Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace, jen výmluvy a sliby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 11 dnech zbozi nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Víko barvy bylo proraženo, na barvě byl škraloup, který šel těžko rozmíchat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr
    • dlouhá dodací lhůta
    • dodání jiného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Zboží zaplaceno, ale nic nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta, kterou jsem se snažil zkrátit svými podněty.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic mi nepřišlo , spousta kupců a nikde nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1 obědnávka : jiné množství laku,2 obědnávka : zmrzlé laky,3 obědnávka : prořezané laky nožem - vylité

    Reakce obchodu Barvy Morys

    Dobrý den vážený pane,

    mrzí mne, že nejste s nákupem u nás spokojen. Avšak v systému neeviduji k objednávce žádné výhrady ani stížnost.

    Pokud máte s objednávkou u nás jakékoliv potíže, prosím, obratem nás kontaktujte, uděláme vše proto, abyste byl s objednávkou spokojen.

    S pozdravem Zuzana Ptáčková, Barvy Morys

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11 dní a zboží nikde

    Reakce obchodu Barvy Morys

    Dobrý den vážený pane,

    je mi líto, že se nám nepodařilo vyřídit objednávku k Vaší spokojenosti. Jak jsme uvedli v informačním emailu, přislíbené dodávky předmětného výrobce byly slíbeny avšak nepodařilo se je dodat. V dobré víře, za příslibu dodání zboží výrobcem, jsme Vám objednávku potvrdili. Ve chvíli, kdy jsme zjistili, že objednané zboží nebude dodáno, jsme obratem informovali všechny dotčené zákazníky.

    Jsme si vědomi komplikací, které Vám mohlo nedodání zboží způsobit a omlouváme se. Aktuálně jsme upravili skladové dostupnosti předmětného výrobce, aby se situace neopakovala. Pokud byste si přál doporučit například náhradní produkt, obraťte se na nás. Budeme rádi, když se přesvědčíte, že nešlo o standardní situaci a že se na nás v budoucnu můžete spolehnout.

    S pozdravem Zuzana Ptáčková, Barvy Morys

  • Nedoporučuje obchod

    Zaplatil jsem 585 Kč. Za uvedenou částku jsem měl obdržet 0,7 l barvy olej. na dřevo a 2,5 l luxolu. Dorazila zatím pouze 0,7 l barvy na dřevo. Luxol jsem dosud neobdržel, a to bez omluvy. Podvodné jednání, nebo trestuhodná nedbalost obchodu. Zvažuji podání podnětu pro podvod.
    Miroslav Stejskal, Výprachtice

    Reakce obchodu Barvy Morys

    Dobrý den pane Stejskale,

    děkujeme za zpětnou vazbu, i když pro nás negativní. Mrzí mne, že s dodáním objednávky o dvou balících byly při vyzvednutí potíže a omlouváme se za komplikace, které se při vyzvednutí balíku udály. Zároveň jsme rádi, že se situace, kterou jsme komunikovali emailem, nakonec vyjasnila a zásilku jste si vyzvednul.

    Budeme rádi, pokud zůstanete i nadále naším zákazníkem a přesvědčite se, že šlo o ojedinělou situaci, kterou však dopředu nemůžeme ovlivnit.

    S pozdravem Zuzana Ptáčková, Barvy Morys

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prislo zbozi ktere jsem si neobjednala.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace

    Reakce obchodu Barvy Morys

    Dobrý den vážený pane,
    děkujeme za Váš nákup, mrzí nás negativní hodnocení obchodu.
    V systému jsem nedohledala, že by s doručením objednávky byly jakékoliv potíže. Pokud jste byl s čímkoliv nespokojen, prosím, obraťte se na nás [email protected] , situaci prověříme a vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem Zuzana Ptáčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednavku vubec neresili. Zacali ji resit az po tydnu kdy jsem zavolal. Dlouha dodaci doba.

    Reakce obchodu Barvy Morys

    Dobrý den vážený pane,
    mrzí mne, že jsme objednávku nevyřešili k Vaší spokojenosti. Standardně vyřizujeme všechny objednávky obratem v rámci našich dodacích lhůt.
    Ve Vašem případě došlo k pochybení u nás na expedici. Za možné způsobené komplikace se omlouvám. Děláme kontinuálně procesní opatření tak, aby k podobným situacím nedocházelo.

    S pozdravem Zuzana Ptáčková
    Barvy Morys