Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží mi stále po 6 dnech nedorazilo.Bohužel je to již po 3 co dovoz trvá strašně dlouho.Zboží mám do provozovny a říkat lidem ze bohužel nemame nezní moc dobre

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dvakrát za sebou jsem obdržel balíček, který kurýr nechal před dveřmi s rozbitým a vylitým obsahem. Vina je tedy spíše na doručovací společnosti (dpd) ale každopádně bych doporučoval lépe balit.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Zboží ještě nebylo doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tovar som objednaval kvoli avizovanemu rychlemu dodaniu. Bohuzial tovar bol odoslany az na treti den po telefonate, prichut ina ako bola objednana, obal poskodeny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatně zapalené

    Zboží přišlo otevřené a balení prasklé a krabice promočená

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, moc mě mrzí Vaše zkušenost. A ještě více fakt, že i když jsem Vám hned druhý den chtěli poslat zboží nové, což děláme pokaždé, odmítla jste s tím, že je to v pohodě a nic hrozného to není. Tohle se bohužel může stát, že přijde zboží poškozené. Lidově řečeno, kurýři se s balíky moc nese*ou a nemáme to jak ovlivnit. Balíme stále stejně, chybu vidím tedy spíš u přepravce, v tomto případě firmu Zasilkovna. Stejně mě celá situace moc mrzí a osobně se Vám za ni moc omlouvám. Pěkný den, Tomáš - CEO Barman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá cena
    • Špatně sehnatelné víno Don Zoilo-Amontillado
    • Jedna láhev ze tří byla v balíku otevřená, chybělo v ní cca velká půlka

    Ještě nikdy se mi nestalo že by mi byla zaslána otevřená láhev, i když v ní nechybělo moc ( asi 0.05l podle original zapečetěné lahve ) je to obrovská drzost na kterou jsem nebyl upozorněn před odesláním či zakoupením lahve. I kdyby měli nabídku o kterou bych opravdu stál, nikdy ji nezakoupím na Barman.cz. Hanba tomuto obchodu a trapas pro mě když jsem balík otevíral nadšeně před 6 lidma

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý večer,

    hned jak jsem si přečetl recenzi, musím na ni reagovat. Ani nevím, jak se Vám za to omluvit. Každopádně zjednám nápravu a pošlu Vám, co možná nejdříve lahev, která Vám náleží. To je samozřejmé.

    Mrzí mě, že jste takovou záležitost neřešil přímo s námi, abychom měli šanci na okamžitou nápravu. Věřte, že se tak stalo obrovským nedopatřením a rozhodně to byla výjimečná událost. Je pravda, že jsem se musel před týdnem rozloučit s novým kolegou, který Vám to podle našich záznamů balil. Byl tam krátce a nebyl spolehlivý, dle mých představ. A to jsem ani netušil, co se může stát.

    Bohužel je to lidský faktor, který neovlivním. Ani netuším, jak se mohlo stát, že bylo z jedné z doručených lahví odlito. Pokud chyběl panák, byla to zřejmě ochutnávka jednoho z našich zaměstnanců a nepovšimnutí baliče, který kompletoval Vaši objednávku. Je fakt, že toto fortifikované víno znám a lahev i obsah je dost tmavý, a tak si toho při balení určitě nevšiml. Jinak si to neumím vysvětlit. Rozhodně to nebyl úmysl. To však není omluva, jen konstatování vzniklé situace, které opravdu upřímně a osobně moc lituji.

    Ještě jednou se Vám omlouvám a hned zítra dopoledne se Vám ozveme, abychom celou situaci vyřešili.

    Tomáš Kubíček, majitel Barman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z 6 sklenic přišla 1 sklenice jiného obsahu a rozměru. Napsal sem na obchod a NIC.
    Jde o princip.

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, Vaše zkušenost mě opravdu velmi mrzí a omlouvám se za ni. V podstatě nevím, jak je to možné. Pokud to některý z kolegů již nevyřešil, obraťte se prosím přímo na mě. Email: [email protected] Podle Vaši objednávky navíc vidím, že jste si objednal sklenic 8, tak mě to samotného zajímá. Pokud jsme pochybili, pošlu Vám ihned sklenice nové. Moc děkuji, Tomáš, CEO Barman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Menší balení kuliček do bubble tea neustále vyprodaná
    • Když se ozvete s problémem,obchod přestane komunikovat

