jsme zjistili, že nám poslali úplně něco jiného, než jsme očekávali. Asi se potřebovali ředidla zbavit.
    Proto NEDOPORUČUJI, proto že u tohoto obchodu nevíte co Vám dorazí.

    Reakce obchodu Barvy Morys

    Dobrý den vážená paní,

    děkujeme za nákup u nás i za zpětnou vazbu, byť nás mrzí, že nejste s nákupem spokojena.

    Zjišťoval jsem okolnosti Vaší objednávky, abychom se mohli do budoucna vyvarovat případných chyb. V objednávce skutečně došlo k tomu, že jsme zjistili, že Vámi objednané zboží 3x0,25 L ředidla bude delší dobu nedostupné, což mírně zdrželo expedici objednávky.

    S touto informací jsme Vám volali a nabídli alternativní produkt na základě informací, které jsme telefonicky obdrželi, nabídli jsme rovněž možnost vrácení platby, pokud by alternativní produkt nevyhovoval. Souhlasili jste s náhradním ředidlem, kterého jsme poslali o 0,25 L více beze změny ceny, v naději, že Vás toto gesto potěší a alespoň trochu vykompenzuje drobné zdržení doručení.

    S obdrženým zbožím, jak uvádíte, jste po dodání nebyla spokojena. Nemám ale v evidenci, že jste nás v této věci kontaktovala. Standardně máte 14 dní na odstoupení bez udání důvodu, v tomto případě bychom zajistili i svoz na naše náklady. Tuto možnost máte vždy a objednávku bychom obratem vyřešili jinak, nebo refundací.

    Jak jsem již uváděl, mrzí nás, že nákup u nás vnímáte negativně, snažili jsme se však udělat maximum k tomu, aby vše proběhlo k Vaší spokojenost. Zcela určitě se nikdy nesnažíme nějakým pokoutným způsobem po tajnu zbavovat nějakého zboží. O každé změně v objednávce zákazník vždy ví, což byl i Váš případ.

    Domnívám se proto, že došlo jen k nějakému nedorozumění nebo chybě v komunikaci. Omlouvám se za mírné zdržení expedice objednávky a věřím, že pokud se u nás rozhodnete nakoupit znovu, budete se moci přesvědčit, že na nás je spolehnutí a že pro Vaši spokojenost uděláme maximum.

    S pozdravem Vladislav Müller
    Barvy Morys

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná odezva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože jsem od počátku žádala rychlé dodání, dnes je to 6. pracovní den od objednání a zboží stále nemám. Neustálé ujišťování, že zboží bylo předáno dopravci.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zapoměli poslat. A poníze zpět také zatím nepřišly!

  • Nedoporučuje obchod

    • Za 6 dnů nejsou schopni poslat číslo zásilky.
    • Na email sice reagovali, ale situaci to nevyřešilo
    • Zítra odjíždím na pár dnů, nevím, jak mi objednávku doručí.
  • Nedoporučuje obchod

    Všelmi dlouhá dodací lhůta. Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Zboží údajně odeslané již ve středu “dle mailu od barvy morrys” bylo odeslané až v pátek “dle mailu od fofr.cz” a přes víkend někde cestovalo i když mrzlo to je jedna věc a druhá věc je že jsem se zbožím počítal již v pátek ale nakonec nepřišlo takže já jsem přišel o zakázku a vznikla mne tak škoda přes 30000 a ztratil jsem zákazníka… proto dnes zásilku ani nepřijmu a budu čekat jak se k tomu barvy morrys postaví.. Je to škoda první nákup byl do 24h u mne a já i můj zákazník jsme byli nadšení… Objednávám kolem 1000kg barev ročně a chtěl jsem odebírat pouze od jednoho obchodu.. tento to díky zkušenosti zřejmě již nebude :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádějí, že mají zboží skladem, ale nemají nic
    • Vrácení peněz proběhlo po měsíci, až po opakované urgenci

    Rozhodně nedoporučuji tento obchod a už vůbec ne platbu předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou ochotni řešit problémy s dopravci

    Pokud si neumí dupnout, asi nepotřebují kšeft, byť za pár tisícovek. Radši ať nic nenabízejí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedošla objednaná lazura 0,7 l - dub, ale 0,7 dalšího odstínu mahagon.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    V pondělí jsem objednávala barvy (3 plechovky od jednoho druhu). Je další pondělí a objednávka se zřejmě ještě zpracovává. To se spíše změní roční období nebo vláda než již zaplacené zboží dorazí. A telefon se ani nenamáhají zvednout. Byla chyba si zde něco objednávat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Přestože zboží označeno jako skladem, není tomu tak...

    Klasika, ala internetový prodej.
    Mam dovolenou a partu lidí na podbití domu, ale nemám čím natírat. A to jsem blbec ještě zaplatil předem...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednával jsem v neděli, všechno měli skladem. Platil jsem okamžitě On-line. E-mailové zprávy s informacemi o stavu objednávky mají přílohy v HTML, takže si vše musím převádět např. do PDF. Ve všech přílohách bylo pouze potvrzení o objednávce. Ve čtvrtek mi byla doručena žádost o hodnocení obchodu ( pro Heuréku). Zásilka byla doručena v pátek. V zásilce bylo přiložené vytištěné potvrzení o objednávce, bez daňového dokladu. Ihned v pátek jsem emailem požádal o zaslání daňového dokladu. V pondělí odpoledne jsem se musel opět připomenout a pak mi byla zaslána faktura, položky byly v pořádku, ale jako odběratel nebyla uvedena naše firma, ale E-shop Barvy. Takže jsem opět požádal o zaslání správné faktury, a v úterý žádná reakce. V úterý téměř večer zaslána "ostřejší" žádost o fakturu a tato byla zaslána ve středu a již v pořádku. Sebereflexe nulová, omluva žádná. Ke zboží výhrady nemám, ale systém v troskách.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Špatná komunikace
    • Přepravní společnost si určuje sám eshop nezávisle na objednávce

    Obchod předal balík jiné přepravní společnosti, než kterou jsem si určil. Po několika dnech neví e-shop ani dopravce, kde se právě zásilka nachází. Na druhý mail e-shop neodpovídá a dopravce až po 13 dnech. V tomto obchodě už nikdy nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr zboží
    • Dlouhá doba dodání
    • Špatná komunikace

    Příště budu nakupovat jinde, komunikace 0 a dlouhá doba dodání, ještě mi barvy přišly když zrovna venku bylo kolem 0 stupňů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • jediná výhoda je dobrá cena
    • nejpříšernější nákup za můj život - 1x4kg zboží šlo týden a 2 dny
    • ...a to ještě došlo na jiné místo, než jsem si zvolil

    Objednáno v neděli, doručeno v úterý... ale až za více než týden.
    Zaplaceno ze stejné banky do stejné banky (Spořitelna), tedy okamžitě.
    Po 24 hodinách mi oznámili jen, že objednávku dostali.
    Po 48 hodinách mi oznámili jen, že platba přišla.
    Po 72 hodinách mi oznámili, že zboží předali dopravci.
    Po 96 hodinách bylo zboží stále ještě v Hradci (pinkali si ho mezi depy).
    Za 9 dní jsem si ho mohl jít vyzvednout na jiné, náhradní výdejní místo.
    Všude jinde jsem zboží dostal do 24 nebo max. 48 hodin.
    Abych skončil pozitivně, bylo to solidně zabalené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doba expedice víc jak týden ...
    • Vyzvednout mohu jen dva dny ...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodána jiná barva