    Odeslání obchodem bylo rychlé,objednala jsem v neděli a v úterý už jsem balík vyzvedávala.
    Dle vyjádření z reklamačního oddělení Zásilkovny byl tekutý obsah balíku (bubble tea kuličky v "nálevu") nedostatečně zabezpečený pro přepravu, mně tím pádem přišlo zboží vylité (ikdyž samotná špatná přeprava na tom má taky svůj podíl). O této skutečnosti jsem obchod informovala, ale raději mi ani neodepsali. Nejspíš to byl můj poslední nákup zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi víc jak po týdnu nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod jsem využila, protože nabízejí zboží, které jsem ve svých ověřených obchodech nenašla.
    • Týden od zaplacené objednávky nemám žádnou zprávu od obchodu, kdy bude objednávka doručena, nebo v jakém je stavu. Na můj email zatím nikdo nereagoval.

    Doufám, že zboží dorazí..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají na e-maily
    • Na stránkách mají, že zboží do 24 hodin balejí a odesílají. Já na balíček čekala týden, kdyby aspoň napsali na e-mail vaše zásilka se bohužel zpozdí. Ale bohužel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži nedorazilo, měl to být dárek. Po ujištění po telefonu že odesílají zboží do dvou dnů jsem objednala. Bohužel ani po týdnu žádná reakce z e-shopu. To že píšou že je zboží skladem zřejmě není pravda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo po týdnu doručeno... ani mi nepřišel žádný email. Když jsem psala, že by mě zajímal stav objednávky, tak mi přišel email, že až bude někdo přítomen, tak se mi ozvou. Objednávku ruším a nedoporučuji tento obchod. Radši si někde připlatit než toto..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Týden objednáno, žádná odpověď, žádné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém s platením kartou, rušenie objednávok ...objednávka z marca stále nedorazila,nedvihaju telefón!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    After 6 days still didn’t receive any answer from the shop. No one called or wrote at least email!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod si na týden zavře prodejnu a jediná informace k této věci visí na dveřích prodejny. GG Hlavně že na webu přibyla informace o tom, že bude spuštěn nový eshop....navíc v období zavřeného obchodu???????????????????????????????????????????

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Milý pane Dreak, z celého srdce se Vám osobně omlouvám. Jestli Vám vznikla nějaká škoda, rád ji vykompenzuji. Celá situace mě moc mrzí, ale opravdu nebylo naším záměrem uzavřít takto netaktně prodejnu. Sešlo se tolik věcí najednou, včetně prodělání nemoci Covid-19 před 14 dny, kompletní inventury kvůli přechodu na novou platformu e-shopu, že už nám kapacita prostě nestačila. Nevymlouvám se, ale jsme dnes rádi, že po týdnu dokončíme inventuru, zabalíme všechny objednávky a přes nový e-shop zítra vše pošleme. Od zítra bude možný i osobní odběr, který jste měl zvolen při objednávce. A jak píšete, informaci o uzavření prodejny vyvěsil kolega s předstihem na dveře prodejny, takže v tomto jsme nijak nepochybili. Pokud máte zájem, tady je můj e-mail: [email protected] určitě najdeme společnou řeč. Pěkný večer, Tomáš Kubíček

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevyhovuje mi funkčnosť tovaru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vytvořil jsem objednávku s vyzvednutím v obchodě - automat mi do mejlu potvrdil objednávku a od té doby žádné zprávy od obchodu. Nedá se jim dovolat. Napsal jsem tedy email, taktéž bez odpovědi.

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, Jakube,

    mrzí mě Vaše nepříjemná zkušenost, ale nějak nechápu v čem je z naší strany problém. Objednal jste si zboží, automaticky Vám přišel e-mail, že je pro Vás rezervované na osobní odběr v naší kamenné prodejně a vy jste si ho doposud nevyzvedl. Bohužel nevím jaký další email ještě čekáte. Možná nějaký s upomínkou pro nevyzvednutí zboží na naší prodejně, ale takový my neposíláme.

    K tomu, že se nám nedá dovolat, tak běžně nám na uvedený telefon 733 515 515 volá 20-30 zákazníků denně a je tedy divné, že jste se nám právě vy nedovolal. Navíc od Vás neevidujeme, ani ve schránce [email protected], či na mé osobní [email protected], žádný email o kterém píšete :/ Je to asi nějaké zakleté...

    Pro rekapitulaci tedy, Vy jste si objednal zboží a my Vám ho dle zadání připravili na prodejně, kde dodnes čeká zabalené v tašce.
    Pokud se mýlím, napište mi email, nebo zavolejte na 605000006 a dořešíme to spolu k Vaší spokojenosti.

    Klidné svátky, Tomáš Kubíček - majitel Barman.cz